Eens in het jaar doet de tandarts een rondje trekken. Dat vinden ze beide niet erg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef YPPY het volgende:
Ieks moussy, Cas krijgt zoiets echt altijd voor elkaar.
Dat is ms nog wel erger TF, wat moet je daar dan weer mee.
De film "Wimbledon" aan het kijken misschien?quote:
Ik ga mee natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ik zou mailen en dan hopen dat ze hele pallets naar me sturen als goedmakertje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:22 schreef Memmel het volgende:
*binnenvalt met brekend nieuws*
ik had net een café noir zonder liklaagje! De oplichters!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef pinquit het volgende:
tegenwoordig mag je overal over klagen joh. iemand die ik ken had een chipsje met groen eraan in de zak, hij mailen, krijgt ie een nieuwe zak toegestuurd omg![]()
![]()
Daarom wil ie nog een zak, logisch toch?quote:
echtwoar?quote:
Waar is pieter storms als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:17 schreef Stiemie het volgende:
Spanning en sensatie? Een heus schandaal!
Heb je al contact gezocht met Trosradar, Kassa, Ombudsman en de Telegraaf Memmel? Dat dit nog kan in ons land zeg!!!!
Ik heb geklaagd over nagellak en 2 potjes gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Klagen en dan pakketten vreterij toegestuurd krijgen is zooo kicken!Wacht eens even, ik heb al langer dan een half jaar niet geklaagd... moet ik nodig weer eens doen!
dat is echt een schande!!! Cafe noirtjes zijn het allerlekkerst MET een liklaagje!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:22 schreef Memmel het volgende:
*binnenvalt met brekend nieuws*
ik had net een café noir zonder liklaagje! De oplichters!
uhuhquote:Op zondag 31 januari 2010 08:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan je precies nieuwe luierdoekjes kopen
veel plezier!quote:Op zondag 31 januari 2010 08:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo en nu ga ik naar schiphol...
Gezellig mijn ouders ophalen, kijken hoe asociaal bruin ze zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren 4 afleveringen van Private Practice gekeken, die ik had opgenomen. Ben nu weer helemaal bij!!
[ Bericht 8% gewijzigd door Diaan73 op 31-01-2010 09:28:10 ]Make love, not war ☮
Uhm, neem maar een picknickpakket mee danquote:Op zondag 31 januari 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
En ik vond dit weer al niet leuk, maar ik vind het steeds minder leuk.... ik wilde vanmiddag even naar MediaMarkt, nieuw geheugen kopen voor mn laptop zodat ie sneller wordt...
kinderdijke is dat waar al die molens staan?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef livelink het volgende:
Wij hadden gisteren de buren op visite, toen er om 22.00 sneeuwballen tegen onze ruit werden gegooid. Mijn tactiek is altijd negeren, omdat het het leukste voor de jongens is als mensen reageren.
Maar voordat ik het wist was de buurvrouw al naar buiten gestormdmet als gevolg tot 23.00 sneeuwballen tegen de ruit. Daar gaat mijn zorgvuldige beredeneerde tactiek
![]()
Gefeliciteerd Mefkeen gefeliciteerd Muks, hou je nog wel wat van jezelf over?
En dan ga ik nu verzinnen wat ik vandaag kan doen om van de schoonheid van de sneeuw te genieten. Tot nog toe heb ik het volgende bedacht:
1. Openlucht Museum Arnhem
2. Zaanse Schans
3. Zuiderzee Museum
4. Marken
5. Kinderdijke
Het moet iets heel kneuterigs worden wat door de sneeuw nog extra kneuterig wordt, heb ik besloten. Het is helaas allemaal niet echt naast de deur.
We gaan het maar proberen, we gaan maar eerst bij de kassa's kijken en als we zien dat het megadruk is bij de kassa gaan we gewoon weer weg. Dat geheugen kan ook wel later of evt. via internet. Maar nu wil Peace eerst voetbal kijken. Moet zoiezo wachten totdat dat is afgelopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef innepin het volgende:
Uhm, neem maar een picknickpakket mee danWij waren gisteren heel naïef naar de mediamarkt gegaan om een tv te kopen, hallelujah wat een drukte
Per kassa stond er een rij van 20+ mensen, en toen wij weer naar buiten wilden, bleek dat de beveiliging het pand had afgesloten voor nieuwe bezoekers omdat het te druk was, dus er stond een rij van iets van 50 man buiten te wachten tot ze naar binnen mochten
Gekkenhuis.
Ik heb nog nooit geen plakkers gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 11:29 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb weleens geklaagd over een pakket luiers waar er een stuk of 4 inzaten zonder plakkertje aan een of beide kanten. Mocht er een nieuw pakket voor pakken. Maar dan krijg je er geheid weer een paar in het pakket zonder plakkertjes.
zij betalen de btw nu voor je, dus je krijgt iets van 16% kortingquote:Op zondag 31 januari 2010 13:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geen plakkers gehadDus dat is dan wel dom toeval zeg
Wat heeft de MM voor actie dan?
Hij heeft met geweld een snijtandje dat maar minimaal wiebelde er uit getrokken..quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
Och Cas![]()
Wat heeftie dan precies? Alleen meegekregen dat hij zielig was, maar niet waarom.
Ach gossie...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:12 schreef moussy het volgende:
Hoe het met Cas is? Er komt nog weinig geluid uit...
Zo zag hij er vannacht uit..
[ afbeelding ]
en daar is het al iets afgezakt
Oja, dat had ik wel gelezen inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij heeft met geweld een snijtandje dat maar minimaal wiebelde er uit getrokken..
Dat lijkt me zo moeilijk, die overgang van niets te merken naar dit.... Dat het zo moeilijk te bevatten zal zijn..!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef cattie het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen een CT-scan en de week erop beginnen de bestralingen, 6 weken lang, en daarna de 6 chemokuren. Het gaat nu echt beginnen. Ze zal waarschijnlijk wel ziek worden, in ieder geval van de chemo, en ze gaat haar haar verliezen.Het begint nu toch wel heftig te worden. Tot nu toe was mijn moeder niet ziek en was er nog niets te merken. Nu hebben ze het over overlevingspercentages e.d.
Vertel me hoe het moet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Klagen en dan pakketten vreterij toegestuurd krijgen is zooo kicken!Wacht eens even, ik heb al langer dan een half jaar niet geklaagd... moet ik nodig weer eens doen!
fijn dat je het zo leuk gevonden hebt!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:54 schreef Oxymoron het volgende:
Terug van de, Oliemeulen!![]()
Was heeeel leuk! En een kameleon gekocht (van pluche!!) en alles ging goed. Yppy en ik hebben een vogelspin en een rattenslang, vast gehad (slang om de nek!!)
![]()
![]()
Ik hoop dat Yppy het ook leuk vondZe is nu nog niet thuis, denk ik
En ze vond mijn kamer, mooi!
Als plasticquote:Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Klinkt als een fijne dag Oxy!Ik heb nog nooit een slang aangeraakt, hoe voelt dat?
Mijn onderburen hebben zo een! En volgens mij nog een gele ook. Ik ben doodsbang voor spinnen en slangen. Kan je je voorstellen dat ik me rot schrok toen ik ineens 2 slangen in de tuin van de onderburen zag?quote:
Die kilo per week gaat zoiezo niet lukken, maar ik denk dat je daar uiteindelijk gemiddeld echt wel op uit komt hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb ook geen haast, maar wél veel overtollige kilo's. En met een kilo per week planning was ik half mei op m'n streefgewicht.nu dus iets later.
ik hoef er "nog maar" 15quote:Op zondag 31 januari 2010 17:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kilo per week gaat zoiezo niet lukken, maar ik denk dat je daar uiteindelijk gemiddeld echt wel op uit komt hoor. Ik denk dat ik nog maar iets van 10kg moet. Da's een eitje
.
Je kunt het wel!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef Oxymoron het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben ook heel blij, dat het zo goed ging!![]()
de wat? waarom weet ik daar niets van?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:44 schreef pinquit het volgende:
oh, ik zie het al, met zn allen op de facebook-OUD-page-Forumchat.![]()
Dan moet je daar gaan kijken!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
de wat? waarom weet ik daar niets van?
nee, dat lijkt me idd niet verstandig ..quote:Op maandag 1 februari 2010 07:56 schreef Chell het volgende:
Ik heb net mijn werk maar gemaild dat ik over een uur wel kijk of ik het aandurf te gaan rijden. Zie het niet zitten om nu vanuit Den Haag naar A'dam te gaan kachelen.
Ik vind het wel lekker hoor, die sneeuw. Beter dan regen. Alleen jammer dat het ook meteen gevaarlijk is om te rijden en dat ik zo ver weg werk.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me idd niet verstandig ..
Ik heb het zó gehad met die sneeuw![]()
Wordt weer rennen naar psz, fietsen met twee kinderen op de fiets zie ik niet zo zitten vandaag
precies! Ik vond het heerlijk buiten gisteren. Moest alleen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder. Seb zat daar in zijn romper op een gegeven moment, toen ik keek hoe hoog de verwarming stond zag ik waarom: die stond op 22.5. Met tien man binnen is het dan zweten geblazen. Niet normaal meerquote:Op maandag 1 februari 2010 08:09 schreef livelink het volgende:
Afgelopen weekend vond ik wel heerlijk hoor. Sneeuw in combinatie met een zonnetje. Half Nederland gaat voor die combinatie op wintersport en we kregen het nu gratis en voor niks.
mooi!! gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!Daar voel ik me echt jarig door!
![]()
Deze taart heb ik gisteren gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Pinq!
Debuurvrouw, er zit een laagje aardbeienvulling in en een laagje citroenbotercreme, en de taart is ook afgesmeerd met die botercreme, en wat op de taart zit is marsepein.Je mag een stukje komen halen hoor.
(Waar woonde je nou ook alweer? In B-k-v.?)
Is er een facebook-oud-pagina?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:44 schreef pinquit het volgende:
oh, ik zie het al, met zn allen op de facebook-OUD-page-Forumchat.![]()
Ik vind hem nietquote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
sinds gisterenavondidee van moussy.
Ziet er heerlijk uit!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!Daar voel ik me echt jarig door!
![]()
Deze taart heb ik gisteren gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik kan m ook niet vinden op facebookquote:
Ik moest 600 prikborden af om alles roddels bij te houden, nu maar 1quote:Op maandag 1 februari 2010 10:28 schreef pinquit het volgende:
[..]
sinds gisterenavondidee van moussy.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest 600 prikborden af om alles roddels bij te houden, nu maar 1
te laatquote:Op maandag 1 februari 2010 11:41 schreef Stiemie het volgende:
Gefeliciteerd Spuuglokje en wat een prachtige taart![]()
Vicky de spijkerbroek ertussenuit halen en de rest aanzetten met een vaatwastablet erbij. Zo is mijn roze beddengoed weer wit geworden!
Ow, werkt dat echt? Ga ik straks ook proberen. schaap tussen mijn gesorteerde witte was een zwarte maillot van Senna gegooid. Fijn dat ie de was opruimt natuurlijk, maar dan wel goed als het effe kanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:41 schreef Stiemie het volgende:
Gefeliciteerd Spuuglokje en wat een prachtige taart![]()
Vicky de spijkerbroek ertussenuit halen en de rest aanzetten met een vaatwastablet erbij. Zo is mijn roze beddengoed weer wit geworden!
Werkt ook goed tegen fruit en vetvlekkenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, werkt dat echt? Ga ik straks ook proberen. schaap tussen mijn gesorteerde witte was een zwarte maillot van Senna gegooid. Fijn dat ie de was opruimt natuurlijk, maar dan wel goed als het effe kan
en dan imeteen in de trommel gooien of in het waspoederbakje?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Werkt ook goed tegen fruit en vetvlekken
Ik had afgelopen weekend de 24-uurs versie. Zaterdagmiddag begon het en zondag eind van de ochtend was het helemaal weg. Beterschap!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand of er weer iets van buikgriep heerst ofzo? Zo ja? Is het weer die 24-uurs-versie?
mijn man had ook de 24-uursversie. Hij was niet aan het spugen, alleen aan de diarree.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Luchtbel het volgende:
Weet iemand of er weer iets van buikgriep heerst ofzo? Zo ja? Is het weer die 24-uurs-versie?
en nu hebben wij natuurlijk niet neer van die gewone ouderwetse tabletten, maar van die dreft dingen met vloeistof enzoquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb 'm er toen in de trommel bijgemikt. Na 2x wassen met zo'n ding erbij was het weer wit!
Gaat je trommel mooi van glanzenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en nu hebben wij natuurlijk niet neer van die gewone ouderwetse tabletten, maar van die dreft dingen met vloeistof enzowerkt dat ook? en daarna nog een keer gewoon wassen of is dat niet nodig?
Ga ik ook proberen... ik heb last van vetvlekken in een bepaalde was die ik gedraaid heb en krijg ze er niet uit... ik had blistex meegewassen zag ik later.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Werkt ook goed tegen fruit en vetvlekken
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:21 schreef freecell het volgende:
LB beterschap, ik hoop inderdaad maar dat het zo'n mini-griepje is!
Had ik het niet gemeld van mijn woeste aanrijding?
Nee grapje, ik reed vrijdag op een 60 weg (advies 50) en ver voor mij stopte een auto om af te slaan. Ik remde ook af, mijn auto niet (glád! en het zag er niet glad uit) ik kon er niet omheen, want daar reed ook iemand. Nog geprobeerd om met de koppeling te spelen en met schokjes te remmen en uiteindelijk ging ik niet zo heel hard meer (lees: minder dan 10 km/h) toen ik haar ramde
Zij: krasjes op bumper
Ik: gat in bumper
Wij allebei: goh, het is glad hier!
leg es uit? op de motor remmen?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het geen automaat is op de motor remmen
Terugschakelen en koppeling weer op laten komen, dan remt de auto afquote:
Gas los, koppeling in, terugschakelen, klein beetje gas geven anders slijten je koppelingsplaten extra hard, koppeling op laten komenquote:
Dat bedoelde ik met 'met de koppeling spelen' deed dus wel wat, maar ook niet zo veelquote:Op maandag 1 februari 2010 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het geen automaat is op de motor remmen
Als het echt glad is en hij begint de glijden dan kun je vaak alleen nog maar kijken en kiezen wat het hardst aankomtquote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met 'met de koppeling spelen' deed dus wel wat, maar ook niet zo veel
koppeling in, lagere versnelling, langzaam op laten komen tot je voelt dat je weer grip hebt. Beetje mee spelen als het niet lukt.quote:
Versnelling omlaag en koppeling op laten komen.quote:
Ik kon ook kiezenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als het echt glad is en hij begint de glijden dan kun je vaak alleen nog maar kijken en kiezen wat het hardst aankomt
je mag m wel naar mij mmssen hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
koppeling in, lagere versnelling, langzaam op laten komen tot je voelt dat je weer grip hebt. Beetje mee spelen als het niet lukt.
Als je er te lang mee speelt omdat het niet lukt knal je op je voorganger
Ik heb net een sneeuwpop gemaaktMet Pessie en Leander!
En ik heb er zo'n leuke foto van, maar die staat op mijn foon en kan ik dus niet posten, want kabeltje is kwijtverhuisd...
Dus mocht iemand kunnen MMS-en en uploaden, dan staat mijn PMbox open
wat een bikkel.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef moussy het volgende:
Cas is gewoon naar school, wel uitgelegd en als het niet ging ga ik hem halen. Van de tandarts hoeft hij niet te komen, eerst het kuurtje afmaken, daarna komen voor eventueel een fotootje.
Volgens mij niet helemaalquote:Op maandag 1 februari 2010 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat een bikkel.
snapt hij zelf wat hij gedaan heeft en dat hij dat maar beter niet meer kan doen?
Moet je wel weten dat het glad isquote:Op maandag 1 februari 2010 12:58 schreef pessie het volgende:
Met gladheid moet je nooit remmen of af laten remmen op de motor. Kans dat je dan ver doorglijd is groot. Het beste kun je gewoon uit laten rijden, dan heb je ook de minste kans de macht over het stuur te verliezen. (Heb slipcursus gehad, vond et doodeng met de auto van mn ouders, maar mn vader was mee en die werd niet eens boos toen ik met de achterkant op het talud stond)
Mweh, ik denk dat het nu niet veel uitgemaakt hadquote:Op maandag 1 februari 2010 13:02 schreef moussy het volgende:
Ik zal hem de volgende keer ook uit laten glijden als er per ongeluk een auto opeens voor me staat, eens zien of ik dan ooit nog eens iets post over mn ervaring
Ik heb ABSquote:Op maandag 1 februari 2010 13:15 schreef freecell het volgende:
Das schrikken OxyDat is wel even een tikkie ernstiger!
[..]
Mweh, ik denk dat het nu niet veel uitgemaakt hadMisschien was ik dan net iets harder gebotst
Ik heb op rijles inderdaad ook geleerd om te remmen op de motorEn met tussenstopjes met de gewone rem als je weer grip hebt.
Anti Bots Systeem?quote:
ik ookquote:
Ik heb een bumperquote:
ja ik ook maar die is toch iets sterker dan een paaltjequote:
Het is toch zo gedaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Mous, hoe heeft Cas dat gedaan dan? Dat heb ik even gemist geloof ik!
Hier is de oproep voor mijn uitstrijkje net binnen gekomen, straks maar meteen een afspraak maken, heb ik dat ook weer achter de rug. Maar dan wel op een dag dat mijn ouders even op de mannen kunnen passen, lijkt me niet zo'n succes met een rondrennende Sasha.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is toch zo gedaan?
Ik nam Jen gewoon mee naar de gyn, ik had niet altijd oppas. Zij keutelde wat rond en ik had even sex met de echokop.
Volgens mij wat ouder, mijn moeder heeft het ook om de zoveel jaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
hoe zit dat met dat borstbevolkingsonderzoek vanaf wanneer is dat?
we jagen nog niet hoor, eerst verkoop dan pas op jachtquote:Op maandag 1 februari 2010 14:12 schreef pessie het volgende:
Estrys ook aan de huizenjacht? Wij zijn al een half jaar aan het zoeken en af en toe een paar biedingen doen. Helaas is er nog niets gelukt... Er komt nu ook niets vrij dat geschikt is voor ons dus dat vinden we wel een beetje balen.
Wat betreft uitstrijkjes. Dat duurt voor mij toch nog heel lang voordat ik moet (ben 24)? Misschien vergeten ze me wel
Volgens mij pas vanaf 50 jaar, veel te laat vind ik eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
hoe zit dat met dat borstbevolkingsonderzoek vanaf wanneer is dat?
Misschien vreemde gedachte maar als je nu zelf ook 10 van de prijs af doetquote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef Estrys het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen, maar kind slaapt nog en die moet nog en boterham eten. Die is totaal weer van de leg natuurlijk vandaag![]()
Een van de huizen waar wij oog voor hebben is 10 000 euro in prijs gezakt, maar ja eerst verkopen bla
Volgens mij een half jaar na de bevalling...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Misschien vreemde gedachte maar als je nu zelf ook 10 van de prijs af doetDan ben je je huis vast zo kwijt.
Wanneer mag je weer een uitstrijkje doen na een bevalling trouwens?
ja dat dacht mijn schoonvader ook maar die zit nu met twee huizen. als we ons huis niet verkopen kunnen we en gaan we sowieso niet verhuizen. Die nieuwbouwhuizen zijn ze al aan het bouwen, olplevering is eind van het jaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:49 schreef ik80lll het volgende:
Maar als je een huis van papier (nieuwbouwhuis) wil gaan kopen, dan zou ik niet wachten tot je oude huis is verkocht. Op het moment dat je je nieuwe nog te bouwen huis koopt ben je 1.5 jaar minstens verder voor je erin kan. In dat geval zou ik dus wel eerst kopen en dan pas verkopen.
hoe later je koopt hoe meer risico dat dingen standaard opgeleverd worden. Maar in deze tijd kunnen we gewoon het risico niet nemen dat we het niet of moeilijk verkopen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:56 schreef ik80lll het volgende:
Oke, bij ons begonnen ze pas met de bouw toen zoveel procent verkocht was.
Tijdens het bouwproces was er dus niks meer te krijgen.
En de extra opties werden ook tijdens het bouwen verwertk (uitbouw verandering aan kamers ed)
(er waren bij onze buren ook een paar die 2 huizen hadden, gewoon pech in deze tijd. We hadden echt 2 jaar de tijd gehad om het te verkopen)
Och jee.... eigenwijze Cas...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:57 schreef moussy het volgende:
*kijk, ik heb weer een nieuwe losse tand* (wrikt ondertussen verder...) hij heeft er dus NIET!! van geleerd
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word echt verdrietig & misselijk van al die mail over Valentijnscadeaus hier en reisjes voor Valentijn daar
Zo... *broek weer omhoog trekt.* Dat ben ik kwijt
Alleen dat gedeelte over in sexy ondergoed door je huis lopen zou ik dan achterwege laten geloof ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jee.... eigenwijze Cas...
Er is nog hoop voor me als ik de WII fit wat actiever ga doen: Moeder verliest 60 kilo door Wii Fit
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen dat gedeelte over in sexy ondergoed door je huis lopen zou ik dan achterwege laten geloof ik.
gingen we dan samen op reis?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Woonde je maar iets dichterbij...![]()
LoLquote:Op maandag 1 februari 2010 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik pleurt em hier ook nog maar es, dan weet iig heel internet dat mijn zoon kan schrijven
[ afbeelding ]
Hij wilde mijn naam schrijven. Ik zeg 'zal ik mama hier neer zetten?' Ja, dat vond hij toch wel heel erg mooi. Vervolgens schrijft hij er zelf wat bij... Natuurtalentje als hij is...![]()
quote:
hahaha, ik lees het bericht net aan mijn vriend voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen dat gedeelte over in sexy ondergoed door je huis lopen zou ik dan achterwege laten geloof ik.
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha, ik lees het bericht net aan mijn vriend voor.
hij vroeg meteen wanneer die wii fit in huis komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |