quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef HaagsPietje het volgende:
was weer ouderwets studio ajax met name die kk van gelder wat een simpelaar is dat zeg. wel commentaar hebben op het feyenoord publiek maar er dan voor het gemak maar niet bij vermelden dat dat groepje zwaar uitgedaagd werd door de zeeuw die met die flapoortjes van em voor de harde kern stond te provoceren na die 1-0, zag je ook in de samenvatting.....mislukte gollem is dat zeg.
Nee vanwege de gesprekken met Noud Wellink. De uitzendingen van SV werden toch gewoon weer online gezet?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:08 schreef -J-D- het volgende:
Is het ergens terug te zien?
Wordt niet herhaald vandaag zie ik, normaal gesproken wel.
Hans Hans Hansiieee nou moet je die Emanuelson zien,, Lijkt wel of ie in zijn broek heeft gescheten.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:47 schreef SwitSok het volgende:
Opzich begrijp ik dat Feyenoord-Ajax nog altijd DE klassieker is en dat ze daar veel over napraten maar als je de wedstrijd al live gezien hebt en later nog studio sport hebt gekeken dan had SV vanavond niet meer echt veel toegevoegde waarde. Ze praten immers weer tijden lang over de schwalbe, de goals en de penal momenten. Neem het ze ook niet kwalijk dat ze het doen want het is zoals gezegd DE wedstrijd maar het mocht van mij wel iets korter.
Youri en Daddy voegen verder ook weinig toe. Moet zeggen dat ik Everse best een goede gast vond. Dat viel me dan weer mee
Nu zullen ze vanavond in VI ook nog wel over de wedstrijd praten maar dat is dan net ietsje luchtiger
Dat kwam natuurlijk ook mede omdat deze schwalbe wel heel erg lachwekkend was qua uitvoering...quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Cavalier het volgende:
Die hypocriete Jack van Gelder zit altijd te lachen om harde overtredingen die vroeger gemaakt zijn door de gast van die dag.
En als een speler van nu het doet (die niet te gast is) is het schandalig.
Ook de schwalbe van Tomasson: als bijvoorbeeld Suarez of Lazovic dat had gedaan was het een schande geweest, nu werd er om gelachen...
Figuren zoals jij maken mijn dag weer goedquote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef HaagsPietje het volgende:
was weer ouderwets studio ajax met name die kk van gelder wat een simpelaar is dat zeg. wel commentaar hebben op het feyenoord publiek maar er dan voor het gemak maar niet bij vermelden dat dat groepje zwaar uitgedaagd werd door de zeeuw die met die flapoortjes van em voor de harde kern stond te provoceren na die 1-0, zag je ook in de samenvatting.....mislukte gollem is dat zeg.
Het verschil is dat Tomasson opstaat en naar de scheidsrechter liep om aan te geven dat het niets was. Suarez had daar nog 5 minuten moord en brand geschreeuwd. Overigens ben ik het wel met je eens dat het een belachelijke actie was van Tomasson en zeker ook een domme want hij had de bal voor het intikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Cavalier het volgende:
Die hypocriete Jack van Gelder zit altijd te lachen om harde overtredingen die vroeger gemaakt zijn door de gast van die dag.
En als een speler van nu het doet (die niet te gast is) is het schandalig.
Ook de schwalbe van Tomasson: als bijvoorbeeld Suarez of Lazovic dat had gedaan was het een schande geweest, nu werd er om gelachen...
Het ging me niet om Tomasson maar om Jack van Gelder, die altijd zo hypocriet is.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het verschil is dat Tomasson opstaat en naar de scheidsrechter liep om aan te geven dat het niets was. Suarez had daar nog 5 minuten moord en brand geschreeuwd. Overigens ben ik het wel met je eens dat het een belachelijke actie was van Tomasson en zeker ook een domme want hij had de bal voor het intikken.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het verschil is dat Tomasson opstaat en naar de scheidsrechter liep om aan te geven dat het niets was. Suarez had daar nog 5 minuten moord en brand geschreeuwd.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:32 schreef -J-D- het volgende:
http://nos.nl/video/133488-studio-voetbal-31-januari.html
Het had gelijk moeten worden, nu krijg je weer een ouderwetse Studio Ajax.quote:
Dat denk ik helaas ook. Geleuter of ajax de titel nog kan pakken etc. Ben wel benieuwd of Sjek nog commentaar gaat geven over de wel of geen elleboog van Vertonghenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het had gelijk moeten worden, nu krijg je weer een ouderwetse Studio Ajax.
Vond je het een (bewuste) elleboog dan? Zo maakte Vennegoor er minstens vijf per seizoen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:20 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook. Geleuter of ajax de titel nog kan pakken etc. Ben wel benieuwd of Sjek nog commentaar gaat geven over de wel of geen elleboog van Vertonghen
Ik hoop btw niet dat ze samen met Van Halst en zo'n apparaat de hele wedstrijd nog is grondig gaan analyseren.
Volgens mij zit het je nog dwars dat Vennegoor het een keertje deed tijdens psv-ajax, en dat is precies hetzelfde als wat vertonghen vandaag deed.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vond je het een (bewuste) elleboog dan? Zo maakte Vennegoor er minstens vijf per seizoen.
Het songfestival begint al 8 minuten te laat, ik reken op 23.05 ofzo voor SV.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Reken trouwens maar op flinke vertraging, ervoor zit namelijk het nationaal songfestival, dat loopt gegarandeerd uit.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef Babovic het volgende:
Doen ze nog steeds aan "de elleboog van de week"?
De rubriek is er niet meer echt maar het gezeik over zulke overtredingen nog wel. En natuurlijk ook smakelijk lachen om lompe overtredingen van vroeger.quote:
Vennegoor had een patent op dat soort overtredingen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Volgens mij zit het je nog dwars dat Vennegoor het een keertje deed tijdens psv-ajax, en dat is precies hetzelfde als wat vertonghen vandaag deed.
Dus omdat Vennegoor het vroeger deed, mag Vertonghen dat nu ook? Belachelijk. Het was zeker een enigszins bewuste elleboog. Maar och, Vertonghen nam het natuurlijk voor Babovic op na een klein tikje op z'n neus.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:00 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vennegoor had een patent op dat soort overtredingen.
nee hoor, gaat het gewoon in de trant van "Twente doet het geweldig voor een club met z'on begroting" of "We staan nog 6 punten los op Ajax" etc etc.quote:
Enigszins bewust? Ja, ja... Dit leek me helemaal niet bewust, maar als dit je zowat elke week overkomt, ja dan krijg je de schijn wel tegen je.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:02 schreef FR-1908-FR het volgende:
[..]
Dus omdat Vennegoor het vroeger deed, mag Vertonghen dat nu ook? Belachelijk. Het was zeker een enigszins bewuste elleboog. Maar och, Vertonghen nam het natuurlijk voor Babovic op na een klein tikje op z'n neus.
Zolang Ronald Koeman er maar niet meer aanschuift, vind ik (bijna) alles best.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:02 schreef michiel_merk het volgende:
Dat word een saaie uitzending met van halst, en daarnaast ook nog watereus![]()
kunnen ze die niet een keer thuislaten![]()
Nog erger, het wordt dus een combinatie van Studio Ajax en de Twentse roze bril.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, gaat het gewoon in de trant van "Twente doet het geweldig voor een club met z'on begroting" of "We staan nog 6 punten los op Ajax" etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |