Ben jij nog hipper dan dat? Blue Ray?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb niet eens een DVD speler meer.
Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Ik vind gewoon dat alle single mannen en single vrouwen die bevriend zijn elkaar gewoon sporadisch moeten neuken... ben je gelijk van die hele friendzone discussie af.
Mee eens isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Ik vind gewoon dat alle single mannen en single vrouwen die bevriend zijn elkaar gewoon sporadisch moeten neuken... ben je gelijk van die hele friendzone discussie af.
Kan evt, via de PS3quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben jij nog hipper dan dat? Blue Ray?
Jij neukt graag vrouwen, die je seksueel niet aantrekkelijk vindtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef mahlah het volgende:
Daar word ik dan ook niet bevriend meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef STING het volgende:
[..]
Jij neukt graag vrouwen, die je seksueel niet aantrekkelijk vindt
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar word ik dan ook niet bevriend mee
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Wow...flashback.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!.
Een man moet ook het initiatief nemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!.
Dat deed ik al met : hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een man moet ook het initiatief nemen
Komt kijken wie ik ben enzquote:
Heey, ik heb nog 2 uur de tijd voor ik moet werken.. neuken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een man moet ook het initiatief nemen
balen. daarna nog wel een tijdje geslapen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef krengetje het volgende:
[..]
eej MurmHeb nog tot 2 uur wakker gelegen
Op die post van jou zo reageren is niet echt verkapt lijkt mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dan vrouwen onduidelijk zijn..![]()
Ik ga weer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |