quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, het is een Nederlands forumquote:Op zondag 31 januari 2010 18:54 schreef firtina61 het volgende:
is hier ook de bedoeling dat we nederlands moeten praten ?
Ik heb nog nooit een kapsalon opquote:Op zondag 31 januari 2010 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doei doei.![]()
Zal ik een kapsalon bestellen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:54 schreef firtina61 het volgende:
is hier ook de bedoeling dat we nederlands moeten praten ?
Duur? Valt toch wel mee? Hier kost een redelijk grote bak kapsalon 6 euro. En dat is eigenlijk genoeg voor twee personen, dusss.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd te duur en niet handig om snel te eten![]()
Dürum döner kebab
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo, dat was m'n eerste modsingreep: het centraal zetten van dit topic.![]()
Maar ik ben weer weg. Ciao!
6 euro vind ik duurquote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duur? Valt toch wel mee? Hier kost een redelijk grote bak kapsalon 6 euro. En dat is eigenlijk genoeg voor twee personen, dusss.
Een broodje doner is maar 1 of 2 euro goedkoper.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
6 euro vind ik duurEn met zijn tweeën is het waarschijnlijk te weinig voor mij
Ik weet een tent in Leiden waar je broodje döner voor 2 euro kan halen met salade, saus, allesquote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een broodje doner is maar 1 of 2 euro goedkoper.
Jawel, hoezo?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte, ga jij dit jaar helemaal niet meer met school beginnen?
Zomaar, omdat je volgens mij een paar maanden geleden zei dat je zou beginnen, maar er was iets fout gegaan of zo. Kan je met die spoedmbo dinges iedere HBO-opleiding doen?quote:
Wat voor ovenpasta?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet een tent in Leiden waar je broodje döner voor 2 euro kan halen met salade, saus, alles![]()
En nu ga ik echt eten![]()
Ik zou in November beginnen ja, maar dat ging niet door.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zomaar, omdat je volgens mij een paar maanden geleden zei dat je zou beginnen, maar er was iets fout gegaan of zo. Kan je met die spoedmbo dinges iedere HBO-opleiding doen?
Oh, cool. Misschien moet ik dat ook maar gaan maken, maar dan moet ik nu naar de supermarkt, geen zin.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef SatinCare het volgende:
Pittige tomaat van Knorr, je moest zelf groente + gehakt toevoegen.
Was best lekker, alleen echt helemaal niet pittigEn nee was niet anders dan gewone pasta, de smaak is gewoon hetzelfde vind ik
O jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou in November beginnen ja, maar dat ging niet door.
Ik denk iig niet dat ik een opleiding wiskunde leraar kan gaan volgen ofzo.
Ik weet niet precies welke vakken je nodig hebt voor technische studies, dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
O jadus ongeveer alles waar je geen techniek/wiskunde hebt. Met een andere MBO-opleiding dan die van jou zou het dan toch wel kunnen?
Lijkt dan eigk gewoon op spoedhavo.
Hier zijn de supermarkten elke zondag standaard 4 uur geopend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is de supermarkt daar op zondag geopend of koopzondag?
Ik denk wiskunde B ofzo. studiekeuze123.nl wel handig om te kijken voor wat je nodig hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke vakken je nodig hebt voor technische studies, dus.
Handig.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten elke zondag standaard 4 uur geopend.
Ik vind lasagne alleen lekker als er veel kaas in zit, en dat is weer mega vet. Dus beter geen lasagne voor mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:22 schreef SatinCare het volgende:
Lasagne vind ik beter dan ditZou eerder dat maken
Neem dan 20+ kaasquote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind lasagne alleen lekker als er veel kaas in zit, en dat is weer mega vet. Dus beter geen lasagne voor mij.
Oh, hier zijn ze lekker allemaal geopend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Handig.Hier in de buurt is er maar 1 supermarkt die elke zondag is geopend.
Rasp 20+ kaas en meng het met normale kaasquote:Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
20+ kaas smaakt helemaal nergens naar. Dan eet ik liever een klein beetje echte kaas.
Neehee. Ik bestel wel gewoon kapsalon, met weinig kaas.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:28 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Rasp 20+ kaas en meng het met normale kaasMinder vet
Ik let bij kcal vaak op hoe het vult, onterecht.. daarom was ik verrast toen ik er achter kwam. Wel beter.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
Waarschijnlijk gaat het per honderd gram. En beschuit is in feite gedroogd witbrood, en witbrood bevat vaak iets meer calo's dan bruinbrood, dus.
Ik vind jouw UI ook leukquote:Op zondag 31 januari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik had genoeg van dat nationalistische gedoe.
Je vond het wel leuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:36 schreef IHVK het volgende:
Als we één discussie hebben uitgemolken dan is het die wel.
17 vrouw hobby's ? hmm slapenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:33 schreef IHVK het volgende:
Jij bent hier nieuw Firtina61.
Vertel eens wat over jezelf!
Leeftijd, geslacht, hobbies etc?
In beschuit zit ook verzadigd vetquote:Op zondag 31 januari 2010 19:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wtf.. beschuit meer kcal dan bruin brood?![]()
Nee, dat is inderdaad gezonderquote:Op zondag 31 januari 2010 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neehee. Ik bestel wel gewoon kapsalon, met weinig kaas.
aankomen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:39 schreef SatinCare het volgende:
[..]
In beschuit zit ook verzadigd vet
ik heb er een, maar w8woord kwijtquote:Op zondag 31 januari 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maak dan even een account aan, is veel makkelijker![]()
Ik ben jwz8-
Het is AryaMinder.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef Parthia het volgende:
Maar Turkjes en honger? Wij Perzen hebben jullie geleerd wat echt lekker eten is.
kleine kans dat ik het ben, tenzij je op hababam zit.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef firtina61 het volgende:
[..]
waar kom jij vandaanik ken namelijk iemand die bilmiyorUm ook zo schrijft; bilmiyorEm
Ben je daar nou nog steeds mee bezigquote:Op zondag 31 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aankomen.M'n pa zegt net: Emel wat ben je afgevallen!
verzadigd vet.aankomen botst echt met m'n angst voor aderverkalking.
kheb niet bijzonder een lievelingskleur.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Slapen is een leuke hobby.![]()
Wat is je lievelingskleur? Welke muziek vind je leuk?
ja, mensen kwetsen ze als ze een opmerking over m'n gewicht maken.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds mee bezigVerzadigd vet is erg gevaarlijk, zou daar niet zo mee spelen
Je kan toch heus wel 3 chocorepen per week eten?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:42 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog steeds mee bezigVerzadigd vet is erg gevaarlijk, zou daar niet zo mee spelen
Maar het zijn niet alleen die chocorepen.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan toch heus wel 3 chocorepen per week eten?
Bilmi denkt teveel aan aderverkalking volgens mij.
kd8 dat ik daar ook een acount had naar nee niet van daar :pquote:Op zondag 31 januari 2010 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kleine kans dat ik het ben, tenzij je op hababam zit.
Opleiding/werk?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:42 schreef firtina61 het volgende:
[..]
kheb niet bijzonder een lievelingskleur.
Turkish rock vind ik leukzoals MANGA natuurlijk.
en andere pop ook wel
300 gram chocola per week is echt veelquote:Op zondag 31 januari 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan toch heus wel 3 chocorepen per week eten?
Bilmi denkt teveel aan aderverkalking volgens mij.
MSN taal kan echt niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef firtina61 het volgende:
[..]
kd8 dat ik daar ook een acount had naar nee niet van daar :p
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef firtina61 het volgende:
[..]
kd8 dat ik daar ook een acount had naar nee niet van daar :p
Heh, je gaat me niet vertellen dat het niet waar is?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
Is dit een kloonregen, of zijn er gewoon ineens veel nieuwe mensen.
het is dagelijks en ik denk niet dat de leeftijd veel uitmaakt, het is toch ook gwn slecht op je 16e?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:
Stressen is volgens mij slechter voor je hart dan af en toe wat meer vet eten op je 16de.
Is verzadigd vet gelinkt aan cholesterol?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
300 gram chocola per week is echt veel![]()
Het ligt er ook aan of je voor de rest gezond eet of niet, want als je daarnaast ook nog eens 2x in de week patat met mayo eet dan moet je wel extra goed uitkijken.
vind je dat nou echt boeiendquote:Op zondag 31 januari 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Opleiding/werk?
En heb je broertjes en zusjes?
Ok hierna laat ik je met rust.
een reep chocola is toch 200 gram? 3 repen per week is dus 600 gram.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
300 gram chocola per week is echt veel![]()
Het ligt er ook aan of je voor de rest gezond eet of niet, want als je daarnaast ook nog eens 2x in de week patat met mayo eet dan moet je wel extra goed uitkijken.
Betekent denk ik niet dat het niet uitmaakt, misschien bouw je het nu op.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is verzadigd vet gelinkt aan cholesterol?
Want ik eet wel 3 repen minstens per week en ook wel patat 1x per week, maar mijn cholesterol was goed verder.
enschedequote:Op zondag 31 januari 2010 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?(stad)))) niet tr
Ja. Mensen die enig kind zijn. zijn vaak anders dan mensen met broertjes/zusjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef firtina61 het volgende:
[..]
vind je dat nou echt boeiendmaargoed uhm
opleiding ; juridisch medewerker MBO niv 4
kheb 2 zussen 1 broer ja
Nee, een echt staaltje elitair taalgebruik.quote:
Wik is een viezerik.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef IHVK het volgende:
wacht maar tot Wik dit ziet.
Hmm ja klopt...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij is wel duidelijk, maar het kan beter. Grootte van het plaatje moet anders.
waar danquote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij EnschedeHoe heet jij eigenlijk
?
euuw chillquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zaanstad, maar ken wel wat mensen uit Enschede.
Van verzadigd vet gaat het cholesterolgehalte in je bloed omhoog, van onverzadigd vet gaat het juist omlaag. Als je langere tijd veel verzadigd vet eet kan het zijn dat je cholesterolhuishouding in de war raakt, je lever maakt namelijk ongeveer 80% van de cholesterol zelf aan (eet je meer, maakt je lever minder aan en andersom ook).quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is verzadigd vet gelinkt aan cholesterol?
Want ik eet wel 3 repen minstens per week en ook wel patat 1x per week, maar mijn cholesterol was goed verder.
xquote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef firtina61 het volgende:
[..]
waar danik wil mijn naam niet noemen
Vroeger toen ik jong was.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef firtina61 het volgende:
[..]
bedoel je nou dat jijen d8 nooit gebruikt ? lol
neyse boeiend
huh, je reageerde niet en toen ik verliet zag ik dat je met iemand anders speelde, accept ff opnieuwquote:
H'ksbergenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef firtina61 het volgende:
[..]
waar danik wil mijn naam niet noemen
Ja, ik dacht van die kleine reepjesquote:Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een reep chocola is toch 200 gram? 3 repen per week is dus 600 gram.
Ik eet daarnaast denk ik wel meer dan 2x per week patat met mayo, maar dan niet in de vorm van patat met mayo. Ik eet daarnaast ook veel fruit?
Ik, voelde me vandaag weer kut door m'n pa. Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij meende het.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja, ik dacht van die kleine reepjesWie eet er nou 600 gram chocola per week
![]()
Jij eet volgens mij echt ongezondSchrijf het anders een weekje voor me op
Dan kan ik je pas echt zeggen waar het misgaat
Is goed, wil je het dan zo opschrijven in een tabel:Pquote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik, voelde me vandaag weer kut door m'n pa. Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij meende het.![]()
Ik begin morgen, dan geef ik het je de maandag daarop ok.
Avondeten vind ik lastig om te noemen met opscheplepel dinges enzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Is goed, wil je het dan zo opschrijven in een tabel:P
datum. tijd. hoeveelheid (mag in gram, plak, opscheplepel enz.. voedingsmiddel.
hoe oud ben je welquote:Op zondag 31 januari 2010 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vroeger toen ik jong was.![]()
Maar ik bedoel het is vooral een msn iets, op een forum staat het een beetje raar.
Ja kan ookquote:Op zondag 31 januari 2010 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Avondeten vind ik lastig om te noemen met opscheplepel dinges enzo.Kan dat niet gewoon met 1 bord?
Jülide. Ik ken ook mensen uit Enschede.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef firtina61 het volgende:
[..]
haha echtt![]()
wil jij jouw naam noemen ?ben benieuwdd kken ook een paar mensen uit hbergen
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, als ik jouw naam zie, moet ik aan huiswerk denken. Ik ga.![]()
Goedzo, succes hequote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, als ik jouw naam zie, moet ik aan huiswerk denken. Ik ga.![]()
O, dacht ergens vlakblij Leiden ofzoquote:
Plaatsjes in de buurt van Leiden zijn allemaal gehuchtenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef SatinCare het volgende:
[..]
O, dacht ergens vlakblij Leiden ofzo
Goedzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had met haar iets afgesproken qua huiswerk
Maar..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
Godver. Ideal doet raar, nu kan ik geen kapsalon bestellen.
Wat?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar..
Maar..
Moet je dan uit je stoel komen?![]()
Nu dus wel, omdat iDeal het niet doetquote:Op zondag 31 januari 2010 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap je niet echt. Waarom zou ik uit mijn stoel moeten komen om iets te bestellen?
Ui is lekker, maar om een hele hap er van te nemen weet ik niet zoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gefrituurde uienringen (incl. Foto!)
Is dit lekker?
Nee, want om iets te bestellen hoef je niet uit je stoel te komen. Dat doe je via je pc of tel.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu dus wel, omdat iDeal het niet doet
Maar laat maar, dit was gewoon een loze opmerking die je meteen moet herkennen of anders vergeten
wnr was verkrijgbaar bij de mac?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ui is lekker, maar om een hele hap er van te nemen weet ik niet zoZe zijn wel overpriced
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:
Ideal voor kapsalon?
Jeugd van tegenwoordig.
In mijn tijd moesten we 10km door de besneeuwde bergen lopen voor eten.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ah guzum.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
In mijn tijd moesten we 10km door de besneeuwde bergen lopen voor eten.
Maar even serieus:quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Zijn dat van die koekjes die ze dopen in chocolade en daarna in cornflakes? Ik heb het zelf nooit gemaakt maar wij eten dat altijd bij anderen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte jij bent toch van die chocolade, cake dinges enzo. Ik had gister chocolade met cornflakes en nog meer dingen erin gegeten, ken je het? Ik wil het weer eten.
Reclames zijn wel leuk, maar het word veel te erg door je strot geduwd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind deze reclames wel echt geniaal, lekker over the top
Ik heb geen contant geld bij de hand idd, maar anders had ik nog steeds via internet besteld.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar even serieus:
Geen contant geld bij de hand?
Je kan toch via de telefoon een tent in de buurt bellen die bezorgt aan huis? En dan aan de deur betalen.
Nee het is gesmolten chocola met cornflakes en nog meer dingen erin. Smelt ook supersnel.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn dat van die koekjes die ze dopen in chocolade en daarna in cornflakes? Ik heb het zelf nooit gemaakt maar wij eten dat altijd bij anderen.
Mijn punt was dus dat dit bestellen niet kon en dat je daarom naar die tent zelf zou moeten gaanquote:Op zondag 31 januari 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, want om iets te bestellen hoef je niet uit je stoel te komen. Dat doe je via je pc of tel.
Spacecake?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte jij bent toch van die chocolade, cake dinges enzo. Ik had gister chocolade met cornflakes en nog meer dingen erin gegeten, ken je het? Ik wil het weer eten.
Ik heb geen contant geld bij de hand idd, maar anders had ik nog steeds via internet besteld.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar even serieus:
Geen contant geld bij de hand?
Je kan toch via de telefoon een tent in de buurt bellen die bezorgt aan huis? En dan aan de deur betalen.
Ja, het is wel geniale marketing dit hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Reclames zijn wel leuk, maar het word veel te erg door je strot geduwd.
Cola zero= voor echte mannen jeweet.
Cola light= vrouwen en pussy's
En het is gewoon hetzelfde
Oh lol, ik ga echt niet naar die tent alleen voor kapsalon.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn punt was dus dat dit bestellen niet kon en dat je daarom naar die tent zelf zou moeten gaan
Niks.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen contant geld bij de hand idd, maar anders had ik nog steeds via internet besteld.
De tent in de buurt is aangesloten bij justeat, als ik via internet bestel heb ik ook een menu overzicht. Maar wat maakt het uit of je het via i-net bestelt of via de tel?
Ik ging juist expres Light halen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, het is wel geniale marketing dit hoorIk zie zelf ook amper Light meer in de schappen, verder vind ik de verpakking van Zero mooier. Damn ik ben gevoelig voor dit
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn punt was dus dat dit bestellen niet kon en dat je daarom naar die tent zelf zou moeten gaan
[..]
Spacecake?
Rebels van jequote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ging juist expres Light halen.
Was ook vrij doelloos.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Status bestelling:
GEACCEPTEERD
Besteld voor:
Bezorgen diner
Verwachte aflevertijd:
21:00
Betaalmethode:
IDEAL
De vraag is nu. Krijgt de bezorger fooi?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
Status bestelling:
GEACCEPTEERD
Besteld voor:
Bezorgen diner
Verwachte aflevertijd:
21:00
Betaalmethode:
IDEAL
Light is toch vervangen door Zeroquote:Op zondag 31 januari 2010 20:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, het is wel geniale marketing dit hoorIk zie zelf ook amper Light meer in de schappen, verder vind ik de verpakking van Zero mooier. Damn ik ben gevoelig voor dit
Aspartaamquote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Light is toch vervangen door ZeroWaarom zou je nog light nemen als je Zero kan nemen, waar dus ook echt helemaal geen suiker in zit (alleen zoetstoffen waarvan niet eens is bewezen hoe schadelijk ze echt zijn
)
Nee.quote:
Ja, 1 euro ofzo.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
De vraag is nu. Krijgt de bezorger fooi?
Sommige mensen beweren dat je daar kanker van krijgtquote:
Dat wou ik er nog bij zetten ja, maar leek me te confronterend.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Sommige mensen beweren dat je daar kanker van krijgt
Maar veel beweren ook van niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Sommige mensen beweren dat je daar kanker van krijgt
Tomatenpitten hoorde ik van een studiegenoot.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat wou ik er nog bij zetten ja, maar leek me te confronterend.
Maar tegenwoordig krijg je van alles kanker
Je kreeg paar jaar terug kanker van zout, dus deden ze het apart bij de friet. 2 maanden later was zout goed voor je vanwege jodium wat erin zatquote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tomatenpitten hoorde ik van een studiegenoot.
Aah, zoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, daarom bestel ik ook eten.Een kapsalon voor mij, en pizza voor mijn ouders.
Biefstuk ziet er altijd zo lekker uit, maar ik lust het niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah, zoWij hadden gebakken aardappeltjes die nog even in oven waren geweest, broccoli en biefstuk
Ik was vergeten te zeggen dat het nutteloos is om afspraken met mij te maken, maar ik ben al weg.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Balen. Ga eens wiskunde doen trouwens
Klopt, maar er is nooit aangetoond dat zoetstoffen helemaal veilig zijn. Je kan er maar beter zo min mogelijk van binnen krijgen. Neem liever af en toe een glas normale cola, dan elke dag van die neppe.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar veel beweren ook van niet.
Is veel onderzoek naar gedaan, met verschillende conclusies.
Biefstuk van mij moeder is altijd lekkerquote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Biefstuk ziet er altijd zo lekker uit, maar ik lust het niet.Ik lust alleen bbq vlees, anders klaargemaakt vind ik vies.
Grillpan of echte grill met kooltjes?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Biefstuk van mij moeder is altijd lekkerBBQ is ook altijd prima ja, lust je een steak van een grill ook niet?
Zo'n ding wat ze vaak in die grillrestaurants hebben, maar denk zonder kooltjes. Jij gaat gewoon voor die rokerige smaakquote:Op zondag 31 januari 2010 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grillpan of echte grill met kooltjes?
Had je wel gezegd, maar dan nog, succesquote:Op zondag 31 januari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was vergeten te zeggen dat het nutteloos is om afspraken met mij te maken, maar ik ben al weg.
Ja het gaat mij om die rokerige smaak idd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo'n ding wat ze vaak in die grillrestaurants hebben, maar denk zonder kooltjes. Jij gaat gewoon voor die rokerige smaak
Dat is ook lekker hoor hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja het gaat mij om die rokerige smaak idd.
Daarom.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is ook lekker hoor hoorAlleen niet zo makkelijk om even klaar te maken
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Ossenhaas vlees van de grill.
Ja maar men zegt dat een overmaat aan suiker ook kankerverwekkend is.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Klopt, maar er is nooit aangetoond dat zoetstoffen helemaal veilig zijn. Je kan er maar beter zo min mogelijk van binnen krijgen. Neem liever af en toe een glas normale cola, dan elke dag van die neppe.
Hij moet niet zeuren en gewoon dat ding maken, als ie het kan dan haalt ie heus wel 545 ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje heeft cito overmorgen.
Maar hij schiet helemaal in de stress omdat hij per se Gymnasium wil halen.
Iemand tips om hem gerust te stellen?
Wat schattig.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje heeft cito overmorgen.
Maar hij schiet helemaal in de stress omdat hij per se Gymnasium wil halen.
Iemand tips om hem gerust te stellen?
Volgens de school moet hij minstens 542 kunnen halen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren en gewoon dat ding maken, als ie het kan dan haalt ie heus wel 545 ofzo
Alsof de school dat op de punt kan voorspellenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens de school moet hij minstens 542 kunnen halen.
Alleen 'niet zeuren' helpt niet, dat is mijn standaard eerste reactie.
Lijstjes.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat schattig.![]()
- komende dagen op tijd naar bed, vermindert stress sowieso
- niet te veel boosmakende spelletjes spelen
- kamille thee
- masseer hem![]()
- vertel hem dit: ook als je geen gymnasium haalt, kun je het tweede jaar er aan beginnen, door het eerste half jaar op het atheneum goed te scoren
- puzzelen
- saz (zelf mee kloten)
verder weet ik het niet eigenlijk.
VMBO is niet goed als ie beter kanquote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijstjes.![]()
Maar ik heb hem al vaak genoeg gezegd, dat hij het niet hoeft te halen, en al haalt hij VMBO dan is het ook goed.
Maar hij wil per se naar mijn school.
Maar hij heeft dus wat aandacht nodig volgens mij. Nou ja vooruit dan maar.
Ik ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof de school dat op de punt kan voorspellenMaar goed, jammer dat ie doorheeft dat het best belangrijk is, toen ik hem maakte had ik dat niet helemaal door geloof ik. Of ik was gewoon relaxed
Ik zat helemaal in de stress.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof de school dat op de punt kan voorspellenMaar goed, jammer dat ie doorheeft dat het best belangrijk is, toen ik hem maakte had ik dat niet helemaal door geloof ik. Of ik was gewoon relaxed
Niemand verwachtte wat van je?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar niemand verwachte ook een heel hoge score van mij, ik was verbaasd zelf.![]()
Hij is nu natuurlijk 'het broertje van' die 'ook slim is' en 'wel hoog moet halen'
Niemand verwachtte zo hoog, leer lezen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niemand verwachtte wat van je?Poor fella
Zooo schattig.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijstjes.![]()
Maar ik heb hem al vaak genoeg gezegd, dat hij het niet hoeft te halen, en al haalt hij VMBO dan is het ook goed.
Maar hij wil per se naar mijn school.
Maar hij heeft dus wat aandacht nodig volgens mij. Nou ja vooruit dan maar.
Ik had Citotoets. Het idee is ook dat je niks meer mag veranderen, het is een momentopname.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in de stress.Vooral toen ik van andere mensen hoorden dat ze alle punten hadden (550 cito), bleek later dus dat dat lastig was met de nio.
Zaten twee leerkrachten in het lokaal, hele tijd controle.
Je kreeg een bepaalde tijd voor een bepaald aantal vragen. Daarna werden die vragen afgedekt en kon je er ook niets meer verbeteren.
Ja, maar als hij beter kan, hij dat zelf ook weet en een goede instelling heeft in de eerste, kan hij naar 2 havo/vwo. Van daar kan hij naar 3 vwo.quote:
Dat meisje was vast en zeker lekker.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had Citotoets. Het idee is ook dat je niks meer mag veranderen, het is een momentopname.
Alhoewel er bij mijn broertje in de klas een leraar zat die gewoon even naar zo'n ding keek en een meisje terugriep en zei "kijk hier nog even naar"![]()
pedo leraren.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had Citotoets. Het idee is ook dat je niks meer mag veranderen, het is een momentopname.
Alhoewel er bij mijn broertje in de klas een leraar zat die gewoon even naar zo'n ding keek en een meisje terugriep en zei "kijk hier nog even naar"![]()
Mja, dan moet je wel hard werken hoor. Meestal zijn die types wel beter dan de gemiddelde luie VWO leerlingquote:Op zondag 31 januari 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar als hij beter kan, hij dat zelf ook weet en een goede instelling heeft in de eerste, kan hij naar 2 havo/vwo. Van daar kan hij naar 3 vwo.
12 jaarquote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat meisje was vast en zeker lekker.![]()
VMBO eerste klas hoef je niet hard te werken? Havo tweede klas iets meer, maar ook niet veel meer. Is wel te halen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel hard werken hoor. Meestal zijn die types wel beter dan de gemiddelde luie VWO leerling
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
Trouwens de meeste meisjes roepen al 'schattig' als ik het woord broertje laat vallen.
Laatkomertje.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Maar er zit best een leeftijdsverschil tussen jullie 2, zit er nog wat tussen of moesten je ouders bijkomen na jou?
Ja ok, maar je leert zo nooit echt mensen goed kennen. In de 3e klas kent die VWO klas elkaar al goed, moeilijk om tussen te komen als je niet heel assertief bentquote:Op zondag 31 januari 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
VMBO eerste klas hoef je niet hard te werken? Havo tweede klas iets meer, maar ook niet veel meer. Is wel te halen.
Ja, het is zo grappig dat een twaalfarige stresst om de cito.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef IHVK het volgende:
Trouwens de meeste meisjes roepen al 'schattig' als ik het woord broertje laat vallen.
Ik ben middelste.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerste kind zijn heeft zo zijn voordelen.
Je moet wel erg onzeker zijn (of niemand mogen) als je je bij niemand kan aansluiten.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ok, maar je leert zo nooit echt mensen goed kennen. In de 3e klas kent die VWO klas elkaar al goed, moeilijk om tussen te komen als je niet heel assertief bent
Ze kijkt naar haar zus?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, het is zo grappig dat een twaalfarige stresst om de cito.![]()
M'n zusje kreeg vrijdag haar rapport en het is echt slecht. M'n ouders helemaal boos en ze maakt zich nog nergens druk om..
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, het is zo grappig dat een twaalfarige stresst om de cito.![]()
M'n zusje kreeg vrijdag haar rapport en het is echt slecht. M'n ouders helemaal boos en ze maakt zich nog nergens druk om..
Ligt aan de mensen, sommigen vinden nooit aansluiting. Maar goed, je hebt maar 1 maatje nodigquote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je moet wel erg onzeker zijn (of niemand mogen) als je je bij niemand kan aansluiten.
voorbeeld geven? Ik was echt niet zo in groep 8.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze kijkt naar haar zus?![]()
Geef het voorbeeld Bilmi
Maar zij redeneert nog niet zo, ze kijkt naar hoe je nu doetquote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
voorbeeld geven? Ik was echt niet zo in groep 8.Niet dat ik zulke slechte rapporten had, maar ik zou me er echt wel druk om maken.
Toen m'n ouders boos werden, ging ze schreeuwen + lachen en zeggen dat ze overdrijven.quote:
Zus ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk mezelf.Maar heb je een oudere broer/zus?
Slechtquote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toen m'n ouders boos werden, ging ze schreeuwen + lachen en zeggen dat ze overdrijven.
Mensen zoals ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen, sommigen vinden nooit aansluiting. Maar goed, je hebt maar 1 maatje nodig
Met z'n tweeën. Ik heb een zusje.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zus ja.
Maar met hoeveel zijn jullie dan?
Je gaat altijd goed om met mensen die op elkaar lijken, mens is een kuddedierquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mensen zoals ik.Maar de vrienden die ik in de eerste kreeg, heb ik nog nooit ruzie mee gehad. Nja, met eentje. Iig niet zo'n "wijvengroep", nooit problemen met elkaar. Nu wel allemaal een andere klas. Zijn eigk ook een van de weinige mensen waar ik me echt bij kan aansluiten. Wss omdat we op elkaar lijken.
Jup.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met z'n tweeën. Ik heb een zusje.
Jullie met z'n drieën?
Ik haalde met taal altijd hoger dan de Nederlanders. Dus ik voelde me vet goed. Met rekenen zat ik in het plusgroepje, kortom, ik was een echte gangster.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar zij redeneert nog niet zo, ze kijkt naar hoe je nu doet![]()
Een slecht rapport in groep 8, ik vond een 7 al laag
Nog een overeenkomst! hoe kan t ook anders als je de middelste bent. Laat maar.quote:
Achteraf een domme vraag natuurlijk, nadat je had gezegd de middelste te zijn.quote:
Mensen die anderen een nerd noemen in fucking groep 8quote:Op zondag 31 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik haalde met taal altijd hoger dan de Nederlanders. Dus ik voelde me vet goed. Met rekenen zat ik in het plusgroepje, kortom, ik was een echte gangster.Toen deden een paar meisjes dom en noemden me nerd enzo en een van die meisjes is nu m'n bf.
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog een overeenkomst! hoe kan t ook anders als je de middelste bent. Laat maar.![]()
Onschuldig, bedoel je je klas op de basisschool? wij hadden echt een vieze klas. Daar begon het doordenken. Bah.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen die anderen een nerd noemen in fucking groep 8
Ik ben zo onschuldig opgegroeid
Ja beetje.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achteraf een domme vraag natuurlijk, nadat je had gezegd de middelste te zijn.Vergeef het me!
Ja, maar daar ga ik niet van uit.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
Ze hadden ook met z'n vijven kunnen zijn
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Onschuldig, bedoel je je klas op de basisschool? wij hadden echt een vieze klas. Daar begon het doordenken. Bah.
Ik heb ook weer collegequote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja beetje.![]()
Morgen weer les na vakantie.
5 kinderen lijkt me echt teveelquote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga ik niet van uit.
Ik geen les, maar groepsgenootjes die om 09:00 aan een werkstuk willen werken.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja beetje.![]()
Morgen weer les na vakantie.
Nee erger. we deden jongensmeisjes pakkertje en toen gingen ze me tegen het rek aan zetten en die dinges doen zeg maar.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja.
Ach, niks van aan trekken.
whahahfdhasdfhaha ik zei trekken![]()
![]()
![]()
!11!
!
![]()
!11
Zoiets?
Die dinges doen, gewoon tegen je aanrijden?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee erger. we deden jongensmeisjes pakkertje en toen gingen ze me tegen het rek aan zetten en die dinges doen zeg maar.![]()
Omg, wat een tijd. En ze gingen op het rek op elkaar liggen en die dinges doen. En zo'n jongen waarmee ik in het tafelgroepje zat, ging iedere dag vertellen over het meisje dat hij leuk vond en zong ..... stond te wachten, om .......... te verkrachten.
Ik snap die overproductieve mensen niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geen les, maar groepsgenootjes die om 09:00 aan een werkstuk willen werken.Mafketels!
Ja dattes. Een van die jongens is later wel naar speciaal onderwijs gegaan. Eentje bleef, maar hij was gewoon oversekst.. in groep 3 rende hij achter ons aan met z'n pik (kleedkamers van gymzaal).quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
]
Die dinges doen, gewoon tegen je aanrijden?![]()
![]()
Wat een zieke geesten
Als je geld te veel hebt..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan moet je het ook doen, maar lijkt mij veel te druk en eigenlijk ook best duur
Bij mij op school wel hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
In de jaren '90 deden we zulke dingen gelukkig niet?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zou oud? Jij zat toch niet '00 in groep 8?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
In de jaren '90 deden we zulke dingen gelukkig niet.![]()
Ik ben benieuwd hoe het er thuis bij hem aan toe gaatquote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dattes. Een van die jongens is later wel naar speciaal onderwijs gegaan. Eentje bleef, maar hij was gewoon oversekst.. in groep 3 rende hij achter ons aan met z'n pik (kleedkamers van gymzaal).
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bij mij op school wel hoor.
Ik wil niet generaliserenHmm, Randstad hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik speelde regelmatig voor de flat waar hij woonde en toen vroeg hij of ik met hem naar huis wilde, hij zei ik verstop meisjes onder m'n bed.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het er thuis bij hem aan toe gaat![]()
Gratis voorlichting op de basisschool
Sommige mensen moeten gewoon preventief gesteriliseerd wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een moeder van een van die meisjes zei dat ze meer moest eten, zodat ze grotere tieten kreeg. Ik had echt een zieke klas.
Gezellig, kom je je hele vriendinnenclub tegenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik speelde regelmatig voor de flat waar hij woonde en toen vroeg hij of ik met hem naar huis wilde, hij zei ik verstop meisjes onder m'n bed.
Nu ik er over nadenk moet ik in 2000 en/of 2001 inderdaad in groep 8 moeten hebben gezeten.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je zou oud? Jij zat toch niet '00 in groep 8?
Dat meisje zei ook ik ga m'n havo diploma halen en dan ben ik de bom en ga ik rondreizen. Ze is nu van vmbo-t naar beroeps gezakt ofzo? En iedere dag aan de drank enzo..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon preventief gesteriliseerd worden
Nee, mijn vriendinnen zijn niet zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gezellig, kom je je hele vriendinnenclub tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |