Seniors welquote:Op maandag 1 februari 2010 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daniëls zijn echt mafketels he?.
Ik heb nog wel wat shows op dvd hier als je er belang bij hebt...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, weer iets om thuis te gaan bekijken![]()
mogen jullie bij de volgende toer ook wel coveren hoor, heb ik geen moeite mee!
Op basis van de informatie die je ons geeft denk ik dat het komt omdat je er als een mongool mee om bent gegaan. Dat of het is een Acerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef Daantke het volgende:
Hier zitten veel nerds toch?
Waarom freakt mijn volumecontrol de laatste tijd? 't Is zo'n laptop touch sensitive slider ding, maar ook als ik er niet aanzit komt toch het volumeschermpje in beeld? Heel irritant want dan moet ik steeds weer in het venster klikken waar ik aan het typen ben
Niks mis met Acerquote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op basis van de informatie die je ons geeft denk ik dat het komt omdat je er als een mongool mee om bent gegaan. Dat of het is een Acer.
Hehehe ok, ik zal nu eens serieus reagerenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef Daantke het volgende:
Het is een HPwel een dure HP trouwens (Elitebook nogwat)
En ik ben er als een Daniel mee omgegaan, zegt dat iets?
Niks mis met Acer? Brakke zooi! HP FTW! (omdat ik geen geld heb voor Lenevo)quote:
Precies! Als ik een nieuwe laptop zou kopen, zou ik denk ik een Asus kopen. Ik heb nu een tweedehands Dell D500. Gemaakt in 2004 en nog steeds onverwoestbaar. Zelfs al laten vallenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis met Acer? Brakke zooi! HP FTW! (omdat ik geen geld heb voor Lenevo)
Ja, gebruik het als scharnier [afgebrokenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef TeleluvR het volgende:
Ducttape, dat is dan wel weer goed spul!
opzich wl interessequote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat shows op dvd hier als je er belang bij hebt...
Van het optreden in The Mezz, Battle of Metal Festival in Duitsland en het optreden in het voorprogramma van HIM in 013.
Heb alleen even geen dvd brander op het moment...
Mag ik je uit die droom helpen?quote:
Lekker danquote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mag ik je uit die droom helpen?
Mijn dvd-unit was kapot vanaf het moment dat ik hem had.
Terug naar de fabriek, kreeg ik hem 3 weken later terug met een briefje erbij: "de dvd-speler is niet stuk, wij adviseren u betere kwaliteit dvd's en cd-r's te gebruiken, bijvoorbeeld van TDK of Sony"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |