Smerige OP.. dus deze moet snel vol..quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Smerige OP.. dus deze moet snel vol..
Ik ga mijn bed in... en maar een boel vakliteratuur lezen..
Ja, was vanmorgen al niet helemaal fit en aantal collega's hadden dat al snel in de gaten.quote:
Ik dacht zelfs aan New Yorkquote:
Goedzo.quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
Enorme koningquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Houniet het volgende:
Rookmachine in de huiskamer schadelijk?
Check dat filmpje!
Feeling better?quote:
Dat is iig relaxtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef PieterBas het volgende:
Nou steeds nog niet helemaal fit, maar ik kan tenminste eten, en dat is meestal wel weer een goed teken.
zometeen dan maar Law abiding citizen kijken..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Nice niceIk zit hier op de toch, maar over 15 minuten richting de stad, dus care
Nicequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zometeen dan maar Law abiding citizen kijken..
hier in groningen al sinds de middag...!quote:
grapjasquote:
Ik geleuf er trouwens niks van, aangezien het boven nul is en de sneeuwradar ook nergens sneeuw aangeeftquote:
Nu zal je een foto krijgen ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik geleuf er trouwens niks van, aangezien het boven nul is en de sneeuwradar ook nergens sneeuw aangeeft
Jij bent makkelijkquote:
Dat is strooizout manquote:
Supervet. Kan ik straks geheel tramsgewijs (toffe rapformatie naam trouwens) naar jouw huis, mocht dat een keer gaan gebeurenquote:
Als je niet helemaal lekker bent? Iig niet vet, dus witte rijst ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef jna het volgende:
Bij welk voedsel heb je de minste kans dat het er weer op dezelfde manier uitkomt?
Ja!quote:
Niet helemaal lekker is nogal een understatementquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je niet helemaal lekker bent? Iig niet vet, dus witte rijst ofzoOf ene lichte bouillon
Als je water niet binnen kan houden dan zou ik naar 't ziekenhuis gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Niet helemaal lekker is nogal een understatement
vanaf woensdagavond tot vanmiddag nog geen glas water binnen kunnen houden.
Succes en veel plezierquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:52 schreef L.no het volgende:
Hoi en doei.Afgesproken met klasgenoten voor een filmpje te maken. Gister was ik om 12 uur thuis gekomen..
Wil..slapen..
Dankje. ^^quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. ^^
ehm.. blijkbaar zijn ze er niet. Stiekem een ander afspraak gemaakt ofzo.
Folders uitdelen is een hell met sneeuw en ijs. Deze week heb ik bijna iets gebroken door al dat ijs op de trappen.quote:
Oooh zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Folders uitdelen is een hell met sneeuw en ijs. Deze week heb ik bijna iets gebroken door al dat ijs op de trappen.
Zak zout meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Folders uitdelen is een hell met sneeuw en ijs. Deze week heb ik bijna iets gebroken door al dat ijs op de trappen.
Cue_quote:
Niet echt. M'n buik rommelt als een gek. Maar ik kan tenminste weer vocht vasthoudenquote:
Ja, ik heb net gefietst. Ook minder in dit weer, al valt het wel mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh zoMja, van mij mag het dan ook wel weg zijn, ivm fietsen
Dat ijs is 5 cm dik ofzo.quote:
Dat is weer positief.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Niet echt. M'n buik rommelt als een gek. Maar ik kan tenminste weer vocht vasthouden
Vocht vasthouden is wat anders he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:37 schreef jna het volgende:
[..]
Niet echt. M'n buik rommelt als een gek. Maar ik kan tenminste weer vocht vasthouden
Opgelostquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat ijs is 5 cm dik ofzo.
Of ik moet mijn hele wijk volstrooien op zondag zodat ik geen last heb op maandag en dinsdag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |