Vind ik nou niet echt een compliment voor Bt.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt, ik keek laatst zo'n film met Anna Friel en die vond ik af en toe op je lijken
Vind je dat zelf ook
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=anna+friel&aq=f&oq=&start=0
Het is zeg maar niet twee druppels water
Mensen die zichzelf bijzonder vinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef TwyLight het volgende:
Maar NP hoor, met zelfvertrouwen is niks mis. Ik vind mijzelf ook heel bijzonder
Ja hequote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
Maisnon, jou homepage is een leuk liedje.
Nou op die foto's dus niet. Maar dat zijn zelfs twee personen trouwensquote:Op maandag 1 februari 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind ik nou niet echt een compliment voor Bt.![]()
[ afbeelding ]
1.68quote:
Dat valt wel meequote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef TwyLight het volgende:
Breathtaking, jij vind jezelf echt heel bijzonder hè?
Dan zou je die moeten zien die ik naar S_A gepm't hebquote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik heb swinters superwitte benen en zomers gewoon witte benen![]()
En wil jij niet van die sexy foto's plaatsen
Da's een groot complimentquote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt, ik keek laatst zo'n film met Anna Friel en die vond ik af en toe op je lijken
Vind je dat zelf ook
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=anna+friel&aq=f&oq=&start=0
Het is zeg maar niet twee druppels water
Laat ik nou van nature heel nieuwsgierig zijnquote:Op maandag 1 februari 2010 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1.68hoezo?
[..]
Dat valt wel mee
[..]
Dan zou je die moeten zien die ik naar S_A gepm't heb![]()
quote:[..]
Da's een groot compliment![]()
maar ik vind het zelf niet echt lijken
..
Het is Pløn voor jou madame.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
Hey Pleaouin, luister je wel eens naar Modest Mouse
Haha zo is het bij mij ook hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Dat witte benen kunnen echt niet
Klopt ja, die gast schreeuwt meer dan dat ie zingt vaakquote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is Pløn voor jou madame.
Eh, ik geloof dat ik het ooit heb geluisterd en dat ik vond dat die dude een verschrikkelijke zeikstem had. Of dat was Cold war kids, kan ook.
Iedereen heeft toch witte benen in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
S_A:
[ afbeelding ]
Dat witte benen kunnen echt niet
Ja zonnebanken is zo slechtquote:Op maandag 1 februari 2010 16:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha zo is het bij mij ook hoorGelukkig ga ik binnenkort met een vriendinnetje weer naar de sportschool, daar hebben ze een studentenabonnement incl. gratis zonnebank en sauna
Superslecht zonnebank, maarja, I need it
En gratis paaldanscursus, die we gaan volgen
Ik niet heur.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch witte benen in deze tijd van het jaar.
Ik zal het nog weleens luisteren dan. Ken je Local Natives?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt ja, die gast schreeuwt meer dan dat ie zingt vaakmaar als je daar overheen bent dan past het er juist weer heel erg bij vind ik
Ik ben altijd witquote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch witte benen in deze tijd van het jaar.
Klopt, maarja, gewoon goed insmeren. Het zal ook wel goed zijn voor m'n winterdip hoop ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zonnebanken is zo slechtliever nu wit dan over 10 jaar kanker. Maar paaldansen lijkt me ook lachen
ga ik ook nog een keertje doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |