quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
...
Dus geef me je adres maar, dan kom ik met een spuitje.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef RvLaak het volgende:
Minister wil pedo's verbieden naar Thailand te gaan
[..]
Aangezien het hier om pedofielen gaat, zal half Nederland wel weerdoen. Zie ook de FP. Maar ik vraag mij dan af wat de volgende stap is?
Moslims verbieden naar het buitenland te gaan? Ze zouden immers aanslagen kunnen gaan plegen.
SP stemmers verbieden naar Colombia te gaan? Ze zouden zich immers bij de FARC aan kunnen melden
Dat ze schuldig zijn, is duidelijk aangezien het om veroordeelden gaat. Maar dat is ook het enige wat klopt aan dit hele onzalige plan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Inderdaad dit plan is volstrekt verwerpelijk, nu zijn het pedo's maar wie zijn het morgen.
Wederom word er weer een groep bijvoorbaat als schuldige aangewezen. Dit gaat gewoon tegen onze grondwettelijke rechten in!
Schuldig tot het tegendeel bewezen is
Elke wet in Nederland die in strijd is met Europese regelgeving waar we ons aan verbonden hebben is sowieso nietigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:42 schreef reem het volgende:
Buiten alle internationale verdragen die we hebben getekend vraag ik mij ten zeerste af of onze eigen Grondwet zulke wetgeving wel toelaat. Ik weet niet op welke gronden het recht op vrije uitreis van onderdanen ontnomen kan worden aan personen.
sinds die onzalige grondwet erdoor is geramt, wel ja....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Elke wet in Nederland die in strijd is met Europese regelgeving waar we ons aan verbonden hebben is sowieso nietig
Dat was vóór het Verdrag van Lissabon ook al zo hoor. Zie bijvoorbeeld de fijnstoftaks.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sinds die onzalige grondwet erdoor is geramt, wel ja....
Dat heeft er weinig mee te maken, volgens mij zijn de verhoudingen nationaal/europees recht al sinds het verdrag van Maastricht zo vastgelegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
sinds die onzalige grondwet erdoor is geramt, wel ja....
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat was vóór het Verdrag van Lissabon ook al zo hoor. Zie bijvoorbeeld de fijnstoftaks.
Hmm... blijkbaar mis ik informatiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef reem het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken, volgens mij zijn de verhoudingen nationaal/europees recht al sinds het verdrag van Maastricht zo vastgelegd.
Maar je neemt wel vooraf het risico dat het leven van zo'n kind verwoest is. In veel gevallen is dat namelijk wel het geval. Misschien niet direct, maar wel als ze ouder worden, meer lezen over het onderwerp en tot het besef komen dat dit bij hen gebeurd is. Veel volwassenen, die misbruikt zijn, hebben problemen met intimiteit met hun partner. Maar goed, dat is zeker niet zo erg. Als die pedo maar aan zijn gerief is gekomen.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Dat het bewezen is dat iemand aan kindertjes heeft gezeten betekent absoluut niet dat het leven van die kinderen per definitie verwoest is.
Via een omweg maak je er alsnog van dat de meeste slachtoffers er last van krijgen, als ze er maar oud genoeg zijn, er genoeg over lezen of als ze intiem worden met hun partner. Dat is een verkeerde voorstelling van zaken. Ik heb boeken gelezen over het onderwerp en het blijkt dat veel mensen er echt geen last van hebben, of het in sommige gevallen zelfs als positief hebben ervaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar je neemt wel vooraf het risico dat het leven van zo'n kind verwoest is. In veel gevallen is dat namelijk wel het geval. Misschien niet direct, maar wel als ze ouder worden, meer lezen over het onderwerp en tot het besef komen dat dit bij hen gebeurd is. Veel volwassenen, die misbruikt zijn, hebben problemen met intimiteit met hun partner. Maar goed, dat is zeker niet zo erg. Als die pedo maar aan zijn gerief is gekomen.....
Hirsch Ballin is een heel eng mannetje, die zelf stiekem kiddypr0n plukt van het net en erop fapt, maar om de aandacht af te leiden, allerlei haat gaat zaaien naar mede-pedofielen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef SpecialK het volgende:
Ernst Hirsch Ballin komt wel vaker met van die schaamteloze onzin aanzetten. Je zou als minister afgezet moeten kunnen worden voor dit soort lekke mandjes troep.
Ik ben voor een wet die stierenvechters verbiedt naar Spanje af te reizen. Moet mogelijk zijn, ik zal Thiemen eens polsen voor een wetsvoorstel. Smerige dierenbeulen zijn het. Spuitje zou goed zijn, preventief voor alle stierenvechters.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdragen zijn een wassen neus. Er zijn zoveel zaken die wel kunnen. Als een spuitje helaas niet mogelijk is, dan levenslang opsluiten als lapmiddel.
Bovendien; welke Rechten van de Mens acht je hoger, die van een onschuldig kind, of van een smerige pedo die daadwerkelijk levens verwoest?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben tegen het voortbestaan van bewezen pedo's in de samenleving, maar dit is natuurlijk geen oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |