Trots op je!quote:
Neuj... Ik ken hem alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; bek vol prei, bek vol pudding (als ik het goed versta; het blijft Gronings tenslotte))
Zou jij niet in je pyjamabroekje plassen
Ja, die zijn hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
mag jij blij zijn dat ze 'zo'n pien' niet zong!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Jquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
Boodschapjes binnen.
Strega, van harte hè Maak er wat moois van!![]()
Dat klinkt dirrrrtey!quote:
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
En hier verder.
Schoon- moeder en zus hebben bruidsjurk uitgezocht vandaag. Toch nog knap dat ze die voor april kunnen leveren. Ze wil niet precies zeggen hoe en wat dus dat is al 1 onderwerp minder vandaag.
Ik heb vind het altijd wel vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben op MTV beland: my super sweet 16.
O
My
Gawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen hebben echt geld teveel en verstand te weinig.![]()
Maar het is net als bij een ongeluk: je blijft kijken.![]()
Catje!!!quote:
Ja, las net een tweetje van Pe.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Ja, daar was de bende van Baflo Bill goed in. (Wees maar blij dat je niet en Assen woont)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Ach, het echtpaar weer verenigd!quote:
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?
Sterkte.
Tja, dat ben ik met je eens, ik kan me voorstellen dat je ervoor kiest om het alleen of met je moeder te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.
Ik vind heel die bruiloft op stel en sprong sowieso een beetje apart.
ik vind mezelf ook niet echt een type voor trouwjurkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
Ik ben niet zo van de trouwjurken, bij sommige mensen past het gewoon goed, zie de foto aan het strand van Ingetje een tijd geleden.
Bij mezelf vind ik het 3 x niks. Ik ben er gewoon geen type voor, wel weer voor zigeunerinnen rokken/jurken enz...dat dan weer wel.
Oh, dus daar was je vannacht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef Strega het volgende:
Ja hoor, heb vanaf 23.00 gisteravond teruggelezen!
Ja, natuurlijk! Ik wilde alle in en outs weten!quote:
Tja, dat is dan wel heel, euh....Jane Austen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook niet echt een type voor trouwjurken![]()
sorry zelfs na googlen zegt het me nietsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, dat is dan wel heel, euh....Jane Austen?
Wat, je kent Austen niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry zelfs na googlen zegt het me niets
moet ik me nu schamen?quote:
ik ga kijken of ik iets before-igs hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Zwabber, doe eens before en after foto please.
Victoriaanse engelse schrijfster. Veel kostuum films zijn naar een script van haar hand. (Emma Thomson heeft veel van haar boeken verfilmd'geacteerd)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry zelfs na googlen zegt het me niets
* Pagan mompelt iets over goed gereedschap.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekijk het aan de positieve kant, je hebt vandaag geen hamer en spijkers hoeven bietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja maar Trovey, je weet toch...... eerst vangen, dan schoonmaken, dan bakken, frituren, pocheren of iets dergelijks, daarna uitserveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef trovey het volgende:
Zo eindelijk kippenvleugetljes gevonden....![]()
Resultaten in laatste halve uur.
17.45 uur: vleugel 1: 1 vleugel op keukenvloer: Palle rent op vleugel af....zet klauw erop en begint te trekken en rukken aan vleugel...resultaat tot nu....vleugel bijna kaal....nadeel...Palle mag het eigenlijk niet hebben als nierpatient
....maar hij zat zo te genieten
...ach moet maar eens kunnen
....die nierbrokken/natvoer moeten hem nu ook wel eens na ruim 3 jaar uit de neus komen
Ondertussen zaten Tickel en Solvfaks aandachtig de boel te bestuderen: ook maar een vleugel...Tickel doet zijn best maar ja 2 hoektanden is niet van je het met een kippenvleugel...resultaat hier en daar een stukje eraf gekauwd en nu is hij nog bezig .
Solvfaks is zoals gewoonlijk weer bezitterig en kan het slaan naar adere katten niet laten ...echter na eerst een goed begin is hij het nu zat en is niet meer in zicht. (edit: hij is weer terug)
Noelle: met veel spuug en herrie is ze begonnen....lette even niet op en toen heeft mevrouw zelf er maar eentje gepakt uit de verpakking want iemand anders wilde haar stuk.![]()
Coriandra: totaal geen belangstelling...ligt liever op sudderplankje
Trico: duurde even voordat ze doorhad dat er blijkbaar wat te halen viel maar is nu de boel aan het belikken en doet poging om er wat af te krijgen
Sylvester: likken van de vleugel....OK dat was het![]()
Bearke: Watte....oh fijn voor jullie en slaapt verder![]()
Emily: Wat hebben jullie daar....oh rauw vlees aan een stokje....blijft nog wat naar de andere katten kijken zonder zelf vleugel aan te raken en is nu elders
Palle is inmiddels klaar met vleugel 1 en is aan numero 2 begonnen![]()
Conchita en Sasha:
Conchita komt eraan lopen....snuffel snuffel....te moeilijk....oh daar ligt een los stukje vlees....bleh rauw...eet ik niet...terug naar de bank in de kussens![]()
Sasha: hé wat is dat.....even meenemen en verdedigen....mmmmh valt toch tegen....wat moet ik ermee....nee dat rauwe losse stukje vlees is ook niet lekker....nou ik weet niet hoor....eerst maar eens even die katten bestuderen voordat ik me er echt aan waag![]()
Tot zover
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over goed gereedschap.ja en wat geen licht krijgt groeit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Zwabber, doe eens before en after foto please.![]()
🐙
like mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
Ik ben niet zo van de trouwjurken, bij sommige mensen past het gewoon goed, zie de foto aan het strand van Ingetje een tijd geleden.
Bij mezelf vind ik het 3 x niks. Ik ben er gewoon geen type voor, wel weer voor zigeunerinnen rokken/jurken enz...dat dan weer wel.
Oooh....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en wat geen licht krijgt groeit niet![]()
[..]
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Doe je ook scrunchen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat alleen op voor chlorofyl gebaseerde groei, ik zit veel achter de PC, maar ik vegeteer nog niet hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Nee??? Laat zien! Wel de heerlijke foto's op het poezelforum.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
like me
Heb jij onze trouwfoto's weleens gezien?
Laatste keer toch? Succes. Gezichtje zachtjens schoonmaken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er weg van, op naar de tweede ronde glitterop mijn gezicht.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee??? Laat zien! Wel de heerlijke foto's op het poezelforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze straks wel weg, want manlief heeft niet echt zin in zijn hoofd op fok
[ Bericht 11% gewijzigd door nokwanda op 30-01-2010 19:43:58 ]Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:
niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op voor chlorofyl gebaseerde groei, ik zit veel achter de PC, maar ik vegeteer nog niet hoor.
dat hoor ik liever dan hurleyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef Pagan het volgende:
Zwabber, je lijkt een beetje op Jack Black.
Ik ga in de keuken zitten, whiskey drinken koken.
Kan ik me voorstellen. Wel een enorm leuk en lief kadoo!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Hier vandaag verjaardag van dochter van man. Dus ik stond om 7 uur al in de keuken. We hadden het cadeautje al een paar weken geleden gegeven (abbo Blijdorp). Nu gingen we met schoonmoeder en we wilden toch niet met lege handen aankomen. Bloemetje is leuk, maar wel standaard, dus we besloten dat we een high tea zouden maken. Daarom stond ik vanochtend scones te bakken en stond man de clotted creamvariant met mascarpone te maken. Daarna heel veel lekkere sandwiches. Duurde wel een uur of twee voor alles klaar was en we schoonmoeder op konden gaan halen.
Ben best moe.
Lostquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat hoor ik liever dan hurley![]()
highland park I presume?
hoezo is t raar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.
Ik vind heel die bruiloft op stel en sprong sowieso een beetje apart.
Verse vogeltje rechtstreeks uit de binnenvoliere lukt hier ook welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar Trovey, je weet toch...... eerst vangen, dan schoonmaken, dan bakken, frituren, pocheren of iets dergelijks, daarna uitserveren.
Massimo, onze Main Coon, kijkt bij rauw vlees (biefstuk, entrecot) zo van, gooi het ff in de grill pan voor me. Dit leeft nog bijna. Z'n muizen heeft ie dan weer wel graag vers.
zien!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
pffffffffffffffff
Vanaf 12u al bezig hier. Vloerbedekking eruit, lijmresten verwijderen, plinten schoonmaken en verven want die zagen er ook niet uiten gelijk de schouw maar blauw, ja echt blauw, geverfd.
Wat een pokke klus. En wat kutbende hier zeggodsamme, ik heb nog nooit zoveel troep gezien
zo heeft Macka een heel mooie jurk gehad ietwat richting gotischquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze straks wel weg, want manlief heeft niet echt zin in zijn hoofd op fokToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat die poezenmevrouw zegt. Als je je eigen stront post moet een beetje vloerbedekking ook te doen zijn.quote:
buh, ik heb vandeweek kip staan koken voor de monsters hier. Niemand at het. Zelfs de boullion niet. Toen ik het stond te maken stonden ze om me heen te krijsen en te juichen met alle pootjes in de lucht. Bij het opdienen... allemaal opgetrokken neusjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Verse vogeltje rechtstreeks uit de binenvoliere lukt hier ook welmaar de enige die er echt werk van maakt van die vleugeltjes zijn Palle en Noelle...De rest die een poging heeft gewaagd wil wel maar vrouwtje.....haal jij het even van het bot af
....st ik nog te doen ook voor Tickel
....Sylvester is ook vol belangstellling maar rauw nee
....Sasha staat nog steeds alles te verdedigen....weet niet wat ze er mee aan moet maar ja....ergens komt die oerwolf toch los
Wauw, die tweede is echt een "koninklijk" portret! Heer N. word vast niet herkend met dat haar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[spoiler]
Ik haal ze straks wel weg, want manlief heeft niet echt zin in zijn hoofd op fok
Nee, hij had donderdag van mij Glen Moray 12 years single malt gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat hoor ik liever dan hurley![]()
highland park I presume?
Jezusquote:
Katten zijn handig op dat gebied. Mevrouw hier lust de groene brokjes niet, wat telkens resulteerd in een bakje met een bodempje groene brokjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
buh, ik heb vandeweek kip staan koken voor de monsters hier. Niemand at het. Zelfs de boullion niet. Toen ik het stond te maken stonden ze om me heen te krijsen en te juichen met alle pootjes in de lucht. Bij het opdienen... allemaal opgetrokken neusjes.
Later deed ik er wat brokjes bij. Poeska presteerde het om de stukjes kip uit het bakje te peuteren en de brokjes op te eten.
quote:
quote:Uit de douche smeer je een leave-in conditioner in je zeiknatte haar (of je pakt een klein beetje van de was-conditioner en smeer je dat door je haar, voor de arme mensen onder ons).
Vervolgens kneed je wat water met je handen uit je haar; hang je hoofd voorover en 'schep' je haar bij de punten op en beweeg je handen naar je hoofd. Ben je bijna boven, dan knijp je. Scrunchen heet dit.
Om af te maken scrunch je een gel door je haar. Ik gebruik 2 tot 3 flinke dotten (ter grootte van een 1-euromunt) voor mijn schouderlange haar. Nu leg je ook je scheiding een beetje goed.
Eventueel föhn je je haar met een diffuser, maar dan wel op de koudste stand. De beste manier; plaats de diffuser onder de punten van je haar (UIT!), laat je haar in de kom vallen en beweeg de kom naar je hoofdhuid. Zet hem dan pas áán! Ben je klaar of wil je naar een andere plek, dan zet je eerst de föhn uit, daarna haal je hem pas uit je haar.
Je föhnt je haar niet helemaal gortdroog, maar je laat altijd wat vocht achter om natuurlijk op te laten drogen.
Is je haar droog, dan heb je een schitterende bos, keiharde, gel-krullen. Maar je wilt zachte, beweeglijke krullen, dus ga weer voorover staan en scrunch je haar tot het niet meer kraakt. Dat kraken is de gel die kraakt, niet je haar, of je moet stiekem toch nog steeds sulfaten gebruiken…
Eventueel eindig je met een natuurlijke wax of een drupje olie of een dotje mousse.
Voila, glanzende, beweeglijke en vooral gezonde krullen.
Jurkje was gewoon op de markt gekocht en van gebruikte sari-zijde.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Wauw, die tweede is echt een "koninklijk" portret! Heer N. word vast niet herkend met dat haar.
Wat mooi zeg, die jurk, Thais? Zijde? Prachtig.
Onze trouwfoto's zijn helaas nog van het pre digitale tijdperk. Voorts hebben wij trouwfoto's met een heleboel halve hoofden, Mijn broer had de foto's gemaakt met onze oude spiegelreflex en dat gaf soms "vreemde" resultaten.
Dat ligt er dus niet meer inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat die poezenmevrouw zegt. Als je je eigen stront post moet een beetje vloerbedekking ook te doen zijn.
Maare, word wel mooi natuurlijk. Wij gaan binnenkort de bovenverdieping aan pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
pffffffffffffffff
Vanaf 12u al bezig hier. Vloerbedekking eruit, lijmresten verwijderen, plinten schoonmaken en verven want die zagen er ook niet uiten gelijk de schouw maar blauw, ja echt blauw, geverfd.
Wat een pokke klus. En wat kutbende hier zeggodsamme, ik heb nog nooit zoveel troep gezien
Tussen 9 en 9:30? Dat doen ze snel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt er dus niet meer inmaandag tussen 9u en 9:30 komen ze zeil leggen
Laminaat hebben we expres niet gedaan omdat Baloe daar op uitglijdt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare, word wel mooi natuurlijk. Wij gaan binnenkort de bovenverdieping aan pakken.
Laminaat, verf enz. allemaal in huis.....nu alleen nog moed, beleid en dronkenschap.
Dronken laminaat leggen lijkt me niet erg handig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare, word wel mooi natuurlijk. Wij gaan binnenkort de bovenverdieping aan pakken.
Laminaat, verf enz. allemaal in huis.....nu alleen nog moed, beleid en dronkenschap.
Heb ik ook. Mooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laminaat hebben we expres niet gedaan omdat Baloe daar op uitglijdt.We hebben zeil wat lijkt op een houten vloer. Inclusief structuur erin
Maar wel duurquote:
wat zonde van die foto'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Wauw, die tweede is echt een "koninklijk" portret! Heer N. word vast niet herkend met dat haar.
Wat mooi zeg, die jurk, Thais? Zijde? Prachtig.
Onze trouwfoto's zijn helaas nog van het pre digitale tijdperk. Voorts hebben wij trouwfoto's met een heleboel halve hoofden, Mijn broer had de foto's gemaakt met onze oude spiegelreflex en dat gaf soms "vreemde" resultaten.
Dat zou ik niet meer durven zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wel duurtering hey, voor een stukkie zeil
Oh, ik doe dat idd altijd met m'n leave inn, maar wist niet dat het zo heette!quote:
Ik ben in totaal rond de 320 kwijt. Voor enkel de woonkamer en de gangquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer durven zeggen.Heb dik twee jaar geleden gelijk mijn hele flatje opnoem laten stoffeeren. (god, dat klinkt decadent zeg.
) Dus ik zou niet meer durven zeggen of dat zeil in de woonkamer en hal naar verhouding duur was.
Ja, we zijn klein comitee getrouwd en er zitten nog wel een paar leuke bij gelukkig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jurkje was gewoon op de markt gekocht en van gebruikte sari-zijde.
Nou... niemand herkend Mr.N tegenwoordig. Hij is 100% veranderd in een jaar tijd. Was net daarvoor al 10 kilo kwijt, maarsinds ik hem ken nog eens 20 eraf en een ander gezicht en houding.Lullig is dat, mislukte trouwfoto's. Maar ja.... een officiele fotograaf moet ook maar net een optie of iets wat je wilt zijn.
maar wat is daar raar aan dat ze je dat niet verteld?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben laminaat door het het hele huis behalve op de wc/keuken/badkamer. Het liefst had ik tegels gehad. Maar meer dan de keukenvloer betegelen wilde mijn vader niet doen
@ynske ik vond het raar dat ze er helemaal niets over gezegd had dat ze vandaag ging. Wie ze mee wil nemen is haar keuze. Maar goed de bruiloft is puur vanwege het kind dan voor hun.
Nee, beneden hebben we door het hele huis houten vloer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laminaat hebben we expres niet gedaan omdat Baloe daar op uitglijdt.We hebben zeil wat lijkt op een houten vloer. Inclusief structuur erin
Nou, dan ken jij Pagan nog niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dronken laminaat leggen lijkt me niet erg handig.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, beneden hebben we door het hele huis houten vloer.
Boven zijn de honden veel minder, alleen de twee die zelf de trap op komen (Kundun en Tashi) komen mij 's morgens wakker kussen. Maar die springen dan gelijk op bed.(Tashi wil dan wel weer naar beneden gedragen worden, durft ie niet, de diva.)
totdat je ineens gaat kijken, en ziet dat Pagan het hele plafond netjes heeft voorzien van laminaatquote:
Het hoeft niet op een weegschaaltje, maar enige wisselwerking is natuurlijk wel fijn!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is meer het gebeuren er rond omheen. Ik hoef echt niet te weten wat hun allemaal doen. Maar als ze verwachten dat wij langs komen als we in de buurt zijn enzo. verwacht ik misschien onterecht iets terug.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Het hoeft niet op een weegschaaltje, maar enige wisselwerking is natuurlijk wel fijn!
Yns, ik wilde dat ik je 29 mei, 19 jaar geleden, had gekend ! Fototechnisch had ik het dan wel geweten!!!!
hier net ook sneeuw toen ik terug kwam van de frietjesboerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Het sneeuwt hier ook! Zo mooi al dat wit!![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
buh, ik heb vandeweek kip staan koken voor de monsters hier. Niemand at het. Zelfs de boullion niet. Toen ik het stond te maken stonden ze om me heen te krijsen en te juichen met alle pootjes in de lucht. Bij het opdienen... allemaal opgetrokken neusjes.
Later deed ik er wat brokjes bij. Poeska presteerde het om de stukjes kip uit het bakje te peuteren en de brokjes op te eten.
Ja, dat is een beetje jong, maar je begrijpt me wel. Ik vind je foto'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
wat lief
toen was ik nog een mups van 10![]()
Ik ook niet, ik leer hier nog wat. Ik heb trouwens geen eens conditioner in huis volgens mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat idd altijd met m'n leave inn, maar wist niet dat het zo heette!
Oeh, lekkor!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier net ook sneeuw toen ik terug kwam van de frietjesboer
oeh lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkor!Heb ik ook net op, frietjes, maar dan zelf gemaakt
![]()
Oh, bij jou zijn ze al net zo verwend als hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Gekookte kip vinden ze hier heerlijk...wel een filetje dan....Tickel was echt zo teleurgesteld dat hij het niet meer kreeg toen de operatiewond in zijn bekkie geheeld was
....tja na een volle maand heerlijke kipfilet in eigen bouillon vielen die blikjes en brokjes natuurlijk weer vies tegen....maar hij was ook wel enthousiast over de vleugeltjes...alleen zal hij wel moeten leren om ze soldaat te maken met zijn twee onderhoektanden....enfin aldoende leert men.....de laatste 2 vleugeltjes worden hier nu ontdaan van de laatste restjes, de rest zit in de diepvriezer....mogen ze verder in de week weer eens proberen.
Oh ik moet wel, anders heb ik zo'n enorme woest uiteenstaande bos haar waar geen borstel meer door kan. Laat staan een kam. (die komt er zelfs met leave inn niet door)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik leer hier nog wat. Ik heb trouwens geen eens conditioner in huis volgens mij
Ik heb leave in bij de action gekocht vandaag! Van hegron! Goed spul man! Vet goedkoop! En het wordt niet vet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik leer hier nog wat. Ik heb trouwens geen eens conditioner in huis volgens mij
Nou nee, dat wil je echt niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh lekker
hebben geen frituse in huis. dus moet naar de boer toe
is maar goed overigens dat die er niet staat, vannacht weer eens uit bed kunnen komen omdat huisgenoot vergeten was dat hij de oven aangezet had
Ohquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ik moet wel, anders heb ik zo'n enorme woest uiteenstaande bos haar waar geen borstel meer door kan. Laat staan een kam. (die komt er zelfs met leve inn niet door)
Hmm maar eens proberen danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb leave in bij de action gekocht vandaag! Van hegron! Goed spul man! Vet goedkoop! En het wordt niet vet!
ik zweer je. Zit in een pompje... 89 cent ofzo voor zo'n pompje. 2 kleine pompjes is genoeg! Dus jij dan ws 3. En het ruikt goddelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ohdat is wel nodig dan ja
[..]
Hmm maar eens proberen dan
Ja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:52 schreef Ynske het volgende:
k heb nu conditioner van rituals
deze [ afbeelding ] erg fijn
föhnen doe ik sowieso niet want dan heb ik een plofkop
Ja, hier in het durp verderop waar we boodschappen doen zit idd ook een Action. Maar weer eens met een bezoekje vereren. Laatste keer was alweer voor de kerst.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ohdat is wel nodig dan ja
[..]
Hmm maar eens proberen dan
heerlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook
Ruikt het wel lekker?
Mn maag rommelt ook weer als een mafkeesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan me trouwens voorstellen dat je bek af bent Q. Je was de hele week al niet lekker, en ik denk dat die Crohn er ook goed inklapt. Weerstand zit wel in je buik en darmen.
Oooh ik ook, ik heb hoofdpijn ook, alsof ik een drumband in mijn hoofd hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mn maag rommelt ook weer als een mafkees
En ik zweer het je, als ik nu mn ogen dichtdoe, flikker ik in slaap
Das hier net zo, Fohnen??? (Big hair, Adam Curry, P.Paay?) Nee doe maar niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:52 schreef Ynske het volgende:
k heb nu conditioner van rituals
deze [ afbeelding ] erg fijn
föhnen doe ik sowieso niet want dan heb ik een plofkop
Is inderdaad goed spulquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb leave in bij de action gekocht vandaag! Van hegron! Goed spul man! Vet goedkoop! En het wordt niet vet!
Van binnen wel ja, maar niet als je nog de weg op moet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Het sneeuwt hier ook! Zo mooi al dat wit!![]()
bij de V&D en in sommige plaatsen bij de Ritualswinkelof onlinequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh ik ook, ik heb hoofdpijn ook, alsof ik een drumband in mijn hoofd heb![]()
Die rituals ziet er wel aanlokkelijk uit, waar kun je dat kopen?
Moei je nog uit dan? Anders kruip je lekker Baloe op de bankquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mn maag rommelt ook weer als een mafkees
En ik zweer het je, als ik nu mn ogen dichtdoe, flikker ik in slaap
Neem asprines en ga je bed in!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh ik ook, ik heb hoofdpijn ook, alsof ik een drumband in mijn hoofd heb![]()
Die rituals ziet er wel aanlokkelijk uit, waar kun je dat kopen?
Dan ga ik volgende week eens snuffelen bij de V&Dquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij de V&D en in sommige plaatsen bij de Ritualswinkelof online
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Das hier net zo, Fohnen??? (Big hair, Adam Curry, P.Paay?) Nee doe maar niet.
Rituals is zo Mmmmm, jummie, er zit een rituals winkeltje in het ziekenhuis, sommige bezoekers, als ik weer eens lig, wijs ik hier fijntjes op.
Ga ik straks ook doen hoor maar als ik te vroeg ga dan lig ik vannacht weer wakker en daar heb ik ook niet zoveel zin in. Ik duik er straks met mijn boekje lekker in bed. Ik ben de eerste wet van de magie van Terry Goodkind aan het lezen en ik heb deel 2,3,4 en 5 al klaar liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neem asprines en ga je bed in!
En rituals kun je bij een rituals shop kopen
Baloe ligt al bij me op de bankquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Moei je nog uit dan? Anders kruip je lekker Baloe op de bank
Jaaa, wil ik ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:00 schreef Ynske het volgende:
Oeh dit wil ik nog wel eens doen
Breng een bezoek aan de City Spa en ontdek de kracht van een energetische edelstenenmassage, ervaar het ontspannende effect van een hand- en voetmassage of beleef de ultieme scheersensatie.
Rituals Cosmetics opent haar eerste City Spa in Almere. De spa is een uitbreiding van het slow shopping winkelconcept dat Rituals acht jaar geleden introduceerde. Laagdrempelige ontspanningsbehandelingen door professionele masseurs en beauty experts geven een nieuwe dimensie aan de verwenmomenten waar Rituals om bekend staat.
eet smakelijk, en geniet ervan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Jaaa, wil ik ook!
Ben nu even foetsie. Pagan heeft heerlijk gekookt voor m'n verjaardag! Dus misschien...later!
aaah die zijn zo mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga ik straks ook doen hoor maar als ik te vroeg ga dan lig ik vannacht weer wakker en daar heb ik ook niet zoveel zin in. Ik duik er straks met mijn boekje lekker in bed. Ik ben de eerste wet van de magie van Terry Goodkind aan het lezen en ik heb deel 2,3,4 en 5 al klaar liggen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga ik straks ook doen hoor maar als ik te vroeg ga dan lig ik vannacht weer wakker en daar heb ik ook niet zoveel zin in. Ik duik er straks met mijn boekje lekker in bed. Ik ben de eerste wet van de magie van Terry Goodkind aan het lezen en ik heb deel 2,3,4 en 5 al klaar liggen
Ik maak ze nooit in de frituur, altijd in de ovenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh lekker
hebben geen frituse in huis. dus moet naar de boer toe
is maar goed overigens dat die er niet staat, vannacht weer eens uit bed kunnen komen omdat huisgenoot vergeten was dat hij de oven aangezet had
Met winterbanden is het best te doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Van binnen wel ja, maar niet als je nog de weg op moet.
Had je niet ff eerder kunnen zeggen dat je jarig was?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Jaaa, wil ik ook!
Ben nu even foetsie. Pagan heeft heerlijk gekookt voor m'n verjaardag! Dus misschien...later!
das waar, maar geloof me, niet hier uit de ovenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik maak ze nooit in de frituur, altijd in de ovenStuk lekkerder (en gezonder!) Heel makkelijk te maken ook
Wij hebben wel een frituur, maar serieus nog maar 1x gebruikt, op een feestjexD
[..]
Met winterbanden is het best te doen
Maar ik gok dat jij die dan niet hebt?
Ik was die pan aan het overwegen waar je maar een lepel olie voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik maak ze nooit in de frituur, altijd in de ovenStuk lekkerder (en gezonder!) Heel makkelijk te maken ook
[..]
de actyfry of zoietsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was die pan aan het overwegen waar je maar een lepel olie voor nodig hebt.
Nope, op de auto die ik vanavond mee heb niet. Maar de auto van gister wel, en alsnog kun je gewoon niet rijden op de manier waarop je gewend bent. Elke keer dat ik moet remmen of een bocht induik, moet je opletten dat je niet gaat glijden. Alles moet gewoon zes stappen langzamer, en daarvoor rijd ik geen nachtdiensten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met Q's auto?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:05 schreef Ynske het volgende:
Q heb je nog wat gehoord over jullie auto?
Oh bah!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar, maar geloof me, niet hier uit de oven
k durf m niet eens aan te zetten, zo gaat t stinken en k krijg de troep er niet uit. maar voel me ook niet meer geroepen om dat te blijven schoonmaken als ik t niet eens gebruik
Voor in de oven heb je ook maar 1 lepel olie nodig!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
True.. Maar het scheelt wel een hoop, winterbandenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, op de auto die ik vanavond mee heb niet. Maar de auto van gister wel, en alsnog kun je gewoon niet rijden op de manier waarop je gewend bent. Elke keer dat ik moet remmen of een bocht induik, moet je opletten dat je niet gaat glijden. Alles moet gewoon zes stappen langzamer, en daarvoor rijd ik geen nachtdiensten.
Laat het maar weer mooi droog vriesweer worden. De voorspellingen gaan in ieder geval de goede kant op.
dr worden toch auto's teruggeroepen nu vanwege dat probleem met t gaspedaal.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
de actyfry of zoiets
wat k daar t jammere aan vind, een kaassoufflé/kroket oid kun je er niet in maken en die zijn ook niet lekker uit een oven
hier geen winterbanden. k doe t wel met t ov zolang t glad is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.. Maar het scheelt wel een hoop, winterbandenIdd is het dan nog steeds niet normale snelheden rijden, maar je kan iig de weg op
Haha idd!Schaatsennnnn
![]()
O zo ja. Ik had wel gehoord dat er Toyo's teruggeroepen werden, maar had nooit bedacht dat zij ook een Toyota hadden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr worden toch auto's teruggeroepen nu vanwege dat probleem met t gaspedaal.
de vraag was of hun auto daar ook onder viel
citroen c1 ook en nog een merkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo ja. Ik had wel gehoord dat er Toyo's teruggeroepen werden, maar had nooit bedacht dat zij ook een Toyota hadden.
O, ik kan nu ook de weg op. We hebben ondertussen al zoveel sneeuw gehad dat ik bijkans beter weet hoe ik met sneeuw moet tijden als met een droge weg. Het is alleen oppassen met wat diepere sneeuw en je moet veel anticiperender ( Jullie weten prima wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.. Maar het scheelt wel een hoop, winterbandenIdd is het dan nog steeds niet normale snelheden rijden, maar je kan iig de weg op
Haha idd!Schaatsennnnn
![]()
Kut dat ben ik vergeten te vragen vandaag bij de dealer. Ik ben wel langsgeweest...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:05 schreef Ynske het volgende:
Q heb je nog wat gehoord over jullie auto?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
O zo ja. Ik had wel gehoord dat er Toyo's teruggeroepen werden, maar had nooit bedacht dat zij ook een Toyota hadden.
k zou dr toch maar naar laten kijken, t zou best kunnen dat t wiel nu uit balans is (of nog erger dat er wat aan de wielophanging oid is)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut dat ben ik vergeten te vragen vandaag bij de dealer. Ik ben wel langsgeweest...
Bij de (Senes ff voor jou) parkeer garage op de sluisdijkstraat... hadden we geparkeerd. Omhoog geen probs, tot we naar benee moesten
En alle auto's voor ons klapten frontaal tegen een paal aan.
Dus ik er HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL zachtjes af, maar goed, er was niet gestrooid... ook op de weg niet... dus we gleden door als een idioot. En ik zag ons zo vol tegen die paal aankomen. Dus ik geef een ruk aan de handrem zodat de auto schuin gaat... BAF. Vol met de velg tegen de stoep aanachterwiel velg dus hea. Bleef het abs lampje branden
![]()
![]()
200 meter van de dealer af... gaat ie weer uit. Wij langs... naja alstie uit gaat en uit blijft issier niks aan de hand. Enkel de velg wat beschadigd
Ik wou net zeggen, laat alsnog naar de velg kijken. Gaat trouwens een leuke claim worden voor de eigenaar van die garage denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut dat ben ik vergeten te vragen vandaag bij de dealer. Ik ben wel langsgeweest...
Bij de (Senes ff voor jou) parkeer garage op de sluisdijkstraat... hadden we geparkeerd. Omhoog geen probs, tot we naar benee moesten
En alle auto's voor ons klapten frontaal tegen een paal aan.
Dus ik er HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL zachtjes af, maar goed, er was niet gestrooid... ook op de weg niet... dus we gleden door als een idioot. En ik zag ons zo vol tegen die paal aankomen. Dus ik geef een ruk aan de handrem zodat de auto schuin gaat... BAF. Vol met de velg tegen de stoep aanachterwiel velg dus hea. Bleef het abs lampje branden
![]()
![]()
200 meter van de dealer af... gaat ie weer uit. Wij langs... naja alstie uit gaat en uit blijft issier niks aan de hand. Enkel de velg wat beschadigd
Onder onze auto zitten wel winterbanden, maar das gelukkig een leasequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier geen winterbanden. k doe t wel met t ov zolang t glad is.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
O, ik kan nu ook de weg op. We hebben ondertussen al zoveel sneeuw gehad dat ik bijkans beter weet hoe ik met sneeuw moet tijden als met een droge weg. Het is alleen oppassen met wat diepere sneeuw en je moet veel anticiperender ( Jullie weten prima wat ik bedoel) rijden.
En schaatsen is voor mij zo mogelijk nog gevaarlijker als rijden met sneeuw, daar begin ik helemaal niet aan.
Toch word het percentage dat met winterbanden rijd wel hoger. o.a. omdat veel leasebedrijven er in de winter winterbanden onder laten gooien. Ik zou er denk ik ook wel voor opteren als ik een eigen auto had die ik dagelijk gebruikte.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Onder onze auto zitten wel winterbanden, maar das gelukkig een leaseIk hoorde laatst dat echt heel weinig mensen in NL winterbanden onder hun auto gooien, terwijl het ook met regen ontzettend veel voordelen heeft. Scheelt denk ik een hoop schade en ongelukken..
Maar ik ga idd ook vaker met de fiets of het OV
[..]Ja precies... Niet teveel sturen en remmen als dat niet kan
Mja, das idd wat lastiger
Oh.Jij wilt gewoon lekker koud weer zonder neerslag!
![]()
winterbanden zijn toch niet beter met regenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Onder onze auto zitten wel winterbanden, maar das gelukkig een leaseIk hoorde laatst dat echt heel weinig mensen in NL winterbanden onder hun auto gooien, terwijl het ook met regen ontzettend veel voordelen heeft. Scheelt denk ik een hoop schade en ongelukken..
Maar ik ga idd ook vaker met de fiets of het OV
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch word het percentage dat met winterbanden rijd wel hoger. o.a. omdat veel leasebedrijven er in de winter winterbanden onder laten gooien. Ik zou er denk ik ook wel voor opteren als ik een eigen auto had die ik dagelijk gebruikte.
Van mij mag trouwens de ganse boel dichtvriezen hoor, als ik maar niet het ijs ophoef.
Mits.
Het percentage wórdt wel hoger ja, maar het is nu nog laagquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
winterbanden zijn toch niet beter met regen
Onderzoek bij Autokampioen"
De bewering dat winterbanden bij lage temperaturen in de regen zonder meer beter presteren dan zomerbanden, mag je met een korreltje zout nemen. Winterbanden worden in de regen wel steeds beter en de beste winterbanden zitten zelfs op het niveau van zomerbanden, maar een winterband biedt geen specifieke voordelen in de regen ten opzichte van een zomerband. Winterbanden zijn vooral ontwikkeld om meer grip én minder slip te bieden onder winterse omstandigheden, dus op sneeuw en ijs. En dan zijn de voordelen zo enorm dat je kunt stellen dat het onverantwoord is om met zomerbanden op een met sneeuw bedekte weg te rijden.
Het is gewoon een feit dat winterbanden beter werken onder een temperatuur van +/- 7 graden. Het rubber is van een andere samenstelling zodat het minder snel hard word dan zomerbanden. Daarnaast zorgt het profiel ervoor dat je meer grip hebt op sneeuw. Bij ijzel zijn beide nutteloos, dan zul je met spikes meoten gaan rijden (maar dat mag geeneens in Nederland volgens mij) Wij hebben ze dan op die Mercedes liggen en het verschil is echt goed merkbaar met deze omstandigheden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
winterbanden zijn toch niet beter met regen
Onderzoek bij Autokampioen"
De bewering dat winterbanden bij lage temperaturen in de regen zonder meer beter presteren dan zomerbanden, mag je met een korreltje zout nemen. Winterbanden worden in de regen wel steeds beter en de beste winterbanden zitten zelfs op het niveau van zomerbanden, maar een winterband biedt geen specifieke voordelen in de regen ten opzichte van een zomerband. Winterbanden zijn vooral ontwikkeld om meer grip én minder slip te bieden onder winterse omstandigheden, dus op sneeuw en ijs. En dan zijn de voordelen zo enorm dat je kunt stellen dat het onverantwoord is om met zomerbanden op een met sneeuw bedekte weg te rijden.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ikheb net geloof ik 26 dingen in een pan geflikkerd die niet bij elkaar horen
curry van de toko, kokosmelk, kip, klein beetje gemalen kokos ook nog, beetje kurkuma, zakje wokgroente (), ananas en zilvervliesrijst
als iemand weet wat ik nou bij elkaar gegooit heb wat neit moet laat het me weten, maar het is toch lekker dus veel maakt het me niet uit![]()
ohja en de extra hete sambal van de toko
Klopt, in andere Europese landen is het 's winters gewoon verplicht. Oostenrijk ook btwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat winterbanden beter werken onder een temperatuur van +/- 7 graden. Het rubber is van een andere samenstelling zodat het minder snel hard word dan zomerbanden. Daarnaast zorgt het profiel ervoor dat je meer grip hebt op sneeuw. Bij ijzel zijn beide nutteloos, dan zul je met spikes meoten gaan rijden (maar dat mag geeneens in Nederland volgens mij) Wij hebben ze dan op die Mercedes liggen en het verschil is echt goed merkbaar met deze omstandigheden.
Het is in bepaalde deelstaten in Duitsland zelf zo dat je niet verzekerd bent als je geen winterbanden hebt, en een ongeluk krijgt.
klopt ja, in DL moet je altijd winterbanden in de winter gebruiken én sneeuwkettingen in de auto hebben liggen, dat je ze er meteen onder kan gooien indien nodig. heb je een van beide niet en wel een ongeluk, dan word er niet uitbetaaldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat winterbanden beter werken onder een temperatuur van +/- 7 graden. Het rubber is van een andere samenstelling zodat het minder snel hard word dan zomerbanden. Daarnaast zorgt het profiel ervoor dat je meer grip hebt op sneeuw. Bij ijzel zijn beide nutteloos, dan zul je met spikes meoten gaan rijden (maar dat mag geeneens in Nederland volgens mij) Wij hebben ze dan op die Mercedes liggen en het verschil is echt goed merkbaar met deze omstandigheden.
Het is in bepaalde deelstaten in Duitsland zelf zo dat je niet verzekerd bent als je geen winterbanden hebt, en een ongeluk krijgt.
dat van die meer grip is een twijfelgeval volgens de automonteurmeneer waar ik mee gesproken hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Het percentage wórdt wel hoger ja, maar het is nu nog laag
En het helpt wel beter tegen regen, simpelweg om het feit dat de groeven in die banden (weet ik veel hoe je dat noemt) dieper zijn dan bij zomerbanden, dus kan daar meer regen door wegglijden, dus heb je meer gripEn idd, bij sneeuw heb je er nog meer voordelen van omdat je banden dan niet vol met sneeuw gaan zitten, dus dan heb je ook meer grip
Ja, dat soort kennis krijg je nou eenmaal met een vent die echt he-le-maal gek is van auto's![]()
![]()
Duitsland kwam zo als eerste bovendrijven omdat ik daar twee weken geleden was. Die jongen was trouwens deze week pas vanmiddag thuis. En heeft hele stukken op kettingen gereden op de snelweg. Zo bar was het daar deze week.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Klopt, in andere Europese landen is het 's winters gewoon verplicht. Oostenrijk ook btw
werk zequote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Duitsland kwam zo als eerste bovendrijven omdat ik daar twee weken geleden was. Die jongen was trouwens deze week pas vanmiddag thuis. En heeft hele stukken op kettingen gereden op de snelweg. Zo bar was het daar deze week.
Dames en Heer. Ik ga er vandoor. Tot ergens morgenavond ofzo. heb morgen overdag ook alweer helemaal volgepland.
versgebakken sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:50 schreef Ynske het volgende:
t sneeuwt en begint ineens best hard te onweren
Dr is naar gekeken. Niks aan de hand volgens die kerel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou dr toch maar naar laten kijken, t zou best kunnen dat t wiel nu uit balans is (of nog erger dat er wat aan de wielophanging oid is)
Geen slechte combiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
ikheb net geloof ik 26 dingen in een pan geflikkerd die niet bij elkaar horen
curry van de toko, kokosmelk, kip, klein beetje gemalen kokos ook nog, beetje kurkuma, zakje wokgroente (), ananas en zilvervliesrijst
als iemand weet wat ik nou bij elkaar gegooit heb wat neit moet laat het me weten, maar het is toch lekker dus veel maakt het me niet uit![]()
ohja en de extra hete sambal van de toko
k geloof dat ik graag eens bij jou aanschuif om te etenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen slechte combi![]()
Zo kook ik ook meestal. Vanochtend was ik bezig met die sandwiches en toen bedacht ik: hey, daar kanik voor vanavond een koude kipsalade mee maken. Zelf een echt lekkere honing-mosterddressing gemaakt en gebakken aardappels erbij... was super. Was ook vanalles wat. Voor 3 personen: een kleine kipfilet, een half zakje rucola slamix, een flinke bosui, kleingesneden cherrytomaatjes, heel dun gesneden komkommer en kleine stukjes avocado. Kip gebakken met een klein beetje zout en peper en af laten koelen voor de salade.![]()
Mijn mannen houden weer van me
Ohjee... Succes dan maar!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Duitsland kwam zo als eerste bovendrijven omdat ik daar twee weken geleden was. Die jongen was trouwens deze week pas vanmiddag thuis. En heeft hele stukken op kettingen gereden op de snelweg. Zo bar was het daar deze week.
Dames en Heer. Ik ga er vandoor. Tot ergens morgenavond ofzo. heb morgen overdag ook alweer helemaal volgepland.
foto!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
zo, ik zit. Eindelijk.
Morgen verder
Ik zweer mn schouw is blauw
wauw, een lauwe blauwe schouwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
zo, ik zit. Eindelijk.
Morgen verder
Ik zweer mn schouw is blauw
Vloerbedekking eruit, alles uit de kamer grotendeels, vloer schoongemaakt, schouw gedaan, plinten geverfd, tv en bank weer terug gezet, dingen weggepleurd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaaaaaaa foto Q!
Veel gedaan dus vandaag?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is iets donkerder. En nog niet droog
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef Ynske het volgende:
oeh das echt blaaaaauw
Wat had je je voorgesteld?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ik had me iets anders voorgesteld![]()
de enige manier waarop je nu chill voor het knapperende vuur kan blauwschouwen, is met een openhaard dvd
Alleen onder de douche kammen trouwens hè.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh ik moet wel, anders heb ik zo'n enorme woest uiteenstaande bos haar waar geen borstel meer door kan. Laat staan een kam. (die komt er zelfs met leave inn niet door)
paarsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Vindt je ervan?
Eigenlijk moeten we nog ff wachten op het zeilziet er dan beter uit.
Ik wilde wel graag paars. Donker paarsig. Maar dat vond MM niks.
Deze vond hij wel tof. Of appelgroen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Neh, hadden we maar een openhaardquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
paars![]()
![]()
k denk dat ik t met de vloer erbij beter kan beoordelen, nu vind ik t eeeeeerg blauw
had ook gedacht dat t een schouw was waar een openhaard in zit
Haaaa, nice. Die kleur had ik in Nijmegen ook op de schouw en het plafond (schouw liep door tot aan het plafond).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik hem ook genomen. De vloer eiken. Beetje baloe kleur volgens MM.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haaaa, nice. Die kleur had ik in Nijmegen ook op de schouw en het plafond (schouw liep door tot aan het plafond).
Het bleef een fijne kleur die opwekkend werkte.
Jij zou Joel's kamer wel leuk vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:26 schreef Ynske het volgende:
zo zou ik graag later een muur of een paar banen met deze of dezelfde in paars willen hebben
[ afbeelding ]
ja, waar je vuur in kan doen zonder je vloer te verbranden enzoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat had je je voorgesteld?een echte schouw?
hebbie een foto?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij zou Joel's kamer wel leuk vinden
of eentje op biogasquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, waar je vuur in kan doen zonder je vloer te verbranden enzo
laat je hem kaal of misschien een gelhaard tegenaan hangen? of hang je er een tv?
hang er een ingelijste foto op van een vuurtje!
ben ik aan het uploaden. Komt eraanquote:
blijft kaal. Ding is altijd kaal geweest. Of MM moet ooit zin hebben om er op te tekenen, een vlam met hout.. dan werk ik het met verf uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, waar je vuur in kan doen zonder je vloer te verbranden enzo
laat je hem kaal of misschien een gelhaard tegenaan hangen? of hang je er een tv?
hang er een ingelijste foto op van een vuurtje!
Ooh ik hoor net van de baas dat dat kitsch. Dus dat gaat niet dioorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
blijft kaal. Ding is altijd kaal geweest. Of MM moet ooit zin hebben om er op te tekenen, een vlam met hout.. dan werk ik het met verf uit.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
verbrandt dat schoon genoeg om zonder schoorsteen op te hangen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga ik op het balkon doen zodra het weer het toelaatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
als ik later op mezelf de kans krijg, worden mijn muren a la gaudi
nee een blauwe schouw is wel heel erg jan de bouvrie danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik hoor net van de baas dat dat kitsch. Dus dat gaat niet dioor
Ik vind hem wel heel erg kek stiekemquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee een blauwe schouw is wel heel erg jan de bouvrie dan![]()
ik wil een calcifer![]()
[ afbeelding ]
die kamer is tof!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga ik op het balkon doen zodra het weer het toelaat
Gaudi-fan is
hijs inderdaad leukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel erg kek stiekemsmurfen blaaaaaaaaauw
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hijs inderdaad leuk![]()
maar als je schouw al blauw is kan je denk ik de gevestigde regels van stijl en kitsch wel laten varen
In Rotterdam zit een tegelhandelaar die echt heeeel bijzondere tegels heeft (en heel aparte keukens en badkamers) die me heeft toegezegd dat ik daar kapotte tegels mag komen halenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die kamer is tof!![]()
en dat huis![]()
![]()
ik hou het denk ik dan binnen op de muren bij ronde hoeken / vormen en veel wit
en natuurlijk deuren dan met mooi hout![]()
de gekleurde tegelscherven is misschien iets voor in de badkamer dan
ga dan voor metallic rozequote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]punt, punt
Ik had metallic grijs ook tof gevonden trouwens
Ja godverdomme, die wilde ik. Vond MM homoquote:
metallic roze is niet homo.... dat is juist heel koelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja godverdomme, die wilde ik. Vond MM homo
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
het gekke is btw, dat een andere grote architect waar ik fan van ben mies van de rohe is
Lijkt wel een plastic speelgoedhuisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
golvende muren![]()
mooie houten deuren![]()
chesterfield, gaudi approved
mwah, dit is volgens mij nog best comfortabelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
het nadeel aan Mies van der Rohe vind ik dat het oncomfortabel is.
heb er weleens op gezeten en het was kutquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, dit is volgens mij nog best comfortabel
[ afbeelding ]
de kussens zien er dun uit, maar ze hangen in banden, dus is best zacht.
[ afbeelding ]
ik wil er een
Leuke verhalen, jouw scharrels.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb er weleens op gezeten en het was kut
Had ooit een zeer tijdelijke lover die enorm geilde op het verzamelen van dit soort spullen.
I love it. Vooral die muren en de chesterfield. Alleen zou ik ze gekleurd willen hebben en niet wit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt wel een plastic speelgoedhuis
Ik houd van strak klassiek. Herenhuizen enzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
I love it. Vooral die muren en de chesterfield. Alleen zou ik ze gekleurd willen hebben en niet wit.
Of wel wit en dan heel veel doen met stoffen en verlichting
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leuke verhalen, jouw scharrels.
art deco is wel iets voor jouquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd van strak klassiek. Herenhuizen enzo.
Toen ik op kamers ging haalde ik ook alles bij Ikea. Maar bij een echt huis zou ik de Ikea willen ontwijken. Een oude echt houten vloer enzo, donkere meubels. Hmmquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben fan van Ikea: redelijk duurzaam, redelijk te betalen en ze hebben altijd wel iets dat ik leuk vind
het is dan ook geen sofa ofzo waar je onderuitgezakt in moet liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb er weleens op gezeten en het was kut
Had ooit een zeer tijdelijke lover die enorm geilde op het verzamelen van dit soort spullen.
Nou, een inrichting met een vleugje art deco misschien.quote:
Als ik rijk was en alleen woonde, dan zou ik het ook wel wetenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik op kamers ging haalde ik ook alles bij Ikea. Maar bij een echt huis zou ik de Ikea willen ontwijken. Een oude echt houten vloer enzo, donkere meubels. Hmm.
zweeds design is sowieso ook erg tofquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben fan van Ikea: redelijk duurzaam, redelijk te betalen en ze hebben altijd wel iets dat ik leuk vind
nu je niet alleen woont mag je niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik rijk was en alleen woonde, dan zou ik het ook wel weten
Ik mag alles, op één ding na: mijn asbak legen in het draadmandjesvuilnisbakjequote:
Begin maar vast danquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zweeds design is sowieso ook erg tofalleen zou ik geen ikea in mijn huis halen, ik wil eigenlijk alles zelf maken
Mijn vader gooit ook alles op de eettafel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mag alles, op één ding na: mijn asbak legen in het draadmandjesvuilnisbakje
Ik heb nog even nagedacht.... nee, verder mag ik alles
Nee... 5 katten en kinderen. En ik ben zelf ook niet al te voorzichtig. En ik ken mezelf: als de bank ¤ 10.000 heeft gekost, dan kan ik er slecht tegen als er ranja overheen gaat en de katten er overheen gaan.
Daarbij: ik ben vrij van de makkelijke. Als ik een hobbyprojectje heb (denk aan zagen, timmeren en verven), dan doe ik dat graag gewoon binnen op de eettafel. Ik weet zeker dat ik er een probleem mee ga hebben als de eettafel ¤ 6.000 heeft gekost.
Als ik alleen zou wonen, zou ik ruimte zat hebben om al het woeste gedoe in een aparte kamer te doen.
Dwast
Oh my goodness, wat walgelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, hara, als je Gaudi al erg vind, dit is Hundertwasser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zijn er ook mee grootgegroeid. Bij ons thuis mocht vrijwel alles. Als we maar zorgden dat ze er a) niet teveel last van hadden, en b) we alles is originele staat terugbrachten als we er klaar mee waren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader gooit ook alles op de eettafel.
Ik vind het mooiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
trouwens, hara, als je Gaudi al erg vind, dit is Hundertwasser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zijn er ook mee grootgegroeid. Bij ons thuis mocht vrijwel alles. Als we maar zorgden dat ze er a) niet teveel last van hadden, en b) we alles is originele staat terugbrachten als we er klaar mee waren.
Dus werd in de winter de vloerbedekking opgerold en gingen de brommers gewoon binnen uit elkaar
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh my goodness, wat walgelijk..
Dan snap ik waarom je chick blij is met Ikea.quote:
quote:
een mooie toiletrolhouder op een marmeren barokzuil ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef Harajuku. het volgende:
Er mag trouwens ook wel wat baroque in mijn huis..
Ja, erg handig. Vooral leuk als je weer gaat verkopen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou zelf erg van strak, maar ik wil ronde kamers / muren en houten vloeren / deuren
Het enige leuke aan die dingen vind ik de vloerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef nokwanda het volgende:
Waar ik nog wel zou willen wonen is in een heel oud huis met een oud balkenplafond en een originele enorme haard. Eventueel met leefkuil en met een vloer van of natuursteen, of van hout. Geen laminaat. Echt hout.
Oude boerderij/cottage/zuid europees.
Wij hadden maar een paar regels. Vier daarvan weet ik nog goed:quote:
klinkt wel heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden maar een paar regels. Vier daarvan weet ik nog goed:
- alles op slot als je weggaat,
- heb respect voor je moeder
- zorg dat je op de afgesproken tijd thuis bent
- laat je altijd thuisbrengen
Als we ons daar een beetje aan hielden was er geen vuiltje aan de lucht. Maar owee als je je er niet aan hield
Vreemd eigenlijk. Wij vonden het heel normaal en maakten er ook verder geen misbruik van. Terugkijkend was het wel heel bijzonder.
truste en veel leesplezierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:58 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapenNouja, iig in bed nog ff lezen
Maar wel lekker pitten daarna
![]()
Trusten!
like I care, alles wat te verbouwen is is ook te ont-verbouwenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, erg handig. Vooral leuk als je weer gaat verkopen..
Ja, ontbouw jij maar ronde muren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
like I care, alles wat te verbouwen is is ook te ont-verbouwen
Je hebt weinig gemist; het is stil hierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:17 schreef Bamba het volgende:
Alles goed hier? Ik heb totaal niet bijgelezen
laat maar ik verf ze wel blauwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ontbouw jij maar ronde muren.
Hmm echt weekend dus? Heeft iedereen opeens een echt leven?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist; het is stil hier
Of ze zitten stiekem ergens anders en wij mochten niet meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
Hmm echt weekend dus? Heeft iedereen opeens een echt leven?![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ze zitten stiekem ergens anders en wij mochten niet mee
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
of jullie kunnen meer lullen, ik post wel mee
Lekker!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, diep droevig
Ik ga maar even koffiedrinken
*binnenplof*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
oh dus dit is het? iedereen is pleite?
It's all the same fucking day man...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog iets om over te praten?
the meaning of life ofzo
Ja, ik,ook, mijn schoonmama heeft hem, bevalt goed. Maar ik vin hem zo duurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Vraag 'm volgend jaar voor je verjaardagquote:Op zondag 31 januari 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Ja, ik,ook, mijn schoonmama heeft hem, bevalt goed. Maar ik vin hem zo duur
Mjaaaa. we zijn hier net klaar met natafelen, heerlijk, grote garnalen op z''n grieks, met tomaat en feta en ouzo. Heerlijke rijst met een kaffir blaadje er door!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen slechte combi![]()
Zo kook ik ook meestal. Vanochtend was ik bezig met die sandwiches en toen bedacht ik: hey, daar kanik voor vanavond een koude kipsalade mee maken. Zelf een echt lekkere honing-mosterddressing gemaakt en gebakken aardappels erbij... was super. Was ook vanalles wat. Voor 3 personen: een kleine kipfilet, een half zakje rucola slamix, een flinke bosui, kleingesneden cherrytomaatjes, heel dun gesneden komkommer en kleine stukjes avocado. Kip gebakken met een klein beetje zout en peper en af laten koelen voor de salade.![]()
Mijn mannen houden weer van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |