SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Cantare op 31-01-2010 15:44:33 ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:39 schreef Cantare het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
In navolging van de andere dames ook eens met hoofdAl echt duidelijk wat te zien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal J vanavond eens de camera in handen duwen...quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Ca.ra het volgende:
Ik denk ha nog even Harry kijken vanavond maar dat valt dus weer tegen
Merk wel weer dat ik gruwelijk achter lig qua (nieuwe) zwangeren zeg. Fluugs, meis wat heerlijk om jou met buik te zien! En dan ook nog zo'n leuk hoofd erboven
*meer hoofdfoto's van harte toejuicht*
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef Ca.ra het volgende:
Merk wel weer dat ik gruwelijk achter lig qua (nieuwe) zwangeren zeg. Fluugs, meis wat heerlijk om jou met buik te zien! En dan ook nog zo'n leuk hoofd erboven
Had ik ook hoor. Vaak willen mensen ook gewoon iets te zeggen hebben volgens mij. Gewoon lekker trots op zijn, want of het nu darmen zijn of niet, zonder zwangerschap zaten ze echt gewoon op een normale plek, zonder opgezet te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Orea het volgende:
Buiken![]()
Ik krijg inmiddels schrik reacties als mensen horen dat ik 'pas' 13 weken zwanger benen dat terwijl ik nog amper ben aangekomen, de boel is gewoon goed opgezet (en ja ik zie er héél erg zwanger uit... maar alsof ik daar wat aan kan doen
)
Zal snel nog wel een foto maken, zojuist gedaan met hoofd, maar is GEEN succes...
ach je kan beter dat hebben dan bij mij haha.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Orea het volgende:
Buiken![]()
Ik krijg inmiddels schrik reacties als mensen horen dat ik 'pas' 13 weken zwanger benen dat terwijl ik nog amper ben aangekomen, de boel is gewoon goed opgezet (en ja ik zie er héél erg zwanger uit... maar alsof ik daar wat aan kan doen
)
Zal snel nog wel een foto maken, zojuist gedaan met hoofd, maar is GEEN succes...
Een vriendin van mij was ook al verrast! Het gaat erom dat je de leuke winkels opzoekt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:34 schreef Cantare het volgende:
Manlief was trouwens blij verrast toen ik met mijn positiebroeken thuis kwam. Hij zei zoiets als 'Huh, dat zijn gewoon leuke broeken! Ik dacht dat je voortaan in van die hobbezakken zou lopen.'![]()
't Zijn trouwens een lichte spijkerbroek en een groenige cargobroek van de H&M. Binnenkort fotootje.
Er is echt wel veel leuks te koop qua positiekleding vind ik zelfquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij was ook al verrast! Het gaat erom dat je de leuke winkels opzoekt!
mee eens! Kom maar op dames met nieuwe buikfoto'squote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te veel geleuter, te weinig buiken
Herinner je je mijn laatste foto? Dat is +3 à 4 kg tov startgewicht en iedereen is in shock als ik dat zeg. Misschien ga je ook zo zijn als ik en zit alles op jouw buik. Ik heb dinsdag zelfs nog gewone kleren gedragenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Orea het volgende:
Buiken![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pessie er zijn genoeg meiden die het risico niet willen lopen dat het mis gaat en dat snap ik erg goed. Ik zelf heb van jongs af aan al geskied en kan het gewoon prima en durf het risico wel te lopen. Ik heb de drukte ontweken, heb bijna alleen maar blauwe pistes genomen en rustig aangedaan. Voorlopig zit er geen vakantie meer in en moet er druk in het huis geklust worden (door met name mijn vriend) om op tijd de babykamer af te krijgen en de rest van het huis.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef pessie het volgende:
Hier vandaag voor het eerst zwangerschaps-boven kleren aanBroeken had ik al heel lang maar bloesjes willen ook niet meer goed sluiten nu...
En nog wintersporten! Kun je het erg goed? Ik hou wel van skieën maar ben niet zo goed dus durf echt niet met buikje.
Alleen het prachtige bolletje is naaktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:39 schreef Orea het volgende:is ie naakt?
misschien wordt ie hier op het werk geblockt ofzo?
wat een toffe fotoquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:59 schreef DeMajoor het volgende:
Als ik alle buikjes en buiken hier bekijk, lijkt het alweer zo'n tijd geleden dat de mijne nog rond en fier vooruit stak... Toch mis ik hem niet.
Om ontopic te blijven: een terugplooifoto met de inhoud erbij. Statistiek: 3 weken 5 dagen.
[ afbeelding ]
Ik keek ook alleen naar de babyquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef DeMajoor het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal nog naar mijn buik kijken. Ik kan zelf alleen nog maar kijken naar wat ervoor hangt...![]()
En ik heb geluk gehad. Ik heb geen weegschaal, maar pas al mijn oude kleren alweer. Ik denk dus dat ik geen extra kilo's meer heb. Maar was tijdens de zwangerschap ook alleen maar rond waar baby zat, dus ik mag mezelf echt gelukkig prijzen.
Oi, dit geeft tenminste hoop voor na de bevalling!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:08 schreef Asyniur het volgende:
Dames, dit is een buikentopic![]()
Voor bolle buiken... Niet voor slanke dennen en onzettend lieve schattige baby's![]()
Moderators, doe er eens wat aan!
Dan weet je wat er je te doen staat, héquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:11 schreef lily het volgende:
Mijn buik is prima teruggeplooid maar mijn heupen niet![]()
Nu heb ik dus twee babies nodig om ervoor te hangen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:11 schreef lily het volgende:
Mijn buik is prima teruggeplooid maar mijn heupen niet![]()
Nu heb ik dus twee babies nodig om ervoor te hangen
nja, de laatste 3 weken zijn we nauwelijks gegroeidquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:35 schreef trui het volgende:
DeMajoor, als je op het linkje in simmu's signature klkt zie je dat ze ± 29 weken zwanger is.
ik vind 't ook nog heel netjes voor een 29 weken tweelingbuik, simmu!
Wat vervelend! Vooral dat de baby's ook nauwelijks gegroeid zijn. Is alles nog wel oké?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:37 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, de laatste 3 weken zijn we nauwelijks gegroeidzowel de buik als de babies niet. heb 2 weken niks binnen kunnen houden en hooguit 4 uur per dag geslapen. maar nu wel opgeknapt
dus ik prop me gewoon weer vol!!!!
edit; ik weiger nog om die spiegel bij te houden, aangezien *iemand* steeds kusjes aan zichzelf geeft via de spiegel
eentje was wel goed gegroeid, de ander niet, viel nog wel net binnen de lijntjes. woendag moeten we naar zwolle voor een uitgebreidere echo. (hopelijk is dan ofwel de sneeuw weg, ofwel gestrooid. anders hebben we een probleem met er komen & de oppas die hier moet komen). ctg was wel helemaal prima voor allebeiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:47 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Wat vervelend! Vooral dat de baby's ook nauwelijks gegroeid zijn. Is alles nog wel oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |