quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef HaagsPietje het volgende:
was weer ouderwets studio ajax met name die kk van gelder wat een simpelaar is dat zeg. wel commentaar hebben op het feyenoord publiek maar er dan voor het gemak maar niet bij vermelden dat dat groepje zwaar uitgedaagd werd door de zeeuw die met die flapoortjes van em voor de harde kern stond te provoceren na die 1-0, zag je ook in de samenvatting.....mislukte gollem is dat zeg.
Nee vanwege de gesprekken met Noud Wellink. De uitzendingen van SV werden toch gewoon weer online gezet?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:08 schreef -J-D- het volgende:
Is het ergens terug te zien?
Wordt niet herhaald vandaag zie ik, normaal gesproken wel.
Hans Hans Hansiieee nou moet je die Emanuelson zien,, Lijkt wel of ie in zijn broek heeft gescheten.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef SwitSok het volgende:
Opzich begrijp ik dat Feyenoord-Ajax nog altijd DE klassieker is en dat ze daar veel over napraten maar als je de wedstrijd al live gezien hebt en later nog studio sport hebt gekeken dan had SV vanavond niet meer echt veel toegevoegde waarde. Ze praten immers weer tijden lang over de schwalbe, de goals en de penal momenten. Neem het ze ook niet kwalijk dat ze het doen want het is zoals gezegd DE wedstrijd maar het mocht van mij wel iets korter.
Youri en Daddy voegen verder ook weinig toe. Moet zeggen dat ik Everse best een goede gast vond. Dat viel me dan weer mee
Nu zullen ze vanavond in VI ook nog wel over de wedstrijd praten maar dat is dan net ietsje luchtiger
Dat kwam natuurlijk ook mede omdat deze schwalbe wel heel erg lachwekkend was qua uitvoering...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Cavalier het volgende:
Die hypocriete Jack van Gelder zit altijd te lachen om harde overtredingen die vroeger gemaakt zijn door de gast van die dag.
En als een speler van nu het doet (die niet te gast is) is het schandalig.
Ook de schwalbe van Tomasson: als bijvoorbeeld Suarez of Lazovic dat had gedaan was het een schande geweest, nu werd er om gelachen...
Figuren zoals jij maken mijn dag weer goedquote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef HaagsPietje het volgende:
was weer ouderwets studio ajax met name die kk van gelder wat een simpelaar is dat zeg. wel commentaar hebben op het feyenoord publiek maar er dan voor het gemak maar niet bij vermelden dat dat groepje zwaar uitgedaagd werd door de zeeuw die met die flapoortjes van em voor de harde kern stond te provoceren na die 1-0, zag je ook in de samenvatting.....mislukte gollem is dat zeg.
Het verschil is dat Tomasson opstaat en naar de scheidsrechter liep om aan te geven dat het niets was. Suarez had daar nog 5 minuten moord en brand geschreeuwd. Overigens ben ik het wel met je eens dat het een belachelijke actie was van Tomasson en zeker ook een domme want hij had de bal voor het intikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Cavalier het volgende:
Die hypocriete Jack van Gelder zit altijd te lachen om harde overtredingen die vroeger gemaakt zijn door de gast van die dag.
En als een speler van nu het doet (die niet te gast is) is het schandalig.
Ook de schwalbe van Tomasson: als bijvoorbeeld Suarez of Lazovic dat had gedaan was het een schande geweest, nu werd er om gelachen...
Het ging me niet om Tomasson maar om Jack van Gelder, die altijd zo hypocriet is.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het verschil is dat Tomasson opstaat en naar de scheidsrechter liep om aan te geven dat het niets was. Suarez had daar nog 5 minuten moord en brand geschreeuwd. Overigens ben ik het wel met je eens dat het een belachelijke actie was van Tomasson en zeker ook een domme want hij had de bal voor het intikken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het verschil is dat Tomasson opstaat en naar de scheidsrechter liep om aan te geven dat het niets was. Suarez had daar nog 5 minuten moord en brand geschreeuwd.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef -J-D- het volgende:
http://nos.nl/video/133488-studio-voetbal-31-januari.html
Het had gelijk moeten worden, nu krijg je weer een ouderwetse Studio Ajax.quote:
Dat denk ik helaas ook. Geleuter of ajax de titel nog kan pakken etc. Ben wel benieuwd of Sjek nog commentaar gaat geven over de wel of geen elleboog van Vertonghenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het had gelijk moeten worden, nu krijg je weer een ouderwetse Studio Ajax.
Vond je het een (bewuste) elleboog dan? Zo maakte Vennegoor er minstens vijf per seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook. Geleuter of ajax de titel nog kan pakken etc. Ben wel benieuwd of Sjek nog commentaar gaat geven over de wel of geen elleboog van Vertonghen
Ik hoop btw niet dat ze samen met Van Halst en zo'n apparaat de hele wedstrijd nog is grondig gaan analyseren.
Volgens mij zit het je nog dwars dat Vennegoor het een keertje deed tijdens psv-ajax, en dat is precies hetzelfde als wat vertonghen vandaag deed.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vond je het een (bewuste) elleboog dan? Zo maakte Vennegoor er minstens vijf per seizoen.
Het songfestival begint al 8 minuten te laat, ik reken op 23.05 ofzo voor SV.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Reken trouwens maar op flinke vertraging, ervoor zit namelijk het nationaal songfestival, dat loopt gegarandeerd uit.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef Babovic het volgende:
Doen ze nog steeds aan "de elleboog van de week"?
De rubriek is er niet meer echt maar het gezeik over zulke overtredingen nog wel. En natuurlijk ook smakelijk lachen om lompe overtredingen van vroeger.quote:
Vennegoor had een patent op dat soort overtredingen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Volgens mij zit het je nog dwars dat Vennegoor het een keertje deed tijdens psv-ajax, en dat is precies hetzelfde als wat vertonghen vandaag deed.
Dus omdat Vennegoor het vroeger deed, mag Vertonghen dat nu ook? Belachelijk. Het was zeker een enigszins bewuste elleboog. Maar och, Vertonghen nam het natuurlijk voor Babovic op na een klein tikje op z'n neus.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vennegoor had een patent op dat soort overtredingen.
nee hoor, gaat het gewoon in de trant van "Twente doet het geweldig voor een club met z'on begroting" of "We staan nog 6 punten los op Ajax" etc etc.quote:
Enigszins bewust? Ja, ja... Dit leek me helemaal niet bewust, maar als dit je zowat elke week overkomt, ja dan krijg je de schijn wel tegen je.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:02 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Dus omdat Vennegoor het vroeger deed, mag Vertonghen dat nu ook? Belachelijk. Het was zeker een enigszins bewuste elleboog. Maar och, Vertonghen nam het natuurlijk voor Babovic op na een klein tikje op z'n neus.
Zolang Ronald Koeman er maar niet meer aanschuift, vind ik (bijna) alles best.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:02 schreef michiel_merk het volgende:
Dat word een saaie uitzending met van halst, en daarnaast ook nog watereus![]()
kunnen ze die niet een keer thuislaten![]()
Nog erger, het wordt dus een combinatie van Studio Ajax en de Twentse roze bril.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, gaat het gewoon in de trant van "Twente doet het geweldig voor een club met z'on begroting" of "We staan nog 6 punten los op Ajax" etc etc.
Ajax won tochquote:Op zondag 7 februari 2010 23:10 schreef Ad_rem het volgende:
Wie de tweede bal heeft wint nou eenmaal de wedstrijd.
En Sankoh kreeg voor een klein schopje van achteren de rode prent. Scheidsrechtersquote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Van den Berghhad rood moeten zijn! Waar zijn de tijden dat zo'n tackel nog gewoon rood was
Ja hij raakt ook nog de bal, maar hoeft een rode kaar niet in de weg te zitten. Het is gewoon een aanslag op het onderbeenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:25 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
En Sankoh kreeg voor een klein schopje van achteren de rode prent. Scheidsrechters
Maare.. speelde Van den Bergh niet de bal? Moeten ook niet te zeikerig doen. Hij kon met die tackle Lazovic onmogelijk het ziekenhuis in trappen.
is?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Trek die Waterreus is weg met dat vermoeiende PSV ophemelende opmerkingen van 'm
erg he, als PSV een keer genoemd word, ipv van Ajaxquote:Op zondag 7 februari 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Trek die Waterreus is weg met dat vermoeiende PSV ophemelende opmerkingen van 'm
Mwah, lijkt erger dan dat het is hoor. Ik ben het met je een dat de bal spelen niet altijd van belang is; maar dan alleen als je met twee benen een tackle inzet Van den Bergh speelt hier keihard, maar fair. Moet geen wijvenclub worden.. bij de amateurs gebeurt het wekelijks, nooit blessures.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja hij raakt ook nog de bal, maar hoeft een rode kaar niet in de weg te zitten. Het is gewoon een aanslag op het onderbeen
Iemand zo onderuit vegen is toch nooit fair. Als je voor de bal gaat pak je de bal, maar kijk eens hoe hij dat been mee neemt.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Mwah, lijkt erger dan dat het is hoor. Ik ben het met je een dat de bal spelen niet altijd van belang is; maar dan puur als je met twee benen een inkomt. Van den Bergh speelt hier keihard, maar fair. Moet geen wijvenclub worden.. bij de amateurs gebeurt het wekelijks, nooit blessures.
Precies Mulder spoort nietquote:Op zondag 7 februari 2010 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Van den Berghhad rood moeten zijn! Waar zijn de tijden dat zo'n tackel nog gewoon rood was
Mulder is ergerquote:Op zondag 7 februari 2010 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een domme lul is die Waterreus toch
Volgens Hugo Borst moet Sparta zelfs maar verdwijnen uit het betaald voetbal.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:24 schreef rubbereend het volgende:het leek toch een hele tijd goed te gaan bij Sparta, aardige selectie, talentvolle jongens, financieel redelijk op orde, punten werden gepakt.......... en toen hield het ineens op en leek niets wat het was
Nooit blessuresquote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Mwah, lijkt erger dan dat het is hoor. Ik ben het met je een dat de bal spelen niet altijd van belang is; maar dan alleen als je met twee benen een tackle inzet Van den Bergh speelt hier keihard, maar fair. Moet geen wijvenclub worden.. bij de amateurs gebeurt het wekelijks, nooit blessures.
Hij gaat voor de bal en neemt het been (lees: moet het been meenemen) van Lazovic in die actie mee, so what? Als je de bal speelt neem je zovaak de tegenstander mee. Ik ben er nog nooit voor afgefloten in ieder geval.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Van Nistelrooij wilde niet naar PSV, Rutten heeft hem nog gevraagd.
[..]
Iemand zo onderuit vegen is toch nooit fair. Als je voor de bal gaat pak je de bal, maar kijk eens hoe hij dat been mee neemt.
Ik heb weldegelijk mensen geblesseerd zien raken. Ook heb ik mensen een been zien breken. Weet je waardoor? Door een tackle met twee benen vooruit of een tackle over de bal heen en dan vol de schenen doormidden.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit blessuresIk heb zo benen gebroken zien worden.
Wedden dat ze dan te laat beginnen omdat het 8 uur journaal uitliep ?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:46 schreef rubbereend het volgende:
om half 9valt er niks te smsen van te voren?
Wat wil je met van halst en Mulder ?quote:
absoluut, dat zeiden ze volgens mij ook. puur stemmingmakerij omdat t vd bergh is....vergaten geloof ik op wie hij die sliding inzette: matennaaier lazovich die al gaat liggen als je hem een handdruk geeft. gewoon een correcte tackle op de bal!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:25 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
En Sankoh kreeg voor een klein schopje van achteren de rode prent. Scheidsrechters
Maare.. speelde Van den Bergh niet de bal? Moeten ook niet te zeikerig doen. Hij kon met die tackle Lazovic onmogelijk het ziekenhuis in trappen.
Voetbal Internationalquote:Op zondag 7 februari 2010 23:55 schreef HaagsPietje het volgende:
slechte uitzending weer zeg, dat oeverloze gezever over twente.....kan mij dat nou schelen, al dat gelul over zaken die achter de schermen spelen, maar dan kun je net zo goed ook gaan berichten over nec nac willem 2 utrecht etc. gaat om de top 3 ajaks feyenoord psv en gooi gewoon een paar sappige roddels op tafel pffffffff
jaaaa! heb er alweer zin in en gelukkig is Hans er volgende week gewoon weer bij!quote:
In barre tijden, waarin het gezin al lang geen hoeksteen meer is van de samenleving, probeert ome (opa?) Jack op zondagavond iig een oude jongens krentenbrood(/Jodenkoek)-sfeer neer te zetten.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is dat ook wel de maatschappelijke functie van Studio Voetbal. Een opwarmertje voor Voetbal International, een voorprogramma, even polonaise lopen met Jack van Gelder.
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
absoluut, dat zeiden ze volgens mij ook. puur stemmingmakerij omdat t vd bergh is....vergaten geloof ik op wie hij die sliding inzette: matennaaier lazovich die al gaat liggen als je hem een handdruk geeft. gewoon een correcte tackle op de bal!
en die scheids gaf geel op appel van een paar psv'ers.
jaaa, borst is altijd geweldig! die doet echt nooit mee met dat calimero gedrag uit amsterdam. die gaat er dan altijd juist keihard tegenin met een of andere stoffige anekdote, goeie gast!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef Babovic het volgende:
Vond het trouwens wel mooi toen van de Boog in de uitzending kwam met dat jankverhaal over de Feyenoord supporters. Ik voelde toen 5 minuten van tevoren al dat Hugo over Jong Ajax - Jong Feyenoord zou beginnen.
Mooi was dat inderdaad, was ook het eerste dat in mij opkwam. Nou ja niet specifiek dat voorbeeld maar wel dat Ajax eerst even naar zichzelf moet kijken.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:38 schreef Babovic het volgende:
Vond het trouwens wel mooi toen van de Boog in de uitzending kwam met dat jankverhaal over de Feyenoord supporters. Ik voelde toen 5 minuten van tevoren al dat Hugo over Jong Ajax - Jong Feyenoord zou beginnen.
laat ze inderdaad eerst maar eens dat asociale gedrag van hun eigen spelers afleren (provocerend gedrag de zeeuw, middelvinger suarez) voordat ze met hun calimero vingertje naar anderen gaan wijzen! moet niet gekker worden...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Mooi was dat inderdaad, was ook het eerste dat in mij opkwam. Nou ja niet specifiek dat voorbeeld maar wel dat Ajax eerst even naar zichzelf moet kijken.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:38 schreef Magmar1 het volgende:
Studio voetbal
Studio 020
Den haag moet dit gelijk van de buis laten halen
Haha, van wie is dit een kloontjequote:Op maandag 8 februari 2010 14:38 schreef Magmar1 het volgende:
Studio voetbal
Studio 020
Wat een bagger programma met hugo borst die ook wat over ze cluppie mag vertellen .
Jeetje ik wist niet dat ze in spange op die schotels ned zenders kunnen ontvangen.
En dan afgeven op Feyenoord supporters .
Ze gooien met sneeuwballen en bekertjes en en en ze riepen gekke dingen toen ze een middelvinger
te zien kregen.
En dan aandacht voor die dwerg, die kindertjes van ze oude cluppie mee neemt .
Bah dit heeft niks meer te maken met opjectief een voetbal programma maken .
Dit is je eigen cluppie promoten met alles wat er bij hoort.
Den haag moet dit gelijk van de buis laten halen
Omdat hij niet begreep dat Youri bedoelde dat de club Fc Twente Enschede had moeten heten volgens hem. (Fusie tussen Enschedese Boys en Sportclub Enschede). Maar nu dat schoppertje een maatpak aanheeft ziet hij het als zijn taak om heel Twente erbij te betrekken en durf het dan nogeens over Fc Twente Enschede te hebben! Ik vond Van Halst in ieder geval erg kinderachtig en kleinzielig overkomen op dat moment.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
En waarom werd die van Halst ineens zo pissig op Youri om de naam van FC Twente, wat een arrogante man zeg.
Matige voetballer die nu ineens op tv vertelt hoe het wel moet.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Omdat hij niet begreep dat Youri bedoelde dat de club Fc Twente Enschede had moeten heten volgens hem. (Fusie tussen Enschedese Boys en Sportclub Enschede). Maar nu dat schoppertje een maatpak aanheeft ziet hij het als zijn taak om heel Twente erbij te betrekken en durf het dan nogeens over Fc Twente Enschede te hebben! Ik vond Van Halst in ieder geval erg kinderachtig en kleinzielig overkomen op dat moment.
Van Halst snapt prima welke commerciele belangen er liggen in de rest van Twente. Daar komt het grootste deel van de supporters vandaan. Die wil je niet beledigen. Die voelen zich ook verbonden met Twente én stukken minder met Enschede.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Omdat hij niet begreep dat Youri bedoelde dat de club Fc Twente Enschede had moeten heten volgens hem. (Fusie tussen Enschedese Boys en Sportclub Enschede). Maar nu dat schoppertje een maatpak aanheeft ziet hij het als zijn taak om heel Twente erbij te betrekken en durf het dan nogeens over Fc Twente Enschede te hebben! Ik vond Van Halst in ieder geval erg kinderachtig en kleinzielig overkomen op dat moment.
Inderdaad en zijn vrouw ,,quote:Op zondag 14 februari 2010 17:34 schreef HaagsPietje het volgende:
martin van geel, de grootste kontenkruipende hielenlikkende judasfiguur van de gehele nederlandse voetballerij.
ik slag dus wel een keer over vanavond. wat een enge man is dat.
van halst komt prima over, heeft een vlotte babbel en zegt zo nu en dan nog wel eens wat zinnige dingen over het spelletje zelf...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Van Halst snapt prima welke commerciele belangen er liggen in de rest van Twente. Daar komt het grootste deel van de supporters vandaan. Die wil je niet beledigen. Die voelen zich ook verbonden met Twente én stukken minder met Enschede.
dit is dus ten voeten uit wat ik hiermee bedoel.....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:03 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
van halst komt prima over, heeft een vlotte babbel en zegt zo nu en dan nog wel eens wat zinnige dingen over het spelletje zelf...
nee, dan youri de kneus mulder....blaat maar aan een stuk door, tot aan het hysterische aan toe, maar slaat vaak de plank volledig mis doordat ie gewoonweg niet goed genoeg geinformeerd is....en dan toch maar door blijven blaten! Wat komt die gast zo dom over zeg, echt.
Klopt, toch net als het normale 'werk-leven'?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
Die Smit probeert ook een drol op te poetsen:
'Je moet als speler gewoon bij een club willen voetballen met een stabiel bestuur blablabla'
Tuurlijk. Maar als je ergens anders 5x zo veel kan verdienen neem je die ruzietjes in het bestuur wel voor lief.
Het incident met Van Marwijk vergeten?quote:Op zondag 14 februari 2010 23:41 schreef Confetti het volgende:
Er zijn nieuwe gezichten nodig. Heb het nu wel gehad met Gelder J., Hugo B. en natuurlijk Youri![]()
Ohja, Hugo is inderdaad niet echt aanwezig dit seizoen, opvallend. Vorig seizoen had die nog wel eens wat toe te voegen maar dit seizoen komt hij niet verder dan een paar nieuwtjes over Sparta.
Helaas is het dat eigenlijk iedere weekquote:Op zondag 14 februari 2010 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Niet echt een boeiende aflevering vandaag.
Johan Derksen kwam in VI op RTL 7 toch ook met een citaat waarin Hugo Borst aangaf "het zat te zijn"quote:Op zondag 14 februari 2010 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Je ziet Hugo echt iedere uitzending steeds ongelukkiger worden bij SV
Iedere keer als hij een onderwerp wilt aansnijden wordt hij door Jack afgekapt. Jack wil het gewoon gezellig houden, niemand in het wereldje tegen de haren instrijken, dus kan Jack ook Hugo niet zijn gang laten gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:00 schreef Evertjan het volgende:
Je ziet Hugo echt iedere uitzending steeds ongelukkiger worden bij SV
Klopt. Je zal maar kritisch zijn, wees er dan maar zeker van dat degene niet meer voor de camera van de NOS verschijnt. Bij VI zeiken ze iemand toch de grond af, omdat die belangen niet meespelen.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Iedere keer als hij een onderwerp wilt aansnijden wordt hij door Jack afgekapt. Jack wil het gewoon gezellig houden, niemand in het wereldje tegen de haren instrijken, dus kan Jack ook Hugo niet zijn gang laten gaan.
Voetballers hebben vaak het intellect van een kind. Was alles in het leven maar zo simpel.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:55 schreef SwitSok het volgende:
Die Youri toch. Eerst zeggen dat clubs wat meer risico kunnen/moeten nemen door een duurdere speler aan te trekken zodat ze europees halen en later zeggen dat ze meer moeten doen met de jeugdopleiding haha
Net of alle NL clubs Europees voetbal kunnen halen. Nog ff en de kampioen van NL plaatst zich niet eens meer direct voor de CL.
Volgens mij zei Youri niet dat ze dat extra risico MOETEN nemen. Hij zegt dat hij het kan indenken dat bepaalde clubs bereidt zijn om dat risico te nemen, omdat je dan voor een klein beetje extra geld misschien net die speler binnenhaalt die jou club voor degradatie behoedt (en degradatie kost je als club nog veel meer geld).quote:Op maandag 15 februari 2010 12:55 schreef SwitSok het volgende:
Die Youri toch. Eerst zeggen dat clubs wat meer risico kunnen/moeten nemen door een duurdere speler aan te trekken zodat ze europees halen en later zeggen dat ze meer moeten doen met de jeugdopleiding haha
Net of alle NL clubs Europees voetbal kunnen halen. Nog ff en de kampioen van NL plaatst zich niet eens meer direct voor de CL.
Vond het maar weer een saaie uitzending. Zegt die Sjek wel dat ze op het einde ook nog het mooie van voetbal laten zien maar daarvoor laten ze die overtredingen en eventuele elleboog wel 80x zien. Oja en leuk dat ie op het einde nog meldt dat PSV en Twente moeizaam wonnen.
Je was me net voor.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij zei Youri niet dat ze dat extra risico MOETEN nemen. Hij zegt dat hij het kan indenken dat bepaalde clubs bereidt zijn om dat risico te nemen, omdat je dan voor een klein beetje extra geld misschien net die speler binnenhaalt die jou club voor degradatie behoedt (en degradatie kost je als club nog veel meer geld).
Hij zei dus niet dat ze dat zouden moeten doen, maar dat hij wel begrijpt dat er clubs zijn die dat risico nemen.
Persoonlijk pleit hij gewoon voor een investering in de jeugdopleiding zodat je zorgt dat je daar je winsten uit kunt halen, maar dat is natuurlijk wel een langdurig traject en een langdurige investering, en voor sommige clubs dus een minstens net zo groot risico.
Hij moet natuurlijk na de aflevering wel met alle gasten in polonaise naar buiten kunnen lopen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:36 schreef Jeroen_L het volgende:
Het viel me tegen dat Jack niet eens Martin van Geel aan de tand voelde mbt die belachelijke lening van de gemeente Kerkrade.
imo iig beter dan die 2 ouwe lullen van vorige week, toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef Morgenrood het volgende:
Voorzover dat niet altijd een goed idee is, kun je vanavond Studio Voetbal echt beter overslaan, aangezien die vreselijk melige Henk Timmer te gast is.
leeft die nog ?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:19 schreef Oliver23 het volgende:Henk Timmer
![]()
Weet zeker dat hij deze zin zal zeggen: 'Als van Marwijk mij op dit moment nodig heeft, kan ik zo direct mee. Ik ben echt niet minder dan Vorm en Velthuizen.'![]()
Ik vind Henk Timmer in essentie al een behoorlijk matige keeper en Van Dijk beter, en daar komt bij dat Henk Timmer niet zelden blunders maakte. Van Dijk pakt (bijna) alle houdbare ballen gewoon en lijkt me ook veel meer een rustpunt voor een defensie dan de wisselvallige, schreeuwerige Henk Timmer.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:56 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind dat Henk Timmer helemaal niet zo'n slechte keeper is als veel mensen beweren. Hij is toch best wel enigszins afgeserveerd door de media. Hij was soms slecht, zeker, maar heeft ook echt wel behoorlijk wat punten gepakt voor Feyenoord hoor. Denk niet dat van Dijk het beter had gedaan dan hem vorig jaar.
Ja, maar echt veel slechter kan het ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:43 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
imo iig beter dan die 2 ouwe lullen van vorige week, toch?
Ik denk dat lang niet iedereen Derksen nodig had om tot de conclusie te komen dat Henk Timmer gewoon een vrij matige keeper altijd is geweest en op het laatst zelfs lachwekkend werd. Het feit dat niemand ook meer in zijn diensten geinteresseerd was, nadat Feyenoord zijn contract - zeer terecht - niet verlengde spreekt boekdelen. Of denk jij dat de hele voetballerij het ook verkeerd ziet?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
Timmer is gewoon altijd een prima keeper geweest. Als jij als keeper 40 ballen op je goal afkrijgt iedere wedstrijd omdat de rest van je team compleet ruk is, dan zul je gewoon ook wat vaker slippertjes hebben dan een keeper die er misschien 5 per wedstrijd op zich af krijgt.
De Snor is gewoon jarenlang bezig geweest om die jongen af te zeiken, wat hij wel vaker leuk vindt om te doen bij bepaalde spelers, en vervolgens neemt iedereen dat over als waarheid.
hij heeft ook een modezaak en is bovendien al lang miljonairquote:Op zondag 21 februari 2010 20:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk vooral dat er weinig clubs waren met knaken en dat Timmer geen zin had om te verhuizen
Met hem op doel wist je in ieder geval dat je weer kon lachen. Wat dat betreft was het een prima keeper.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
Timmer is gewoon altijd een prima keeper geweest.
Het was gewoon dat hij kieskeurig was, hij was best ergens aan spelen toegekomen op een acceptabel niveau alleen moest hij dan wel verhuizenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij heeft ook een modezaak en is bovendien al lang miljonair
Dat was inderdaad misschien nog wel het misselijkmakendste aan hem ja. Voordat de bal het net had geraakt, stond hij al te wijzen en te schreeuwen naar zijn medespelers. Vrijwel bij elke tegengoal. Hopeloze pogingen van een gemankeerde keeper om zijn eigen falen te verbloemen..quote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Met hem op doel wist je in ieder geval dat je weer kon lachen. Wat dat betreft was het een prima keeper.
Elke tegenstander had een taak en dat was de ballen hoog voor gooien. En wie stond er weer eens te grabbelen...
Al waren de mooiste momenten als een speler 1 op 1 kwam te staan. Viel ie al om, voordat de spits überhaupt in de buurt was.
En ook na elke bal de hele verdediging verrot schelden die er vervolgens ook geen zin meer in hadden en hem dus gingen kloten door vervelende balletjes terug te geven.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog Oostenrijk - Nederland met hem. Vreselijk.
Zou dat verklaren waarom hij zo vaak als een dweil stond te keepen?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
maar ondertussen neukt hij wel ff marianne timmer
![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:13 schreef Morgenrood het volgende:
Zou dat verklaren waarom hij zo vaak als een dweil stond te keepen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Scheidsrechters zijn gewoon te snel op hun pik getrapt, autoritaire baasjes.
alleen qua looks hequote:Op zondag 21 februari 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
Het wonderkind Eriksen vergelijken met Michel Kreek.
Ik kan het maar niet geloven dat dit walgelijke programma meer kijkers trekt dan VI. Terwijl iedereen die ik spreek kotst op Jack, Waterreus en de nietszeggende gasten. Terwijl iedere dinsdag en zaterdag deze mensen het weer hebben over hoe ze hebben gelachen om VI.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef Sj0rs het volgende:
Dit schijtprogramma verdient toch geen kijkers.
Het is een grote poppenkast. Watereus met zijn domme boerengelul.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik kan het maar niet geloven dat dit walgelijke programma meer kijkers trekt dan VI. Terwijl iedereen die ik spreek kotst op Jack, Waterreus en de nietszeggende gasten. Terwijl iedere dinsdag en zaterdag deze mensen het weer hebben over hoe ze hebben gelachen om VI.
En dan iedere week in de VI lezen dat SV bijna het dubbele aantal kijkcijfers haalt. Niet serieus te nemen, dit wordt toch ook over 100 huishoudens gemeten toch?
Ach Waterrreus, de keeper die nooit door kon breken omdat hij altijd (terecht) in de schaduw van Van der Sar (quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Het is een grote poppenkast. Watereus met zijn domme boerengelul.
Ik vond dit stukje wel mooi, waarbij Borst hem op zijn plaats zet.
Dat jaquote:Op zondag 21 februari 2010 23:00 schreef Lastpost het volgende:
Absoluut mee eens, dit programma is echt zoveel minder dan de VI variant, desondanks kijk ik toch wel weer.
Omdat? Nouja, het blijft voetbal.
Klassiekerquote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Shoombak het volgende:
Had ook wel in het filmpje mogen zitten
Oe jaquote:Op zondag 21 februari 2010 23:34 schreef HaagsPietje het volgende:
in al die namen miste ik Rinat Dassajev!
Held!
Toen had de scheidsrechter al gefloten.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Shoombak het volgende:
Had ook wel in het filmpje mogen zitten
Is Peter R. de Vries daar analist?quote:Op maandag 22 februari 2010 01:42 schreef Winner_Taco het volgende:
Studio Ajax op AT5 is een stuk professioneler van opzet dan die faler van de NOS
Somsquote:Op maandag 22 februari 2010 02:04 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Is Peter R. de Vries daar analist?
Wisselende samenstelling van gasten . Soms bekende supporters , soms mensen uit de politiek (wethouder Sport) enz.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:04 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Is Peter R. de Vries daar analist?
Nee dan liever Waterreusquote:Op maandag 22 februari 2010 02:07 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Geen geringe autoriteit op voetbalgebied.
Het zijn natuurlijk beide koekebakkers van het droevigste soort; het verschil is alleen dat Waterreus nog enige betekenis had in het wereldje dat ze nu zo geforceerd wensen te analyseren.quote:
Soms wel .quote:Op maandag 22 februari 2010 02:08 schreef DrDentz het volgende:
Is dat met Ton Ojers? Ik heb geen AT5.
Dat heet geldingsdrang.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Scheidsrechters zijn gewoon te snel op hun pik getrapt, autoritaire baasjes.
Bron?quote:
Eriksen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Paul-89 het volgende:
Wel een mooi camera momentje van Hugo die iemand waarschuwde weet al niet meer wie. Bacuna ?
Kijkonderzoek?quote:
Logisch ook tussen de Olympische uitzending inquote:
Het zijn dacht ik zo'n 1200 kijkcijfer kastjes, ik heb ook altijd twijfels over de meetmethode, met name het feit dat een kijker zelf met de hand moet ingeven dat hij RTL7 aan het kijken is, en tevens met hoeveel personenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Ik kan het maar niet geloven dat dit walgelijke programma meer kijkers trekt dan VI. Terwijl iedereen die ik spreek kotst op Jack, Waterreus en de nietszeggende gasten. Terwijl iedere dinsdag en zaterdag deze mensen het weer hebben over hoe ze hebben gelachen om VI.
En dan iedere week in de VI lezen dat SV bijna het dubbele aantal kijkcijfers haalt. Niet serieus te nemen, dit wordt toch ook over 100 huishoudens gemeten toch?
Ik kan me goed voorstellen dat het zwaar werd na 25 minuten Henk Timmer.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Sinnie het volgende:
Ik had het gister ook halverwege maar uit gezet, vond het nou niet echt hoogstaand. VI is voor mij beter te pruimen
Had meer verwacht over dit weekend, maar het ging over Henk Timmer en over Seedorf in oranje. Als ik ergens niet in geïntresseerd ben dan is het dat welquote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat het zwaar werd na 25 minuten Henk Timmer.
Met Bakkal als gastquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen al om 20.00u.
Ik doe het al enkele weken, maar niemand doet met me meequote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef Sj0rs het volgende:
Boycotten deze show. Het verdient echt niet zoveel kijkers.
Ik ga stiekem kijken, ze tellen me toch niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef Sj0rs het volgende:
Denk niet dat iemand hier zon kastje heeft dus het maakt niets uitquote:Op zondag 28 februari 2010 00:03 schreef Sj0rs het volgende:
Die was inderdaad mooiquote:Op zondag 28 februari 2010 20:20 schreef Rucebo het volgende:
Tegen Ajax, da's misschien toevallig Jack![]()
Bakkal!
Idd, ik kan me 1996 herinneren.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Ajax heeft al 20 jaar van Juventus gewonnen![]()
Jan leeft in de jaren '70 ofzo.
Bakkal heeft toch ook het VWO afgerond? Dat is al een groot verschil met de gemiddelde VMBO voetballer.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:15 schreef alors het volgende:
Youri z'n kapsel![]()
Aww Otman is echt een schatje en klinkt intelligenter dan de gemiddelde voetballer. Nu is dat laatste op zich ook niet zo moeilijk
Brilletje vergeten vandaag? Tip: lees eens hierboven.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef Parafernalia het volgende:
Geen Stuvoe vandaag?
Gids ook redelijk jaren '90.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
Oh, er staat niks in de gids
Ik denk dat het niet in de gids stond omdat het de afgelopen weken ivm de spelen op heel onregelmatige tijden was.. maar er is zaterdag rond het voetbal een promo filmpje geweest dat het om 20.00 uur zou zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |