Eens in het jaar doet de tandarts een rondje trekken. Dat vinden ze beide niet erg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef YPPY het volgende:
Ieks moussy, Cas krijgt zoiets echt altijd voor elkaar.
Dat is ms nog wel erger TF, wat moet je daar dan weer mee.
De film "Wimbledon" aan het kijken misschien?quote:
Ik ga mee natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ik zou mailen en dan hopen dat ze hele pallets naar me sturen als goedmakertje!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:22 schreef Memmel het volgende:
*binnenvalt met brekend nieuws*
ik had net een café noir zonder liklaagje! De oplichters!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef pinquit het volgende:
tegenwoordig mag je overal over klagen joh. iemand die ik ken had een chipsje met groen eraan in de zak, hij mailen, krijgt ie een nieuwe zak toegestuurd omg![]()
![]()
Daarom wil ie nog een zak, logisch toch?quote:
echtwoar?quote:
Waar is pieter storms als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:17 schreef Stiemie het volgende:
Spanning en sensatie? Een heus schandaal!
Heb je al contact gezocht met Trosradar, Kassa, Ombudsman en de Telegraaf Memmel? Dat dit nog kan in ons land zeg!!!!
Ik heb geklaagd over nagellak en 2 potjes gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Klagen en dan pakketten vreterij toegestuurd krijgen is zooo kicken!Wacht eens even, ik heb al langer dan een half jaar niet geklaagd... moet ik nodig weer eens doen!
dat is echt een schande!!! Cafe noirtjes zijn het allerlekkerst MET een liklaagje!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:22 schreef Memmel het volgende:
*binnenvalt met brekend nieuws*
ik had net een café noir zonder liklaagje! De oplichters!
uhuhquote:Op zondag 31 januari 2010 08:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan je precies nieuwe luierdoekjes kopen
veel plezier!quote:Op zondag 31 januari 2010 08:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo en nu ga ik naar schiphol...
Gezellig mijn ouders ophalen, kijken hoe asociaal bruin ze zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren 4 afleveringen van Private Practice gekeken, die ik had opgenomen. Ben nu weer helemaal bij!!
[ Bericht 8% gewijzigd door Diaan73 op 31-01-2010 09:28:10 ]Make love, not war ☮
Uhm, neem maar een picknickpakket mee danquote:Op zondag 31 januari 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
En ik vond dit weer al niet leuk, maar ik vind het steeds minder leuk.... ik wilde vanmiddag even naar MediaMarkt, nieuw geheugen kopen voor mn laptop zodat ie sneller wordt...
kinderdijke is dat waar al die molens staan?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef livelink het volgende:
Wij hadden gisteren de buren op visite, toen er om 22.00 sneeuwballen tegen onze ruit werden gegooid. Mijn tactiek is altijd negeren, omdat het het leukste voor de jongens is als mensen reageren.
Maar voordat ik het wist was de buurvrouw al naar buiten gestormdmet als gevolg tot 23.00 sneeuwballen tegen de ruit. Daar gaat mijn zorgvuldige beredeneerde tactiek
![]()
Gefeliciteerd Mefkeen gefeliciteerd Muks, hou je nog wel wat van jezelf over?
En dan ga ik nu verzinnen wat ik vandaag kan doen om van de schoonheid van de sneeuw te genieten. Tot nog toe heb ik het volgende bedacht:
1. Openlucht Museum Arnhem
2. Zaanse Schans
3. Zuiderzee Museum
4. Marken
5. Kinderdijke
Het moet iets heel kneuterigs worden wat door de sneeuw nog extra kneuterig wordt, heb ik besloten. Het is helaas allemaal niet echt naast de deur.
We gaan het maar proberen, we gaan maar eerst bij de kassa's kijken en als we zien dat het megadruk is bij de kassa gaan we gewoon weer weg. Dat geheugen kan ook wel later of evt. via internet. Maar nu wil Peace eerst voetbal kijken. Moet zoiezo wachten totdat dat is afgelopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef innepin het volgende:
Uhm, neem maar een picknickpakket mee danWij waren gisteren heel naïef naar de mediamarkt gegaan om een tv te kopen, hallelujah wat een drukte
Per kassa stond er een rij van 20+ mensen, en toen wij weer naar buiten wilden, bleek dat de beveiliging het pand had afgesloten voor nieuwe bezoekers omdat het te druk was, dus er stond een rij van iets van 50 man buiten te wachten tot ze naar binnen mochten
Gekkenhuis.
Ik heb nog nooit geen plakkers gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 11:29 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb weleens geklaagd over een pakket luiers waar er een stuk of 4 inzaten zonder plakkertje aan een of beide kanten. Mocht er een nieuw pakket voor pakken. Maar dan krijg je er geheid weer een paar in het pakket zonder plakkertjes.
zij betalen de btw nu voor je, dus je krijgt iets van 16% kortingquote:Op zondag 31 januari 2010 13:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geen plakkers gehadDus dat is dan wel dom toeval zeg
Wat heeft de MM voor actie dan?
Hij heeft met geweld een snijtandje dat maar minimaal wiebelde er uit getrokken..quote:Op zondag 31 januari 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
Och Cas![]()
Wat heeftie dan precies? Alleen meegekregen dat hij zielig was, maar niet waarom.
Ach gossie...quote:Op zondag 31 januari 2010 13:12 schreef moussy het volgende:
Hoe het met Cas is? Er komt nog weinig geluid uit...
Zo zag hij er vannacht uit..
[ afbeelding ]
en daar is het al iets afgezakt
Oja, dat had ik wel gelezen inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij heeft met geweld een snijtandje dat maar minimaal wiebelde er uit getrokken..
Dat lijkt me zo moeilijk, die overgang van niets te merken naar dit.... Dat het zo moeilijk te bevatten zal zijn..!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef cattie het volgende:
Mijn moeder krijgt morgen een CT-scan en de week erop beginnen de bestralingen, 6 weken lang, en daarna de 6 chemokuren. Het gaat nu echt beginnen. Ze zal waarschijnlijk wel ziek worden, in ieder geval van de chemo, en ze gaat haar haar verliezen.Het begint nu toch wel heftig te worden. Tot nu toe was mijn moeder niet ziek en was er nog niets te merken. Nu hebben ze het over overlevingspercentages e.d.
Vertel me hoe het moet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Klagen en dan pakketten vreterij toegestuurd krijgen is zooo kicken!Wacht eens even, ik heb al langer dan een half jaar niet geklaagd... moet ik nodig weer eens doen!
fijn dat je het zo leuk gevonden hebt!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:54 schreef Oxymoron het volgende:
Terug van de, Oliemeulen!![]()
Was heeeel leuk! En een kameleon gekocht (van pluche!!) en alles ging goed. Yppy en ik hebben een vogelspin en een rattenslang, vast gehad (slang om de nek!!)
![]()
![]()
Ik hoop dat Yppy het ook leuk vondZe is nu nog niet thuis, denk ik
En ze vond mijn kamer, mooi!
Als plasticquote:Op zondag 31 januari 2010 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Klinkt als een fijne dag Oxy!Ik heb nog nooit een slang aangeraakt, hoe voelt dat?
Mijn onderburen hebben zo een! En volgens mij nog een gele ook. Ik ben doodsbang voor spinnen en slangen. Kan je je voorstellen dat ik me rot schrok toen ik ineens 2 slangen in de tuin van de onderburen zag?quote:
Die kilo per week gaat zoiezo niet lukken, maar ik denk dat je daar uiteindelijk gemiddeld echt wel op uit komt hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb ook geen haast, maar wél veel overtollige kilo's. En met een kilo per week planning was ik half mei op m'n streefgewicht.nu dus iets later.
ik hoef er "nog maar" 15quote:Op zondag 31 januari 2010 17:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die kilo per week gaat zoiezo niet lukken, maar ik denk dat je daar uiteindelijk gemiddeld echt wel op uit komt hoor. Ik denk dat ik nog maar iets van 10kg moet. Da's een eitje
.
Je kunt het wel!quote:Op zondag 31 januari 2010 20:52 schreef Oxymoron het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ben ook heel blij, dat het zo goed ging!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |