Mijn honkbalkennis houdt op bij New York Yankees, Boston Red Sox en Babe Ruth.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga zo slapen dus cancel deze maar helemaal. Niemand kent Pete Rose?
Beter een letter te veel dan te weinig!quote:
Peteje scheen nogal graag te gokken op eigen wedstrijden..... Maar was verder wel een legendarische baseballer.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mijn honkbalkennis houdt op bij New York Yankees, Boston Red Sox en Babe Ruth.
Stand #1872quote:Op maandag 1 februari 2010 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Willy Vandersteen
Wat wordt hier strafbaar gesteld?quote:Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:54 schreef lubje25 het volgende:
Fraude?
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Oplichting?
frauduleuze praktijken, dat zeg ik jequote:Op maandag 1 februari 2010 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Zoiets simpels met zo'n prachtig geformuleerd artikel. 'Listige kunstgrepen' of 'een samenweefsel van verdichtsels', hoe verzin je het
Ofyles2 +1
Stand #1872
1 Yankee
1 tomtomaat
1 BeamofLight
4 mr_anonimous
1 BasOne
1 Mark
1 Tanjaa
1 koentjedrummer
1 tong80
1 Robbiev85
2 ScottTracy
1 lubje25
1 Ofyles2
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga even onder mijn samenweefsel van dekbedverdichtsels liggen.
Trusten
1. Mexicoquote:Op maandag 1 februari 2010 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Wisseling van de macht, welke machtswisseling gebeurde in welk land?VIcente Fox -> Félipe Calderon José Maria Aznár -> José Luis Zapatero Paul Martin -> Stephen Harper Goran Persson -> Fredrik Reinfeldt John Howard -> Kevin Rudd
we noemden dit beest daarom altijd een Ceasarhondje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Stuurloos het volgende:
Nope, je kent deze honden van de Cesar-reclames. Het is iig een terrier, maar welke..
Stand #1872quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef Yankee het volgende:
kleuren geel / groen / rood in de vlag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |