Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:08 | |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009: 2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix 2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one 2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir Grand Prix van Spanje 2009 Formula1 Grand Prix de Monaco 2009 2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix 2009 Formula 1 Santander British Grand Prix 2009 Formula 1 Santander German Grand Prix 2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix 2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe 2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix 2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix 2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix 2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil 2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz: - Christijan Albers - Robert Doornbos - Giedo van der Garde Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Ferrari - BMW Sauber - Renault - Scuderia Toro Rosso - Red Bull Racing - Williams - Brawn GP - Force India - Campos Meta 1 - Lotus F1 Racing - Virgin Racing - US F1 Team Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application [PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site [PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations [PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 Technical Regulations 2009/2010 [PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application [PDF] 2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations Testschema Wie staan er in 2010 aan de start McLaren 01. Jenson Button WDC 2009 02. Lewis Hamilton Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP 03. Nico Rosberg 04. Michael Schumacher Red Bull Racing 05. Sebastian Vettel 06. Mark Webber Ferrari 07. Felipe Massa 08. Fernando Alonso Williams 09. Rubens Barrichello 10. Nico Hülkenberg Renault 11. Robert Kubica 12. TBA Force India 14. Adrian Sutil 15. Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso 16. Sébastien Buemi 17. Jaime Alguersuari Lotus F1 Racing 18. Jarno Trulli 19. Heikki Kovalainen Campos Meta 1 20. TBA 21. Bruno Senna US F1 Team 22. José Maria López 23. TBA Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Lucas Di Grassi Sauber 26. Kamui Kobayashi 27. Pedro de la Rosa Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA. De kalender voor 2010 met 19 races Eindstanden 2009 Eindstanden F1-kampioenschap Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009 Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd. Artikelen over KERS Artikel 1 Artikel 2 Filmpje over KERS (in het Duits) Artikel(en) over aerodynamische wijzingen Artikel 1 BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. *wijzigingen onder voorbehoud FOK!sport F1-site De OP is hier te vinden [ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 31-01-2010 15:14:31 ] | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:08 | |
![]() TVP ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:08 | |
Met copy en paste lukt het dus niet ![]() Nog wel even de foto's van Sauber Sauber ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 15:10 | |
quote: ![]() TVP ![]() | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 15:10 | |
quote:Komt door de vele linkjes ![]() | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:10 | |
quote: ![]() Whehehe ![]() | ||
Schunckelstar | zondag 31 januari 2010 @ 15:10 | |
quote:he he , ze kunnen het nog steeds ![]() | ||
ArcticBlizzard | zondag 31 januari 2010 @ 15:11 | |
quote:Had ik niet achter hem gezocht ![]() | ||
sanger | zondag 31 januari 2010 @ 15:12 | |
Rare extra gaten bij de wielophanging van de Sauber. Net alsof ze de wielophanging alsnog aangepast hebben ofzo ![]() Verder maar een kaal ding zo ![]() | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 15:16 | |
ik heb wat betere exemplaren nu in mijn bezit ![]() | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 15:17 | |
De nieuwe Renault R30 met Petrov(?) over een kwartiertje ![]() | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:17 | |
quote:Ja posten dan!!! ![]() | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 15:19 | |
moet er eerst ff een bericht van bakken | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:21 | |
Nee niet op foksport, gewoon als eerste hier die plaatjes posten natuurlijk! Hier zitten de fanatiekelingen dus die moeten het eerst tevreden gesteld worden ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:21 | |
![]() ![]() | ||
Burnie88 | zondag 31 januari 2010 @ 15:23 | |
Ziet er wel wijs uit, de nieuwe Sauber. Ook weer heel apart, net zoals de McLaren. Je ziet de invloeden van BMW er uiteraard nog goed in terug. | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:23 | |
Aparte sidepod als je het mij vraagt ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:24 | |
![]() ![]() | ||
kepler | zondag 31 januari 2010 @ 15:24 | |
Rare neus die Sauber ![]() | ||
#ANONIEM | zondag 31 januari 2010 @ 15:25 | |
Doet het Sauber- / oude BMW-team nou definitief wel mee? Wie is er dan weg gevallen? En dat Virgin team, is dat helemaal nieuw? Of hoe heette het eerst? Sorry, ben er even uit. ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 15:28:34 ] | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:27 | |
Sauber doet mee, Toyota is weg en Manor als ik het goed heb ![]() | ||
ArcticBlizzard | zondag 31 januari 2010 @ 15:28 | |
quote:check de thread, allemaal foto's van de nieuwe sauber bolides. Virgin is het enige team waar ik nog geen geruchten heb gelezen mbt het tekort komen van geld. | ||
#ANONIEM | zondag 31 januari 2010 @ 15:30 | |
@AB - Ja. eh, hoe is dat een antwoord op de vraag wie er weg is gevallen? [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 15:30:55 ] | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:31 | |
quote:Toyota | ||
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:32 | |
quote: quote: quote:Daar is je volledige antwoord ![]() | ||
sanger | zondag 31 januari 2010 @ 15:32 | |
quote:Gek he. Virgin heeft Branson als sponsor ![]() | ||
sanger | zondag 31 januari 2010 @ 15:33 | |
De nieuwe Sauber heeft een hoge, scherpe neus. Dat was op de spyfilm van de Wiliams ook al enigzins te zien volgens mij. | ||
#ANONIEM | zondag 31 januari 2010 @ 15:34 | |
quote:Bijna.... ![]() Alleen nog de vraag of dat Virgin team helemaal nieuw is of dat het eerst anders heette? | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:35 | |
quote:Ja maar hij schijnt helemaal niet zoveel in te brengen, ook zij hebben hun budget voor het seizoen niet sluitend maar zullen wel woensdag as de VR01 presenteren | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:36 | |
quote:het staat al in je avatar, Manor, was al gemeld door vosss | ||
sanger | zondag 31 januari 2010 @ 15:37 | |
quote:Hmm, dat heb ik nog nergens gevonden als ik eerlijk moet zijn. | ||
ElmarO | zondag 31 januari 2010 @ 15:40 | |
quote: | ||
sanger | zondag 31 januari 2010 @ 15:42 | |
Ah, daarom dus de kleuren. Hij is bang de TV gelden mis te lopen. Pas gedurende het seizoen zal de naam dus aangepast worden. | ||
Atreidez | zondag 31 januari 2010 @ 15:52 | |
![]() Mooie velgen ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 15:53 | |
Goed voorteken wat betreft de livery van de RF1![]() | ||
UnoclaM | zondag 31 januari 2010 @ 16:00 | |
vind de auto's er allemaal best tof uitzien - vorig jaar was et ff schrikken met al die dikke neuzen en rare verhoudingen, maar dat ziet er nu veel beter uit | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 16:00 | |
quote:OZ | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 16:13 | |
quote:Dus Petrov ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 16:35 | |
RF1![]() | ||
Trystar | zondag 31 januari 2010 @ 16:36 | |
tvp | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 16:36 | |
zo te zien rechte sidepots en een redelijk stompe neus ![]() | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 16:38 | |
-edit ik loop weer achter de feiten aan ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 16:39 | |
dit is wat http://twitter.com/adamcooperf1 erover zegt The new Renault is unveiled in the Valencia pitlane - I'm told fact it's a show car because the real one is still hiding in the garage. | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 16:40 | |
quote:in die foto ziet hij er niet zo dik uit als de andere 2010's. Hij lijkt ook heel erg veel om de R29 | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 16:43 | |
![]() | ||
ElmarO | zondag 31 januari 2010 @ 16:46 | |
quote:Eindelijk heeft Renault weer een mooie livery. ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 16:47 | |
quote:Het schijnt dat de neus van 2009 erop zit, de nieuwe willen ze blijkbaar nog niet laten zien, wat een gelul, morgen gaan ze het circuit op | ||
Automatic_Rock | zondag 31 januari 2010 @ 16:49 | |
Mooi geel is niet lelijk | ||
Trystar | zondag 31 januari 2010 @ 16:49 | |
quote:Idd. De ING livery was echt lelijk, al was de Mild Seven daarentegen wel mooi. | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 16:50 | |
![]() ![]() | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 16:50 | |
quote:maar die shark fin, cockpit lijken precies hetzelfde. de achterkant kan ik niet goed zien. ik vind hem ook wat mager voor de brandstoftank. of is ie echt zo ontzettend zuinig ![]() edit: het uitlaatsysteem is wel anders hmm | ||
ElmarO | zondag 31 januari 2010 @ 16:51 | |
![]() En Petrov is nu officieel de tweede coureur van Renault. Tevens weet Autosport zelfs nog een ander heugelijk feit over deze man te onthullen. quote: | ||
Burnie88 | zondag 31 januari 2010 @ 16:57 | |
Ik vind die rode accenten niet zo mooi, voor de rest een mooie bak idd. Ben benieuwd naar de voorvleugel... En tsja, Petrov. Hij kan best wel sturen, maar vraag me af of hij beter is dan een Grosjean of Di Grassi. Feit is wel dat hij veel geld meeneemt natuurlijk. Een makkie voor Kubica dit seizoen in ieder geval ![]() | ||
LeXX | zondag 31 januari 2010 @ 17:01 | |
vwb de livery's gaat de F1 terug in de tijd, positief gezien dan. Eindelijk is er weer ruimte voor mooie historische kleuren dan sponsorkleuren en schreeuwerige logo's. wat mij betreft qua teams, concurrentie en sportiviteit terug naar de jaren 70 en 80, waar de priveteams weer worden uitgemaakt voor Garaisten door arrogante Italiaanse mannetjes ![]() Ik mis echter nog een eigenwijze sympathieke man die met een vrij nieuwe naam een wereldtitel verovert a la Ken Tyrrell ![]() Bring it on! ![]() | ||
Big-Ern | zondag 31 januari 2010 @ 17:07 | |
Is TW Steel geen sponsor meer? Edit: Toch wel. | ||
#ANONIEM | zondag 31 januari 2010 @ 17:08 | |
Ach, dit zijn alleen de kleuren voor de modelpresentaties, vrijwel zonder logo's. Als ze voor de start van het seizoen nog een dikke sponsordeal kunnen sluiten, kan het schema opeens een stukje anders zijn... | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 17:14 | |
quote:Renault is ook een sponsor ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 17:17 | |
Er gaan steeds meer geruchten op Twitter dat we de nieuwe Renault nog niet gezien hebben, ook verscheen er onderstaande foto met een andere neus![]() | ||
sasquatsch | zondag 31 januari 2010 @ 17:18 | |
quote:Dat en hij schijnt ook zijn startnummers (9 en 10) en bijbehorende positie in de pitstraat te willen, waar ze recht op hebben op basis van de stand vorig jaar. | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 17:21 | |
quote:dat is ik weet zeker dat het niet de R30 is die ze gepresenteerd is. waar laten ze de benzinetank? ![]() | ||
#ANONIEM | zondag 31 januari 2010 @ 17:24 | |
Ze zitten of ze moeten poepen. ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 17:28 | |
quote:Daar wordt morgen door de FIA over beslist maar ik vrees dat ze nummers 26 en 27 gaan krijgen omdat BMW de concorde agreement niet op tijd heeft getekend en de nummers eigenlijk voor alle teams behalve Sauber al zijn toegekend, 9 & 10 is Williams [ Bericht 18% gewijzigd door Tarado op 31-01-2010 17:38:17 ] | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 17:51 | |
(BMW) Sauber 2009 & 2010![]() | ||
Trystar | zondag 31 januari 2010 @ 18:03 | |
Die Renault moet wel de 2009 auto zijn, zo niet zullen ze maar halve races kunnen rijden. | ||
ElmarO | zondag 31 januari 2010 @ 18:34 | |
quote:En Renault wilde blijkbaar toch de diffuser verborgen houden. ![]() ![]() | ||
nils7 | zondag 31 januari 2010 @ 18:48 | |
tvp | ||
nils7 | zondag 31 januari 2010 @ 19:00 | |
komt mercedes morgen met hun nieuwe wagen in actie? die we dus nog niet gezien hebben ![]() | ||
Xaobotnik | zondag 31 januari 2010 @ 19:02 | |
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER | ||
Burnie88 | zondag 31 januari 2010 @ 19:16 | |
quote:En de overige teams die nog niet hebben gepresenteerd? | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 19:19 | |
WAAAUUUW mooie livery van Renault. ![]() Sauber ook mooi imo ![]() | ||
Xaobotnik | zondag 31 januari 2010 @ 19:27 | |
Hoe waarschijnlijk achten we hier een deelname van Stefan GP in 2010? En weten jullie of Nakajima in die auto moet zitten? Zou een beetje jammer zijn.... | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 19:46 | |
![]() Wazige bak.. Bepaale carrosseriedelen zijn wel compleet anders, maar hij is zo kort.. Mss is de Renault motor inderdaad zo superzuinig.. | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 19:48 | |
Ik ga er vanuit dat er morgen iets anders de garage uit komt rollen. | ||
Sharpdressedman | zondag 31 januari 2010 @ 19:50 | |
ik heb er zin in ![]() | ||
nils7 | zondag 31 januari 2010 @ 19:53 | |
quote:Zullen we aan de Red Bull wel zien dan ![]() | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 20:00 | |
quote:reken daar maar niet op ![]() | ||
kepler | zondag 31 januari 2010 @ 20:14 | |
quote:Of ze hebben een andere oplossing voor de benzine-tank? Ik weet niet hoe strikt die regels hiervoor zijn? | ||
ArcticBlizzard | zondag 31 januari 2010 @ 20:30 | |
quote:Schijnt dat hij voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten(daarom sponsor van Brawn, en daar heeft hij niet al te veel voor hoeven uit te geven) ik deenk daarom dat hij er niet heel veel geld inpompt, ik denk wel dat ze dit verstandiger besteden dan een aantal van de andere nieuwe teams. Persoonlijk denk ik dat USF1 van de nieuwe teams het meeste geld nodig heeft en het naarmate het seizoen vordert erg moeilijk zal krijgen. | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 20:39 | |
Tsja, het zou mij niks verbazen als het een BAR'retje wordt. Het eerstejaar compleet kut + grootspraak + Amerikaans, al was dat bij BAR echt idioot. Ik bedoel USF1 dus.. Al heeft USF1 lang niet het geld dat BAR toen van BAT kreeg// | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 20:41 | |
Renault 2009 & 2010, tenminste, dat zeggen ze![]() Volgens Renault is het 2010 model 25cm langer dan het 2009 model, dat zou je op de foto's toch moeten kunnen zien, bij Ferrari en McLaren was dat verschil heel duidelijk | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 20:46 | |
quote:Tsja, zoals ik al eerder had geplaatst met ze tegenelkaar aan.. De voorwielen staan wel iets verder naar voren, de cockpit ook.. Mss is de motor dan toch écht zo zuinig, dat de tank maar een klein stukje groter hoeft..... ![]() ![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 20:52 | |
quote:Morgen weten we het want dan komen ze toch echt met de 2010 auto naar buiten ![]() | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 20:58 | |
Tsja, is dit 25cm?![]() | ||
Tarado | zondag 31 januari 2010 @ 21:06 | |
quote:Nee dat lijkt mij ook niet ook al is het moeilijk deze foto's te vergelijken moet 25cm genoeg zijn om op te vallen | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 21:08 | |
Ik ga er vanuit dat het een iets gepimpte R29 was die vandaag gepresenteerd is. | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 21:35 | |
Wat zijn eigenlijk de voor en nadelen van een langere wielbasis? Ik weet dat het nodig is om de grotere benzinetank in te bouwen en dat het meer stabiliteit geeft op een recht stuk. | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 21:37 | |
quote:mwah iets... De achterwielophanging is ook anders. ik zie niet in waarom je zulke ingrijpende wijzigingen zou doen aan een fake ontwerp.. | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 21:38 | |
quote:Voordeel: Meer rechtuitstabiliteit Nadeel: Meer neiging tot onderstuur. Hoger basisgewicht | ||
Peterselieman | zondag 31 januari 2010 @ 21:41 | |
quote:mja, ik kan me indenken dat het misschien behoorlijk lijkt op de auto waarmee het team 2009 eindigde. En het is de concurrentie wat zand in de ogen strooien. Al helpt dat natuurlijk niet als je weet dat de fotografen zeer goede camera's hebben. | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 21:49 | |
quote: ![]() ![]() Achterwielophanging lijkt op die van vorig jaar (check die achterste balk, die loopt duidelijk naar voren toe, net als 2009 model in de vergelijking), neus is wel compleet anders, voorwielophanging lijkt hier op die van vorig jaar. Dusja, ik zeg mss toch geen blufpoker. | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 22:01 | |
quote:het ding is gewoon te klein voor een grote benzinetank, kan niet anders. ik snap trouwens niet waarom teams zo geheimzinnig doen en vervolgens studiofoto's vrijgeven ![]() | ||
sanger | zondag 31 januari 2010 @ 22:04 | |
Wat zijn de exacte regels voor benzinetanks? Op de foto hierboven lijkt de achterwielaandrijving niet per se naar voren te komen, kan ook naar beneden. Misschien hebben ze de tank op een andere plek verstopt? | ||
Kleffe_Dop | zondag 31 januari 2010 @ 22:06 | |
![]() Hmmmm... ![]() | ||
kepler | zondag 31 januari 2010 @ 22:09 | |
quote:Dat vermoeden heb ik dus ook ![]() | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 22:10 | |
quote:maar de renault is achteraan wel breder.. | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 22:29 | |
quote:uit m'n hoofd moet het uit één stuk bestaan en onderdeel zijn van de survival cell. De tank zal dus niet achter de motor kunnen of aan beide kanten in de sidepods zitten. edit: zo dik is dat ding ongeveer http://www.formula1.com/news/technical/2010/0/712.html (kan het plaatje niet linken) | ||
kepler | zondag 31 januari 2010 @ 22:53 | |
quote:Misschien zit Renault gewoon aan het minimum van 235 ltr (is dat verplicht??), en de rest van de teams hebben een grotere tank? | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 22:56 | |
quote:Zou goed kunnen, gezien de Renault motoren de zuinigsten zijn. | ||
kepler | zondag 31 januari 2010 @ 23:13 | |
edit:mn eerst post klopt niet ![]() Goede post: Het verschil bedraagt een cm of 15 te zien aan de foto, dat zou dus een verschil in tankinhoud van 115 liter betekenen ![]() ![]() | ||
Glijdt_licht | zondag 31 januari 2010 @ 23:42 | |
quote:Mwah, ik doe ook maar een gok: Stel de motor is ook een klein beetje naar achteren verhuisd (Gezien de brede achterkant en er is 15 cm bij gekomen volgens jou. Dus de tank is 20cm langer geworden De tank is laten we zeggen 60cm hoog en 1 meter breed. 20*60*100 = 120.000 cm³ = 120liter | ||
bodylotion | zondag 31 januari 2010 @ 23:45 | |
of 't is een diesel | ||
kepler | zondag 31 januari 2010 @ 23:57 | |
quote:Volgens dat linkje van bodylotion staat 120 ltr extra gelijk aan 15 cm langere wagen. | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 00:01 | |
![]() We krijgen morgen gewoon de echte R30 te zien ![]() | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 00:01 | |
Ah sorry, verkeerd begrepen dan, maar toch denk ik dat het in het geval van de renault op deze manier nog best zou kunnen dan. Ze hebben immers de cockpit naar voren geplaatst. Maar we zullen morgen zien. | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 02:35 | |
quote:Jaja, tot op een meter nauwkeurig en dan aandragen dat het afsnijden van een chicane of over de streep rijden bij de pit dan te zien is. Flikker een end op. Daar heb je beelden voor om dat soort dingen te zien ![]() En de sport moet goedkoper worden, jaja, lekker duidelijk. En dan snap ik best wel dat die 60k peanuts is voor de meeste teams, maar toch, het kost geld en ik zie er geen enkele meerwaarde in ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 02:42 | |
Ow en Renault heeft de tofste livery van de grid; nu al ![]() http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=264 ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 09:23 | |
Toro Rosso![]() ![]() | ||
Atreidez | maandag 1 februari 2010 @ 09:26 | |
2009 Red Bull? ![]() | ||
Atreidez | maandag 1 februari 2010 @ 09:28 | |
![]() De echte nieuwe Merc ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 09:29 | |
De livery van de echte Merc is nog best oke ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 09:30 | |
quote: ![]() | ||
Atreidez | maandag 1 februari 2010 @ 09:32 | |
quote:McLaren is meer chrome als zilver hoor ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 09:38 | |
Ben meer benieuwd naar de bolide waar Renault mee op pad gaat ![]() | ||
Xaobotnik | maandag 1 februari 2010 @ 09:40 | |
quote:Dat bedoelt hij ook denk ik. De kleur van een verfloze aluminium jaren '30 bodywork iig. Dat is toch de racekleur van Mercedes en het is vreemd dat de MacLaren deze traditie wel eert, maar Mercedes' eigen fabrieksteam niet. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 09:41 | |
Overigens ide Merc de W01 gedoopt. Vraag me alleen af waar de W vandaan komt ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 09:49 | |
Link voor live updates ronde tijden vandaag, het begint om 10uur http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/ | ||
Xaobotnik | maandag 1 februari 2010 @ 09:50 | |
quote:Of die W een concrete betekenis heeft, weet ik niet. Ik weet wel dat zowel in de jaren '30 ('34-'37, W25 en '37-'39, W125) als in de jaren '50 ('54-'56, W196) de auto's ook met een W getypeerd werden. | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 10:11 | |
De nieuwe Mercedes bolide oogt snel, opvallend mooie voorvleugel ook! Laat het maar even snel 6 weken verder zijn, dan gaat het loos!!! | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 10:13 | |
een grotere foto van de W01![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 10:24 | |
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren..... | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 10:57 | |
Zit er nu een ribbel op de neus die naar de cockpit leidt, of is dat optisch bedrog door de livery? Enne, volgens mij heeft Renault een aparte voorvleugel met flaps aan de achterzijde. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 10:57 | |
quote:Waar heb jij die al gezien? | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 10:58 | |
quote:En waar zie jij dat dan? GPupdate staat ie nog niet op! | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 10:58 | |
quote:Klopt, is ook dezelfde. Nog 1 presentatie die er nog om doet deze winter, volgende week woensdag de Red Bull. Ben benieuwd wat Newey nu voor ons in petto heeft ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 11:00 | |
Als ik de foto's op F1today bekijk lijkt de neus van de STR wel heel erg veel op die van Williams... De Ferrari oogt ook wel erg snel imo. Ook opvallend hoeveel teams hebben gekozen voor een hogere neus. Imo allemaal vanwege de diffuser (hoe meer lucht er in stroomt hoe beter). | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:03 | |
quote:Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar met ![]() Ben benieuwd of we foto's van de achterkant te zien krijgen hehehe! | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 11:03 | |
De Renault is toch anders....quote: | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 11:05 | |
quote:Ja inderdaad ![]() | ||
Ermanon | maandag 1 februari 2010 @ 11:06 | |
quote:Misschien 3 dubbele diffuser ![]() | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 11:07 | |
Nu ik wat meer na de testplaatjes kijk vind ik de nieuwe Ferrari op de baan een hele mooie bak ![]() Had me inderdaad vergist, de nieuwe Renault zijn ze nu mee bezig maar nog geen foto's van ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 11:10 | |
quote:Mooie sierlijke lijnen inderdaad ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:15 | |
De merc ziet er ook wel snel uit eerlijk gezegd hehehe, samen met de Ferrari en de Mac ![]() | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 11:18 | |
Na de presentaties gok ik het volgende; We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk; Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel) Ferrari McLaren Mercedes. Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening? | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 11:19 | |
Je vergeet Renault ![]() | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 11:23 | |
quote:Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen. Ik gok Renault dit jaar als een sub topper. Waarom denk je dat je Renault er nu opeens wel staat kepler? | ||
SimtekF1 | maandag 1 februari 2010 @ 11:26 | |
tvptje ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 11:27 | |
quote:Gewoon een gevoel ![]() ![]() Niet dat ze echt mee zullen strijden om het WK, maar wel om een overwinning hier of daar ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:29 | |
quote:Er zal er 1tje uitsteken! Heb ik het idee, al hoop ik van niet! Op de eerste tijden lijken de Mac en de Ferrari dicht bij elkaar te zitten, de Williams is een stuk trager! De STR lijkt trouwens erg op de wagen van vorig jaar en op een creatie van Newey dus ben benieuwd hoeveel de RB-zelve ervan afwijkt (moet wel, maar onderhuids, wie ziet dat he ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 11:29 | |
quote:Volg deze tweets, heel veel details http://twitter.com/ScarbsF1 | ||
Ermanon | maandag 1 februari 2010 @ 11:32 | |
Ik denk deze volgorde: Mclaren Ferrari Mercedes Red Bull. Mclaren op 1, omdat ze vorig jaar al lieten zien een gruwelijk snelle te kunnen bouwen(tegen het eind van het seizoen), en 2010 is gewoon doorzetten van 2009 qua design, afgezien van de tanks dan he. Zelfde geld voor Ferrari, maar in iets mindere mate in mijn gevoel omdat ze vorig jaar ook soms iets lieten liggen. Mercedes is voor mij in deze de moeilijkste om in te schatten, de combi Brawn+Schumi is erg sterk, en zal tactisch (hopelijk) weer meesterwerken creeëren, maar hoe goed is de begin auto? Schumi kan een auto goed "ontwikkelen" gedurende het seizoen, maar als ze beginnen met 3 keer niks heb je niet veel aan dit talent. Maar het lijkt erop dat de Mercedes snel is, dus nu maar afwachten hoe dit zich ontwikkeld. Red Bull heeft wel Newey, maar kunnen zij ook sterk presteren als de 3 andere top teams er bij het begin van het seizoen er ook meteen goed staan? Vorig jaar hadden zij een ruime voorsprong, maar nu zullen ze dat niet meer hebben, vermoed ik, dus is het maar vragelijk of Red Bull op de lange duur voorin mee kan doen. | ||
ArcticBlizzard | maandag 1 februari 2010 @ 11:36 | |
quote:Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho. Niet alleen hebben ze nu veel minder tijd gestoken in het ontwikkelen van de auto, ze hadden ook minder mensen en een lager budget. De auto van vorig jaar was goed maar in de laatste races kregen z het erg moeilijk met redbull en mclaren. Daarbij hadden ze vorig jaar het voordeel van de dubbele difuser die alleen toyota ook had, dit jaar is dat geheel anders. | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 11:41 | |
quote:Ik heb vorige week de baas van Daimler Chrysler horen praten tijdens de presentatie van de livery van de Mercedes en ze willen heb ik het idee veel geld er tegen aan gooien om dit project te laten slagen. Waarom? Ze ( Mercedes) willen echt niet verslagen worden door het niet officiële fabrieksteam McLaren die ook met Mercedes gaat rijden. Neem maar aan dat er heel wat meer budget is dan vorig jaar bij Brawn nu bij Mercedes ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:45 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Waffle | maandag 1 februari 2010 @ 11:45 | |
Probleem is dan dat deze auto is gebouwd met het budget van dat kleine BrawnGP. De inbreng van het budget van Mercedes is pas vanaf volgend jaar of misschien al na een half jaar merkbaar. Toch denk ik dat de Mercedes wel een topper gaat worden. De auto van vorig jaar was een goede basis, waar ze goed op verder kunnen bouwen. De Red Bull was op het einde van vorig jaar misschien dan wel sneller op de meeste circuits dan de Brawns, toch had ik het idee dat de Brawns constanter waren. Al lag dit misschien ook aan de coureurs. | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:46 | |
De mercedes heeft wel wat weg van de Mac van 2009 hehehe | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 11:47 | |
quote: ![]() | ||
Waffle | maandag 1 februari 2010 @ 11:49 | |
Wat een variatie in auto's trouwens. Dat was een paar jaar terug wel anders. Ook de klassieke livery van de Renault vind ik erg geslaagd. Veel beter dan dat oranje witte van vorig jaar. | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:50 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Disavowed | maandag 1 februari 2010 @ 11:51 | |
![]() Mooie auto die Williams. De Mercedes vind ik tot nu toe het minst geslaagd. | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 11:52 | |
Ik vind dat glimmende zilver van McLaren wel mooier dan het doffe van Mercedes GP | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:52 | |
[edit] Hieronder staat het netter! | ||
sasquatsch | maandag 1 februari 2010 @ 11:56 | |
De eerste tijden van vandaag:
Vorig jaar is er bij mijn weten niet getest op Valencia. Alleen op Algarve (Portugal), Jerez en Catalunya (Spanje). | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 11:56 | |
Roberg en Schumi zouden hun helmdesign toch niet aanpassen?![]() | ||
ArcticBlizzard | maandag 1 februari 2010 @ 11:59 | |
quote:Nu wel, maar dat was pas zo na de overname. Brawn heeft gedurende het vorige seizoen erg veel mensen ontslagen en de ontwikkeling op een laag pitje gezet (de verschillen werden klein en andere teams waren aan het eind van het seizoen vaak sneller). Bijna het hele seizoen voordat het Brawn werd is er aan de auto gesleuteld waarmee Brawn wereldkampioen werd. Die tijd hebben ze er nu niet in kunnen steken en ook niet de resources (mankracht, tijd, geld). Ze concentreerden zich daarbij volledig op het eerste seizoen om zodoende kampioen te worden. Alhoewel ze een goede basis hadden voor komend seizoen, het was zeker niet meer de beste. Mercedes pompt er nu weer geld in, ze zijn dus vrij laat begonnen met het op volle kracht ontwikkelen van de nieuwe auto. Daarbij zullen ze veel personeel moeten aannemen om het tempo omhoog te krijgen. Ze zitten simpelweg in een overgangsfase. Ferrari heeft nu bijna dezelfde strategie toegepast als Brawn, ze zijn heel vroeg begonnen aan het ontwikkelen van de nieuwe auto en hebben de huidige auto toen niet meer ontwikkel. Daarom was iedereen ook zo verrast dat Kimi zoveel punten bij elkaar kon rijden. Mclaren heeft zich gedurende het seizoen wel gewoon op de huidige auto geconcentreerd, resultaat was te zien aan het eind van het seizoen. Die zullen die jaar waarschijnlijk ook goed scoren. Redbull had een verschrikkelijk goede auto, kon zich ondanks een zwakke motor en zonder dubbele diffuser meten aan de Brawn auto's. Hopelijk hebben ze dit dit jaar kunnen volhouden. | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 11:59 | |
quote:Nee dat klopt laatste keer was 2008, beste tijd 1:11.00 | ||
Bluurgh | maandag 1 februari 2010 @ 12:07 | |
![]() | ||
SimtekF1 | maandag 1 februari 2010 @ 12:10 | |
Mooi al die hoge neuzen, maar die doorgetrokken motorkappen, nee dat is niet mijn ding. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 12:13 | |
Mooi: Williams, Merc, McLaren en Ferrari Opvallend: Sauber, das pas een echte pijl ![]() Niet mooi: Sauber en Ranault | ||
Atreidez | maandag 1 februari 2010 @ 12:17 | |
Wat is dat met die Merc? Uitgerust met een paar trappers? ![]() | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 12:20 | |
quote:Ze gaan nog niet echt snel nee ![]() ![]() | ||
sasquatsch | maandag 1 februari 2010 @ 12:22 | |
quote:Rsoberg heeft nu 1.18.228 staan | ||
Ermanon | maandag 1 februari 2010 @ 12:25 | |
Ferrari heeft dus een Triple diffuser, tenminste dat lijkt het me op de foto ![]() Verder denk ik ook dat alles binnen de 4~5 seconden te verwaarlozen is als "meetlijst" ,omdat je de precieze omstandigheden niet kent | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 12:27 | |
Hulkenberg vs Barrichello lijkt me wel een interessant duel dit jaar. | ||
ArcticBlizzard | maandag 1 februari 2010 @ 12:30 | |
http://twitpic.com/10ueo5![]() | ||
Ermanon | maandag 1 februari 2010 @ 12:32 | |
quote:Fire tube 1! Aye aye Capt'n! Torpedo away! ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 12:34 | |
quote:Massa - Alonso Hamilton - Button Rosberg - Schumacher Lijken me minimaal net zo interessant ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 12:35 | |
quote:of dit dan ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 12:35 | |
quote:Daar lijkt het inderdaad veel op. Maar het is wel een heel gave oplossing ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 12:38 | |
En waarom is dit alles weer NERGENS live te kijken? ![]() Die domme Bernie moet nog een hoop leren. Er zijn god weet hoeveel mensen die dit live willen kunnen kijken, desnoods tegen betaling online in HD formaat of iets. ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 12:38 | |
Vet hoor al die nieuwe auto's in actie ![]() | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 12:41 | |
quote:Alonso,Hamilton,Schumi | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 12:42 | |
Over Mercedes GP:quote:Dus niet zo gek dat hij veel trager is dan de rest ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 12:43 | |
quote:We shall see ![]() Ik gok dat Button-Hamilton heel close wordt en dat Massa wint van Alonso. | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 12:52 | |
quote:Massa zou nog wel eens kunnen verrassen idd. Hamilton-Button zie ik een beetje als Vettel-Webber waar Button de kruimels zal moeten pakken die Hamilton laat liggen. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 12:53 | |
quote:En ik denk nog steeds dat Button zwaar onderschat wordt ![]() | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 12:56 | |
quote:Hij mist agressie vind ik. | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 13:01 | |
quote:Klopt, maar hij is gewoon een constant goed presterende coureur wat gewoon de snelheid mee heeft. Alleen hij zal wel verslagen worden door Hamilton. Why? Hamilton is denk ik overall gezien net een tikkeltje sneller ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 13:17 | |
quote:Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goed ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 13:23 | |
Massa heeft er zin in;quote: | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 13:29 | |
quote:Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien. | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 13:34 | |
LIVE (?) TEST STREAM: http://www.n-tv.de/mediathek/livestream/ | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 13:34 | |
Eindelijk beeld ![]() Thanks ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 13:35 | |
http://www.n-tv.de/mediathek/livestream/ BEELD!!! Spuit elf dus ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 13:36 | |
quote:Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastiger ![]() | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 13:39 | |
quote:Tijdens koude GP's werd hij ook vaak verslagen door barri. | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 13:41 | |
Die fans van Schumi nu op de livestream ![]() ![]() ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 13:42 | |
De McLaren diffuser ![]() ![]() ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 13:42 | |
quote: ![]() ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 13:43 | |
Ik zou dat vrouwtje geven ![]() ![]() | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 13:46 | |
Een hele voorbeschouwing op de stream ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 13:49 | |
Steam ineens dood?? | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 13:50 | |
Ik denk commercial. Ik zet de tv wel even aan. ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 13:50 | |
quote:Hier werkt ie gewoon. | ||
Automatic_Rock | maandag 1 februari 2010 @ 13:51 | |
quote:Z'n rijstijl is niet agressief, maar hij kan wel inhalen. Ik denk dat hij in 2009 misschien wel de meeste mensen heeft ingehaald? Maar dat komt ook door het matig kwalificeren in de 2e helft van het seizoen natuurlijk.. | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 13:52 | |
Hier was ie ook uitgevallen. Op tv deed ie t wel, dus toen evene en F5 en de stream deed t weer ![]() anal Digitaal -<> Hoogstwaarschijnlijk zender 119. | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 13:52 | |
Volgens de stream komt Schumi om 2 uur de baan op ![]() | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 13:53 | |
quote:Niet zozeer het inhalen, meer de manier van sturen etc. Bijv alonso zorgt altijd voor veel wrijving in de voorbanden, massa ook trouwens. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 13:56 | |
Op het autosport.com forum stond een mooie bewerking van de McLaren diffuser, helaas alweer weg. Lijkt een vierdeks diffuser. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 13:57 | |
quote:De stijl van Button is kort gezegd veel vloeiender ![]() ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 13:58 | |
quote:Op welke zender is dat op TV, want de stream hier is nog altijd dood ![]() | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 14:00 | |
Nu zeggen ze duurt het een half uur eer ie ( Schumi) de baan op komt ! | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 14:01 | |
de stream gaat hier niet verder dan de werbung ![]() [edit] Na een F5 wel... nachrichten nu ofwa? | ||
sasquatsch | maandag 1 februari 2010 @ 14:01 | |
Nieuwe tijden:
Mercedes zit er nu goed bij, STR nog steeds niet! | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:05 | |
De verschillen vallen me alles mee. Had grotere verschilen verwacht ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 14:06 | |
Deze zender bericht af en toe live vanuit Valencia, waarschijnlijk ook als Schumacher de baan op komt om 14:30 http://www.n-tv.de/mediathek/livestream/ Sorry had Trystar al gemeld zie ik ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 14:09 | |
Het gaat nu over ruimtevaart ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:11 | |
Gaan geruchten dat de teamns hun aeropakket al beter voor elkaar hebben dan ze in 2008 hadden.... | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 14:12 | |
![]() ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 14:13 | |
quote:Ze zien er wel beter uit dan vorig jaar i.m.z.b.o | ||
Joene | maandag 1 februari 2010 @ 14:15 | |
Nou kom op met schumi in de auto ! | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 14:19 | |
Wel vette bootjes net ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 14:21 | |
Ik heb niks tegen russen maar erg vriendelijk oogt ie niet![]() Overigens bij Renault een all-the-way VoormaligOostblokFeestje! | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 14:21 | |
Volgens de ticker op die site om 14:30 Schumacher ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 14:21 | |
Ah komt nu geloof ik ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 14:22 | |
quote:Ja ze gaan de auto omdopen tot DaciaF1, Petrov draagt 7% bij van het budget | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 14:26 | |
quote:STR heeft ook maar 8 ronedn gereden hè.. Mogelijk een probleempje. | ||
Sharpdressedman | maandag 1 februari 2010 @ 14:27 | |
quote:Eerste testdag, geen idee wie wat test ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 14:28 | |
Nou komop godmiljaar! | ||
Joene | maandag 1 februari 2010 @ 14:29 | |
Bijna ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 14:29 | |
De eerste 2010 geluiden ![]() | ||
Joene | maandag 1 februari 2010 @ 14:30 | |
Ze waren mooi ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 14:31 | |
Es war Gary Paffet Jah Wohl! | ||
svenistheman | maandag 1 februari 2010 @ 14:31 | |
Weer die Schumi fans ![]() ![]() | ||
Peterselieman | maandag 1 februari 2010 @ 14:32 | |
quote:Sterker nog, dat is de reden waarom volgend jaar de dubbele diffuser verboden wordt. | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 14:32 | |
McLaren diffuser![]() | ||
Joene | maandag 1 februari 2010 @ 14:33 | |
Opzich een best apparaat ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:35 | |
quote:En wat zit er boven de taillight? Is dat niet ook gewoon een onderdeel van de diffuser? Enne, jij zit ook op het autosport forum? | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 14:36 | |
quote:Ik lees daar alleen mee. | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 14:37 | |
quote:Die bovenste lijn is dat niet gewoon de onderkant van laagste plate op de achtervleugel? | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 14:43 | |
quote:Dit? ![]() Het lijkt idd of dat ook bij de diffuser hoort. | ||
Waffle | maandag 1 februari 2010 @ 14:48 | |
Pff ik dacht ff de eerste metertjes van Schumacher bekijken, maar dit duurt wel een eeuwigheid zeg.. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:49 | |
De Renault diffuser beter bekeken ![]() ![]() | ||
Joene | maandag 1 februari 2010 @ 14:50 | |
Nou het schiet niet echt op idd | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:50 | |
quote:Jep, dat zou imo de vierde laag zijn dan ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 14:50 | |
quote:Versnellingsbak quote: | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:52 | |
quote:De beamwing bedoel je? Daar lijtk het wel op ja. | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:52 | |
quote:Ah, oke ![]() | ||
Joene | maandag 1 februari 2010 @ 14:52 | |
Godver wanneer gaat mn held nou rijden ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 14:54 | |
15:00 uur nu | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 14:58 | |
quote:Je loopt iets voor, het was pas 14:54 toen je het typte ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 15:00 | |
Sauber diffuser;![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 15:00 | |
En enkele diffusers naast elkaar:![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:01 | |
box is open aan t gaan ![]() | ||
sasquatsch | maandag 1 februari 2010 @ 15:02 | |
quote:Lunch! | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:05 | |
![]() Hij komt me bekend voor maar waarvan, nieuw team? ![]() Gaan ze 'm daar aan laten optakelen? Ben benieuwd of dat houdt... | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 15:07 | |
quote:Meerdere. Volgens Wikipedia: Theodore, ATS, Wolf, Fittipaldi, Williams en McLaren. ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 15:07 | |
quote:ZE HEBBEN GELOGEN!!!!!!!!! | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:09 | |
Nou rot op met die domme koeien ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:11 | |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 15:13 | |
Tegen de verveling, nieuwe website van Renault met foto's van vandaag http://www.renaultf1.com/2010-Valence-Testing-R30.html?lang=en | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 15:17 | |
Ik geef het op ![]() | ||
sanger | maandag 1 februari 2010 @ 15:22 | |
Ik ook ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:22 | |
quote:Zal wel na de reclame weer komen dan ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 15:23 | |
Nu een interview met Rosberg. | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:23 | |
jetzt der Nico am fernsehen! | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 15:24 | |
Super-klasse ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:27 | |
Er kommt! Alle zusammen zussauen! | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:27 | |
Nou hij zit in de auto. Schiet toch eens op man, trage bejaarde ![]() | ||
Peterselieman | maandag 1 februari 2010 @ 15:27 | |
hij is al 40 geweest he ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 15:28 | |
Schumi ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:28 | |
En daar zijn we.![]() ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:29 | |
Zou wat zijn als ie hem af laat slaan ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 15:29 | |
Daar gaat ie! ![]() | ||
Peterselieman | maandag 1 februari 2010 @ 15:29 | |
het ging niet van harte | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 15:29 | |
Ik dacht even: hij laat hem afslaan. ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:30 | |
Jammer dat ze geen beelden van het circuit zelf hebben ![]() | ||
Disavowed | maandag 1 februari 2010 @ 15:30 | |
Jammer van die helm. | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 15:35 | |
Verdikke: hadden ze eindelijk beelden van een rijdende Schumi en dan gaan ze meteen weer terug naar de studio. ![]() | ||
Trystar | maandag 1 februari 2010 @ 15:37 | |
En daar is de Schumi fanclub weer ![]() | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 15:37 | |
Michael Schumacher's first three laps in the car. 1,18.331s; 1m15.907s; 1m14.998s. Quicker than Kubica already | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:39 | |
quote: ![]() | ||
Pleasureman_Gunther | maandag 1 februari 2010 @ 15:40 | |
Beeld! | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:40 | |
quote:Dan liggen ze hier http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/ te pitten! ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:42 | |
Waar heb je die tijden vandaan Tara? ![]() | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 15:43 | |
15:38 h for Schumacher 1:14.250. De la Rosa está rodando en 1:13 bajos, Massa en 1:13 altos y Barrichello en 1:15 bajos De la Rosa is riding low in 1:13, in 1:13 Massa and Barrichello in 1:15 high low | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 15:43 | |
Z'n laatste ronde was 1:14.255: da's sneller als Rubens. | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 15:44 | |
quote:twitter http://twitter.com/NobleF1 | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:45 | |
Thanks ![]() | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 15:45 | |
?? 15:29 h ¡Vuela Pedro! Pedro Fly 15:29 h! ¡1:12.876 para el catalán! 1:12.876 for the Catalan! | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 15:46 | |
En dit: 15:30 h ¡1:12.784 para De la Rosa que mejora el tiempo de Felipe Massa! | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:46 | |
Sauber moet zeker sponsoren hebben... en Pedro kent dat kunstje ook al 10 jaar! | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 15:51 | |
edro de la Rosa quickest 1m 12.784, Massa 12.842, Rosberg 13.643, Paffett 13.846, Schumacher fifth 14.255 after nine laps | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 15:52 | |
Volgens mij is het afgelopen met de n-tv berichtgeving. ![]() | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 15:52 | |
Renault kon weleens echte problemen hebben. Die auto ziet er ook zo anders uit dan de rest.. | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 15:52 | |
quote:Hij is het nog niet verleerd zo te zien. | ||
Atreidez | maandag 1 februari 2010 @ 15:53 | |
GPUpdate heeft t niet makkelijk vandaag ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 15:57 | |
quote:Ja die neus was vorig jaar al zo lomp groot, iets in mij zegt al dat dat niet snel is ![]() | ||
M.Melandri | maandag 1 februari 2010 @ 15:57 | |
quote:Volgens mij is er amper tot niets ontwikkeld aan die auto. | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 16:01 | |
Schumacher now 1m13.840s - just three tenths slower than team-mate Rosberg | ||
Peterselieman | maandag 1 februari 2010 @ 16:02 | |
quote:Lijkt wel alsof ze er een brakke server in hebben hangen | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 16:02 | |
quote:had je niet net 1:13,5 staan? ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 16:03 | |
Jawel, dat zei die klapmongool op ntv, maar toen keek ik op twitter en daar stond 1:13,840 ![]() | ||
kepler | maandag 1 februari 2010 @ 16:04 | |
quote:is al weken zo... | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 16:04 | |
Schumacher now 1m13.595 - 0.052 adrift of Rosberg. 13 laps completed | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 16:04 | |
Inmiddels zit ie al op 1:13,595 | ||
Tarado | maandag 1 februari 2010 @ 16:04 | |
quote:nu bijna Schumacher now 1m13.595 - 0.052 adrift of Rosberg. 13 laps completed | ||
Glijdt_licht | maandag 1 februari 2010 @ 16:05 | |
Hmm? 16:03 h Vuelve a mejorar Schumi: 1:13.574, | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 16:06 | |
De Ferrari-motoren doen het momenteel beter dan de Mercedessen. ![]() | ||
nils7 | maandag 1 februari 2010 @ 16:07 | |
![]() ![]() ![]() | ||
vosss | maandag 1 februari 2010 @ 16:08 | |
1-0 to Schumacher. His best is 1m13.498 - 0.045 quicker than Rosberg Schumi ![]() | ||
beantherio | maandag 1 februari 2010 @ 16:11 | |
quote:Hij rijdt momenteel op een podiumplek. ![]() |