Hmm daar zal ik later vandaag eens mee aan de slag gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg huppel, hoe zit het met de pic van wanda die iets red, met daarbij het briefje to the ratzcue
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef ToT het volgende:
En Paul, volgens mij heb je de laatste tijd bijna alleen "" in dit topic zitten posten he?
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is het geitenbloed hier ff wat beter te zien!
[ afbeelding ]
Hahahah dat meen je nietquote:
Val vast niet zogezond zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk mag je je foto hier neerzetten joh!![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Alsnog zalketchup neit zo gezond zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk mag je je foto hier neerzetten joh!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Toen warenze nog geen week oudquote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef ToT het volgende:
Die's lief!
Tja ach ik zag muffin ff 3 seconden met zijn snuitje bij die ketchup. Ik weet niet of-ie gedronken heeft of alleen heeft gesnuffeld.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Stoeprand het volgende:
Dat konijn is wel al overleden. Maakt dat uit?
Hij bewaart nu vast maden in z'n buik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang-ie maar leuke trucjes kan doen!
OEH!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij bewaart nu vast maden in z'n buik.
Is dat niet leuk?
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
OEH!Kunnen die misschien trucjes doen dan?
Bij elke made een apart leuk papiertje zetten!
Hou je bek over mijn konijn! Als er één konijn tof was, was hij het wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het geen konijn, maar een faalhaas!
Geintje!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn konijn! Als er één konijn tof was, was hij het wel!
Beetje respect ja.
Konijnen zijn niet tof.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn konijn! Als er één konijn tof was, was hij het wel!
Beetje respect ja.
Mijn konijnen waren allemaal stom en gingen binnen een half jaar dood, op de laatste na.quote:
Stomme konijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn konijnen waren allemaal stom en gingen binnen een half jaar dood, op de laatste na.
Het was kerstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stomme konijnen.
Beetje na een halfjaar dood gaan. Het was vast niet jouw schuld.
M;n vader zorgde uiteindelijk voor ze, want ik vond ze na een week nietleuk meer omdat konijnen stom zijn en niks doen en geen leuke geluidjes maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stomme konijnen.
Beetje na een halfjaar dood gaan. Het was vast niet jouw schuld.
Wat een duiveltjequote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een Hollandse Hangoor genaamd Stumpertje, en die was vet tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n vader zorgde uiteindelijk voor ze, want ik vond ze na een week nietleuk meer omdat konijnen stom zijn en niks doen en geen leuke geluidjes maken.
Konijnen zijn bij voorbaat niet tof.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Hollandse Hangoor genaamd Stumpertje, en die was vet tof!
Damn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn bij voorbaat niet tof.
Gast die bij mij in de straat woonde kocht eens in de zoveel tijd een babykonijntje en sloeg die dan dood tegen de deurpost. Want slang.
Reptielenwinkel in Leeuwarden heeft een python van 7 meter ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!![]()
Tja ach een kameraad van me heeft ook slangen, en die voert hij ook konijnen, muizen en ratten, maar die gaan levend het terrarium in!
Van te veel kleurtjes word jij druk en onhandelbaar?quote:
Krijg ik epeleptische aanvallenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van te veel kleurtjes word jij druk en onhandelbaar?
Heb jij een dwerghamster dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Paul het volgende:
NU BIJ DE BLOKKER !!!!
VOOR 10 EURO !!!!
HAMSTERKOOI MET BUIZEN VOOR JE DWERGHAMSTER !!!
ik kocht hem niet teveel kleurtjes
Sorry, dacht dat jij ook een gewone hamster hadquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Paul het volgende:
ik moest lachen zag op marktplaats een hamsterkooi met digitale teller die telt hoeveel rondjes je hamster rend in zijn radje!!
Pak je medicijnen maar alvast dan.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Die runen
Whehehe ook al een runenfreak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere mensen in mijn vriendenkring zijn er helemaal verslingerd aan. Ikzelf had er ff een Futhark alfabetje bij nodig!
Ik ken zelfs mensen die spiekbriefjes op school maken in runen!Tja, laat de docent maar eens achterhalen wat er staat he!
![]()
Mwoah hij schuiffelt nog wel wat rond af en toe. Ik heb wat stukken boomschors als klimrekjes in het hok neergezet, en 's ochtends zie ik steeds dat ze wat verschoven zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Muffin nu eindelijk in winterslaap?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Muffin nu eindelijk in winterslaap?
Bronquote:Alleen Syrische hamsters houden een winterslaap, dwerghamsters niet. Hamsters houden in het wild een winterslaap, in gevangenschap doen ze het alleen als de temperatuur onder de 10 graden is. Bij een hamster dat in een echte winterslaap zit daalt zijn hartslag en ademhaling. Als een hamster in een winterslaap zit, lijkt het net of hij dood is. Zo is het wel eens voorgekomen dat een hamster werd begraven en een paar dagen later levend in de tuin werd gezien!
Een hamster dat in een winterslaap zit, heeft een speciale houding. Hij is dan half opgerold en heeft zijn voorpootjes uitgestoken, ook voelt hij koud aan. Hij is echter niet stijf (wat wel is als hij dood is).
Als je hem bijv. even een klein duwtje geeft vertoont hij een hele trage reflex. Zo'n winterslaap kan wel een week duren bij een hamster, wat natuurlijk gevaarlijk kan zijn omdat hij misschien niet genoeg gewicht of kracht heeft. Daarom is het het beste als je zorgt dat hij niet in een winterslaap belandt.
Als je hamster in een winterslaap zit, moet je proberen hem weer warm te laten worden. Je moet echter wel zorgen dat de overgang niet te groot is. Het beste is dat je hem in je handen probeert op te warmen of je hamster met wat extra nestmateriaal bedekken. Natuurlijk moet je ook zorgen dat het in de ruimte boven de 10 (liefst 15) graden is.
De ene hamster valt eerder in een winterslaap dan een ander.
ik ben er al een jaartje of 8 mee bezigquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook al een runenfreak?Meerdere mensen in mijn vriendenkring zijn er helemaal verslingerd aan. Ikzelf had er ff een Futhark alfabetje bij nodig!
Ik ken zelfs mensen die spiekbriefjes op school maken in runen!Tja, laat de docent maar eens achterhalen wat er staat he!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook al een runenfreak?Meerdere mensen in mijn vriendenkring zijn er helemaal verslingerd aan. Ikzelf had er ff een Futhark alfabetje bij nodig!
Maar heb ik die namen zo wel een beetje goed gespeld?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ben er al een jaartje of 8 mee bezig
En ik had elke proefwerkweek een nieuwe etui met allemaal runen erop getekendSpiek-etui
Hij houdt blijkbaar van stroopkoekenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zet je goddomme het beestje ff op tafel neer om een camera te pakken, tref je 'm zó aan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Muffin je in zijn krachtige voorpootjes aan een liaan door deze vleesetende plant heen slingert?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij houdt blijkbaar van stroopkoeken
Ik wil zijn jane wel zijn.
Dat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Muffin je in zijn krachtige voorpootjes aan een liaan door deze vleesetende plant heen slingert?
Als je van het weekend hierheen komt kan er nog een bergbeklimfoto komenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je van het weekend hierheen komt kan er nog een bergbeklimfoto komen
ik wist wat er stondquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar heb ik die namen zo wel een beetje goed gespeld?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je van het weekend hierheen komt kan er nog een bergbeklimfoto komen
zoiets jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik weer in jouw bh maar dan met wanda die eruit kruipt?
Ik doe heel voorzichtig met DW hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets....waarom vrees ik nu ineens het ergste voor DevilsWhore?
Waarom?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoiets....waarom vrees ik nu ineens het ergste voor DevilsWhore?
Mwoah, iets soortgelijks aan een hamster tegen je tieten, maar blijkbaar toch niet helemaal het zelfde. Klinkt gevaarlijk!quote:
En jijzelf ook, want volgens mij heb ik dat soort koeken al vaker gezien bij jou op de foto'squote:Op donderdag 4 februari 2010 18:39 schreef ToT het volgende:
Tja het beestje lijkt er ECHT dol op te zijn!
En wat nou als ik geen broek aanheb?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, iets soortgelijks aan een hamster tegen je tieten, maar blijkbaar toch niet helemaal het zelfde. Klinkt gevaarlijk!Ik zou maar een goeie strakke spijkerbroek aantrekken als ik jou was!
Beestje lijkt op het baasjequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jijzelf ook, want volgens mij heb ik dat soort koeken al vaker gezien bij jou op de foto's.
Ben jij altijd zo opbeurend?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:47 schreef Chen het volgende:
Hoelang leeft Muffin al? Zal binnenkort wel dood gaan.
Whehehe!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:47 schreef Chen het volgende:
Hoelang leeft Muffin al? Zal binnenkort wel dood gaan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jijzelf ook, want volgens mij heb ik dat soort koeken al vaker gezien bij jou op de foto's.
Dan kick je er blijkbaar op om je stroopkoeken op de foto te zettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef ToT het volgende:Dit is het 2e pak dat ik kort achter elkaar gekocht heb, en daarvoor echt MAANDEN niet!
Wel als er ineens een hamster in het pak kruipt ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan kick je er blijkbaar op om je stroopkoeken op de foto te zetten.
Wat een schatjeee !quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ow hier is trouwens nog een ouwe close-up van onze held!
[ afbeelding ]
En ik ben weer met een nieuwe bezig!
Edit: Ja KUT! Wegens technische problemen moet deze foto uitgesteld worden!
Pfff waar moet ik HIER voor naar toe zeg?
Je hebt een vrolijke hamster!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:01 schreef ToT het volgende:
Ow hier is trouwens nog een ouwe close-up van onze held!
[ afbeelding ]
En ik ben weer met een nieuwe bezig!
Edit: Ja KUT! Wegens technische problemen moet deze foto uitgesteld worden!
Pfff waar moet ik HIER voor naar toe zeg?
quote:
Hey je kunt niet zeggen dat ik niet voorbereid ben voor W.O.III.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
ToT wat heb jij voor vage dingen in huis joh zwaarden enzo!!!!!!
WO III: The War of The Hamstersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey je kunt niet zeggen dat ik niet voorbereid ben voor W.O.III.
Die laatstequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef ToT het volgende:
NIEUWE PICA'S!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet toch maar eens een hartig woordje met Muffin wisselen over eerlijk alles delen!![]()
Zeker als er epic boobs bij betrokken zijn!![]()
Ik wilde deze trouwens als MSN-smiley nemen: [ afbeelding ] maar dat wordt helaas onherkenbaar klein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |