Dat is zoiezo al fout.quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zij mogen eens terug naar de basisschool, zowel om te leren spellen als om te leren rekenen.
Koers van de dollar vandaag: ¤ 0,7409
Kosten iPad Wifi 16GB: $ 499 + 19% btw ($ 94,81) is al $ 593,81, of ¤ 439,95. Een stuk meer dan de ¤ 398 die zij rekenen.
Edit: oh, het artikel is 2 maanden oud
Edit2: Dan nog, de koers die zij gebruiken is ¤ 0,655, die koers is niet meer voorgekomen sinds het dieptepunt in November 2009.
Interessant allemaal. Ik overdenk nog of ik mij wel zal haasten er een te latenquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zij mogen eens terug naar de basisschool, zowel om te leren spellen
als om te leren rekenen.
Koers van de dollar vandaag: ¤ 0,7409
Kosten iPad Wifi 16GB: $ 499 + 19% btw ($ 94,81) is al $ 593,81, of ¤ 439,95.
Een stuk meer dan de ¤ 398 die zij rekenen.
Edit: oh, het artikel is 2 maanden oud
Edit2: Dan nog, de koers die zij gebruiken is ¤ 0,655, die koers is niet meer
voorgekomen sinds het dieptepunt in November 2009.
Zie mijn post boven je. Zou zoiezo nog even wachten. Je moet nog Europese adapter, verzendkosten en dan kom je al boven de 500 euro uit. Het is alleen goedkoper als je hem zelf meeneemt uit de USA, bijvoorbeeld tijdens je vakantie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef FP128 het volgende:
[..]
Interessant allemaal. Ik overdenk nog of ik mij wel zal haasten er een te laten
overkomen uit de USA gezien de prijzen die uiteindelijk met de BTW +
salestax(moet je tenslotte ook betalen bij import!) echt niet veel schelen met
wat hier in de EU straks uitkomt. (+ dat 3G erbij zit)
Ik bedoel voor ¤10,- of ¤ 25,- verschil iets gehaast uit Amerika laten overkomen
waarbij je ook nog een EU stekker erbij moet kopen i.v.m de Amerikaanse stekker
en merken dat je nog geen iPad case of toetsenbord of connector (voor je fotocamera)
erbij hebt + het feit dat de iPad nog e.e.a mist zoals de mogelijkheid om via bijvoorbeeld
een usb stick even wat gegevens over te zetten zoals op je computer,maken dit ik nu
een beetje een incompleet gevoel erbij krijg.
Iets erop zetten gaat niet zo maar. Of je moet werken met dropbox of mobileme of
je moet alles eerst op je Mac zetten in de iTunes maps waarna bij aansluiting van
de iPad je het kunt syncen via iTunes naar je iPad.Omslachtig!
Kijk een prijsverschil van ¤ 100+ is interessant maar al die extra kosten erbij maken dat
ik dus nu nog second thoughts heb of ik niet beter kan wachten op de EU versie.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef FP128 het volgende:
waarbij je ook nog een EU stekker erbij moet kopen i.v.m de Amerikaanse stekker
Een hele adapter is niet nodig, je hebt alleen een duckhead nodig met Europese stekker. Kost je $1,89 bij Dealextreme.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef WSquater het volgende:
Niet te vergeten dat je een Europese adapter moet kopen
En hoeveel goedkoper verwacht je dan uit te zijn? Ik verwacht dat hij in Duitsland tussen de 499 en 549 gaat kosten, incl adaptertje. Dat adaptertje haal je bij DealExtreme voor 2 euro ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zie mijn post boven je. Zou zoiezo nog even wachten. Je moet nog Europese adapter, verzendkosten en dan kom je al boven de 500 euro uit. Het is alleen goedkoper als je hem zelf meeneemt uit de USA, bijvoorbeeld tijdens je vakantie.
Daarnaast, als je hem nu besteld heb je hem waarschijnlijk eind deze week. 1 of 2 weken later is-ie ook in Europa te koop met de Europese adapter (je hoeft die dus niet meer apart te kopen), en je hebt geen dure verzendkosten (en helemaal geen als je hem zelf ophaalt).
En je kan er wel alles opzetten zonder computer. Kost alleen geld. Een album? Hupla, 15 euro. Als je Amerikaans account gebruikt ook films enzo.
Maar goed, ik ga hem zoiezo al halen maar het is voor mij niet de moeite waard om hem vanuit Amerika hier te laten bezorgen, alleen zodat ik hem een paar weken voor de Europese release heb. Kost alleen maar extra geld.
De 16 GB zal hier maximaal 499 euro kosten. Bij Apple is het of het dollarteken vervangen door een euroteken, of 50 of 100 verschil bij producten onder de 1000. Dat in het voordeel van de Europeanen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En hoeveel goedkoper verwacht je dan uit te zijn? Ik verwacht dat hij in Duitsland tussen de 499 en 549 gaat kosten, incl adaptertje. Dat adaptertje haal je bij DealExtreme voor 2 euro ofzo.
Ik heb even gezocht bij Paypal maar kan het niet helemaal vinden, het enige wat ik kan vinden is: PayPal-wisselkoers:1 USD = 0,722580 EUR. Dan zou dus 750 dollar (dat is een 16GB + shipment + belastingen enzo) zo'n 541 euro zijn. Vraag me serieus af of je hem hier goedkoper krijgt, buiten het feit dat dit sneller is.
Dat kopen/verkopen heb ik nooit begrepen op Paypalquote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef oYo het volgende:
Je vergeet ook nog de 6.7% douanerechten (voor inklaring) over het totaalbedrag te verrekenen.
Verder neemt de douane de minst gunstige dollarkoers bij omrekenen.
En de koersen die je hanteert zijn deze voor het inkopen van dollars, niet de verkoop van dollars.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat kopen/verkopen heb ik nooit begrepen op Paypal
Met primair USD en dan 750 dollar omrekenen:
541,93 EUR
PayPal-wisselkoers:1 USD = 0,722580 EUR
Maar volgens anderen is 750 dollar 570 euro oid.
Vraag ik me toch af waar jij bestelt.quote:Als je via PP betaalt voor de 16 GB om maar wat te noemen dan
kom je zonder BTW van 19% uit om een bedrag van ¤ 505,+
Je hebt dan een 16 GB iPad + een iPad case + iPad Camera Connection
Kit! als je praat over het meest essentiële om een compleet pakket
te hebben.
De goedkoopste kost je 564 ongeveer, en dat is met alle kosten erin. Ben benieuwd waar jij hem voor 505 kan halen all-in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef FP128 het volgende:
Als je via PP betaalt voor de 16 GB om maar wat te noemen dan
kom je zonder BTW van 19% uit om een bedrag van ¤ 505,+
Je hebt dan een 16 GB iPad + een iPad case + iPad Camera Connection
Kit! als je praat over het meest essentiële om een compleet pakket
te hebben.
Hoe kom je bij die T-Mobile DE prijzen? Dat is slechts een screenshot van iets, wie zegt dat dat waar is? Het kan een test zijn geweest van T-Mobile, of een fotosoep van iemand die zich nu krom lacht. Er is GEEN prijs bekend van DE/FRquote:Voor de 32 GB is het dan iets meer,maar verhoudingsgewijs
nog altijd goedkoper dan wat T-Mobile DE aanbiedt en al helemaal
wat men op het web bij bijvoorbeeld Marktplaats momenteel vraagt.
Wie zegt dat er kosten bijkomen bij T-Mobile DE?quote:Als je dat alleen al afzet tegen de prijs die T-Mobile Duitsland op zijn
website neerzet voor de goedkoopste iPad(inclusief 19% BTW)
en alle andere bijkomende kosten(welke dit ook moge zijn) dan
moet ik zeggen dat ik per saldo er op vooruit ga!
Deels mee eens. Maar toch denk ik dat je je misrekent, de langste afstand naar Duitsland in Nederland zal waarschijnlijk een euro of 30 aan brandstof kosten heen en weer. Je kan net over de grens terecht als het via T-Mobile winkels gaat (die zijn overal nl.).quote:Oh en al die mensen die zeggen dat het halen in Duitsland of Frankrijk
even een fluitje van een cent is. Tenzij je in dat land woont,heb je gelijk
maar er heengaan kost ook een treinreis,benzine of een vliegticket.
iPad met T-Mobile abo? Waarom zouden ze dat doen? Je kan er niet eens mee bellen! Dus dat lijkt me onzin. En "nee" verkopen? Je kan toch ff bellen van te voren? Dat is toch geen moeite?quote:Dus per saldo scheelt het toch wel met de Amerikaanse prijzen en
laten we nou eerlijk zijn: Voor een verschil van +/- ¤ 25 of ¤ 50,- ga
ik echt niet naar Frankrijk en Duitsland met alle onzekerheden dat
men misschien daar "nee" verkoopt of dat men het alleen met een
abonnement van T-Mobile wil verkopen gezien de grote vraag(lees
maar op het web hoe groot die is) naar de iPad.
Kom op? Je gaat toch geen 800euro betalen? Btw iemand op mijn school heeft aan een iPad, wat een patser.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:57 schreef Lippy het volgende:
Inmiddels zijn de eerste iPad's uit Amerika ook in Nederland verkrijgbaar zie http://www.kopen-ipad.nl/.
Iemand ervaring hiermee?
Interessantquote:
Ik heb het voor je uitgeprobeerd, dit is niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:58 schreef _Arual_ het volgende:
Als je je iPad als e-bookreader gebruikt, is er dan ook de mogelijkheid om op een of andere manier wat 'in de kantlijn' te krabbelen?
En zou het dan mogelijk zijn om die bladwijzers een naam te geven?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb het voor je uitgeprobeerd, dit is niet mogelijk.
Je kan wel een definitie opzoeken en van een bepaald woord/stuk tekst een bladwijzer maken.
Nee. Je moet even bij DealExtreme bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Gauner het volgende:
Tvp.
Mijn iPad is aangekomen op Amerikaanse bestemming en wordt over 1 week meegenomen naar Europa.
Heb nu een 32GB + case in totaal voor 510 euro.
Maar even over die adapter. Ik heb voor mijn iPod een adapter waar de usb kabel in kan en dan zo in het stopcontact, kan ik die ook gebruiken voor de iPad icm zijn usb kabel?
Thanks! Is dat een Amerikaanse shop en ze verzenden gratis naar Nederland?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee. Je moet even bij DealExtreme bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354
Nee is Chineesquote:Op woensdag 14 april 2010 18:23 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks! Is dat een Amerikaanse shop en ze verzenden gratis naar Nederland?
Je kunt ook de duckhead (stekker-gedeelte) van je iPod-oplader op je iPad-oplader zetten als je ze niet tegelijk nodig hebt.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Gauner het volgende:
Tvp.
Mijn iPad is aangekomen op Amerikaanse bestemming en wordt over 1 week meegenomen naar Europa.
Heb nu een 32GB + case in totaal voor 510 euro.
Maar even over die adapter. Ik heb voor mijn iPod een adapter waar de usb kabel in kan en dan zo in het stopcontact, kan ik die ook gebruiken voor de iPad icm zijn usb kabel?
Ik heb voor de iPod geen originele adapter gekocht, maar zo'n ding waar je hem via de usb kabel aan kunt hangen en zo in het stopcontact kunt pluggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt ook de duckhead (stekker-gedeelte) van je iPod-oplader op je iPad-oplader zetten als je ze niet tegelijk nodig hebt.
Oke dan bestel ik vanavond meteen! Thanks man!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee is ChineesMaar verzenden is idd gratis, en komt altijd aan. Bestel er al jaren (zijn hele topics over op Fok! ook
). Duurt wel een dag of 10 tot 14 meestal, maar dat moet niet uitmaken lijkt me.
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
De goedkoopste kost je 564 ongeveer, en dat is met alle kosten erin.
Ben benieuwd waar jij hem voor 505 kan halen all-in.
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over dequote:iPad met T-Mobile abo? Waarom zouden ze dat doen? Je kan er niet eens mee bellen!
Dus dat lijkt me onzin. En "nee" verkopen? Je kan toch ff bellen van te voren? Dat is
toch geen moeite?
En waar heb je die ook alweer gekocht?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
@Gauner :
Je kan ook de adapter van je iPhone in je iPad stoppen.
Mag ik vragen waar jij die 32 GB hebt gehaald en heb je foto's?
en niet onbelangrijk,is dat met BTW of zonder en salestax
en een fee van iemand . Leg eens uit?
[..]
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(
waar haal jij deze prijs dus vandaan)
Nog een keer:
iPad 16 GB + iPadcase + iPad Camera Connection Kit + fee (voor
degene die dit aanlevert) + verzendkosten via FedEx (2 werkdagen)
Totaal: US 707,80 aka ¤ 505,+
Dit is dus zonder de 19% BTW die er nog bijkomt!
[..]
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over de
data van de iPhone en 3G bij de iPhone? Juist! dus is de redenering zo gek nog niet
dat de kans heel groot is dat T-Mobile en zijn winkels de iPad gaan leveren al of niet
i.c.m een T-Mobile abonnement o.i.d.
Heb hem nog niet in huis, kennissen komen volgende week over uit de VS (op hun adres heb is hij afgeleverd) en nemen hem dan voor me mee. Ik heb hem besteld via apple.com, daar kostte de 32GB versie (wifi only) 599 dollar, daarnaast nog een case erbij besteld die was 39 dollar. Daar kwam nog 51 dollar aan estimated tax bij wat het totaalbedrag 689 dollar = 505 euro maakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
@Gauner :
Je kan ook de adapter van je iPhone in je iPad stoppen.
Mag ik vragen waar jij die 32 GB hebt gehaald en heb je foto's?
en niet onbelangrijk,is dat met BTW of zonder en salestax
en een fee van iemand . Leg eens uit?
En de NL btw en invoerrechten??quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef Gauner het volgende:
Heb helaas geen iPhone, dus denk dat ik me die adapter plug gewoon even bestel, kost toch geen drol.
Maar als ik mijn iPad via de usb aan mijn laptop hang, laadt hij dan wel gewoon op?
[..]
Heb hem nog niet in huis, kennissen komen volgende week over uit de VS (op hun adres heb is hij afgeleverd) en nemen hem dan voor me mee. Ik heb hem besteld via apple.com, daar kostte de 32GB versie (wifi only) 599 dollar, daarnaast nog een case erbij besteld die was 39 dollar. Daar kwam nog 51 dollar aan estimated tax bij wat het totaalbedrag 689 dollar = 505 euro maakt.
Zodra ik hem binnen heb maak ik foto's en zal ik ze hier posten.
Al 4 keer vermeldquote:Op woensdag 14 april 2010 23:35 schreef DaMook het volgende:
Europese lancering van iPad officieel vertraagd met 1 maand
Ben blij dat de mijne eind april uit de usa meegebracht wordt.
Tot 639 dollar mag je vrij invoeren vanuit de VS. Daarom gaat de case in de koffer en de iPad gewoon mee met de handbagage. Mochten ze daarnaar vragen dan valt die net onder dat bedrag.quote:
Ah oke op die manier. Heb hem net besteld voor het astronomische bedrag van 1,42.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
het is een USB-blokje met een afneembare US-plug. Die vervang je voor de plug uit bovenstaande link.
Ik hoop echt niet dat het een abonnement wordt. Het interessante aan de 3G-datapakketten bij de iPad in de VS is juist dat het echt per maand aan te vragen en op te zeggen is.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over de
data van de iPhone en 3G bij de iPhone? Juist! dus is de redenering zo gek nog niet
dat de kans heel groot is dat T-Mobile en zijn winkels de iPad gaan leveren al of niet
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Binnenkort mijn iPhone maar eens jailbreaken om er een Wifipoint van te maken. S'ochtends in de metro/trein de krant lezen/nieuws bekijken op mijn iPad
Dat dus.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat het een abonnement wordt. Het interessante aan de 3G-datapakketten bij de iPad in de VS is juist dat het echt per maand aan te vragen en op te zeggen is.
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik neem toch aan dat dat standaard kan?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Binnenkort mijn iPhone maar eens jailbreaken om er een Wifipoint van te maken. S'ochtends in de metro/trein de krant lezen/nieuws bekijken.
Op de iPad dan he. En nee dat kan niet standaard op de iPhone.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik neem toch aan dat dat standaard kan?
Zonder jailbreak lukt 't me iig niet.. Afgelopen zaterdag met een iPad geprobeerd, maar die zag m'n iPhone nietquote:Op donderdag 15 april 2010 00:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Binnenkort mijn iPhone maar eens jailbreaken om er een Wifipoint van te maken. S'ochtends in de metro/trein de krant lezen/nieuws bekijken.
Dan heb je een iPad, en dat is toch wat je wilt?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(
waar haal jij deze prijs dus vandaan)
Die kans is nihil, of beter gezegd: 0. Want dan was het allang aangekondigd geweest. Er is al aangekondigd dat de iPad in Duitsland en Frankrijk gewoon in de Apple stores te bestellen is. Er is in geen enkel land gesproken over koppelverkoop met een abonnement. Sowieso zou dat wel heel leip zijn he, dat je een data abo moet afsluiten voor een wifi only. Ofwel: rijk der fabelen, begin er niet meer over. Je maakt jezelf belachelijk en de rest van de mensen raken in verwarring.quote:Nog een keer:
iPad 16 GB + iPadcase + iPad Camera Connection Kit + fee (voor
degene die dit aanlevert) + verzendkosten via FedEx (2 werkdagen)
[quote]
Lees even het artikel op Onemorething.nl of op iPhoneclub. Staan meerdere opties, 'Evan' is momenteel veruit de populairste.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, ik ben om. Ik wil hem. Ik zat gister weer onhandig met mijn MacBook Pro op de bank en ik zie dat er inmiddels ook een USB plug-in beschikbaar is waardoor je foto’s op de iPad kunt zetten. Waar kan ik hem pre-orderen?
Review op iPhoneclub is mooi.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lees even het artikel op Onemorething.nl of op iPhoneclub. Staan meerdere opties, 'Evan' is momenteel veruit de populairste.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Review op iPhoneclub is mooi.Maar ik ga hem niet importeren, ik wacht op de officiële release.
Is er een lijst van tijdschriften die intussen op de iPad verschijnen. Ik lees zelf maandelijks Wired, Edge en Empire. Zou mooi zijn als die als e-tijdschrijft zouden verschijnen.
Holy smokes wat een afzetters, 700 euro voor een 16gig versie.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef Fliepke het volgende:
En voor wie een bekend naam wilt gebruiken. Intertoys biedt hem aan voor 699,- in hun webshop
Mooi, ik denk dat ik voor de 16 of 32 GB 3G ga. Ligt eraan hoeveel geld ik eind mei over heb voor de iPad. Vraag een Dual Sim aan (kost eenmalig 18.95), knip het plastic er omheen af en plaats deze in me iPad. Heb ik 3G als ik het nodig heb.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef Leinonlein het volgende:
Heb dinsdag even zitten spelen met zo'n ding en het werkt wel soepeltjes, stukjes typen gaat prima! Het lezen van PDF's gaat ook een stuk beter dan op de gemiddelde e-reader, help, ik ben om. Maar ik denk dat ik wel op de officiele release ga wachten, wordt toch wel een dure grap om hem te importeren.
32 gig wifi versie denk ik
Hmm kun je met dual sim dan gewoon via je mobiele internet abonnement internetten of krijg je dan gezeik? Ik zit bij Hi en die lopen nu (bij normaal mobiel internet gebruik) ook al behoorlijk te miepen... Zou natuurlijk ook wel een optie zijn in dat geval.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:11 schreef WSquater het volgende:
[..]
Mooi, ik denk dat ik voor de 16 of 32 GB 3G ga. Ligt eraan hoeveel geld ik eind mei over heb voor de iPad. Vraag een Dual Sim aan (kost eenmalig 18.95), knip het plastic er omheen af en plaats deze in me iPad. Heb ik 3G als ik het nodig heb.
Waarom 3G:
- zwarte strip ziet er toch best wel gaaf uit, en miss. beter WiFi bereik
- er zit standaard GPS in
- de mogelijkheid om overal internet te hebben
Het bellen van jezelf is niet zo erg, tis vooral erg dat niemand jou kan bellenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:34 schreef nelisb het volgende:
Je bent met 1 bereikbaar. Dus als je 3G op je iPad hebt kan je niet bellen met je mobiel. Vind ik zelf vrij irritat.
Ik weet niet hoe het bij Hi zit. Bij T-Mobile (yep, iPhone abo) is het onbeperkt internet (dus geen Fair Use Policy: dat je niet veel meer mag gebruiken dan het gemiddelde). Heb het trouwens de hele tijd over Dual Sim, maar het heet bij T-Mobile Duo Simquote:Op donderdag 15 april 2010 18:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm kun je met dual sim dan gewoon via je mobiele internet abonnement internetten of krijg je dan gezeik? Ik zit bij Hi en die lopen nu (bij normaal mobiel internet gebruik) ook al behoorlijk te miepen... Zou natuurlijk ook wel een optie zijn in dat geval.
Yep, het klopt dat je niet een de zelfde verbinding op twee apparaten tegelijk kunt gebruiken. Maar ik bedoel maar, als ik ergens ben waar geen WiFi is en ik wil even internetten op m'n iPad dan heb ik er heus geen probleem mee als ik m'n iPhone in vliegtuigmode heb. Zelfs als je van je iPhone een WiFi hotspot maakt, dan kan je nog geen 3G gebruiken als je aan het bellen bent (T-Mobile doet alleen internet + geluid met GRPS, je kna niet van 3G gebruik maken terwijl je belt). Daarnaast zet ik het ook alleen aan als ik niet in de buurt ben van een WiFi hotspot.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:34 schreef nelisb het volgende:
Je bent met 1 bereikbaar. Dus als je 3G op je iPad hebt kan je niet bellen met je mobiel. Vind ik zelf vrij irritat.
Ik wel hoor volgens mij.quote:(T-Mobile doet alleen internet + geluid met GRPS, je kna niet van 3G gebruik maken terwijl je belt
Nee, alleen als je net het telefoongesprek bent begonnen lukt dat nog. Daarna springt hij over op GRPS (= slomer) (of hij gebruikt WiFi).quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Dan heb je een iPad, en dat is toch wat je wilt?
En die prijs, simpel: een all-in iPad 16 GB kost
750 dollar. Bij iemand (Evan) in de USA. Daar
hebben zo'n 40 Tweakers hun iPad al vandaan.
Niet om nu erg onaardig tegen je te doen,maar eerst twijfeldequote:Die kans is nihil, of beter gezegd: 0. Want dan was het
allang aangekondigd geweest. Er is al aangekondigd dat
de iPad in Duitsland en Frankrijk gewoon in de Apple
stores te bestellen is. Er is in geen enkel land gesproken
over koppelverkoop met een abonnement. Sowieso zou
dat wel heel leip zijn he, dat je een data abo moet afsluiten
voor een wifi only. Ofwel: rijk der fabelen, begin er niet meer
over. Je maakt jezelf belachelijk en de rest van de mensen
raken in verwarring.
Erh, welk Paypal afschrift bedoel je precies? Ik heb nog niets gezien hoor. Of bedoel je die verzonnen getallen van je? Want die kan ik ook maken. En vele wegen, zeker. Maar ik heb tot op heden nog geen enkele verkoper voor minder dan 750 dollar (ongeveer 564 euro) gezien. Ik wacht dan ook nog steeds om je bewijs, een link, een kopie, etc. Net als anderen in dit topic. En ik denk dat de meeste Tweakers het echt wel serieus uitgezocht hebben, ze bestellen allemaal bij Evan uit Miami en allemaal voor $ 750. En het aantal van 40 is misschien nu wel 80 geworden. Zijn die allemaal gek? Of klets jij gewoon uit je nek? Ik denk het 2e.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dan wil ik van jou weleens weten waar jij dan
$ 750 voor betaalt hebt in de USA want dat is
voor een 16 GB gewoon heel veel daar waar ik
precies dezelfde heb bestelt,zoals ik al eerder
opmerkte,voor een veel lagere prijs.
Ik heb dan een 16 GB + iPad case + iPad Camera
Connection Kit en ik heb er ook nog de handelingsfee
van de bezorgen erbij opgeteld, kom ik dus uit op
$ 708,70 = omgerekend ¤ 505,+ (ex 19% BTW!)
En als jij er dan bij vertelt dat veertig andere Tweakers
hier bestelt hebben dat weet ik al wie hier lachende
derde is achter de schermen voor $ 750,-
Maar goed, ik ben nooit een schaap geweest en dat
bewijst dit ook maar weer eens.![]()
Je kent het gezegde toch? Er leiden vele wegen naar
Rome.Volgende keer iets meer onderzoek doen.
[..]
Niet om nu erg onaardig tegen je te doen,maar eerst twijfelde
je aan mijn opmerking dat ik het goedkoper wist te krijgen,
vervolgens sla ik je om de oren met een kopie van mijn PP
afschrift waar toch echt duidelijk staat aangegeven dat wat
ik zei geen onzin was, en nu blijf je maar doorgaan met dat
wat ik zeg niet klopt. Wie is dat hier de ongelovige Thomas?
Apple heeft al meerdere malen aangegeven zich erg weinig
aan te trekken van wat met hier in Europa of elders zou gelden.
Dus of de Apple-stores ze ook leveren is niet waar het omgaat
in deze. Ik zei dat het mij niet zou verbazen dat men de iPad
als eerste gaat verkopen ( als eerste = voornaamste verkooppunt)
via de T-Mobile winkels gezien het verleden met de iPhone.
Beiden werden uiteindelijk zowel via de online store van Apple
en de premium resellers/dealers en T-Mobile winkels verkocht!
Dat is waar het omgaat. Heeft niks van doen met jouw argument
over " het zal en kan niet omdat het geen telefoon is "
En men brengt (volgens een verstuurde mail van Steve Jobs) eind
mei dus de Wifi/ 3G modellen uit waarbij de 3G betrekking heeft
op een telefoonverbinding. Dus is mijn opmerking dat de kans heel
erg groot is dat T-Mobile de primeur heeft inzake de verkoop van
deze iPad.
Naast de premium resellers/dealers/Apple-store en T-Mobile zal de
iPad straks overal te koop zijn. Van de Media Markt tot Dixons tot
Intertoys aangezien het bij Apple(net zo als bij de iPhone) allang
niet meer om kwaliteit gaat maar om kwantiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |