Smerige OP.. dus deze moet snel vol..quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Smerige OP.. dus deze moet snel vol..
Ik ga mijn bed in... en maar een boel vakliteratuur lezen..
Ja, was vanmorgen al niet helemaal fit en aantal collega's hadden dat al snel in de gaten.quote:
Ik dacht zelfs aan New Yorkquote:
Goedzo.quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
Enorme koningquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Houniet het volgende:
Rookmachine in de huiskamer schadelijk?
Check dat filmpje!
Feeling better?quote:
Dat is iig relaxtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef PieterBas het volgende:
Nou steeds nog niet helemaal fit, maar ik kan tenminste eten, en dat is meestal wel weer een goed teken.
zometeen dan maar Law abiding citizen kijken..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Nice niceIk zit hier op de toch, maar over 15 minuten richting de stad, dus care
Nicequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zometeen dan maar Law abiding citizen kijken..
hier in groningen al sinds de middag...!quote:
grapjasquote:
Ik geleuf er trouwens niks van, aangezien het boven nul is en de sneeuwradar ook nergens sneeuw aangeeftquote:
Nu zal je een foto krijgen ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik geleuf er trouwens niks van, aangezien het boven nul is en de sneeuwradar ook nergens sneeuw aangeeft
Jij bent makkelijkquote:
Dat is strooizout manquote:
Supervet. Kan ik straks geheel tramsgewijs (toffe rapformatie naam trouwens) naar jouw huis, mocht dat een keer gaan gebeurenquote:
Als je niet helemaal lekker bent? Iig niet vet, dus witte rijst ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef jna het volgende:
Bij welk voedsel heb je de minste kans dat het er weer op dezelfde manier uitkomt?
Ja!quote:
Niet helemaal lekker is nogal een understatementquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je niet helemaal lekker bent? Iig niet vet, dus witte rijst ofzoOf ene lichte bouillon
Als je water niet binnen kan houden dan zou ik naar 't ziekenhuis gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Niet helemaal lekker is nogal een understatement
vanaf woensdagavond tot vanmiddag nog geen glas water binnen kunnen houden.
Succes en veel plezierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:52 schreef L.no het volgende:
Hoi en doei.Afgesproken met klasgenoten voor een filmpje te maken. Gister was ik om 12 uur thuis gekomen..
Wil..slapen..
Dankje. ^^quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. ^^
ehm.. blijkbaar zijn ze er niet. Stiekem een ander afspraak gemaakt ofzo.
Folders uitdelen is een hell met sneeuw en ijs. Deze week heb ik bijna iets gebroken door al dat ijs op de trappen.quote:
Oooh zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Folders uitdelen is een hell met sneeuw en ijs. Deze week heb ik bijna iets gebroken door al dat ijs op de trappen.
Zak zout meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Folders uitdelen is een hell met sneeuw en ijs. Deze week heb ik bijna iets gebroken door al dat ijs op de trappen.
Cue_quote:
Niet echt. M'n buik rommelt als een gek. Maar ik kan tenminste weer vocht vasthoudenquote:
Ja, ik heb net gefietst. Ook minder in dit weer, al valt het wel mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh zoMja, van mij mag het dan ook wel weg zijn, ivm fietsen
Dat ijs is 5 cm dik ofzo.quote:
Dat is weer positief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Niet echt. M'n buik rommelt als een gek. Maar ik kan tenminste weer vocht vasthouden
Vocht vasthouden is wat anders he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Niet echt. M'n buik rommelt als een gek. Maar ik kan tenminste weer vocht vasthouden
Opgelostquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat ijs is 5 cm dik ofzo.
Of ik moet mijn hele wijk volstrooien op zondag zodat ik geen last heb op maandag en dinsdag.![]()
Dat scheeltquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Vocht vasthouden is wat anders he?
ik bedoelde vocht binnen houden
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik heb net gefietst. Ook minder in dit weer, al valt het wel mee.
Alleen stom als je langs de weg fietst en als een auto langsrijdt, dat je helemaal onder modder komt te liggen
Het klopt wel als je wat kilootjes bent aangekomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:39 schreef jna het volgende:
[..]
Vocht vasthouden is wat anders he?
ik bedoelde vocht binnen houden
I will.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opgelost
Beter doe je voorzichtig
Ja hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:41 schreef Cue_ het volgende:
He mannen
Met mij gaar het goed hoor, met jullie ook?
De fietspaden is bij ons langs de weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]Oh wij hebben gewoon fietspaden hier
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:41 schreef Cue_ het volgende:
He mannen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:41 schreef Cue_ het volgende:
He mannen
Ooh, ja, hier stiekem ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:43 schreef L.no het volgende:
[..]
De fietspaden is bij ons langs de weg.
Mooi zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:45 schreef jna het volgende:
[..]gelukkig
hier ook
kom je ook weer terug?
Leuk? nah. Werkstuk maken vandaag en morgen weer werken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd goed om te horen! Nog leuke plannen?
Nou als het langer was geweest had ik toch even een bezoekje gebracht aan de dokter ja. Op een gegeven moment dronk ik alleen water omdat dat er makkelijker uitkomt dan maagsappenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat scheeltGa je tenminste niet dood door dehydratie
Dat zal ze vast leukvindenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Leuk? nah. Werkstuk maken vandaag en morgen weer werken.
Misschien dat ik langs mijn tante langs ga om haar te feliciteren op dr verjaardag.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die waren mooi he?
Al zijn de dagen nu beter![]()
Vertelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die waren mooi he?
Al zijn de dagen nu beter![]()
Tnxquote:
Gewoon stukken vrolijker dan destijdsquote:
Goed bezig manquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx![]()
[..]
Gewoon stukken vrolijker dan destijds![]()
Heb sinds januari mijn eigen appartementje![]()
Ben sinds augustus 15 kilo afgevallen
En uhm, leuk aan het werk![]()
Leuke vrienden
Beetje alles bij elkaar he
Nog altijd in Enschede jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:02 schreef jna het volgende:
Goed om te horen Cue.
nog steeds in enschede?
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:59 schreef Cue_ het volgende:
En hoe staat t bij jou dan Dean? Nog veranderingen in het afgelopen jaar?
Blind typenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef Bravebart het volgende:
Oh echt hè, dit weekend moet ik het hele weekend gaan typen, gaat nu net mn beeldscherm definitief stuk![]()
Jamaar. Ik moet eerst inloggenquote:
Nja, woon inmiddels een jaar op mezelfquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, woon inmiddels een jaar op mezelf
En L.no is mijn vriendinnetje![]()
Ja, vind ik ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]jaaa
Gisteravond wilde we het goed vieren.. loop de kroeg in, kerels beuken me keihard en ik schuif onderuit. Met mijn knie op de rand van de trap, toen konden we naar de ehbo
Ja gister gehaaldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Las toevallig net een oud topic terug, dus vandaar.
Maar je rijbewijs dus? NIce!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja gister gehaald4e poging, maar dat maakt nu niet meer uit
Kijk, jij snapt hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nee idd, je hebt je best gedaan en hem wss terecht gekregen, dus dat is niet meer van belang
ach ja, ik deed er ook vier keer over... en nog steeds schadevrij gereden.. nou ja.. niet helemaalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja gister gehaald4e poging, maar dat maakt nu niet meer uit
Vertel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ach ja, ik deed er ook vier keer over... en nog steeds schadevrij gereden.. nou ja.. niet helemaal
Ja ik vind het heerlijk. Maargoed woonde al 5 jaar op kamers en 1 jaar samengewoond, dus tis niet heel anders dan ik al gewend was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:24 schreef Puala het volgende:
Cue, bevalt het op jezelf wonen een beetje?
Ah okequote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het heerlijk. Maargoed woonde al 5 jaar op kamers en 1 jaar samengewoond, dus tis niet heel anders dan ik al gewend was.
Absoluut, maar daar betaal je dan ook wat meer voor haha.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah okeMaar wel lekker zelfstandig dit
Paaltje over het hoofd gezien (beter gezegd, te veel op de parkeersensoren vertrouwd). Een beetje lakschade, en het was toch de leasebak van papsquote:
Hoe veel vierkantemeter heb je nu? Maar gehorig zijn die dingen allemaal, want dat is bij mij ook zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Absoluut, maar daar betaal je dan ook wat meer voor haha.
Nee bevalt goed, lekker ruimTis wel heel gehorig, maar zit hier denk ik toch maar een jaar of 2 en dan zien we wel weer verder
Oh, dat valt nog wel meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Paaltje over het hoofd gezien (beter gezegd, te veel op de parkeersensoren vertrouwd). Een beetje lakschade, en het was toch de leasebak van paps
Ongeveer 60/65 m2quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:30 schreef Puala het volgende:
Hoe veel vierkantemeter heb je nu? Maar gehorig zijn die dingen allemaal, want dat is bij mij ook zo
Wat is er dinsdag?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kijken jullie ook zo uit naar dinsdag?
dan vlieg ik naar zweden toequote:
Gaafquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeveer 60/65 m2
Woonkamer van 32m2 en twee slaapkamertjes van 8m2 ongeveer.
studentenhuis of studio ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
20 m2, maar daar zit mijn badkamer/keuken ook nog op.
Wel een kleintje danquote:
Ach, het is wel te doen hoor. Het is klein en goed met de ruimte om gaan, maar het valt niet super tegen oid. En waarschijnlijk ga ik er eind van het jaar uit. Dan ga ik of een verdieping zakken (meer dan 2x zo groot) of weer wat meer richting de Betuwe wonen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel een kleintje dan
Had eerder een studentenkamer van 25m2.. dan wel douche/keuken gedeeld, maar denk dat ik dat liever heb dan zo'n kleine oppervlakte met alles
Dat is wel de betuwe jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betuwe toch?
woont zowat al m'n familie.. vroeger vond ik het leuk, nu kom ik er zelden meer
Ik ben al vanaf 0900 aan het werkquote:
Ja, lekker die klote tijdquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, lekker die klote tijd. E.L. nog steeds stuk thuis
.
Ik zeg 1-2.
Luctorquote:
Ajax.nl zendt het ook uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen EL, dus dien sowieso via sopcast te kijken.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax.nl zendt het ook uit.
Geen idee of het geld kost ofzo
Geen idee. Ik kijk altijd ELquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel lopen die achter?
Van RKC winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zit er dik in.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ajax.nl zendt het ook uit.
Geen idee of het geld kost ofzo
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tantoe hard. Iedereen was er.
Ik voelde me wel erg klein
teleurstellendquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niemand gek![]()
Ik ben geen groepielovah
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, morgenmiddag om 15:10 weer.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Maar dan sta ik op het punt om weg
Dan komen we te laatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Stel dat maar een uurtje uit.
Dropkick Murphys in de HMHquote:
VCR staat al geprogrammeerdquote:
VCR!quote:
Iedereen was er. noem maar opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef jna het volgende:
[..]
teleurstellend![]()
Wie heb je allemaal gezien dan?
Voetbal - Club - Rinsumageestquote:
Nou dat zal een leuk feestje geweest zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Feestje, met heel veel bekende nederlandse hiphoppers.
Kut is dat altijd eh. Heb ik ook regelmatig met stukken teskt voor liedjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werd ik vanochtend wakker, bedacht ik me dat ik vrijdag iets verkeerd gedaan heb op het werk.Nu dus maar "even" corrigeren, want anders weet ik het niet meer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voetbal - Club - Rinsumageest
Die ken je toch wel.
Denk je lekker wakker te worden op zaterdag. Heb je als eerste gedachte dat. Gelijk je dag/weekend verpest.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kut is dat altijd eh. Heb ik ook regelmatig met stukken teskt voor liedjes.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga op zoek naar een lunch. En die vind ik niet via google.
[..]
Nou dat zal een leuk feestje geweest zijn.
Ik googlede even omdat ik niet kon bedenken waar die C voor staat in VCR.quote:
Friesland zeker?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voetbal - Club - Rinsumageest
Die ken je toch wel.
Nee man, fuck je werk! Eerst weekend!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je lekker wakker te worden op zaterdag. Heb je als eerste gedachte dat. Gelijk je dag/weekend verpest.
Video Casette Recorderquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik googlede even omdat ik niet kon bedenken waar die C voor staat in VCR.![]()
Kreeg ik bij Google als eerste hit, die voetbalclub eruit.![]()
Maar ben er intussen achter.![]()
Hip Hopquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
[..]
Ja, daar ben ik intussen ook al dankzij google/wikipedia achter gekomen. Die eerste en laatste wist/weet ik wel, maar die middelste kon ik niet bedenken.quote:
Maar nu dus dit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu dus eventjes weg
Ik lees straks nog wel even terug als het er niet te veel zijn.
friesland is zeker alweer afgesloten van de rest van de wereld, door alle sneeuw enzo!quote:
tja, snelheid minderen, afstand verdubbelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee![]()
Vanacht reden we ineens in een sneeuwstorm leek het wel. Ben dan een angsthaas
Goed plan, cappa dan maar.quote:
Scheelt niet veelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
friesland is zeker alweer afgesloten van de rest van de wereld, door alle sneeuw enzo!
Ik zat niet achter het stuur, moet je nagaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, snelheid minderen, afstand verdubbelen
Ik vind het altijd wel tof met sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zat niet achter het stuur, moet je nagaan
Gisteren voor me opeens remmen, moest ik ook weer hard op de rem.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja, snelheid minderen, afstand verdubbelen
Heerlijk weer, zomer, wtf. Leef jij in het buitenland ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Wat een heerlijk weer vandaagHet lijkt wel zomer
Zo maar eens auto wassen
Wat is er zo tof aan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel tof met sneeuw
Doe de mijne ook gelijk even.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Piles het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Wat een heerlijk weer vandaagHet lijkt wel zomer
Zo maar eens auto wassen
net een dubbele espresso!quote:
Dat is allemaal al weg hier, en bijna strakblauwe luchtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Heerlijk weer, zomer, wtf. Leef jij in het buitenland ofzo?![]()
7 cm sneeuw hier
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
7 cm sneeuw hier
Strakke blauwe lucht, checkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is allemaal al weg hier, en bijna strakblauwe luchtZeeland
Valt mee hoor. Het is in het zonnetje heerlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Hier ook heerlijk zonnetje![]()
Alleen betje koud volgens mij.
Zonnetje schijnt hier flinkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
7 cm sneeuw hier
Binnen achter glas.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Het is in het zonnetje heerlijk
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
7 cm sneeuw hier
Dat heeft de zon bij mij voor me gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Net 10min bezig geweest om de auto sneeuwvrij te krijgen
Doet je bak het dan al weer?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Net 10min bezig geweest om de auto sneeuwvrij te krijgen
Ik stond net ff buiten in de zon, ik kreeg het gewoon warmquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Het is in het zonnetje heerlijk
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stond net ff buiten in de zon, ik kreeg het gewoon warm
Het moet nu wel snel zomer worden hoor
Zo het nu staat ga ik vanavond naar Gerard Ekdom!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stond net ff buiten in de zon, ik kreeg het gewoon warm
Het moet nu wel snel zomer worden hoor
Hij is helemaal nagekeken en doorgemeten... Niks gevondenquote:
Gerard Ekdomquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo het nu staat ga ik vanavond naar Gerard Ekdom!!
REKSquote:
Je hebt het je verbeeldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is helemaal nagekeken en doorgemeten... Niks gevonden
Ze zouden hem met zo'n takelwagen komen halen, maar toen ze er waren probeerde mn pa hem te starten, deed ie t weer. Dus uiteindelijk heeft ie hem zelf naar de garage gereden maar konden dus niks vinden
Echt vreemd..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Maar nu naar het station om een maat op te halen. Vanavond mega party hier in t dorp
Wou dat dat bij mij zo wasquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is helemaal nagekeken en doorgemeten... Niks gevonden
Ze zouden hem met zo'n takelwagen komen halen, maar toen ze er waren probeerde mn pa hem te starten, deed ie t weer. Dus uiteindelijk heeft ie hem zelf naar de garage gereden maar konden dus niks vinden
Echt vreemd..
Hè, wat?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo het nu staat ga ik vanavond naar Gerard Ekdom!!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MY SUPER SWEET 16 WEEKEND BREAK OP MTV
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geile 16 jarige meisjes die gaan huilen omdat ze geen auto krijgen!quote:
Of omdat het de verkeerde kleur heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
geile 16 jarige meisjes die gaan huilen omdat ze geen auto krijgen!
of een 4,8 liter in plaats van een 5,2!!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of omdat het de verkeerde kleur heeft.
rijden, wat anders?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had er eens een keer één gezien van een gozer, en die had gewoon twee auto's van zijn ouders gekregen.![]()
Wat moet je ermee.
Maar daar heb je er toch maar één voor nodig.quote:
Ja maar afwisseling enzo. Of een cabrio voor mooi weer en eentje voor slecht weerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar heb je er toch maar één voor nodig.
toch 1 om schade te rijden en dan heb je die andere nog! als jij schade rijd heb je gwoon een probleemquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar heb je er toch maar één voor nodig.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch 1 om schade te rijden en dan heb je die andere nog! als jij schade rijd heb je gwoon een probleem
Jij heb toch ook meerdere paar schoenenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had er eens een keer één gezien van een gozer, en die had gewoon twee auto's van zijn ouders gekregen.![]()
Wat moet je ermee.
quote:
dat dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Jij heb toch ook meerdere paar schoenen
één pussy-magnet en één voor 's winters.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar afwisseling enzo. Of een cabrio voor mooi weer en eentje voor slecht weer
één paar voor 's zomers, één voor 's winters, nog één reserve-zomer paar, en nog één sportpaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:54 schreef jna het volgende:
[..]
Jij heb toch ook meerdere paar schoenen
Wat achterlijk veelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één paar voor 's zomers, één voor 's winters, nog één reserve-zomer paar, en nog één sportpaar.
Nopequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie van jullie kijkt er nu trouwens ook naar MSS16?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |