Ik moet altijd wel lachen om Johan Derksenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee
Don't fuck with voetbal!
Johan Derksen is wel echt een kankermongool though
En wat een homomuziek Bio
Bam, daar ga je de fout in.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arbeidersklasse-Nederlandstalig-Jan smi/tJannes
Normale klasse-Dikwijls Engelstalig-algemene muziek
Etc
Jouw muzieksmaak? Aan je haar te zien is metals achtig.
Veel plezier met een 2 onder een kap, veel plezier met schreeuwende kinderen, veel plezier op centerparks. Veel plezier in het ov.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk geen reet boeien hoeveel ik later verdien, hoevaak ik op vakantie ga, en in wat voor koekblik ik rond rij. Als ik maar gelukkig ben.
Johan Derksen moet nergens om lachen en heeft geen verstand van voetbal en is een eikel tegenover andere mensenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om Johan Derksen
Toch zat ik een beetje in de buurt. Daarbij was het ook voor mij gissen. Alsof jij weet waar ik naar luister?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bam, daar ga je de fout in.
Ik luister naar Techno/Rock. En je bepaalt mijn muzieksmaak door middel van mijn uiterlijk, dat moet je niet doen.
Voor al dat afzeiken van hem krijgt hij het juist betaald. Mensen willen dat, nou dan krijgen ze dat.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Johan Derksen moet nergens om lachen en heeft geen verstand van voetbal en is een eikel tegenover andere mensen
Gast, daar heb jij simpelweg de potentie niet voorquote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel plezier met een 2 onder een kap, veel plezier met schreeuwende kinderen, veel plezier op centerparks. Veel plezier in het ov.
Al moet ik later 100 uur draaien om fatsoenlijk te leven, doen zal ik het.
Ik ben geen linkse-hippie, ik heb een pesthekel aan hippies.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch zat ik een beetje in de buurt. Daarbij was het ook voor mij gissen. Alsof jij weet waar ik naar luister?
Daarbij ben je een linkse-hippie en die houdt wel van dat soort muziek.
Ja maar..ja maarquote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Johan Derksen moet nergens om lachen en heeft geen verstand van voetbal en is een eikel tegenover andere mensen
En dat baseer je op drijfzand?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, daar heb jij simpelweg de potentie niet voor
Waarom zou ik naar centerparcs gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel plezier met een 2 onder een kap, veel plezier met schreeuwende kinderen, veel plezier op centerparks. Veel plezier in het ov.
Al moet ik later 100 uur draaien om fatsoenlijk te leven, doen zal ik het.
Nou dat eerste klopt iig wel. En hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik Nederlands-talig luisterquote:Op maandag 1 februari 2010 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben geen linkse-hippie, ik heb een pesthekel aan hippies._!
En rock is iets anders dan metal, en jij luistert nederlandse muziek.
Ik baseer dat op:quote:Op maandag 1 februari 2010 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou dat eerste klopt iig wel. En hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik Nederlands-talig luister![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een parodie, serieus.
Tevens, verkeerd gebruik van het woord: parodie.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Arbeidersklasse-Nederlandstalig-Jan smi/tJannes
Normale klasse-Dikwijls Engelstalig-algemene muziek
Etc
Jouw muzieksmaak? Aan je haar te zien iets metals achtig.
Laat maarquote:Op maandag 1 februari 2010 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar centerparcs gaan?En het OV?
En een 2 onder een kap is niet mis, het gaat meer om de inhoud van het huis.
ambahhhhh!!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan een hoer als vriendin hebben
En jij vindt een user-oeuvre op internet kwantificeerbaar genoeg omdat te kunnen bepalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |