Trots op je!quote:
Neuj... Ik ken hem alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; bek vol prei, bek vol pudding (als ik het goed versta; het blijft Gronings tenslotte))
Zou jij niet in je pyjamabroekje plassen
Ja, die zijn hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
mag jij blij zijn dat ze 'zo'n pien' niet zong!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Jquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
Boodschapjes binnen.
Strega, van harte hè Maak er wat moois van!![]()
Dat klinkt dirrrrtey!quote:
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
En hier verder.
Schoon- moeder en zus hebben bruidsjurk uitgezocht vandaag. Toch nog knap dat ze die voor april kunnen leveren. Ze wil niet precies zeggen hoe en wat dus dat is al 1 onderwerp minder vandaag.
Ik heb vind het altijd wel vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben op MTV beland: my super sweet 16.
O
My
Gawd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen hebben echt geld teveel en verstand te weinig.![]()
Maar het is net als bij een ongeluk: je blijft kijken.![]()
Catje!!!quote:
Ja, las net een tweetje van Pe.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj... Ik ken hem al
De bende van Baflo Bill
Pe Daalemmer en Rooie Rinus
Ja, daar was de bende van Baflo Bill goed in. (Wees maar blij dat je niet en Assen woont)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn het
Het heeft me mooi een huwelijkspartner opgeleverd
Ach, het echtpaar weer verenigd!quote:
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef Strega het volgende:
[..]
En jij was niet mee gevraagd? Hoewel, vind je dat erg?
Sterkte.
Tja, dat ben ik met je eens, ik kan me voorstellen dat je ervoor kiest om het alleen of met je moeder te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.
Ik vind heel die bruiloft op stel en sprong sowieso een beetje apart.
ik vind mezelf ook niet echt een type voor trouwjurkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
Ik ben niet zo van de trouwjurken, bij sommige mensen past het gewoon goed, zie de foto aan het strand van Ingetje een tijd geleden.
Bij mezelf vind ik het 3 x niks. Ik ben er gewoon geen type voor, wel weer voor zigeunerinnen rokken/jurken enz...dat dan weer wel.
Oh, dus daar was je vannacht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef Strega het volgende:
Ja hoor, heb vanaf 23.00 gisteravond teruggelezen!
Ja, natuurlijk! Ik wilde alle in en outs weten!quote:
Tja, dat is dan wel heel, euh....Jane Austen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook niet echt een type voor trouwjurken![]()
sorry zelfs na googlen zegt het me nietsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja, dat is dan wel heel, euh....Jane Austen?
Wat, je kent Austen niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry zelfs na googlen zegt het me niets
moet ik me nu schamen?quote:
ik ga kijken of ik iets before-igs hebquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Zwabber, doe eens before en after foto please.
Victoriaanse engelse schrijfster. Veel kostuum films zijn naar een script van haar hand. (Emma Thomson heeft veel van haar boeken verfilmd'geacteerd)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry zelfs na googlen zegt het me niets
* Pagan mompelt iets over goed gereedschap.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekijk het aan de positieve kant, je hebt vandaag geen hamer en spijkers hoeven bietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja maar Trovey, je weet toch...... eerst vangen, dan schoonmaken, dan bakken, frituren, pocheren of iets dergelijks, daarna uitserveren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:33 schreef trovey het volgende:
Zo eindelijk kippenvleugetljes gevonden....![]()
Resultaten in laatste halve uur.
17.45 uur: vleugel 1: 1 vleugel op keukenvloer: Palle rent op vleugel af....zet klauw erop en begint te trekken en rukken aan vleugel...resultaat tot nu....vleugel bijna kaal....nadeel...Palle mag het eigenlijk niet hebben als nierpatient
....maar hij zat zo te genieten
...ach moet maar eens kunnen
....die nierbrokken/natvoer moeten hem nu ook wel eens na ruim 3 jaar uit de neus komen
Ondertussen zaten Tickel en Solvfaks aandachtig de boel te bestuderen: ook maar een vleugel...Tickel doet zijn best maar ja 2 hoektanden is niet van je het met een kippenvleugel...resultaat hier en daar een stukje eraf gekauwd en nu is hij nog bezig .
Solvfaks is zoals gewoonlijk weer bezitterig en kan het slaan naar adere katten niet laten ...echter na eerst een goed begin is hij het nu zat en is niet meer in zicht. (edit: hij is weer terug)
Noelle: met veel spuug en herrie is ze begonnen....lette even niet op en toen heeft mevrouw zelf er maar eentje gepakt uit de verpakking want iemand anders wilde haar stuk.![]()
Coriandra: totaal geen belangstelling...ligt liever op sudderplankje
Trico: duurde even voordat ze doorhad dat er blijkbaar wat te halen viel maar is nu de boel aan het belikken en doet poging om er wat af te krijgen
Sylvester: likken van de vleugel....OK dat was het![]()
Bearke: Watte....oh fijn voor jullie en slaapt verder![]()
Emily: Wat hebben jullie daar....oh rauw vlees aan een stokje....blijft nog wat naar de andere katten kijken zonder zelf vleugel aan te raken en is nu elders
Palle is inmiddels klaar met vleugel 1 en is aan numero 2 begonnen![]()
Conchita en Sasha:
Conchita komt eraan lopen....snuffel snuffel....te moeilijk....oh daar ligt een los stukje vlees....bleh rauw...eet ik niet...terug naar de bank in de kussens![]()
Sasha: hé wat is dat.....even meenemen en verdedigen....mmmmh valt toch tegen....wat moet ik ermee....nee dat rauwe losse stukje vlees is ook niet lekker....nou ik weet niet hoor....eerst maar eens even die katten bestuderen voordat ik me er echt aan waag![]()
Tot zover
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over goed gereedschap.ja en wat geen licht krijgt groeit nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Zwabber, doe eens before en after foto please.![]()
🐙
like mequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
Ik ben niet zo van de trouwjurken, bij sommige mensen past het gewoon goed, zie de foto aan het strand van Ingetje een tijd geleden.
Bij mezelf vind ik het 3 x niks. Ik ben er gewoon geen type voor, wel weer voor zigeunerinnen rokken/jurken enz...dat dan weer wel.
Oooh....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en wat geen licht krijgt groeit niet![]()
[..]
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Doe je ook scrunchen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
enige before foto die ik hier heb, is er een die iedereen al vaak zat gezien heeft, maar goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat alleen op voor chlorofyl gebaseerde groei, ik zit veel achter de PC, maar ik vegeteer nog niet hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Nee??? Laat zien! Wel de heerlijke foto's op het poezelforum.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
like me
Heb jij onze trouwfoto's weleens gezien?
Laatste keer toch? Succes. Gezichtje zachtjens schoonmaken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er weg van, op naar de tweede ronde glitterop mijn gezicht.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee??? Laat zien! Wel de heerlijke foto's op het poezelforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze straks wel weg, want manlief heeft niet echt zin in zijn hoofd op fok
[ Bericht 11% gewijzigd door nokwanda op 30-01-2010 19:43:58 ]Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:
niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op voor chlorofyl gebaseerde groei, ik zit veel achter de PC, maar ik vegeteer nog niet hoor.
dat hoor ik liever dan hurleyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef Pagan het volgende:
Zwabber, je lijkt een beetje op Jack Black.
Ik ga in de keuken zitten, whiskey drinken koken.
Kan ik me voorstellen. Wel een enorm leuk en lief kadoo!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef nokwanda het volgende:
Hier vandaag verjaardag van dochter van man. Dus ik stond om 7 uur al in de keuken. We hadden het cadeautje al een paar weken geleden gegeven (abbo Blijdorp). Nu gingen we met schoonmoeder en we wilden toch niet met lege handen aankomen. Bloemetje is leuk, maar wel standaard, dus we besloten dat we een high tea zouden maken. Daarom stond ik vanochtend scones te bakken en stond man de clotted creamvariant met mascarpone te maken. Daarna heel veel lekkere sandwiches. Duurde wel een uur of twee voor alles klaar was en we schoonmoeder op konden gaan halen.
Ben best moe.
Lostquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat hoor ik liever dan hurley![]()
highland park I presume?
hoezo is t raar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel raar en haar schoonmoeder was ook niet mee. Maar mijn zus had haar aanstaande schoonzus ook niet mee gevraagd. Of ik het erg vind tja ik vind het altijd wel leuk en ben natuurlijk nieuwsgierig.
Ik vind heel die bruiloft op stel en sprong sowieso een beetje apart.
Verse vogeltje rechtstreeks uit de binnenvoliere lukt hier ook welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar Trovey, je weet toch...... eerst vangen, dan schoonmaken, dan bakken, frituren, pocheren of iets dergelijks, daarna uitserveren.
Massimo, onze Main Coon, kijkt bij rauw vlees (biefstuk, entrecot) zo van, gooi het ff in de grill pan voor me. Dit leeft nog bijna. Z'n muizen heeft ie dan weer wel graag vers.
zien!!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
pffffffffffffffff
Vanaf 12u al bezig hier. Vloerbedekking eruit, lijmresten verwijderen, plinten schoonmaken en verven want die zagen er ook niet uiten gelijk de schouw maar blauw, ja echt blauw, geverfd.
Wat een pokke klus. En wat kutbende hier zeggodsamme, ik heb nog nooit zoveel troep gezien
zo heeft Macka een heel mooie jurk gehad ietwat richting gotischquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:52 schreef Strega het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal ze straks wel weg, want manlief heeft niet echt zin in zijn hoofd op fokToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wat die poezenmevrouw zegt. Als je je eigen stront post moet een beetje vloerbedekking ook te doen zijn.quote:
buh, ik heb vandeweek kip staan koken voor de monsters hier. Niemand at het. Zelfs de boullion niet. Toen ik het stond te maken stonden ze om me heen te krijsen en te juichen met alle pootjes in de lucht. Bij het opdienen... allemaal opgetrokken neusjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Verse vogeltje rechtstreeks uit de binenvoliere lukt hier ook welmaar de enige die er echt werk van maakt van die vleugeltjes zijn Palle en Noelle...De rest die een poging heeft gewaagd wil wel maar vrouwtje.....haal jij het even van het bot af
....st ik nog te doen ook voor Tickel
....Sylvester is ook vol belangstellling maar rauw nee
....Sasha staat nog steeds alles te verdedigen....weet niet wat ze er mee aan moet maar ja....ergens komt die oerwolf toch los
Wauw, die tweede is echt een "koninklijk" portret! Heer N. word vast niet herkend met dat haar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[spoiler]
Ik haal ze straks wel weg, want manlief heeft niet echt zin in zijn hoofd op fok
Nee, hij had donderdag van mij Glen Moray 12 years single malt gekregenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat hoor ik liever dan hurley![]()
highland park I presume?
Jezusquote:
Katten zijn handig op dat gebied. Mevrouw hier lust de groene brokjes niet, wat telkens resulteerd in een bakje met een bodempje groene brokjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
buh, ik heb vandeweek kip staan koken voor de monsters hier. Niemand at het. Zelfs de boullion niet. Toen ik het stond te maken stonden ze om me heen te krijsen en te juichen met alle pootjes in de lucht. Bij het opdienen... allemaal opgetrokken neusjes.
Later deed ik er wat brokjes bij. Poeska presteerde het om de stukjes kip uit het bakje te peuteren en de brokjes op te eten.
quote:
quote:Uit de douche smeer je een leave-in conditioner in je zeiknatte haar (of je pakt een klein beetje van de was-conditioner en smeer je dat door je haar, voor de arme mensen onder ons).
Vervolgens kneed je wat water met je handen uit je haar; hang je hoofd voorover en 'schep' je haar bij de punten op en beweeg je handen naar je hoofd. Ben je bijna boven, dan knijp je. Scrunchen heet dit.
Om af te maken scrunch je een gel door je haar. Ik gebruik 2 tot 3 flinke dotten (ter grootte van een 1-euromunt) voor mijn schouderlange haar. Nu leg je ook je scheiding een beetje goed.
Eventueel föhn je je haar met een diffuser, maar dan wel op de koudste stand. De beste manier; plaats de diffuser onder de punten van je haar (UIT!), laat je haar in de kom vallen en beweeg de kom naar je hoofdhuid. Zet hem dan pas áán! Ben je klaar of wil je naar een andere plek, dan zet je eerst de föhn uit, daarna haal je hem pas uit je haar.
Je föhnt je haar niet helemaal gortdroog, maar je laat altijd wat vocht achter om natuurlijk op te laten drogen.
Is je haar droog, dan heb je een schitterende bos, keiharde, gel-krullen. Maar je wilt zachte, beweeglijke krullen, dus ga weer voorover staan en scrunch je haar tot het niet meer kraakt. Dat kraken is de gel die kraakt, niet je haar, of je moet stiekem toch nog steeds sulfaten gebruiken…
Eventueel eindig je met een natuurlijke wax of een drupje olie of een dotje mousse.
Voila, glanzende, beweeglijke en vooral gezonde krullen.
Jurkje was gewoon op de markt gekocht en van gebruikte sari-zijde.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Wauw, die tweede is echt een "koninklijk" portret! Heer N. word vast niet herkend met dat haar.
Wat mooi zeg, die jurk, Thais? Zijde? Prachtig.
Onze trouwfoto's zijn helaas nog van het pre digitale tijdperk. Voorts hebben wij trouwfoto's met een heleboel halve hoofden, Mijn broer had de foto's gemaakt met onze oude spiegelreflex en dat gaf soms "vreemde" resultaten.
Dat ligt er dus niet meer inquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat die poezenmevrouw zegt. Als je je eigen stront post moet een beetje vloerbedekking ook te doen zijn.
Maare, word wel mooi natuurlijk. Wij gaan binnenkort de bovenverdieping aan pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
pffffffffffffffff
Vanaf 12u al bezig hier. Vloerbedekking eruit, lijmresten verwijderen, plinten schoonmaken en verven want die zagen er ook niet uiten gelijk de schouw maar blauw, ja echt blauw, geverfd.
Wat een pokke klus. En wat kutbende hier zeggodsamme, ik heb nog nooit zoveel troep gezien
Tussen 9 en 9:30? Dat doen ze snel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ligt er dus niet meer inmaandag tussen 9u en 9:30 komen ze zeil leggen
Laminaat hebben we expres niet gedaan omdat Baloe daar op uitglijdt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare, word wel mooi natuurlijk. Wij gaan binnenkort de bovenverdieping aan pakken.
Laminaat, verf enz. allemaal in huis.....nu alleen nog moed, beleid en dronkenschap.
Dronken laminaat leggen lijkt me niet erg handig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare, word wel mooi natuurlijk. Wij gaan binnenkort de bovenverdieping aan pakken.
Laminaat, verf enz. allemaal in huis.....nu alleen nog moed, beleid en dronkenschap.
Heb ik ook. Mooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laminaat hebben we expres niet gedaan omdat Baloe daar op uitglijdt.We hebben zeil wat lijkt op een houten vloer. Inclusief structuur erin
Maar wel duurquote:
wat zonde van die foto'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Wauw, die tweede is echt een "koninklijk" portret! Heer N. word vast niet herkend met dat haar.
Wat mooi zeg, die jurk, Thais? Zijde? Prachtig.
Onze trouwfoto's zijn helaas nog van het pre digitale tijdperk. Voorts hebben wij trouwfoto's met een heleboel halve hoofden, Mijn broer had de foto's gemaakt met onze oude spiegelreflex en dat gaf soms "vreemde" resultaten.
Dat zou ik niet meer durven zeggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wel duurtering hey, voor een stukkie zeil
Oh, ik doe dat idd altijd met m'n leave inn, maar wist niet dat het zo heette!quote:
Ik ben in totaal rond de 320 kwijt. Voor enkel de woonkamer en de gangquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer durven zeggen.Heb dik twee jaar geleden gelijk mijn hele flatje opnoem laten stoffeeren. (god, dat klinkt decadent zeg.
) Dus ik zou niet meer durven zeggen of dat zeil in de woonkamer en hal naar verhouding duur was.
Ja, we zijn klein comitee getrouwd en er zitten nog wel een paar leuke bij gelukkig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jurkje was gewoon op de markt gekocht en van gebruikte sari-zijde.
Nou... niemand herkend Mr.N tegenwoordig. Hij is 100% veranderd in een jaar tijd. Was net daarvoor al 10 kilo kwijt, maarsinds ik hem ken nog eens 20 eraf en een ander gezicht en houding.Lullig is dat, mislukte trouwfoto's. Maar ja.... een officiele fotograaf moet ook maar net een optie of iets wat je wilt zijn.
maar wat is daar raar aan dat ze je dat niet verteld?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben laminaat door het het hele huis behalve op de wc/keuken/badkamer. Het liefst had ik tegels gehad. Maar meer dan de keukenvloer betegelen wilde mijn vader niet doen
@ynske ik vond het raar dat ze er helemaal niets over gezegd had dat ze vandaag ging. Wie ze mee wil nemen is haar keuze. Maar goed de bruiloft is puur vanwege het kind dan voor hun.
Nee, beneden hebben we door het hele huis houten vloer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laminaat hebben we expres niet gedaan omdat Baloe daar op uitglijdt.We hebben zeil wat lijkt op een houten vloer. Inclusief structuur erin
Nou, dan ken jij Pagan nog niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Dronken laminaat leggen lijkt me niet erg handig.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, beneden hebben we door het hele huis houten vloer.
Boven zijn de honden veel minder, alleen de twee die zelf de trap op komen (Kundun en Tashi) komen mij 's morgens wakker kussen. Maar die springen dan gelijk op bed.(Tashi wil dan wel weer naar beneden gedragen worden, durft ie niet, de diva.)
totdat je ineens gaat kijken, en ziet dat Pagan het hele plafond netjes heeft voorzien van laminaatquote:
Het hoeft niet op een weegschaaltje, maar enige wisselwerking is natuurlijk wel fijn!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is meer het gebeuren er rond omheen. Ik hoef echt niet te weten wat hun allemaal doen. Maar als ze verwachten dat wij langs komen als we in de buurt zijn enzo. verwacht ik misschien onterecht iets terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |