Allemachtig wat een spelfouten in die vacaturequote:Op maandag 1 maart 2010 00:23 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam net deze vacature tegen:
http://vacature.monsterbo(...)erland-86158077.aspx
Over dubbeltjes gesproken..
Ja, met haar eropquote:
Ik heb in een eerste oogopslag negen fouten ontdekt.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "omdat het kan"![]()
Overigens weer een advertentie waarin nogal wat domme spelfouten staan, nou kan ik me daar niet zo druk om maken als autopoetsbedrijf "Bas zet je wagen in de was" een zaterdaghulp vraagt, maar als je een HBO'er zoekt (omdat het kan) dan is het opstellen van een advertentie zonder spelfouten toch het minste wat je verwacht.
Ik in een oogopslag foute negersquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb in een eerste oogopslag negen fouten ontdekt.
werkelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 12:22 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vooral die opmerking "niet bespreekbaar"
Ja dat lijkt me wel zo leuk he, als we tot "oplossingen komen"quote:Hoofdtaken / verantwoordelijkheden / bevoegdheden
o Systeembeheer/ Applicatiebeheer
* Managen van gebruikersvragen richting leveranciers en komen tot oplossingen.
Okee, doen we de functie van analist er ook nog even bijquote:* Bouwen van analyses.
Kortom, alles dus wat ICT onder de zon heeftquote:* Beheren, up to date houden en toegankelijk maken van de hard- en software, telefonie e.d. binnen de gehele ProfCore organisatie.
* Begeleiden en informeren van gebruikers van de systemen.
* Dagelijks verzorgen en controleren van back-ups van het netwerk.
* Deelnemen als projectadviseur inzake ICT gerelateerde interne projecten.
Ja, mensen met die twee specifieke ervaringen zijn er inderdaad, jaquote:En dan het tweede deel van de functie:
[quote]
o Crediteurenadministratie/Debiteurenadministratie/Projectadministratie
Je beheert de crediteuren- en debiteurenadministratie, zodat deze administratie tijdig is bijgewerkt, hiertoe;
* Fungeren als eerste aanspreekpunt aangaande debiteurenfacturen.
* Informeren van de interne organisatie aangaande debiteurenstanden.
* Controleren van te betalen facturen op volledigheid en juistheid.
* Aanbrengen van boekingscoderingen.
* Controleren of te boeken bescheiden de juiste (autorisatie)procedure hebben doorlopen.
* Betaalbaar stellen/boeken van inkoopfacturen in het systeem (Profit).
* Genereren van betaalruns.
* Verwerken van uren tot concept facturen.
* Zorgdragen voor een tijdige facturering aan betreffende klant/project.
Maar goed ook, anders zou ik niet weten wat ik moet doen in die functie.quote:Je werkt volgens de in het personeelshandboek, formulehandboek en kwaliteitshandboek beschreven procedures, werk- en kwaliteitsinstructies.
quote:Functieprofiel
o Opleiding
1. Je beschikt over minimaal een HBO opleiding, Informatica / en bij voorkeur een MBO vooropleiding Bedrijfsadministrateur (niveau 4).
2. Het is wenselijk indien je een training zakelijke communicatieve vaardigheden (zowel mondelinge als schriftelijke) hebt doorlopen.
Tuurlijk. Mensen met 5 jaar van deze specifieke werkervaring zijn er te overquote:o Ervaring
Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een gelijksoortige functie.
Geen idee wat die "diverse ICT activviteiten" dan precies inhouden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:17 schreef EINZ het volgende:
Ik vond er weer een. Weer een echte "voor een dubbeltje op de eerste rang" baan
Let wel, het gaat hier om een dubbele taak.
[..]
Ja dat lijkt me wel zo leuk he, als we tot "oplossingen komen"
* Bewaken en uitvoeren van diverse ICT activiteiten.
Ja, en van die 12 man is er kennelijk niet een die zich realiseert dat het combineren van die 2 functies eigenlijk nergens op slaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dit krijg je als je een vacature door 12 man laat opstellen.. 'doe dit er ook nog even bij' en 'ze zijn altijd zo... dus moeten ze hier ook aan voldoen'
Dergelijke schapen zijn er nit, of ze zijn heel duur. Dit is gewoon uitsparen van 1 ftequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:18 schreef heiden6 het volgende:
Dit is niet zozeer dubbeltje op de eerste rang, maar zoeken naar een schaap met vijf poten.
Dat zie je ook steeds vaker he...quote:* Inzet, uitstekend concentratievermogen, aandacht voor detail
* Flexibel, bereidheid om 84 uur per week te werken
* Goede gezondheid; in staat uren achter elkaar te staan. De voorkeur wordt gegeven aan kandidaten die vrij zijn van infecties
Wij bieden:
* Het verwerven van textiele vaardigheden
* Geen lastige controles van mensenrechtensituaties
* Salaris van 50¤/maand (contant uitbetaald)
Functie voorwaarden:
* Geen contract, geen recht op het minimum loon, geen CAO-recht, geen verzekering
* Lidmaatschap van een vakbond of ‘civil society’ organisaties is niet toegestaan
* Kandidaten moeten minstens 1,30 cm zijn
Aantal uur 84 uur
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef catzencut het volgende:
http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?page=1&jonr=2053906&from=6
[..]
Dat zie je ook steeds vaker he...
What the fuck?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef catzencut het volgende:
http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?page=1&jonr=2053906&from=6
[..]
Vet man, 84 uur in de week werken en 50 euro per maand verdienen! Dan ben je dus elke dag inclusief zaterdag van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds aan het werk en kun je misschien net je internetrekening betalenquote:
En je hoeft maar 1,30 centimeter te zijn, geweldig toch!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vet man, 84 uur in de week werken en 50 euro per maand verdienen! Dan ben je dus elke dag inclusief zaterdag van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds aan het werk en kun je misschien net je internetrekening betalen
Ik besef me dat ik in deze moeilijke tijden niet al te kieskeurig kan zijn, dus heb toch maar gesolliciteerd..quote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef catzencut het volgende:
[..]
quote:Geachte mijnheer/mevrouw,
U ontvangt deze sollicitatie naar aanleiding van uw vacature op Jobtrack.nl. Uw vacature voor productontwikkelaar trekt mij enorm.
Na een aantal jaar vrijwilligerswerk bij een internationale schoenfabriek in Maleisië, ben ik nu toe aan een nieuwe uitdaging. Ik ben een zeer gedreven kracht, ben flexibel (8 dagen per week werken lijkt me bijvoorbeeld geen probleem) en ik ben zeer gemotiveerd. Uw vraag van 84 uur per week verbaast me echter wel; hoe maakt u in hemelsnaam winst met een dergelijk hoog salaris met een dergelijk lage werklast? U heeft duidelijk hart voor uw werknemers!
Om u iets meer over mezelf te vertellen; ik ben 175 centimeter lang, na enkele maanden antibioticakuren geheel infectievrij en geen lid van welke vakbond dan ook. Ik heb nog geen ervaring als productontwikkelaar, maar ik ben er zeker van dat ik met een beetje inzet, een waardevolle aanvulling kan zijn op uw afdeling!
In afwachting van uw reactie verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Haha, heb je hem echt ingestuurd?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:58 schreef catzencut het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik in deze moeilijke tijden niet al te kieskeurig kan zijn, dus heb toch maar gesolliciteerd..![]()
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Haha, heb je hem echt ingestuurd?
Natuurlijk is 'ie dat. Ik vind 'm ook erg aardig bedacht.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef GimmeGore het volgende:
Die advertentie is net zo sarcastisch als die mail.
Kijk maar op de site Rank A Brand
You got to be shittin' me, right?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:34 schreef catzencut het volgende:
[..]
http://www.rankabrand.com/home/news/link/1quote:Op maandag 15 maart 2010 21:25 schreef GimmeGore het volgende:
Die advertentie is net zo sarcastisch als die mail.
Kijk maar op de site Rank A Brand
Vooral dat ERG LEUK, daar gaan me de haren al recht van overeind staan.quote:Gezocht voor ERG LEUK PROJECT bij een callcenter in Assen: VERKOOPTALENTEN - call center agents outbound
waarschijnlijk zoeken ze een hands-on typequote:Op maandag 15 maart 2010 22:15 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Vooral dat ERG LEUK, daar gaan me de haren al recht van overeind staan.
overigens staan er geen debiele eisen bij dus lichtelijk offtopic
Zonder 9-5 mentaliteit.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarschijnlijk zoeken ze een hands-on type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |