Zullen we samen gaan, ik heb ook een winterdipquote:Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Klopt, maarja, gewoon goed insmeren. Het zal ook wel goed zijn voor m'n winterdip hoop ik.
Paaldansen is echt leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zonnebanken is zo slechtliever nu wit dan over 10 jaar kanker. Maar paaldansen lijkt me ook lachen
ga ik ook nog een keertje doen!
Irritant is dat he, vooral omdat je weet dat er gewoon niets tegen te doen valt behalve wachtenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan, ik heb ook een winterdip
Geloof er niks van.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lijk best wel een dwerg ja op die fotoperspectief. Maar IK BEN HEEL GROOT!
Ik ook. Had niet voor niks Glorix als bijnaam vroegerquote:
Niet als je totaal onverwachts door een stripper het podium op wordt getrokkenquote:
Wat is je twitter dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Als jullie mijn twitter zouden volgen hadden jullie het geweten!!!!!!!!!!
Ja ik ben benieuwd, ik ben niet echt lenig of sterk eigenlijk dus het wordt waarschijnlijk wel een afgangquote:
Die kutsneeuw ook die gewoon niet ophoudt met komen, ik heb het nu echt gehad met sneeuwquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Irritant is dat he, vooral omdat je weet dat er gewoon niets tegen te doen valt behalve wachten. Kwam m'n zusje gisteren ook nog met het leuke verhaal dat het KNMI schijnbaar heeft voorspeld dat het pas in JULI boven de 20 graden zal worden, wtf
Kon het verhaal alleen niet terugvinden en het KNMI heeft het gelukkig vaak fout
Whehequote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Had niet voor niks Glorix als bijnaam vroeger![]()
[..]
Niet als je totaal onverwachts door een stripper het podium op wordt getrokken
Thank godquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n vriend noemt het 'roomblank' en vindt het mooi, dus er is nog hoop voor je
Dan stiekem ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Had niet voor niks Glorix als bijnaam vroeger![]()
[..]
Niet als je totaal onverwachts door een stripper het podium op wordt getrokken
Ik ben ook niet lenig of sterk, maar ik kan ;t ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd, ik ben niet echt lenig of sterk eigenlijk dus het wordt waarschijnlijk wel een afgangWel een supergoede work-out.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
Ik word echt dik hier, pesto met crackertjes.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehe![]()
Nee, dat heb ik dan weer niet
Zijn er niet, we mochten geen foto's maken in de stripclubquote:
Spanje.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Na 2 weken Spanje, dus 2 weken constant op het strand liggen in bikini in een wanhopige poging een kleur te krijgen, kwam ik thuis en het eerste dat sommigen vroegen aan mij was: goh wanneer ga jij eindelijk op vakantie, je ziet zo wit nog
Ahh, wat irritant!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Na 2 weken Spanje, dus 2 weken constant op het strand liggen in bikini in een wanhopige poging een kleur te krijgen, kwam ik thuis en het eerste dat sommigen vroegen aan mij was: goh wanneer ga jij eindelijk op vakantie, je ziet zo wit nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |