Onzin uit de categorie "toeval bestaat niet"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Friendszone bestaat niet schijnt
Toeval bestaat dan ook niet. Als je alle gegevens hebt, kun je alles berekenen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Onzin uit de categorie "toeval bestaat niet"
Kansen zijn toch gelegenheden tot verbetering? Als het goed is, is het goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist niet kansloos. Genoeg kansen, maar die niet grijpen. Tenminste, volgens mijn stelling
Toeval bestaat wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toeval bestaat dan ook niet. Als je alle gegevens hebt, kun je alles berekenen.
Ik vind 85 een stom jaarquote:
Als je weet hoe hard je gooit, onder welke hoek, hoe zwaar de dobbelsteen is, welke kant je boven houdt, hoe het oppervlak van de tafel is waar je op gooit, de luchtdruk, luchtbewegingen, etc. etc. etc. Kun je van te voren zeggen wat de uitkomst is.quote:
Tuurlijk bestaat ie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
friendzone bestaat helaas wel degelijk, ik ben er pas nog in terecht gekomen.
Chaostheory!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet hoe hard je gooit, onder welke hoek, hoe zwaar de dobbelsteen is, welke kant je boven houdt, hoe het oppervlak van de tafel is waar je op gooit, de luchtdruk, luchtbewegingen, etc. etc. etc. Kun je van te voren zeggen wat de uitkomst is.
Dat de mens al die variabelen niet kan bepalen en al helemaal niet voor ze weer veranderen, betekent niet dat het toeval is.
Ik vind het anders vrij toevallig als een vriendin en ik op dezelfde dag dezelfde trui aan hebben. Ik zeg maar wat. Dat kan je met al je berekeningen nooit bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je weet hoe hard je gooit, onder welke hoek, hoe zwaar de dobbelsteen is, welke kant je boven houdt, hoe het oppervlak van de tafel is waar je op gooit, de luchtdruk, luchtbewegingen, etc. etc. etc. Kun je van te voren zeggen wat de uitkomst is.
Dat de mens al die variabelen niet kan bepalen en al helemaal niet voor ze weer veranderen, betekent niet dat het toeval is.
Tis wel een vreemd fenomeen, van seks naar geen seks meerquote:
De opmerking "Toeval bestaat niet" komt dan ook vaak uit de beta hoek, nofiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toeval bestaat dan ook niet. Als je alle gegevens hebt, kun je alles berekenen.
Dat is dan ook niet de friendszone, maar je bent gewoon niet interessant genoeg meer voor seksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Tis wel een vreemd fenomeen, van seks naar geen seks meer.
Dat is gewoon kansberekening. En als een vriendin van jou dezelfde trui in de kast heeft liggen als jij, wordt elke dag de kans groter dat jullie ze tegelijk aan hebben. En die kans is al niet klein op de eerste dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij toevallig als een vriendin en ik op dezelfde dag dezelfde trui aan hebben. Ik zeg maar wat. Dat kan je met al je berekeningen nooit bedenken.
Haha, in and out of friendszonequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel een vreemd fenomeen, van seks naar geen seks meer.
Ik geloof in toeval, jij niet. Het zij zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is gewoon kansberekening. En als een vriendin van jou dezelfde trui in de kast heeft liggen als jij, wordt elke dag de kans groter dat jullie ze tegelijk aan hebben. En die kans is al niet klein op de eerste dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |