Niet echt neequote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik Milou support, dus hup Twente. Maar dat klopt dan niet hè
Ondertussen weet ik het hoorquote:
Geen idee hoe het allemaal werkt, maar het blijft er mooi uit zienquote:Op zondag 31 januari 2010 15:18 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van gisteravond, helaas heeft Audacity mij gisteren in de steek gelaten.
Bruinquote:
Het zou wat zijn als hij opeens blank geworden was.quote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm morgen 1e dag stage hehe ben benieuwd..
@houniet
Lekkerquote:Op zondag 31 januari 2010 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm morgen 1e dag stage hehe ben benieuwd..
@houniet
Grom.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik Milou support, dus hup Twente. Maar dat klopt dan niet hè
En toen kreeg je een lichtelijk natte la?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb ze zien trainen toen wij tegen de dames 2 van twente moesten voor de beker
Nee. Ik moest me natuurlijk concentreren op mijn eigen wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En toen kreeg je een lichtelijk natte la?
Oja, dom van mequote:Op zondag 31 januari 2010 19:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee. Ik moest me natuurlijk concentreren op mijn eigen wedstrijd.
quote:
Ik ga wel weer typen.quote:
quote:
Gek he, met mijn schoenmaatquote:
quote:
Valt best mee johquote:Op zondag 31 januari 2010 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus dat is de reden dat je snel op je tenen bent getrapt
Op een heel mooi nummer jaquote:
69!!11!!quote:
Jaquote:
Dat is een getalquote:
Zelfde manquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
Wh00p Wh00p!
Tune!quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Milou__ het volgende:
Jongens, jullie kennen adriana lima toch wel?
Oooh yeaaah!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Milou__ het volgende:
Natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Milou__ het volgende:
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef Milou__ het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Hoe staat het met de mixage Hoenie?
Morgen babe...quote:
Ok darling!quote:
Ik ga een teststraat opzetten om de kwaliteit van opgeleverde applicaties te garanderen bij een webdeveloperquote:
Nog best leuk voor zo'n slechte filmquote:Op zondag 31 januari 2010 22:42 schreef Houniet het volgende:
Hmm, ga ik nog 2012 kijken in HD, ofniet? Wat jij Bart?
Slapen, anders is de kwaliteit van je verslag ruk.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
Zal ik nu gaan slapen omdat ik moe ben en hoofdpijn heb of eerst nog verslag typen en om 0:01 gaan slapen?
Is het een kut filmquote:
So true. Dan beter nu slapen en morgen vroeg opquote:Op zondag 31 januari 2010 22:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Slapen, anders is de kwaliteit van je verslag ruk.
Jaquote:
koffie halen voor mijn afdeling!quote:
Ok, ik zal het niet meer vragenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
koffie halen voor mijn afdeling!
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ga onderzoeken voor een chemisch bedrijf hoe ze de inkoop van transport kunnen verbeteren
ze willen een besparing toepassen op 1,7 miljard...quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze willen een besparing toepassen op 1,7 miljard...
1% van de besparing als stagevergoeding?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze willen een besparing toepassen op 1,7 miljard...
Heb je dat niet meteen gedaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 07:34 schreef Puala het volgende:
Maar zo wel lekker mijn rijbewijs aanvragen
Als je niet je nest uit móet, wat doe je hier dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 07:34 schreef Puala het volgende:
Maar zo wel lekker mijn rijbewijs aanvragen
een half procent is al goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:02 schreef jna het volgende:
[..]
1% van de besparing als stagevergoeding?
Veel plezier vandaag man.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een half procent is al goed!nu onderweg naar mn stage! spanning!!!!
Ik mag ook zeer zeker niet klagen over mijn vergoeding. Die ligt boven-gemiddeld.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een half procent is al goed!nu onderweg naar mn stage! spanning!!!!
Bring it on. Hier in Z'meer lijkt het droog. Al is het hier en daar klein beetje glad op de voetpaden. Verder weinig aan de zeisquote:Op maandag 1 februari 2010 09:24 schreef Bravebart het volgende:
Het leeft wel hier, maar het moet nog erg op gang komen
En dr komt hier een fucking sneeuwstorm langs![]()
Mja, hier 5 minuten geleden ook, maar nu gaat het compleet losquote:Op maandag 1 februari 2010 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bring it on. Hier in Z'meer lijkt het droog. Al is het hier en daar klein beetje glad op de voetpaden. Verder weinig aan de zeis
Hoe was je weekend.?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, hier 5 minuten geleden ook, maar nu gaat het compleet los
Sufquote:
Uh, vroeg opstaan op zaterdag, werken, daarna ff in bed gedoken, 's avonds naar DJ Chuckie en om 6 uur uitgeput mn nest in gedoken. Zondag huis beetje opgeruimt en mn meissie thuisgebracht.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SufTypen, typen, typen
Jouwe dan?
Ik zou niet durven.. Besides.. Het record staat op naam van Puala toch..?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef jna het volgende:
M'n spam-alarm ging af dus ik kom ff m'n record bewaken
Ha, mocht ze willen!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.. Besides.. Het record staat op naam van Puala toch..?
Ik zal het vanavond eens opzoeken. Ik dacht dat gezien te hebben op de website van Piles en in de OP?quote:
Helaas is er om half 5 op vrijdag geen enkel gemeentehuis meer losquote:
Omdat ik mijn rijbewijs aan moest vragen?quote:Op maandag 1 februari 2010 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je niet je nest uit móet, wat doe je hier dan?
Mijn 1e dag op afstudeerlocatie is een feit
Moest je toch doorhalenquote:Op maandag 1 februari 2010 07:21 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wist het, ik had het vanacht niet zo laat moeten maken. Ik wist toen al gewoon dat ik nu spijt zou krijgen
Lees de OP nog eens dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond eens opzoeken. Ik dacht dat gezien te hebben op de website van Piles en in de OP?
Ja, want het gemeentehuis is open tussen 08.00 en 08.30 uur?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas is er om half 5 op vrijdag geen enkel gemeentehuis meer los![]()
[..]
Omdat ik mijn rijbewijs aan moest vragen?
Die staat er maar voor de helft..quote:
Hier is de andere helftquote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die staat er maar voor de helft..
Ik bedoel. Ik moest om 10 uur op school zijn en vanaf half 9 is dat ding open. En ik bedoel van ik heb ook reistijd. En ik bedoel, waar de neuk maak jij je druk over?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, want het gemeentehuis is open tussen 08.00 en 08.30 uur?
Ik bedoel.. Het hangt toch niet op een uurtje..?
Ik ging er ff van uit dat je vandaag vrij was. Ik had maar een half plaatje.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik bedoel. Ik moest om 10 uur op school zijn en vanaf half 9 is dat ding open. En ik bedoel van ik heb ook reistijd. En ik bedoel, waar de neuk maak jij je druk over?
Nou bij deze meneer Boot. Ik heb sinds vandaag weer school.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ging er ff van uit dat je vandaag vrij was. Ik had maar een half plaatje.
En ik maak me niet druk hoor.. sorry schatje van me
Tuurlijk poepie scheetje kakkiequote:Op maandag 1 februari 2010 10:30 schreef Puala het volgende:
jna, liefje van me. Wil je online komen op msn?
Pas op hè Puala.. Once you go black...quote:
Been there, done that.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pas op hè Puala.. Once you go black...
Ben je al niet meer te redden..?quote:
Een neger?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, ik hoef niet gered te worden
Jawel hoor.. Ik eet van 2 walletjesquote:
Duo penottiquote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een neger?
[..]
Jawel hoor.. Ik eet van 2 walletjes
Neuh.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een neger?
[..]
Jawel hoor.. Ik eet van 2 walletjes
Zoietsquote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef Puala het volgende:
Jna, ontvang jij mijn berichten wel? Ik heb het idee dat ze hier de boel aardig geblokt hebben namelijk
Nee ik ontvang niets, maar krijg ook mijn berichten niet retour. Ik snap er de ballen van.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Neejij die van mij wel? Maar misschien ligt het aan mij. Zit op telefoon namelijk. Kga zo even een computer opstarten
Koop een fatsoenlijk mobieltje met internet.. Problem solved.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:55 schreef Puala het volgende:
Ik kan wel op mijn mail, maar niet inloggen. Ik kan op msn, maar niet praten. Ik kan fok pm's wel tikken, maar niet versturen.
Wat een kut aanpassingen hier
Pffff ik een hele liefdesverklaring geschreven waardoor je meteen met me zou willen trouwen. . Is het voor niks omdat msn het niet doetquote:Op maandag 1 februari 2010 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee ik ontvang niets, maar krijg ook mijn berichten niet retour. Ik snap er de ballen van.
Jeah right, dat is een fatsoenlijke oplossing voor een IT-erquote:Op maandag 1 februari 2010 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijk mobieltje met internet.. Problem solved.
Geen handige nerd daar die al een oplossing ervoor heeft gevonden?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah right, dat is een fatsoenlijke oplossing voor een IT-er
Geef jij dan een betere oplossing Mrs know-it-all...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah right, dat is een fatsoenlijke oplossing voor een IT-er
Leraar bedreigen en boos doen als voorzitter leerlingenraadquote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geef jij dan een betere oplossing Mrs know-it-all...
En met wie heb je dan nu ineens een relatie.? JNA?
Nopequote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef jna het volgende:
[..]
Geen handige nerd daar die al een oplossing ervoor heeft gevonden?
I didn't start the flamewar...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Kunnen jullie ook eens een keer niet de hele dag bekvechten?
Nou, wát een oplossing.. Je zou president moeten wordenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Leraar bedreigen en boos doen als voorzitter leerlingenraad
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I didn't start the flamewar...
[..]
Nou, wát een oplossing.. Je zou president moeten worden
Maar je vind het ook niet erg om de godganse dag olie op het vuur te gooien.quote:
Dat is het erge.. volgens mij doen die het nog welquote:Op maandag 1 februari 2010 11:04 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien komen ze in actie als de games het ook niet meer doen
Kijk, dat is het gewoon. Ik geef je een bruikbare oplossing, jij vindt het niet goed genoeg en ik vraag voor een beter voorstel waar een nutteloos antwoord op volgt.. Waarom probeer je dan niet eens normaal te doen en een normaal voorstel te geven..?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is het erge.. volgens mij doen die het nog wel
Overdrijven is ook een vak.. het is geven en nemen. Als mevrouw niet normaal kan doen tegen mij moet ze ook niet verwachten dat ik normaal terug doe..quote:Op maandag 1 februari 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je vind het ook niet erg om de godganse dag olie op het vuur te gooien.
Die lijken dan heel erg op jou. Ik stel je ook al 3x dezelfde vraag en krijg ook al geen antwoord...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Puala het volgende:
de docenten weigeren te antwoorden op elke vraag
* aai-over-bol-komt-wel-goed-schatje smileyquote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Puala het volgende:
de docenten weigeren te antwoorden op elke vraag
Bij deze: Het gaat je niets aan en daarom weiger ik te antwoorden.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die lijken dan heel erg op jou. Ik stel je ook al 3x dezelfde vraag en krijg ook al geen antwoord...
Bestaat die dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:32 schreef jna het volgende:
[..]
* aai-over-bol-komt-wel-goed-schatje smiley
Met of zonder pak frisdrank?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:32 schreef jna het volgende:
[..]
* aai-over-bol-komt-wel-goed-schatje smiley
JNA dus..quote:Op maandag 1 februari 2010 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij deze: Het gaat je niets aan en daarom weiger ik te antwoorden.
hou je bek joh stomme hondelul!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.. het is geven en nemen. Als mevrouw niet normaal kan doen tegen mij moet ze ook niet verwachten dat ik normaal terug doe..
Waarom hebben Nico en ik bijvoorbeeld geen ruzie..? Wij behandelen elkaar normaal..
Opstartprobleempje. Komt goedquote:Op maandag 1 februari 2010 11:39 schreef jna het volgende:
Je hebt het wel druk he, die eerste dag op je nieuwe stage?
Ken ik jou?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hou je bek joh stomme hondelul!
waarom wil je het weten? Ga je hem dan mailen en proberen die relatie stuk te krijgen ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die lijken dan heel erg op jou. Ik stel je ook al 3x dezelfde vraag en krijg ook al geen antwoord...
Ben alleen ff benieuwd. Thats it.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom wil je het weten? Ga je hem dan mailen en proberen die relatie stuk te krijgen ofzo?
ooh, maar dat is ook gek. Je wil gewoon wel interessante dingen weten, gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ben alleen ff benieuwd. Thats it.
Uh, ja.. Precies.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh, maar dat is ook gek. Je wil gewoon wel interessante dingen weten, gewoon uit nieuwsgierigheid.
quote:
Ik moest even zoeken, maar zoekt en gij zult vinden.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Ok even serieus, hoeveel mensen zien nog meer de duidelijke vorm van een piem0l in dat headerplaatje met dat besneeuwde bos?
Daar links bij de punt van het uitroepteken begint ie
Oh lol. Ik zag er dan eentje in een andere headerquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Al is dat wel fijn, want dan kan ik eindelijk dat record van jna eens evenaren
Vaarwelquote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah oke. Nou ja, spamze. Ik mag vertrekken
Ceesquote:
When you see it, you shit bricksquote:
jup.. vrijdag de kaarten gehad van degene waar ze heen gestuurd waren. Dus ik ben er klaar voorquote:
Je loopt een week achter: stijve lul op fokquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef jna het volgende:
Ok even serieus, hoeveel mensen zien nog meer de duidelijke vorm van een piem0l in dat headerplaatje met dat besneeuwde bos?
Daar links bij de punt van het uitroepteken begint ie
Ok. Dit is het plan. Jij start vanaf 428(toch?). Pikt mij en Milou op bij 401. Lopen naar Lompe Leo, Milou flasht dr boobies waarna ie een moment niks meer kan doen. Dan pakken wij 'm op en gooien 'm de gracht in.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. vrijdag de kaarten gehad van degene waar ze heen gestuurd waren. Dus ik ben er klaar voor
427, maar dat is een kleinigheidje.. Maar lijkt me een uitstekend plan.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ok. Dit is het plan. Jij start vanaf 428(toch?). Pikt mij en Milou op bij 401. Lopen naar Lompe Leo, Milou flasht dr boobies waarna ie een moment niks meer kan doen. Dan pakken wij 'm op en gooien 'm de gracht in.![]()
Silenus neemt t commentaar over
Volgens mij zijn ze allemaal ont-nerd deze stagequote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
kijk jij eens heel snel een nerd lief aan die een omweg gaat zoeken
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal ont-nerd deze stage
Eerst maar even aftasten en kijken. Volgens mij zijn de echte nerds al lang blij dat ze kunnen gamenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:54 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Maar dan zouden ze juist sociale contacten op msn moeten hebben, wat dus nu niet kan, waardoor ze weer nerd worden en het op gaan lossen
leuke schoolquote:Op maandag 1 februari 2010 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerst maar even aftasten en kijken. Volgens mij zijn de echte nerds al lang blij dat ze kunnen gamen
Beter dan seks?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het is werkelijk het toppunt van genot
Lekker uitslapenquote:
quote:
Ik wil jouw school.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekker uitslapen
Gewoon op msn kunnen
Nu 2 tussenuren
Ik vind het wel relax zo
Hoezo dat dan?quote:
Het is hier op school net een kleuterklasje..quote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Eindelijk weer eens op mn eigen laptop, dat is ook echt relax
dat was allemaal wel chill jaquote:Op maandag 1 februari 2010 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lekker uitslapen
Gewoon op msn kunnen
Nu 2 tussenuren
Ik vind het wel relax zo
jij kan wel msnenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Eindelijk weer eens op mn eigen laptop, dat is ook echt relax
Dat is idd baggerquote:Op maandag 1 februari 2010 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is hier op school net een kleuterklasje..
- als de docent de klas uit is dan moeten wij ook uit lokaal. Dus pauze's, tussenuren enz. zitten we in een aula waar max. 30 man in kan met twee klassen tegelijk.
- msn? inloggen ja, niets meer.
- mail? inloggen ja, niets meer
- andere fora als fok? vergeet het maar.
enz
Mjah, dat is wel chill. Hier is het net een strafkamp voor mijn gevoelquote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is idd baggerHier boeit het echt allemaal niet. Op de computers van school is zelfs msn geinstalleerd.
Klinkt idd niet echt relaxquote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, dat is wel chill. Hier is het net een strafkamp voor mijn gevoelen antwoorden op de vragen waarom en welke beweegredenen antwoorden ze ook niet op
![]()
Maar nu moet iedereen (25 man) in de klas het dus mondeling doen ipv via de pc. Dus 1 groot kippenhok dit
Verjaardagstopique!quote:
Vorig jaar hebben ze wel eens voor de lol msn dicht geknald, maar toen waren er wat sites geblokkeerd. Met name hyves ed.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef jna het volgende:
Maar sinds wanneer is dat dan Paula? Van die computers
Want normaal praat je alleen via msn met mensen die naast je zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef Puala het volgende:
Maar nu moet iedereen (25 man) in de klas het dus mondeling doen ipv via de pc. Dus 1 groot kippenhok dit
Even he. Als ik iets te doen had oke. Maar ik mag nog niet beginnen met mijn project.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
ja.. je zou op school maar met school bezig moeten zijn. Of met elkaar moeten praten ipv msnen.
Normaal als een docent gilt dat het stil moet zijn is iedereen stil en ga je via msn verder. Nu protesteren ze massaal en gaan ze schreeuwen en doen enz.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Want normaal praat je alleen via msn met mensen die naast je zitten
en dat ligt inderdaad aan de school. Als de school het gewoon toe laat, dan is iedereen gewoon stil.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:00 schreef jna het volgende:
Ja want dan worden ze gestoord bij hun WoW avonturen
* Puala mompelt over eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 1 februari 2010 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat ligt inderdaad aan de school. Als de school het gewoon toe laat, dan is iedereen gewoon stil.
Klinkt als een prima oplossing
Je moet ook gewoon via Schiphol terug gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
dat zuipen in Amsterdam was trouwens best lachen. Alleen jammer dat ik niet ff gegeten had ervoor. Was wel heel erg snel kapot, maar dat had gelukkig iedereen
Alleen dat teringeind terug naar huis in de trein. Allemaal dronken kakkers die slap liepen te lullen en mijn kater die net voorbij Haarlem al insloeg
ja, weet ik veel. Ik kom daar nooit met de trein. En op de terugweg was ik zelf al aardig ver heen, dat ik gewoon de eerste de beste trein nam waar 'Rotterdam CS' stond. Was het zo'n sneltrein die overal stoptquote:Op maandag 1 februari 2010 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon via Schiphol terug gaan
Dat heet een intercityquote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, weet ik veel. Ik kom daar nooit met de trein. En op de terugweg was ik zelf al aardig ver heen, dat ik gewoon de eerste de beste trein nam waar 'Rotterdam CS' stond. Was het zo'n sneltrein die overal stopt
Omdat je te lui was om naar perron 14 te lopen waar de snelle treinen naar Rotterdam vertrekkenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, weet ik veel. Ik kom daar nooit met de trein. En op de terugweg was ik zelf al aardig ver heen, dat ik gewoon de eerste de beste trein nam waar 'Rotterdam CS' stond. Was het zo'n sneltrein die overal stopt
nee, er stond echt gewoon 'sneltrein'quote:
ik wist het gewoon nietquote:Op maandag 1 februari 2010 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat je te lui was om naar perron 14 te lopen waar de snelle treinen naar Rotterdam vertrekken
Was ie maar snelquote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de trein van A'dam naar R'dam via Haarlem is sneltrein
NS neemt de definitie van sneltrein wel erg met een korreltje zout.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de trein van A'dam naar R'dam via Haarlem is sneltrein
idd.. ik nam die van 0.10 en omdat de taxi ook niet echt hard kon door de sneeuw, was ik 2.30 thuisquote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
EensOp kerstnacht nam ik die ook als nachttrein, dat duurde laaaaang
tuurlijk!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:38 schreef jna het volgende:
Dadelijk wel een Dzjenn felicitatietopic he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |