En dat is indd. hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Kluts het volgende:
Friendzone is onzin. Dat noemen ze gewoon vrienden zijn, anders ben je naar mijn idee gewoon niet vanaf begin af aan duidelijk over je intenties geweest.
Als we quantummechanica er bij pakken, twijfel ik zelf ook weer of ik er echt niet geloofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof in toeval, jij niet. Het zij zo.
Dat kan het nog wel als toeval waargenomen worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gewoon kansberekening. En als een vriendin van jou dezelfde trui in de kast heeft liggen als jij, wordt elke dag de kans groter dat jullie ze tegelijk aan hebben. En die kans is al niet klein op de eerste dag.
Dat dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, friendszone zit wat mij betreft geen hele theorie achter (zoals die van Malah). Best wel wat gasten die hartstikke leuk zijn...als vrienden. Geen romantische/seksuele gevoelens bij. Heeft weinig met succes ofzo te maken. Sommige mensen trekken je op de ene manier aan, soms op de andere.
Nu klink ik als pedobeer :"(quote:
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering, dus dat nooit is nogal dubieus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de friendszone, maar je bent gewoon niet interessant genoeg meer voor seks![]()
Iemand die in de zogenaamde friendszone zit zal nooit maar dan ook nooit seks met de ander krijgen. Waarom? Omdat degene niet tot de ander is aangetrokken.
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand die in de zogenaamde friendszone zit zal nooit maar dan ook nooit seks met de ander krijgen. Waarom? Omdat degene niet tot de ander is aangetrokken.
Dat is wel vaker gebleken ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen bear?
Nee meer een Otter of Cubje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal geen bear?
Hiermee zeg je dus dat friendszone onzin is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Aantrekkingskracht is onderhevig aan verandering, dus dat nooit is nogal dubieus.
Niks is onmogelijkquote:
Je moet alleen je kansen zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Volgens de Celestijnse Belofte bestaat toeval idd niet nee.
Mijn quota? Help me ff.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk![]()
wel onwaarschijnlijk
Trouwens, zit jij inmiddels niet aan je quota?
quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me kiplekker, maar ik mag van mezelf niet teveel posten vandaag dus hoe vriendelijker ik ben, hoe minder kans er is dat ik weer in discussie met iemand raak en ik meer post dan ik zou mogen van mezelf.![]()
Oh en ik heb geen zin om pesterig te doen vandaag.
Niet teveel posten vandaagquote:
Na 12-en ga jij pas presteren toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef vencodark het volgende:
Niet teveel posten vandaagIk heb nog een hele dag om te stoppen.
Nee, moet sowieso nog wat inleveren en vandaag nog proberen af te maken. Straks aan de slag. But thanks for reminding.
Ja!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na 12-en ga jij pas presteren toch?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
smiddags of snachts?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds voor onbepaalde tijd in de FZ zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dus dat friendszone onzin is.
Wat een nuttige bijdrage!quote:
Haha, lui figuurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef vencodark het volgende:
Ja!Nu ff nagels aan het vijlen en dan straks aan de slag. Schakel ik internet ook ff af, want ik ken mezelf. Discipline, discipline!
Maar eigen presteer ik beter als ik 's morgens heel vroeg aan de slag ga, voor 9 uur ofzo. Maar ik trek het meestal niet zo vroeg mijn bed uit te gaan op een vrije dag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |