Altijdquote:
Hebben we 2 andy's hier?quote:
Aan Basone vragen of 'ie aandacht nodig heeft is hetzelfde als aan de Paus vragen of 'ie katholiek isquote:
Ja maar 1 die van jou is.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Aan Basone vragen of 'ie aandacht nodig heeft is hetzelfde als aan de Paus vragen of 'ie katholiek is
Een internetplayer en een hyperactieve mafkees in één topic, wat doe ik hier?quote:
Als jij andy heet, dan jaquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:16 schreef koentjedrummer het volgende:
en het enigste wat bij mij opkomt is optimus prime
ik keek dat vroeger nooit sorry
trouwens ik ben koen
Ik geloof dat ik zo ook weg benquote:Op zondag 31 januari 2010 22:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Een internetplayer en een hyperactieve mafkees in één topic, wat doe ik hier?
Zegh!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Soundtrack van de film
Als men niet probeert krijgt men geen hints
Nonnie.......alsjeblieft niet zo noemen.....quote:Op zondag 31 januari 2010 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als jij andy heet, dan jawant nonnie heet ook andy
Volgensmij was ik daar ooit mee begonnen je zo te noemenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nonnie.......alsjeblieft niet zo noemen.....
Daarom noemen we je ook andyquote:Op zondag 31 januari 2010 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nonnie.......alsjeblieft niet zo noemen.....
Nouja, dat ligt in dit geval niet (alleen) aan hem hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Tanjaa het volgende:
Waarom is het trouwens dat elke keer als bas een vraag stelt dit topic in een sc verandert?![]()
Ik weet het, ik weet het.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt in dit geval niet (alleen) aan hem hoor.
Als je ooit op een Meet komt zal ik je daar ook hartelijk voor bedanken!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Volgensmij was ik daar ooit mee begonnen je zo te noemen
Sorry
Ik heb die film nooit gezien, kun je ff een goeie hint geven ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef BasOne het volgende:
Wie deed de stem fan Megatron in de film
Kom op niet zo moeilijk
Andreas : De mannelijke/sterke
I find that highly illogical bol
Zucht ok 2de pogingquote:Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, kun je ff een goeie hint geven ofzo?
We proberen BasOne te negeren.... misschien gaat ie dan vanzelf weg.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Daarom noemen we je ook andy![]()
Waarom is het trouwens dat elke keer als bas een vraag stelt dit topic in een sc verandert?![]()
Is het correcte antwoordquote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Mark het volgende:
Leonard Nimoy?
Wernerquote:
Klassiekerquote:Op zondag 31 januari 2010 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Lucille
Nope geen smeersel op je brood en zeker geen varkensvet.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef koentjedrummer het volgende:
smeersel dat ze vroeger op de boterham deden omdat het goedkoop was
het is gewoon vet van een varken volgens mij
Het is best lekker.quote:
Een snoepje ?quote:
Wel iets dat er heel vettig uit ziet. Met vulling ofzoquote:
Ja in feite is dat goed. Borsthoning heet tegenwoordig.quote:
Waarom heet het trouwens jodenvet?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja in feite is dat goed. Borsthoning heet tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Tanjaa +1
Stand #1872:
1 Yankee
1 tomtomaat
1 BeamofLight
2 Mr_Anonimous
1 BasOne
1 Mark
1 Tanjaa
Het werd van aardappelmeel gemaakt en was dus vrij goedkoop snoep.quote:
Jup, that's himquote: