abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:25:48 #26
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77625258
Hier toch al een flinke buik, echt niet meer te verbergen! Ben al 5 kilo aangekomen, en dat terwijl ik de laatste tijd juist heel goed probeer te eten!
pi_77625860
Lekker hè, Cantare, positiebroeken! Doordat ik met 7 weken al opzwol, heb ik toen al een positiebroek aangeschaft! Heerlijk! Merk wel dat je in zo'n broek veel meer buik ziet in een 'gewoon' jurkje lijkt ie lang zo groot niet.. (en nu helemaal niet meer!)

Pessie, als je verder op je eten let, dan kan het niet zo heel kwaad.. Wellicht dat je straks ineens stil staat?

Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik ben aangekomen.. In week 8 voor het laatst gewogen en sindsdien is de batterij van de weegschaal leeg misschien moet ik het zo houden...
pi_77627478
't Is ook even wennen dat je nu aan hoort te komen, vind ik. Bij mij is er eerst een kilo of 2-3 afgegaan, en ik heb nu het gevoel dat ik een klein beetje zwaarder begin te worden. Mijn eerste reactie is dan: buik inhouden, minder eten, meer bewegen , en mijn tweede: oh, wacht ff, ik ben zwanger

Manlief was trouwens blij verrast toen ik met mijn positiebroeken thuis kwam. Hij zei zoiets als 'Huh, dat zijn gewoon leuke broeken! Ik dacht dat je voortaan in van die hobbezakken zou lopen.'

't Zijn trouwens een lichte spijkerbroek en een groenige cargobroek van de H&M. Binnenkort fotootje.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:33:22 #29
259886 pessie
pi_77629588
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:34 schreef Cantare het volgende:

Manlief was trouwens blij verrast toen ik met mijn positiebroeken thuis kwam. Hij zei zoiets als 'Huh, dat zijn gewoon leuke broeken! Ik dacht dat je voortaan in van die hobbezakken zou lopen.'

't Zijn trouwens een lichte spijkerbroek en een groenige cargobroek van de H&M. Binnenkort fotootje.
Een vriendin van mij was ook al verrast! Het gaat erom dat je de leuke winkels opzoekt!
pi_77630064
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef pessie het volgende:

[..]

Een vriendin van mij was ook al verrast! Het gaat erom dat je de leuke winkels opzoekt!
Er is echt wel veel leuks te koop qua positiekleding vind ik zelf Ik denk dat ik straks weer moet wennen aan 'gewone' kleding en of het een beetje afkleedt enzo (ivm blubberbuik).
pi_77633668
Octo, jij woont in 'mijn' stad, heb jij nog tips?? H&M heeft amper wat en wát de Miss Etam heeft, heb ik al (en das ook niet zoveel )
pi_77633767
ik heb wel een tip voor je! het bolle buikje op de markerkant. Niet altijd open maar je moet maar even op internet kijken. En hoi octo, gezellig dat je hier ook woont!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77634449
Thnx for de tip!!
pi_77636796
Je hebt ook op Belfort naast Team kapsalon Future Maman, en die heeft nu uitverkoop. (normaal is die wel duur volgens mij)
Ik liep er net langs, maar vond het echt nog te vroeg om nu al wat te kopen. Ook al zitten mn broeken nu al strak

Leuk trouwens dat jullie ook hier wonen! Wist ik niet (behalve dan van Orea)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77636857
Future Mamman (naast de Team Kapsalon) heeft een goede collectie, maar is wel wat duur. Ik heb daar in het begin wat 'basisstukken' gekocht van Mammalicious. De H&M bij de McD heeft een afdeling positiemode, maar is heel wisselend in aanbod. De Prenatal in Doemere heeft vrij veel en ook best leuke kleding.

Verder heb ik van Esprit (de webshop) Maternity ook een paar mooie truien/tunieken.
  donderdag 4 februari 2010 @ 18:06:20 #36
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77637007
Te veel geleuter, te weinig buiken
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_77641876
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te veel geleuter, te weinig buiken
mee eens! Kom maar op dames met nieuwe buikfoto's
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77642047
Bij mij zie je nog geen verschil tussen eigen vet, after zwangerschapsvet en babybuik En mijn baby is ook pas 6mm Dus ik wacht nog even een paar weekjes denk ik
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77642652
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Orea het volgende:
Buiken

Ik krijg inmiddels schrik reacties als mensen horen dat ik 'pas' 13 weken zwanger ben en dat terwijl ik nog amper ben aangekomen, de boel is gewoon goed opgezet (en ja ik zie er héél erg zwanger uit... maar alsof ik daar wat aan kan doen )

Zal snel nog wel een foto maken, zojuist gedaan met hoofd, maar is GEEN succes...
Herinner je je mijn laatste foto? Dat is +3 à 4 kg tov startgewicht en iedereen is in shock als ik dat zeg. Misschien ga je ook zo zijn als ik en zit alles op jouw buik. Ik heb dinsdag zelfs nog gewone kleren gedragen
pi_77671343
Om het gelul dan maar een beetje te doorbreken

13 weken en 3 dagen check het puntje!

Ter vergelijking, dit was 2 weken geleden

De darmen zijn weer terug op zijn plek!!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:21:04 #41
259886 pessie
pi_77671455
Whaaa Orea je darmen zijn inderdaad terug op hun plek!
Ik heb wel echt een zwangerschapsbuik hoor, niet te missen!
Draag wel nog steeds mn eigen kleren boven mn zwangerschapsbroeken.
pi_77674849
tvp voor morgen. eigenlijk is vandaag fotodag (28 weken) maar we hebben geen puf. morgen dus dames!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:03:56 #43
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77675459
Orea, dat is nogal een verschil zeg

Maar wel een lekker puntje, daar zit hij/zij dan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77677151
Maf hè zo blijft er variatie inzitten
pi_77729494
Omdat ik wat gezichten langs zag komen, laat ik mijn gezicht ook maar even zien.. 18,5 week zwanger, je zou het niet zeggen met al die kleren aan, daarom maar even onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77730866
Mereltje, ook leuk om je een keertje te zien. Ik mis wintersport

Hier mijn 39 weken toeter
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 15:56:11 #47
5428 crew  miss_sly
pi_77731811
Wat een mooie buiken
octopussy, wat ben je mooi zwanger

en Orea, wat gaaf die foto's je zou echt denken dat het omgedraaid moet zijn, qua dikke buik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 7 februari 2010 @ 16:52:40 #48
259886 pessie
pi_77733591
Hier vandaag voor het eerst zwangerschaps-boven kleren aan Broeken had ik al heel lang maar bloesjes willen ook niet meer goed sluiten nu...

En nog wintersporten! Kun je het erg goed? Ik hou wel van skieën maar ben niet zo goed dus durf echt niet met buikje.
pi_77734951
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef pessie het volgende:
Hier vandaag voor het eerst zwangerschaps-boven kleren aan Broeken had ik al heel lang maar bloesjes willen ook niet meer goed sluiten nu...

En nog wintersporten! Kun je het erg goed? Ik hou wel van skieën maar ben niet zo goed dus durf echt niet met buikje.
Pessie er zijn genoeg meiden die het risico niet willen lopen dat het mis gaat en dat snap ik erg goed. Ik zelf heb van jongs af aan al geskied en kan het gewoon prima en durf het risico wel te lopen. Ik heb de drukte ontweken, heb bijna alleen maar blauwe pistes genomen en rustig aangedaan. Voorlopig zit er geen vakantie meer in en moet er druk in het huis geklust worden (door met name mijn vriend) om op tijd de babykamer af te krijgen en de rest van het huis.

Octopussy wat een mooie buik
  zondag 7 februari 2010 @ 19:32:48 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77738820
Na de mooie buiken van Orea en octo en de verstopte buik van Mereltje dan hier ook nog even mijn buik.
38w3d:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')