Grateful Dead?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:48 schreef koentjedrummer het volgende:
van welke band ging de zanger in 1980 dood maar is nu nog steeds heel groot??
En het word meestal een sportvraag.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef BeamofLight het volgende:
Nu gaat tong vragen waarover hij een vraag moet gaan stellen
wordtquote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het word meestal een sportvraag.
OJ simpson-trial?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef tong80 het volgende:
Wat is de best bekeken uitzending op de Amerikanse TV ooit ?
Who shot JR?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:56 schreef tong80 het volgende:
Wat is de best bekeken uitzending op de Amerikanse TV ooit ?
Ook niet. Het was wel een serie.quote:
Laatste aflevering van MASH idd.quote:
mr_anonimous +1quote:
Dat is 1 lezing idd keur hem wel goed. De meest aannemelijke is dat Bakkerij de Joode ooit deze koeken heeft gemaakt.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:57 schreef Robbiev85 het volgende:
michael jordan?
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Wilt The Stilt?
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
The Captain? Kareem Abdul Jabbar?
Herstel:quote:Op maandag 1 februari 2010 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke Honkballer werd in 2004 weer opgenomen in de Hall of Fame?
quote:
in principe wel, stereoide etc. voor mij was het meer een tvpquote:Op maandag 1 februari 2010 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]Lubje
Die zou ook wel eens definitief verwijderd kunnen worden.
Hij had al jaren armen zo dik als een olievat maar dat was zijn bouw.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
in principe wel, stereoide etc. voor mij was het meer een tvp
Nee de man in kwestie is 68quote:
Mijn honkbalkennis houdt op bij New York Yankees, Boston Red Sox en Babe Ruth.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo slapen dus cancel deze maar helemaal. Niemand kent Pete Rose?
Beter een letter te veel dan te weinig!quote:
Peteje scheen nogal graag te gokken op eigen wedstrijden..... Maar was verder wel een legendarische baseballer.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mijn honkbalkennis houdt op bij New York Yankees, Boston Red Sox en Babe Ruth.
Stand #1872quote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Willy Vandersteen
Wat wordt hier strafbaar gesteld?quote:Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:54 schreef lubje25 het volgende:
Fraude?
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Oplichting?
frauduleuze praktijken, dat zeg ik jequote:Op maandag 1 februari 2010 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Zoiets simpels met zo'n prachtig geformuleerd artikel. 'Listige kunstgrepen' of 'een samenweefsel van verdichtsels', hoe verzin je het
Ofyles2 +1
Stand #1872
1 Yankee
1 tomtomaat
1 BeamofLight
4 mr_anonimous
1 BasOne
1 Mark
1 Tanjaa
1 koentjedrummer
1 tong80
1 Robbiev85
2 ScottTracy
1 lubje25
1 Ofyles2
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga even onder mijn samenweefsel van dekbedverdichtsels liggen.
Trusten
1. Mexicoquote:Op maandag 1 februari 2010 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Wisseling van de macht, welke machtswisseling gebeurde in welk land?VIcente Fox -> Félipe Calderon José Maria Aznár -> José Luis Zapatero Paul Martin -> Stephen Harper Goran Persson -> Fredrik Reinfeldt John Howard -> Kevin Rudd
we noemden dit beest daarom altijd een Ceasarhondje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Stuurloos het volgende:
Nope, je kent deze honden van de Cesar-reclames. Het is iig een terrier, maar welke..
Stand #1872quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef Yankee het volgende:
kleuren geel / groen / rood in de vlag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |