Een vriendin van mij was ook al verrast! Het gaat erom dat je de leuke winkels opzoekt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:34 schreef Cantare het volgende:
Manlief was trouwens blij verrast toen ik met mijn positiebroeken thuis kwam. Hij zei zoiets als 'Huh, dat zijn gewoon leuke broeken! Ik dacht dat je voortaan in van die hobbezakken zou lopen.'![]()
't Zijn trouwens een lichte spijkerbroek en een groenige cargobroek van de H&M. Binnenkort fotootje.
Er is echt wel veel leuks te koop qua positiekleding vind ik zelfquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:33 schreef pessie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij was ook al verrast! Het gaat erom dat je de leuke winkels opzoekt!
mee eens! Kom maar op dames met nieuwe buikfoto'squote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Te veel geleuter, te weinig buiken
Herinner je je mijn laatste foto? Dat is +3 à 4 kg tov startgewicht en iedereen is in shock als ik dat zeg. Misschien ga je ook zo zijn als ik en zit alles op jouw buik. Ik heb dinsdag zelfs nog gewone kleren gedragenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef Orea het volgende:
Buiken![]()
Ik krijg inmiddels schrik reacties als mensen horen dat ik 'pas' 13 weken zwanger benen dat terwijl ik nog amper ben aangekomen, de boel is gewoon goed opgezet (en ja ik zie er héél erg zwanger uit... maar alsof ik daar wat aan kan doen
)
Zal snel nog wel een foto maken, zojuist gedaan met hoofd, maar is GEEN succes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pessie er zijn genoeg meiden die het risico niet willen lopen dat het mis gaat en dat snap ik erg goed. Ik zelf heb van jongs af aan al geskied en kan het gewoon prima en durf het risico wel te lopen. Ik heb de drukte ontweken, heb bijna alleen maar blauwe pistes genomen en rustig aangedaan. Voorlopig zit er geen vakantie meer in en moet er druk in het huis geklust worden (door met name mijn vriend) om op tijd de babykamer af te krijgen en de rest van het huis.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef pessie het volgende:
Hier vandaag voor het eerst zwangerschaps-boven kleren aanBroeken had ik al heel lang maar bloesjes willen ook niet meer goed sluiten nu...
En nog wintersporten! Kun je het erg goed? Ik hou wel van skieën maar ben niet zo goed dus durf echt niet met buikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |