abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76378266
met het vorige deel: Het grote buikentopic deel 58

een paar buikjes:
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:40 schreef octopussy het volgende:
34 weken

en let maar niet op de Nemo die naar mijn kruis zwaait
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:30 schreef Asyniur het volgende:
*nú camera van boven halen gaat*
33w1d:

Ow en gegroeide borsten: check van 75F naar 80G
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:08 schreef pessie het volgende:
Mijn eerste buikfoto met 10 weken en 4 dagen!

[ link | afbeelding ]
en de laatste post:
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef Tan het volgende:

[..]

Nog niet alles hoor, maar het meeste wel. Gelukkig. Want ik was ruim 20 kilo aangekomen (tegen 5 bij Junah, nogal een verschil), al was dat op het laatst alleen maar vocht mede door de hoge bloeddruk, want de eerste week liep ik iedere drie kwartier naar de wc om te plassen en toen viel ik duidelijk zichtbaar heel snel af, vooral in de benen en mijn gezicht. Heb geen weegschaal, maar volgens mij ben ik al weer bijna op mijn oude gewicht.
pi_76382999
Wat mooi Octopussy en Aoraki! Allebei zo mooi slank en met zo'n ronde buik

En die Nemo... die blik ook

Manlief heeft vandaag mijn eerste buikfoto's gemaakt. Er is alleen nog niets te zien behalve wat opgeblazen darm en vet, geloof ik.
pi_76388089
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Cantare het volgende:
Wat mooi Octopussy en Aoraki! Allebei zo mooi slank en met zo'n ronde buik

En die Nemo... die blik ook

Manlief heeft vandaag mijn eerste buikfoto's gemaakt. Er is alleen nog niets te zien behalve wat opgeblazen darm en vet, geloof ik.
is toch Asyniur in plaats van Aoraki toch? Aoraki is al bevallen...

Ik ben heel benieuwd wanneer je buikje zich echt begint te laten zien als je darmen weer wat tot rust zijn...
pi_76388114
oeps asyniur natuurlijk

ben ook benieuwd! zal vanmiddag wel een fotootje posten, misschien toch wel leuk voor de vergelijk
  maandag 4 januari 2010 @ 08:07:39 #5
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76388537
Het is mij!
En ik ben helemaal niet slank. Écht niet.
Ik ben gewoon massief geworden. Ik heb wel een mooie bescheiden buik maar de rest
en ik zit nu op +18 kilo
pi_76389610

Hier gewoon nog eigen vetjes net gemaakt, 8 weken en 6 dagen....
Valt me nog mee hoe groot de boobs hier lijken (of het is gewoon een zwaar voordelige foto!) maar ik zit inmiddels op 75 G (bij nog geen 9 weken al een cupmaat erbij... ik ben echt benieuwd waar ik eindig...)
  maandag 4 januari 2010 @ 11:56:19 #7
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76393215
mooie vetjes, orea
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76394422
Asy, echt een prachtig strak bolleke!

Orea ook slankie hoor!

Ik wil wel wat bovengevel van je overnemen hoor Heb zelf normaal een C cup, en nu zitten mijn BH's net krap. Komt ook denk ik omdat ik behalve op de buik overal dunner ben geworden (score qua gewicht is nu +1,5 kilo).
pi_76394873
er vroeg laatst iemand om terugplooifoto's

nou hier mijn buik:

en de laatste zwangere buik (2 dagen voor de bevalling)

*ik mis hem nog steeds*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 januari 2010 @ 13:23:36 #10
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76396129
BJ, das netjes teruggeplooid!

En Orea: als dat vetjes zijn, dan wil ik graag bij deze tekenen voor precies zulke vetjes na de bevalling...
de tieten mag je houden want die heb ik van mezelf al in die maat
pi_76396324
Hahaha toch denk ik dat de foto voordelig is genomen, want ik heb toch echt maat 40-42! (en dan vooral qua buik, want heb van die spillepoten!!! En dat is natuurlijk een normale maat, niet dik ofzo... maar echt een super slankie ben ik ook niet hoor )
pi_76396822
B-J Het is net alsof je nooit zwanger bent geweest!! Ik mag ook niet klagen over mijn buik maar hij is nog niet zo netjes als die van jou (nou was hij dat ook niet hoor hahahahaha maar ik bedoel meer dat hij nog niet helemaal op het beginniveau is)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 4 januari 2010 @ 13:50:57 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76397058
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef Orea het volgende:
Hahaha toch denk ik dat de foto voordelig is genomen, want ik heb toch echt maat 40-42! (en dan vooral qua buik, want heb van die spillepoten!!! En dat is natuurlijk een normale maat, niet dik ofzo... maar echt een super slankie ben ik ook niet hoor )
Ow, dat heb ik ook... normaal gesproken dan
Hoewel, ondanks dat er dus 18 kilo extra aanplakken die écht niet in mijn buik zitten, heb ik nog steeds dezelfde maat positiekleding (maat 40).
Nou ja, ik hoop het in elk geval na de bevalling snel kwijt te zijn...
pi_76397199
Hier is mijnes met 7 weken. Ik heb niet zo'n indrukwekkende voorgevel als sommige van jullie maar toch groter dan normaal. Sterker nog, het was mijn eerste zwangerschapsteken. Als ik niet had gedacht "wtf?!" was het waarschijnlijk niet eens in me opgekomen dat ik zwanger zou zijn.

Als je denkt "wat houdt ze dat shirt raar aan de achterkant"... het is het enige shirtje dat ik nu heb dat ik waarschijnlijk de komende miljard maanden kan blijven dragen, en ik vind het wel leuk steeds een foto met hetzelfde shirt aan te hebben. En het matcht natuurlijk met het gordijn.
pi_76397227
Mooie buikjes weer! ( en toen ik net begon dacht ik ook dat ik nooit zo'n grote buik zou krijgen, nou hij zit er nu toch echt )

En wat een verschil in de gewichtstoename trouwens bij iedereen. Ik doe met Asyniur mee wat dat betreft, maar dan ben ik ook wel een beetje jaloers op de +1,5 (!) van Octo....
En ik zou niet echt weten waar het gewicht allemaal zit, ik heb het idee dat het ook voornamelijk vocht is. (en tiet )
pi_76397405
Zwangerschapsboobs Cantare
  maandag 4 januari 2010 @ 14:05:57 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76397523
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef sproet-je het volgende:
B-J Het is net alsof je nooit zwanger bent geweest!! Ik mag ook niet klagen over mijn buik maar hij is nog niet zo netjes als die van jou (nou was hij dat ook niet hoor hahahahaha maar ik bedoel meer dat hij nog niet helemaal op het beginniveau is)
mijn buik is ook nog niet op beginniveau hoor...
ben nog 5 kg zwaarder namelijk...
(was er 15 aangekomen...). Maar heb natuurlijk ook al 3 maanden niet gevolleybald...
(gaat ws over een maandje weer beginnen)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 januari 2010 @ 14:27:14 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76398210
Cantare, je moet toch ergens beginnen
En gelukkig zijn niet alle voorgevels, buiken en mensen hetzelfde. Dat zou maar saai zijn
en dan zou dit topic niet bestaan want als we allemaal hetzelfde waren dan hoefde ik maar naar mezelf te kijken
pi_76412506
wat blijf ik het toch mooi vinden, al die prachtige zwangere buikjes...
pi_76415900
BJ, echt een mooi terugplooibuikje hoor! Toch vind ik het *bijna* niet te geloven dat je met zo'n bescheiden zwangerbuikje al bent bevallen

Mijn buik gaat me inmiddels een klein beetje in de weg zitten. Wanneer ik niet goed rechtop zit dan staat er best veel druk op mijn ribben. Als madammeke dan schopt zit ik in 1 keer kaarsrecht
pi_76452090
Octopussy en Asy mooie buikjes!
cantare en orea beginnende bolletjes, ben benieuwd hoe jullie buiken gaan groeien komende maanden.

Ik heb vandaag maar even een foto gemaakt van mijn 39 weken buik

en deze ter vergelijking mijn buikfoto met 34 weken (laatst gemaakte voor die van vandaag)
pi_76452335
vast een tvp voor vrijdag

faja, die zwart wit foto is prachtig!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76453397
Dan tvp ik met Simmu mee.

Faja wat een toeter! Mooi!
pi_76454184
Wauw Faja, prachtig!!! Ben heel erg benieuwd wat voor knapperd daar weer in zit
pi_76454956
zow Faja, jij bent gegroeid de laatste twee weken! mooi hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')