Eens in het jaar doet de tandarts een rondje trekken. Dat vinden ze beide niet erg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef YPPY het volgende:
Ieks moussy, Cas krijgt zoiets echt altijd voor elkaar.
Dat is ms nog wel erger TF, wat moet je daar dan weer mee.
De film "Wimbledon" aan het kijken misschien?quote:
Ik ga mee natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ik zou mailen en dan hopen dat ze hele pallets naar me sturen als goedmakertje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:22 schreef Memmel het volgende:
*binnenvalt met brekend nieuws*
ik had net een café noir zonder liklaagje! De oplichters!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef pinquit het volgende:
tegenwoordig mag je overal over klagen joh. iemand die ik ken had een chipsje met groen eraan in de zak, hij mailen, krijgt ie een nieuwe zak toegestuurd omg![]()
![]()
Daarom wil ie nog een zak, logisch toch?quote:
echtwoar?quote:
Waar is pieter storms als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:17 schreef Stiemie het volgende:
Spanning en sensatie? Een heus schandaal!
Heb je al contact gezocht met Trosradar, Kassa, Ombudsman en de Telegraaf Memmel? Dat dit nog kan in ons land zeg!!!!
Ik heb geklaagd over nagellak en 2 potjes gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Klagen en dan pakketten vreterij toegestuurd krijgen is zooo kicken!Wacht eens even, ik heb al langer dan een half jaar niet geklaagd... moet ik nodig weer eens doen!
dat is echt een schande!!! Cafe noirtjes zijn het allerlekkerst MET een liklaagje!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:22 schreef Memmel het volgende:
*binnenvalt met brekend nieuws*
ik had net een café noir zonder liklaagje! De oplichters!
uhuhquote:Op zondag 31 januari 2010 08:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan je precies nieuwe luierdoekjes kopen
veel plezier!quote:Op zondag 31 januari 2010 08:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo en nu ga ik naar schiphol...
Gezellig mijn ouders ophalen, kijken hoe asociaal bruin ze zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |