Trots op je!quote:
Neuj... Ik ken hem alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; bek vol prei, bek vol pudding (als ik het goed versta; het blijft Gronings tenslotte))
Zou jij niet in je pyjamabroekje plassen
Ja, die zijn hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
mag jij blij zijn dat ze 'zo'n pien' niet zong!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Jquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
Boodschapjes binnen.
Strega, van harte hè Maak er wat moois van!![]()
Dat klinkt dirrrrtey!quote:
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
En hier verder.
Schoon- moeder en zus hebben bruidsjurk uitgezocht vandaag. Toch nog knap dat ze die voor april kunnen leveren. Ze wil niet precies zeggen hoe en wat dus dat is al 1 onderwerp minder vandaag.
Ik heb vind het altijd wel vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben op MTV beland: my super sweet 16.
O
My
Gawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen hebben echt geld teveel en verstand te weinig.![]()
Maar het is net als bij een ongeluk: je blijft kijken.![]()
Catje!!!quote:
Ja, las net een tweetje van Pe.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Ja, daar was de bende van Baflo Bill goed in. (Wees maar blij dat je niet en Assen woont)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Ach, het echtpaar weer verenigd!quote:
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?
Sterkte.
Tja, dat ben ik met je eens, ik kan me voorstellen dat je ervoor kiest om het alleen of met je moeder te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.
Ik vind heel die bruiloft op stel en sprong sowieso een beetje apart.
ik vind mezelf ook niet echt een type voor trouwjurkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
Ik ben niet zo van de trouwjurken, bij sommige mensen past het gewoon goed, zie de foto aan het strand van Ingetje een tijd geleden.
Bij mezelf vind ik het 3 x niks. Ik ben er gewoon geen type voor, wel weer voor zigeunerinnen rokken/jurken enz...dat dan weer wel.
Oh, dus daar was je vannacht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef Strega het volgende:
Ja hoor, heb vanaf 23.00 gisteravond teruggelezen!
Ja, natuurlijk! Ik wilde alle in en outs weten!quote:
Tja, dat is dan wel heel, euh....Jane Austen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook niet echt een type voor trouwjurken![]()
sorry zelfs na googlen zegt het me nietsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, dat is dan wel heel, euh....Jane Austen?
Wat, je kent Austen niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry zelfs na googlen zegt het me niets
moet ik me nu schamen?quote:
ik ga kijken of ik iets before-igs hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Zwabber, doe eens before en after foto please.
Victoriaanse engelse schrijfster. Veel kostuum films zijn naar een script van haar hand. (Emma Thomson heeft veel van haar boeken verfilmd'geacteerd)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry zelfs na googlen zegt het me niets
* Pagan mompelt iets over goed gereedschap.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekijk het aan de positieve kant, je hebt vandaag geen hamer en spijkers hoeven bietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja maar Trovey, je weet toch...... eerst vangen, dan schoonmaken, dan bakken, frituren, pocheren of iets dergelijks, daarna uitserveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef trovey het volgende:
Zo eindelijk kippenvleugetljes gevonden....![]()
Resultaten in laatste halve uur.
17.45 uur: vleugel 1: 1 vleugel op keukenvloer: Palle rent op vleugel af....zet klauw erop en begint te trekken en rukken aan vleugel...resultaat tot nu....vleugel bijna kaal....nadeel...Palle mag het eigenlijk niet hebben als nierpatient
....maar hij zat zo te genieten
...ach moet maar eens kunnen
....die nierbrokken/natvoer moeten hem nu ook wel eens na ruim 3 jaar uit de neus komen
Ondertussen zaten Tickel en Solvfaks aandachtig de boel te bestuderen: ook maar een vleugel...Tickel doet zijn best maar ja 2 hoektanden is niet van je het met een kippenvleugel...resultaat hier en daar een stukje eraf gekauwd en nu is hij nog bezig .
Solvfaks is zoals gewoonlijk weer bezitterig en kan het slaan naar adere katten niet laten ...echter na eerst een goed begin is hij het nu zat en is niet meer in zicht. (edit: hij is weer terug)
Noelle: met veel spuug en herrie is ze begonnen....lette even niet op en toen heeft mevrouw zelf er maar eentje gepakt uit de verpakking want iemand anders wilde haar stuk.![]()
Coriandra: totaal geen belangstelling...ligt liever op sudderplankje
Trico: duurde even voordat ze doorhad dat er blijkbaar wat te halen viel maar is nu de boel aan het belikken en doet poging om er wat af te krijgen
Sylvester: likken van de vleugel....OK dat was het![]()
Bearke: Watte....oh fijn voor jullie en slaapt verder![]()
Emily: Wat hebben jullie daar....oh rauw vlees aan een stokje....blijft nog wat naar de andere katten kijken zonder zelf vleugel aan te raken en is nu elders
Palle is inmiddels klaar met vleugel 1 en is aan numero 2 begonnen![]()
Conchita en Sasha:
Conchita komt eraan lopen....snuffel snuffel....te moeilijk....oh daar ligt een los stukje vlees....bleh rauw...eet ik niet...terug naar de bank in de kussens![]()
Sasha: hé wat is dat.....even meenemen en verdedigen....mmmmh valt toch tegen....wat moet ik ermee....nee dat rauwe losse stukje vlees is ook niet lekker....nou ik weet niet hoor....eerst maar eens even die katten bestuderen voordat ik me er echt aan waag![]()
Tot zover
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over goed gereedschap.ja en wat geen licht krijgt groeit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Zwabber, doe eens before en after foto please.![]()
🐙
like mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
Ik ben niet zo van de trouwjurken, bij sommige mensen past het gewoon goed, zie de foto aan het strand van Ingetje een tijd geleden.
Bij mezelf vind ik het 3 x niks. Ik ben er gewoon geen type voor, wel weer voor zigeunerinnen rokken/jurken enz...dat dan weer wel.
Oooh....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en wat geen licht krijgt groeit niet![]()
[..]
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Doe je ook scrunchen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |