quote:
quote:
Een man die zijn hele leven al van ballen houdt, kan ik niet serieus nemen als hij het over muziek gaat hebben.quote:
Bij mij niet, maar kan best veranderd zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar rood trekt vaak wel bruin weg
Niggahquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
Ik word altijd heel rood, en als ik daarna wakker word ben ik bruin.
En cancerlekker.
Hij heeft zelf ooit is aan gegeven dat hij dit alleen doet om zijn alimentatie te kunnen betalen en zijn dure muziek hobby te kunnen financieren.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een man die zijn hele leven al van ballen houdt, kan ik niet serieus nemen als hij het over muziek gaat hebben.
Seetherquote:
Ja, en?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ooit is aan gegeven dat hij dit alleen doet om zijn alimentatie te kunnen betalen en zijn dure muziek hobby te kunnen financieren.
Dat hij baas is.quote:
Whaha.quote:
Nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Bestaat er een correlatie tussen een muzieksmaak van iemand en zijn/haar IQ.
Nee 30k per jaar verdienen en in een middenklasser rondrijden en 2 keer per jaar op vakantie gaan, nee dat is topquote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whaha.
Iemand die het leuk vind om anderhalf uur naar 22 zwetende mannen die achter een bal aan rennen te kijken,
Is geen baas.
Als ik naar jullie muzieksmaak kijk durf ik dat toch te betwisten.quote:
quote:
Don't fuck with the Cooperquote:
Ik heb er geen probleem mee om zo te leven. Waarom zou je?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee 30k per jaar verdienen en in een middenklasser rondrijden en 2 keer per jaar op vakantie gaan, nee dat is top
Owja? Verklaar je nader.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik naar jullie muzieksmaak kijk durf ik dat toch te betwisten.
Geld is het verlengstuk van de penis, daarom. Jij wilt later wel een proletarisch bestaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee om zo te leven. Waarom zou je?
Heequote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whaha.
Iemand die het leuk vind om anderhalf uur naar 22 zwetende mannen die achter een bal aan rennen te kijken,
Is geen baas.
Het zal me eerlijk geen reet boeien hoeveel ik later verdien, hoevaak ik op vakantie ga, en in wat voor koekblik ik rond rij. Als ik maar gelukkig ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geld is het verlengstuk van de penis, daarom. Jij wilt later wel een proletarisch bestaan?
Arbeidersklasse-Nederlandstalig-Jan smi/tJannesquote:Op maandag 1 februari 2010 17:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Owja? Verklaar je nader.
Tevens ga ik je vragen, wat jij denk dat mijn muzieksmaak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |