quote:Op zondag 3 januari 2010 13:40 schreef octopussy het volgende:
34 weken![]()
en let maar niet op de Nemo die naar mijn kruis zwaait![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 10:30 schreef Asyniur het volgende:
*nú camera van boven halen gaat*
33w1d:
Ow en gegroeide borsten: checkvan 75F naar 80G
![]()
en de laatste post:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:08 schreef pessie het volgende:
Mijn eerste buikfoto met 10 weken en 4 dagen!
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Nog niet alles hoor, maar het meeste wel. Gelukkig. Want ik was ruim 20 kilo aangekomen (tegen 5 bij Junah, nogal een verschil), al was dat op het laatst alleen maar vocht mede door de hoge bloeddruk, want de eerste week liep ik iedere drie kwartier naar de wc om te plassen en toen viel ik duidelijk zichtbaar heel snel af, vooral in de benen en mijn gezicht. Heb geen weegschaal, maar volgens mij ben ik al weer bijna op mijn oude gewicht.
is toch Asyniur in plaats van Aoraki toch? Aoraki is al bevallen...quote:Op zondag 3 januari 2010 23:31 schreef Cantare het volgende:
Wat mooi Octopussy en Aoraki! Allebei zo mooi slank en met zo'n ronde buik![]()
En die Nemo...die blik ook
Manlief heeft vandaag mijn eerste buikfoto's gemaakt. Er is alleen nog niets te zien behalve wat opgeblazen darm en vet, geloof ik.
Ow, dat heb ik ook... normaal gesproken danquote:Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef Orea het volgende:
Hahaha toch denk ik dat de foto voordelig is genomen, want ik heb toch echt maat 40-42! (en dan vooral qua buik, want heb van die spillepoten!!! En dat is natuurlijk een normale maat, niet dik ofzo... maar echt een super slankie ben ik ook niet hoor)
mijn buik is ook nog niet op beginniveau hoor...quote:Op maandag 4 januari 2010 13:44 schreef sproet-je het volgende:
B-JHet is net alsof je nooit zwanger bent geweest!! Ik mag ook niet klagen over mijn buik maar hij is nog niet zo netjes als die van jou (nou was hij dat ook niet hoor hahahahaha maar ik bedoel meer dat hij nog niet helemaal op het beginniveau is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |