We hebben toch niets te verbergen?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:26 schreef Martijn_77 het volgende:
Nog even en alle privacy is weg en ben je als burger overgeleverd aan de nukken van de overheid
quote:Op maandag 1 februari 2010 01:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben toch niets te verbergen?
Binnenkort kun je de "gedachtenpolitie" bij de voordeur verwachten als je googled op dikke wijven met harige armen, want ja dat is afwijkend gedrag. En laat ze gerust binnen want anders ben je je kinderbijslag oid kwijt.
Maar dat kan allemaal, ze krijgen zelfs een bakje koffie![]()
Ik begrijp maar niet dat mensen zo'n blind vertouwen blijven hebben in de overheid die zogenaamd het "beste" met ons voor heeft. U kunt allen rustig slapen, wij waken over u.
Ja gelukkig is er ook een partij die zich hard maakt voor de privacy van haar burgersquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het ons niet bevalt dan stemmen we toch gewoon deze leiders weg....
Dat is helemaal waar. Maar van die dingen die ze stiekem doen lekken onherroepelijk een keer uit en dan is er oorlog. Aan het einde van de rit begint een regering natuurlijk helemaal niets tegen 16 miljoen boze burgers.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:10 schreef Boldface het volgende:
Het probleem met dit soort monitoring is dat je wel kunt roepen dat het NIET mag en ertegen kunt protesteren, maar dat je tegelijkertijd lastig kunt controleren of ze niet TOCH doen.
Ja, dat is ook makkelijk roepen met een land vol geïndoctrineerde gristenen en andere goedgelovers die in de broek schijten bij het horen van het woord terrorisme en derhalve er voor kiezen de privacy van hunzelf, en die van de rest van het land, op te offeren voor de schijnveiligheid die een politiestaat bied.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
En dat geloof je zelf? Ik weet niet over welke 16 miljoen mensen je het hebt, maar over Nederlanders kan het onmogelijk gaan. Die gaan schouderophalend over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:14 schreef McKillem het volgende:
Dat is helemaal waar. Maar van die dingen die ze stiekem doen lekken onherroepelijk een keer uit en dan is er oorlog. Aan het einde van de rit begint een regering natuurlijk helemaal niets tegen 16 miljoen boze burgers.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf? Ik weet niet over welke 16 miljoen mensen je het hebt, maar over Nederlanders kan het onmogelijk gaan. Die gaan schouderophalend over tot de orde van de dag.
Ehm één probleempje, INDECT word aangestuurd/gefinancierd door de EU, het meest ondemocratische overheidsorgaan wat je ooit zult meemaken, er valt niks weg te stemmen, er valt niks tegen te doen, misschien als je 1.000.000 handtekeningen ophaalt krijg je het als hamerstuk het Europees parlement ingeschoven en word het onder het mom van "veiligheid" gewoon doorgezet....quote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Precies, we leven steeds meer in een schijndemocratie. Het volk is machteloos en wordt zelfs bewust dom gehouden, omdat je nooit wat over dit project hoort.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ehm één probleempje, INDECT word aangestuurd/gefinancierd door de EU, het meest ondemocratische overheidsorgaan wat je ooit zult meemaken, er valt niks weg te stemmen, er valt niks tegen te doen, misschien als je 1.000.000 handtekeningen ophaalt krijg je het als hamerstuk het Europees parlement ingeschoven en word het onder het mom van "veiligheid" gewoon doorgezet....
Op landelijke schaal is dat al onmogelijk, dus op EU-niveau hoeven we daar niet over na te denken.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Op wie zou ik moeten stemmen dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Op mij!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Op wie zou ik moeten stemmen dan?
Uiteraard, en er wordt alleen maar gesproken over veiligheid, criminelen en terroristen, maar er word ook gesproken over het monitoren van het voltallige Europese internet verkeer tot aan je eigenste pc thuis aan toe, een feit waar Echolon alleen maar van kan dromen....quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef BeSimple het volgende:
Er wordt alleen maar gepraat over een alarmsysteem, er wordt niet gepraat over hoe streng deze zal zijn...
Ja dat blijft raar. Zolang men er niet direct last van heeft zal het de Nederlander aan zijn kont roesten, todat ze zelf een keer de klos zijn met een gedownload liedje oid dan is klaagbaak te klein. Of je hoort ze niet meer omdat ze niet meer op internet mogen. Eea wordt natuurlijk gecontroleerd middels een fingerprint, paspoort en irisscan. Maar dat was toch alleen maar om het terrorisme in te perken? Ja dat was... al die zaken kunnen echter ook anders gebruikt worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef YuckFou het volgende:
eigenlijk blijft het me verbazen dat dit topic niet zo hard loopt...hoe moet je in Godsnaam anders uitleggen aan iedereen die op Fok zit, of beter, op internet dat diverse universiteiten namens de EU bezig zijn met een project wat volautomatisch bij gaat houden wat je op internet doet, daar verbanden tussen gaat leggen en dat weer gaat gebruiken om "verdacht" gedrag op te sporen.
Je zou toch zeggen dat eenieder die wel eens googled op medische problemen, sexuele fantasieën of muziek download zich daar druk over zou maken...
Nee, daar kom je pas achter als het er eenmaal is. Achter de gordijnen gebeurt zo ontzettend veel waar niemand weet van heeft. Tot nu toe was dat niet zo'n probleem omdat veel zaken niet aan de vrijheid van mensen kwam, maar daar is sinds een jaar of 10-15 zwaar verandering in gekomen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef BeSimple het volgende:
Er wordt alleen maar gepraat over een alarmsysteem, er wordt niet gepraat over hoe streng deze zal zijn...
Je moet de Nederlandse schaapjes niet onnodig laten nadenken, dat kunnen ze niet aan en daar worden ze eveneens moe van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja dat blijft raar. Zolang men er niet direct last van heeft zal het de Nederlander aan zijn kont roesten, todat ze zelf een keer de klos zijn met een gedownload liedje oid dan is klaagbaak te klein. Of je hoort ze niet meer omdat ze niet meer op internet mogen. Eea wordt natuurlijk gecontroleerd middels een fingerprint, paspoort en irisscan. Maar dat was toch alleen maar om het terrorisme in te perken? Ja dat was... al die zaken kunnen echter ook anders gebruikt worden.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef BeSimple het volgende:
En als je erover begint is het standaard antwoord: "Je hebt toch niets te verbergen?"quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je moet de Nederlandse schaapjes niet onnodig laten nadenken, dat kunnen ze niet aan en daar worden ze eveneens moe van.
Eigenlijk zou ik moeten emigreren zodat ik lachend kan toe kijken hoe de Nederlandse bevolking steeds verder onderdrukt wordt. Wat lijkt mij het geweldig om het moment dan mee te maken dat de bevolking wakker word en dat ze erachterkomen dat compleet vast zitten in het systeem. Het systeem wat overal controle op ze heeft.
Zover gaat het idd nog komen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ook hier op Fok toch een verschuiving plaats vindt. Vijf jaar geleden zouden wij nog linea recta naar BNW/ Truth getrapt worden.quote:ICH HABE EST NICHT GEWUSTT!!!!
Ik blijf me er druk om maken, het lukt me gewoon niet om me er niet druk om te maken.quote:Ik ga me er niet meer druk om maken, ik ben in mijn omgeving al zo vaak de discussie aan gegaan maar er is geen beginnen aan. Mensen weten niet wat er speelt sterker nog mensen WILLEN niet weten wat er speelt.
Het interesseert de meesten gewoon geen bal. Of ze zijn zo dom (en dat is helaas een hele grote groep) of ze hebben de ervaring dat er toch niets verandert (en dat is helaas nog waar ook)quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als je erover begint is het standaard antwoord: "Je hebt toch niets te verbergen?"
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |