abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79191524
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef catzencut het volgende:

[..]

Zonder 9-5 mentaliteit.
idd, tot 21.00 uur beschikbaar, ook in de weekenden beschikbaar en verder geen sociaal leven hebbend, die mensen zoeken ze
pi_79191765
quote:
Op maandag 1 maart 2010 00:23 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam net deze vacature tegen:
http://vacature.monsterbo(...)erland-86158077.aspx

Over dubbeltjes gesproken..
Ik vraag me echt af wat voor wereldvreemde mongolen zo'n vacature neerzetten. Zelfs wanneer je interesse in de functie zou hebben dan wil je waarschijnlijk nog niet in zo'n gierig bedrijf werken.
quote:
Helden.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:07:43 #278
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79192100
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Nemephis het volgende:

[..]

idd, tot 21.00 uur beschikbaar, ook in de weekenden beschikbaar en verder geen sociaal leven hebbend, die mensen zoeken ze
En verder geen partner.. geen kinderwens... geen ouder wordende ouders...
pi_79192202
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

en niet onbelangrijk, moet geen eigen mening hebben
pi_79192223
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:07 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Uitstekende secondaire voorwaarden, waaronder een doe-het-zelf sterilisatiepakket voor de echte carrièrevrouw.
God, you people are paranoid. No wonder the company has to secretly manipulate you.
  maandag 15 maart 2010 @ 23:16:22 #281
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79192444
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:11 schreef catzencut het volgende:

[..]

Uitstekende secondaire voorwaarden, waaronder een doe-het-zelf sterilisatiepakket voor de echte carrièrevrouw.
Plus 2 drion pillen voor ' t geval mams of paps een heup breekt.
pi_79193018
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:54 schreef CrssY het volgende:
Net ook weer in de stad, zo'n blaadje aan het raam bij uitzendbureau:

Fulltime (40u) 'oderpicker' gezocht (magazijnmedewerker)
Eisen: AFGERONDE MBO/HBO opleiding, minimaal 3 jaar ervaring in betreffende sector

DRIE jaar ervaring en afgeronde MBO/HBO opleiding voor een magazijnmedewerker

Verkooptijgers
pi_79224807
top topic!!!
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_79230022
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 15:45 schreef Lente_ninja het volgende:
En trouwens, voor de leken hier...

*Uitdagende en afwisselende werkzaamheden;

Vertaling: opgetrommeld worden voor allerlei kutklusjes en dus niet toekomen aan de werkzaamheden waar je daadwerkelijk voor aangenomen bent.

* Veel vrijheid en zelfstandigheid in je werkzaamheden

Vertaling: aan je lot worden overgelaten omdat ze te lui zijn je fatsoenlijk in te werken. Je zoekt het allemaal zelf maar uit, maar ze geven je natuurlijk wel de schuld als het in de soep loopt.

*Het kunnen omgaan met werken in een prestatiegedreven organisatie

Vertaling: onrealistische deadlines.

* Geen 9 tot 5 mentaliteit

Vertaling: overwerken vanwege eerder genoemde onrealistische deadlines.

* Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Vertaling: we gaan je iets meer betalen dan je huidige bijbaantje bij de MacDonalds en hopen dat het in jouw onervaren ogen een gouden berg lijkt.
Deze moet er nog bij:

* Dynamische werkomgeving

Vertaling: Het verloop van werknemers is erg groot (omdat ze vrij snel realiseren dat we ze als slaven behandelen)
pi_79231758
Ik vond net nog een vacature..
quote:
In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt verwacht dat voor woon-werkverkeer en eventuele dienstreizen gebruik gemaakt wordt van het openbaar vervoer.
Okeeeee....
God, you people are paranoid. No wonder the company has to secretly manipulate you.
pi_79231958
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef catzencut het volgende:
[..]

Okeeeee....
Sneu zeg. Voor zo'n bedrijf wíl ik helemaal niet werken. Zeg dan gewoon dat je kutgierig bent, geen reiskostenvergoeding geeft, etc. Niet erg, zijn zat bedrijven die dat niet doen, maar plaats niet zulke onzin.
pi_79232464
Ik krijg overigens ook de kriebels van dit soort opmerkingen...
quote:
Indien je niet voldoet aan het gestelde profiel volgt er geen reactie op de sollicitatie.
pi_79232988
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef catzencut het volgende:
[..]

Okeeeee....
En ze mogen zeker wel klagen als je te laat komt omdat de trein vertraging heeft?
pi_79236383
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef catzencut het volgende:
[..]

Maar wel altijd eisen dat de communicatie en actieve houding van jouw kant wel uitstekend is Wat ben je nou voor kutbedrijf als je niet eens antwoord geeft op zakelijke brieven zoals sollicitaties, al is het maar een afwijzing zodat jij ook weet waar je aan toe bent.
pi_79236950
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Henno het volgende:

[..]

Maar wel altijd eisen dat de communicatie en actieve houding van jouw kant wel uitstekend is Wat ben je nou voor kutbedrijf als je niet eens antwoord geeft op zakelijke brieven zoals sollicitaties, al is het maar een afwijzing zodat jij ook weet waar je aan toe bent.
Het is een communicatiefunctie.
pi_79238289
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef catzencut het volgende:
[..]

Inderdaad. Hoeveel moeite kan het zijn om gewoon een kort mailtje terug te sturen?

Overigens ook mooi is als men opzoek is naar een ' echte doener' met een 'hands-on-mentaliteit'. Oftewel niet je eigen hersens gebruiken, gewoon uitvoeren wat je wordt opgedragen en vooral geen vragen stellen
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79238313
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Inderdaad. Hoeveel moeite kan het zijn om gewoon een kort mailtje terug te sturen?

Overigens ook mooi is als men opzoek is naar een ' echte doener' met een 'hands-on-mentaliteit'. Oftewel niet je eigen hersens gebruiken, gewoon uitvoeren wat je wordt opgedragen en vooral geen vragen stellen
Maar wel minimaal HBO natuurlijk.
pi_79256742
Ik zag vorige week op Jobtrack:

Koffieheer/koffiedame, functieomschrijving: koffie zetten, koffie brengen, vaatwasser inpakken/leegpakken, opruimen, minimaal een afgerond mbo niveau 4 diploma.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kim87 op 17-03-2010 15:40:25 ]
pi_79257135
Het ergste is nog dat ze nu van die belachelijke eisen stellen en hiermee denken een goede slag te slaan omdat ze ze allemaal mensen met een papiertje binnen halen.
Ze vergeten alleen dat straks, als de economie weer aantrekt, de hele teringbende leeg loopt omdat iedereen ergens anders een betere baan kan krijgen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:38:10 #295
97934 ASroma
Flamboyant
pi_79261905
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:42 schreef SimtekF1 het volgende:
Het ergste is nog dat ze nu van die belachelijke eisen stellen en hiermee denken een goede slag te slaan omdat ze ze allemaal mensen met een papiertje binnen halen.
Ze vergeten alleen dat straks, als de economie weer aantrekt, de hele teringbende leeg loopt omdat iedereen ergens anders een betere baan kan krijgen.
klopt maar dat echte herstel gaat denk ik nog wel 2/3 jaar duren en tegen die tijd is er weer een hele gross studenten/mboers/lboers klaar met hun opleiding.... Gelukkig gaan er een hoop babyboomers met pensioen dat scheelt dan ook weer. Opzich wel interessante ontwikkelingen.
pi_79517408
Ok, deze is echt.. tja..

'Junior agents'
quote:
Functie-eisen

[...]
- HBO- / WO-opleiding (in de richting Communicatie/Marketing, financiële of economische richting is een pré)
- HBO- of WO-opleiding met als uitzondering MBO niveau 4 studenten met callcenter ervaring
- Accentloos ABN In bezit van Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)

[...]
Ervaring als call agent is geen vereiste. Wel verwachten we dat je communicatief sterk, gemotiveerd en een prettige collega bent. En dat je het werk niet puur als bijverdienste ziet, maar als eerste carrièrestap.

[...]
Salaris: 8,50 (bruto uurloon)
pi_79517520
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 01:51 schreef catzencut het volgende:
Ok, deze is echt.. tja..

'Junior agents'
[..]

Ze willen dus een afgestudeerde HBO'er die als primair werk callcentermedewerker gaat worden voor 8,50 per uur?
  woensdag 24 maart 2010 @ 07:29:11 #298
97934 ASroma
Flamboyant
pi_79518279
quote:
Ok, deze is echt.. tja..

'Junior agents'
[..]
quote:
In dit trendy contactcenter in Hilversum hebben we plaats voor zeer gemotiveerde studenten die aan de slag willen als (Junior-)Agent
pi_79518553
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:16 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Ze willen dus een afgestudeerde HBO'er die als primair werk callcentermedewerker gaat worden voor 8,50 per uur?
8,50 bruto per uur voor een afgestudeerde HBO'er

Ik verdien al jaren NETTO meer per uur met mijn bijbaan bij de TNT Post
pi_79518738
quote:
Ok, deze is echt.. tja..

'Junior agents'
[..]
Wel verwachten we dat je communicatief sterk, gemotiveerd en een prettige collega bent. En dat je het werk niet puur als bijverdienste ziet, maar als eerste carrièrestap.

Die mensen zweven echt op een wolk ongelooflijk. Ja hoor, ik ga voor 5.50 netto bij je callcenter werken en zie dat niet als bijverdienste, maar als stap in mijn carriere (wat komt er als stap na een callcenter dan? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')