Schopje [CUL] dan maar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb wel eens iets smakelijkers op mijn bord gehad dan die dingen uit de OP.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef Tamashii het volgende:
Uhuh, ze zitten nu in de vriezer, en dadelijk als ze bevroren zijn, doe je ze in de vriezer. (H)
Inderdaad, dat plaatje uit de OP leek wel roadkill...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Post dan zo'n plaatje, dat ziet er al iets smakelijker uit..
[ afbeelding ]
@TS, weet je zeker dat je de cornflakes vermalen hebt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Inderdaad, dat plaatje uit de OP leek wel roadkill...
* tisauch denkt dat Ts morgen de hele dag op de wc gaat doorbrengen....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:38 schreef Coatmine het volgende:
Waarom zijn deze dingen nergens te verkrijgen? Waarom heeft McDonalds ze uit het assortiment gehaald?
Met deze vragen startte ik mijn queeste. Mijn doel? Gefrituurde Uienringen maken.
Nou heb ik geleerd dat je dingen kan paneren om het zo te kunnen frituren, dus met dit idee in mijn achterhoofd ben ik uienringen gaan snijden. Daarna heb ik alles doorgezocht om paneermeel te maken. Ik heb een oud pak corn flakes gevonden, en en paar eien die een maand over datum zijn.
De cornflakes heb ik fijngemalen en bij het opgeklopte eitjes ingegooid en: Voila! Ik heb paneermeel. Ik heb de uienringen in de paneermeel gedoopt, en ik moet zeggen dat dit moeilijker is dan ik dacht. Ze zitten nu in de vriezer en ik stop ze, als ze straks bevroren zijn in de frituur
Klacht: Uienringen om te frituren zijn nergens te koop.
sub-klacht: ze zelf maken is een lastig werkje
anti-klacht: ik ben benieuwd naar het resultaat.
Goed, allereerst de uienringen nu:
[ afbeelding ]
Over ongeveer een uurtje haal ik ze eruit en ga ik ze frituren. Foto's komen dan ook weer
Nou, wat ik gedaan heb is de zak met een klein beetje cornflakes gepakt, en die fijngeknepen tussen mijn handen, zodat de inhoud vermalen werd. Er zitten wat grove stukken bij, maar het is grotendeels wel kleine stukjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:45 schreef Apebeer het volgende:
[..]
@TS, weet je zeker dat je de cornflakes vermalen hebt?
Waarom kocht je geen paneermeel in de winkel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:46 schreef Coatmine het volgende:
[..]
Nou, wat ik gedaan heb is de zak met een klein beetje cornflakes gepakt, en die fijngeknepen tussen mijn handen, zodat de inhoud vermalen werd. Er zitten wat grove stukken bij, maar het is grotendeels wel kleine stukjes
kan prima hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |