Van te veel kleurtjes word jij druk en onhandelbaar?quote:
Krijg ik epeleptische aanvallenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van te veel kleurtjes word jij druk en onhandelbaar?
Heb jij een dwerghamster dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Paul het volgende:
NU BIJ DE BLOKKER !!!!
VOOR 10 EURO !!!!
HAMSTERKOOI MET BUIZEN VOOR JE DWERGHAMSTER !!!
ik kocht hem niet teveel kleurtjes
Sorry, dacht dat jij ook een gewone hamster hadquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Paul het volgende:
ik moest lachen zag op marktplaats een hamsterkooi met digitale teller die telt hoeveel rondjes je hamster rend in zijn radje!!
Pak je medicijnen maar alvast dan.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is het geitenbloed hier ff wat beter te zien!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Die runen
Whehehe ook al een runenfreak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerdere mensen in mijn vriendenkring zijn er helemaal verslingerd aan. Ikzelf had er ff een Futhark alfabetje bij nodig!
Ik ken zelfs mensen die spiekbriefjes op school maken in runen!Tja, laat de docent maar eens achterhalen wat er staat he!
![]()
Mwoah hij schuiffelt nog wel wat rond af en toe. Ik heb wat stukken boomschors als klimrekjes in het hok neergezet, en 's ochtends zie ik steeds dat ze wat verschoven zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Muffin nu eindelijk in winterslaap?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Muffin nu eindelijk in winterslaap?
Bronquote:Alleen Syrische hamsters houden een winterslaap, dwerghamsters niet. Hamsters houden in het wild een winterslaap, in gevangenschap doen ze het alleen als de temperatuur onder de 10 graden is. Bij een hamster dat in een echte winterslaap zit daalt zijn hartslag en ademhaling. Als een hamster in een winterslaap zit, lijkt het net of hij dood is. Zo is het wel eens voorgekomen dat een hamster werd begraven en een paar dagen later levend in de tuin werd gezien!
Een hamster dat in een winterslaap zit, heeft een speciale houding. Hij is dan half opgerold en heeft zijn voorpootjes uitgestoken, ook voelt hij koud aan. Hij is echter niet stijf (wat wel is als hij dood is).
Als je hem bijv. even een klein duwtje geeft vertoont hij een hele trage reflex. Zo'n winterslaap kan wel een week duren bij een hamster, wat natuurlijk gevaarlijk kan zijn omdat hij misschien niet genoeg gewicht of kracht heeft. Daarom is het het beste als je zorgt dat hij niet in een winterslaap belandt.
Als je hamster in een winterslaap zit, moet je proberen hem weer warm te laten worden. Je moet echter wel zorgen dat de overgang niet te groot is. Het beste is dat je hem in je handen probeert op te warmen of je hamster met wat extra nestmateriaal bedekken. Natuurlijk moet je ook zorgen dat het in de ruimte boven de 10 (liefst 15) graden is.
De ene hamster valt eerder in een winterslaap dan een ander.
ik ben er al een jaartje of 8 mee bezigquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook al een runenfreak?Meerdere mensen in mijn vriendenkring zijn er helemaal verslingerd aan. Ikzelf had er ff een Futhark alfabetje bij nodig!
Ik ken zelfs mensen die spiekbriefjes op school maken in runen!Tja, laat de docent maar eens achterhalen wat er staat he!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ook al een runenfreak?Meerdere mensen in mijn vriendenkring zijn er helemaal verslingerd aan. Ikzelf had er ff een Futhark alfabetje bij nodig!
Maar heb ik die namen zo wel een beetje goed gespeld?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ben er al een jaartje of 8 mee bezig
En ik had elke proefwerkweek een nieuwe etui met allemaal runen erop getekendSpiek-etui
Hij houdt blijkbaar van stroopkoekenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zet je goddomme het beestje ff op tafel neer om een camera te pakken, tref je 'm zó aan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Muffin je in zijn krachtige voorpootjes aan een liaan door deze vleesetende plant heen slingert?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij houdt blijkbaar van stroopkoeken
Ik wil zijn jane wel zijn.
Dat ja.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Muffin je in zijn krachtige voorpootjes aan een liaan door deze vleesetende plant heen slingert?
Als je van het weekend hierheen komt kan er nog een bergbeklimfoto komenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je van het weekend hierheen komt kan er nog een bergbeklimfoto komen
ik wist wat er stondquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar heb ik die namen zo wel een beetje goed gespeld?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je van het weekend hierheen komt kan er nog een bergbeklimfoto komen
zoiets jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Ik weer in jouw bh maar dan met wanda die eruit kruipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |