quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ene kroeg in de Fruitloop op Bourbonstreet in New Orleans
Oooeee, ja die isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatjes overkill, I know, maar dit is toch wel weer komisch.
I knowquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er gebeuren als je een keer KEIhard aan dat lintje trekt?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je een keer KEIhard aan dat lintje trekt?
AU
Bloedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AU
ik kan jou toch niet missen?quote:
"Trek maar aan m'n touwtje, dan gaat m;n rug vanzelf open!"quote:
je wordt bedankt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AU
Zeg met 30 miljoen kan ik best geregeld op en neer vliegen hoor!quote:
Hoe zou ze dat doen als dat lintje uitgewassen is? Lijkt me lastig rijgen zo...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Aan piercings kun je vrij hard trekken hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AU
hmz. Hoe vaak?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg met 30 miljoen kan ik best geregeld op en neer vliegen hoor!
Want ik moet ook af en toe naar mijn appartementje in Barcelona!
Weet ik het?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat doen als dat lintje uitgewassen is? Lijkt me lastig rijgen zo...
Genoegquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan piercings kun je vrij hard trekken hoor
Je loopt een jaar of 4 achter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt op gereageerd, dus ik vind het primaquote:
Kansen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[rip-modus]Stelling: Singles zijn verslaafd aan het Single zijn, en laten daardoor (vaak) kansen liggen[/rip-modus]
(omdat het wat langzaam loopt vandaag)
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kansen?
Wat nou kansen. Er is een leuke klik of die is er niet.
Sowieso.. dit klinkt alsof je als single kansloos bent?
Ik heb het zo prima naar mijn zin hoor.
Ik zei ook niet dat ik het niet goed vond.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er wordt op gereageerd, dus ik vind het prima.
Ik schijn ook altijd de wat jongere meiden aan te trekkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Kansen? Spreid je winstkansen!![]()
Maar ik ben kansloos... mijn kansen zijn steeds onder de 20
Een kans van 1 op 19 is ook niet slechtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Kansen? Spreid je winstkansen!![]()
Maar ik ben kansloos... mijn kansen zijn steeds onder de 20
Oh oh wat moet ik me nu inhouden om wat te zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schijn ook altijd de wat jongere meiden aan te trekken.
Ben je ziek, je houdt je normaal gesproken ook niet in bij mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh oh wat moet ik me nu inhouden om wat te zeggen.![]()
![]()
Doe doe doe!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Juist niet kansloos. Genoeg kansen, maar die niet grijpen. Tenminste, volgens mijn stellingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kansen?
Wat nou kansen. Er is een leuke klik of die is er niet.
Sowieso.. dit klinkt alsof je als single kansloos bent?
Ik heb het zo prima naar mijn zin hoor.
Je bent toch geen mietje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me kiplekker, maar ik mag van mezelf niet teveel posten vandaag dus hoe vriendelijker ik ben, hoe minder kans er is dat ik weer in discussie met iemand raak en ik meer post dan ik zou mogen van mezelf.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je ziek, je houdt je normaal gesproken ook niet in bij mij.
Als ik zie hoe strak haar huid staat lijkt het me zo ook niet ecyht kriebelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AU
Nee, ik ben er te dom voor om kansen te zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[rip-modus]Stelling: Singles zijn verslaafd aan het Single zijn, en laten daardoor (vaak) kansen liggen[/rip-modus]
(omdat het wat langzaam loopt vandaag)
Ik vind de kansen die ik eventueel zou krijgen, eigenlijk niet leuk/interessant genoeg. Friendszone enzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben er te dom voor om kansen te zien.
Friendszone bestaat niet schijntquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind de kansen die ik eventueel zou krijgen, eigenlijk niet leuk/interessant genoeg. Friendszone enzo.
En volgens wie schijnt dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Friendszone bestaat niet schijnt
Wie heeft dat verzonnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Friendszone bestaat niet schijnt
84quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |