Onzin uit de categorie "toeval bestaat niet"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Friendszone bestaat niet schijnt
Toeval bestaat dan ook niet. Als je alle gegevens hebt, kun je alles berekenen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Onzin uit de categorie "toeval bestaat niet"
Kansen zijn toch gelegenheden tot verbetering? Als het goed is, is het goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist niet kansloos. Genoeg kansen, maar die niet grijpen. Tenminste, volgens mijn stelling
Toeval bestaat wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toeval bestaat dan ook niet. Als je alle gegevens hebt, kun je alles berekenen.
Ik vind 85 een stom jaarquote:
Als je weet hoe hard je gooit, onder welke hoek, hoe zwaar de dobbelsteen is, welke kant je boven houdt, hoe het oppervlak van de tafel is waar je op gooit, de luchtdruk, luchtbewegingen, etc. etc. etc. Kun je van te voren zeggen wat de uitkomst is.quote:
Tuurlijk bestaat ie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
friendzone bestaat helaas wel degelijk, ik ben er pas nog in terecht gekomen.
Chaostheory!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet hoe hard je gooit, onder welke hoek, hoe zwaar de dobbelsteen is, welke kant je boven houdt, hoe het oppervlak van de tafel is waar je op gooit, de luchtdruk, luchtbewegingen, etc. etc. etc. Kun je van te voren zeggen wat de uitkomst is.
Dat de mens al die variabelen niet kan bepalen en al helemaal niet voor ze weer veranderen, betekent niet dat het toeval is.
Ik vind het anders vrij toevallig als een vriendin en ik op dezelfde dag dezelfde trui aan hebben. Ik zeg maar wat. Dat kan je met al je berekeningen nooit bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet hoe hard je gooit, onder welke hoek, hoe zwaar de dobbelsteen is, welke kant je boven houdt, hoe het oppervlak van de tafel is waar je op gooit, de luchtdruk, luchtbewegingen, etc. etc. etc. Kun je van te voren zeggen wat de uitkomst is.
Dat de mens al die variabelen niet kan bepalen en al helemaal niet voor ze weer veranderen, betekent niet dat het toeval is.
Tis wel een vreemd fenomeen, van seks naar geen seks meerquote:
De opmerking "Toeval bestaat niet" komt dan ook vaak uit de beta hoek, nofiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toeval bestaat dan ook niet. Als je alle gegevens hebt, kun je alles berekenen.
Dat is dan ook niet de friendszone, maar je bent gewoon niet interessant genoeg meer voor seksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Tis wel een vreemd fenomeen, van seks naar geen seks meer.
Dat is gewoon kansberekening. En als een vriendin van jou dezelfde trui in de kast heeft liggen als jij, wordt elke dag de kans groter dat jullie ze tegelijk aan hebben. En die kans is al niet klein op de eerste dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij toevallig als een vriendin en ik op dezelfde dag dezelfde trui aan hebben. Ik zeg maar wat. Dat kan je met al je berekeningen nooit bedenken.
Haha, in and out of friendszonequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel een vreemd fenomeen, van seks naar geen seks meer.
Ik geloof in toeval, jij niet. Het zij zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gewoon kansberekening. En als een vriendin van jou dezelfde trui in de kast heeft liggen als jij, wordt elke dag de kans groter dat jullie ze tegelijk aan hebben. En die kans is al niet klein op de eerste dag.
En dat is indd. hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Kluts het volgende:
Friendzone is onzin. Dat noemen ze gewoon vrienden zijn, anders ben je naar mijn idee gewoon niet vanaf begin af aan duidelijk over je intenties geweest.
Als we quantummechanica er bij pakken, twijfel ik zelf ook weer of ik er echt niet geloofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof in toeval, jij niet. Het zij zo.
Dat kan het nog wel als toeval waargenomen worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gewoon kansberekening. En als een vriendin van jou dezelfde trui in de kast heeft liggen als jij, wordt elke dag de kans groter dat jullie ze tegelijk aan hebben. En die kans is al niet klein op de eerste dag.
Dat dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, friendszone zit wat mij betreft geen hele theorie achter (zoals die van Malah). Best wel wat gasten die hartstikke leuk zijn...als vrienden. Geen romantische/seksuele gevoelens bij. Heeft weinig met succes ofzo te maken. Sommige mensen trekken je op de ene manier aan, soms op de andere.
Nu klink ik als pedobeer :"(quote:
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering, dus dat nooit is nogal dubieus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de friendszone, maar je bent gewoon niet interessant genoeg meer voor seks![]()
Iemand die in de zogenaamde friendszone zit zal nooit maar dan ook nooit seks met de ander krijgen. Waarom? Omdat degene niet tot de ander is aangetrokken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand die in de zogenaamde friendszone zit zal nooit maar dan ook nooit seks met de ander krijgen. Waarom? Omdat degene niet tot de ander is aangetrokken.
Dat is wel vaker gebleken ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen bear?
Nee meer een Otter of Cubje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen bear?
Hiermee zeg je dus dat friendszone onzin is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering, dus dat nooit is nogal dubieus.
Niks is onmogelijkquote:
Je moet alleen je kansen zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Volgens de Celestijnse Belofte bestaat toeval idd niet nee.
Mijn quota? Help me ff.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk![]()
wel onwaarschijnlijk
Trouwens, zit jij inmiddels niet aan je quota?
quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me kiplekker, maar ik mag van mezelf niet teveel posten vandaag dus hoe vriendelijker ik ben, hoe minder kans er is dat ik weer in discussie met iemand raak en ik meer post dan ik zou mogen van mezelf.![]()
Oh en ik heb geen zin om pesterig te doen vandaag.
Niet teveel posten vandaagquote:
Na 12-en ga jij pas presteren toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef vencodark het volgende:
Niet teveel posten vandaagIk heb nog een hele dag om te stoppen.
Nee, moet sowieso nog wat inleveren en vandaag nog proberen af te maken. Straks aan de slag. But thanks for reminding.
Ja!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na 12-en ga jij pas presteren toch?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
smiddags of snachts?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds voor onbepaalde tijd in de FZ zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dus dat friendszone onzin is.
Wat een nuttige bijdrage!quote:
Haha, lui figuurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef vencodark het volgende:
Ja!Nu ff nagels aan het vijlen en dan straks aan de slag. Schakel ik internet ook ff af, want ik ken mezelf. Discipline, discipline!
Maar eigen presteer ik beter als ik 's morgens heel vroeg aan de slag ga, voor 9 uur ofzo. Maar ik trek het meestal niet zo vroeg mijn bed uit te gaan op een vrije dag.![]()
Als de deadline niet te dringend is: ja. Maar heb bij vorige deadline van iets wel om 7 uur opgestaan en voor 9 aan de slag geweest.quote:
Betaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering, dus dat nooit is nogal dubieus.
Hier dan, the secrets of the lingo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je kan maar geil zijn!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef STING het volgende:
[..]
Beta![]()
De kans is vaak erg klein dat iemand eenmaal op de friends ladder overspringt naar de hot-sexy-babe/hunk ladder.
Zo beter?
Same, and samequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Good, I'm at work... and how are you?
Nopes... lekker lui op de bank hangen en jij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same, and same.
Any plans for tonight?.
Uit eten, film, bandjes kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nopes... lekker lui op de bank hangen en jij?
Arme jij!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
Das wel beter! Ik moet eerst nog gaan schoonmaken...
Ik heb er nog heul veul in de schuurquote:
komt je checkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoop dat ik moet werken vanavond!
De ex van mijn vriendje komt me checken
Oh wij ook hoor, maar dan niet in de schuur. Tekenfilms, Dit is Disney, Laurel and Hardy, vakantie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog heul veul in de schuur
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er nog heul veul in de schuur
Ben jij nog hipper dan dat? Blue Ray?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet eens een DVD speler meer.
Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Ik vind gewoon dat alle single mannen en single vrouwen die bevriend zijn elkaar gewoon sporadisch moeten neuken... ben je gelijk van die hele friendzone discussie af.
Mee eens isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Ik vind gewoon dat alle single mannen en single vrouwen die bevriend zijn elkaar gewoon sporadisch moeten neuken... ben je gelijk van die hele friendzone discussie af.
Kan evt, via de PS3quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben jij nog hipper dan dat? Blue Ray?
Jij neukt graag vrouwen, die je seksueel niet aantrekkelijk vindtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Daar word ik dan ook niet bevriend meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Jij neukt graag vrouwen, die je seksueel niet aantrekkelijk vindt
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar word ik dan ook niet bevriend mee
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Wow...flashback.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!.
Een man moet ook het initiatief nemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!.
Dat deed ik al met : hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een man moet ook het initiatief nemen
Komt kijken wie ik ben enzquote:
Heey, ik heb nog 2 uur de tijd voor ik moet werken.. neuken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een man moet ook het initiatief nemen
balen. daarna nog wel een tijdje geslapen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
eej MurmHeb nog tot 2 uur wakker gelegen
Op die post van jou zo reageren is niet echt verkapt lijkt mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dan vrouwen onduidelijk zijn..![]()
Ik ga weer werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |