quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, het is een Nederlands forumquote:Op zondag 31 januari 2010 18:54 schreef firtina61 het volgende:
is hier ook de bedoeling dat we nederlands moeten praten ?
Ik heb nog nooit een kapsalon opquote:Op zondag 31 januari 2010 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doei doei.![]()
Zal ik een kapsalon bestellen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:54 schreef firtina61 het volgende:
is hier ook de bedoeling dat we nederlands moeten praten ?
Duur? Valt toch wel mee? Hier kost een redelijk grote bak kapsalon 6 euro. En dat is eigenlijk genoeg voor twee personen, dusss.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind het altijd te duur en niet handig om snel te eten![]()
Dürum döner kebab
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo, dat was m'n eerste modsingreep: het centraal zetten van dit topic.![]()
Maar ik ben weer weg. Ciao!
6 euro vind ik duurquote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duur? Valt toch wel mee? Hier kost een redelijk grote bak kapsalon 6 euro. En dat is eigenlijk genoeg voor twee personen, dusss.
Een broodje doner is maar 1 of 2 euro goedkoper.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
6 euro vind ik duurEn met zijn tweeën is het waarschijnlijk te weinig voor mij
Ik weet een tent in Leiden waar je broodje döner voor 2 euro kan halen met salade, saus, allesquote:Op zondag 31 januari 2010 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een broodje doner is maar 1 of 2 euro goedkoper.
Jawel, hoezo?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte, ga jij dit jaar helemaal niet meer met school beginnen?
Zomaar, omdat je volgens mij een paar maanden geleden zei dat je zou beginnen, maar er was iets fout gegaan of zo. Kan je met die spoedmbo dinges iedere HBO-opleiding doen?quote:
Wat voor ovenpasta?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet een tent in Leiden waar je broodje döner voor 2 euro kan halen met salade, saus, alles![]()
En nu ga ik echt eten![]()
Ik zou in November beginnen ja, maar dat ging niet door.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zomaar, omdat je volgens mij een paar maanden geleden zei dat je zou beginnen, maar er was iets fout gegaan of zo. Kan je met die spoedmbo dinges iedere HBO-opleiding doen?
Oh, cool. Misschien moet ik dat ook maar gaan maken, maar dan moet ik nu naar de supermarkt, geen zin.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef SatinCare het volgende:
Pittige tomaat van Knorr, je moest zelf groente + gehakt toevoegen.
Was best lekker, alleen echt helemaal niet pittigEn nee was niet anders dan gewone pasta, de smaak is gewoon hetzelfde vind ik
O jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou in November beginnen ja, maar dat ging niet door.
Ik denk iig niet dat ik een opleiding wiskunde leraar kan gaan volgen ofzo.
Ik weet niet precies welke vakken je nodig hebt voor technische studies, dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
O jadus ongeveer alles waar je geen techniek/wiskunde hebt. Met een andere MBO-opleiding dan die van jou zou het dan toch wel kunnen?
Lijkt dan eigk gewoon op spoedhavo.
Hier zijn de supermarkten elke zondag standaard 4 uur geopend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Is de supermarkt daar op zondag geopend of koopzondag?
Ik denk wiskunde B ofzo. studiekeuze123.nl wel handig om te kijken voor wat je nodig hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet precies welke vakken je nodig hebt voor technische studies, dus.
Handig.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten elke zondag standaard 4 uur geopend.
Ik vind lasagne alleen lekker als er veel kaas in zit, en dat is weer mega vet. Dus beter geen lasagne voor mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:22 schreef SatinCare het volgende:
Lasagne vind ik beter dan ditZou eerder dat maken
Neem dan 20+ kaasquote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind lasagne alleen lekker als er veel kaas in zit, en dat is weer mega vet. Dus beter geen lasagne voor mij.
Oh, hier zijn ze lekker allemaal geopend.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Handig.Hier in de buurt is er maar 1 supermarkt die elke zondag is geopend.
Rasp 20+ kaas en meng het met normale kaasquote:Op zondag 31 januari 2010 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
20+ kaas smaakt helemaal nergens naar. Dan eet ik liever een klein beetje echte kaas.
Neehee. Ik bestel wel gewoon kapsalon, met weinig kaas.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:28 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Rasp 20+ kaas en meng het met normale kaasMinder vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |