Aangezien het hier om pedofielen gaat, zal half Nederland wel weerquote:Pedoseksuelen moeten een reisverbod opgelegd krijgen. Veroordeelde zedendelinquenten zou verboden moeten worden om naar bijvoorbeeld Thailand te reizen. Dit zegt minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) in een interview in het AD.
"Sommige landen zijn een favoriete bestemming voor mensen die kinderen willen misbruiken", stelt de bewindsman. "Als zo iemand met zijn paspoort en een ticket naar Thailand op Schiphol komt, moet hij bij de grensbewaking worden tegengehouden."
De minister bepleit ook dat daders van ernstige gewelds- en zedendelicten verplicht kunnen worden om te verhuizen. Zo moet de kans op herhalingen of confrontatie met de slachtoffers voorkomen worden.
Het gaat om pedoseksuelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef RvLaak het volgende:
Minister wil pedo's verbieden naar Thailand te gaan
[..]
Aangezien het hier om pedofielen gaat, zal half Nederland wel weerdoen. Zie ook de FP. Maar ik vraag mij dan af wat de volgende stap is?
Moslims verbieden naar het buitenland te gaan? Ze zouden immers aanslagen kunnen gaan plegen.
SP stemmers verbieden naar Colombia te gaan? Ze zouden zich immers bij de FARC aan kunnen melden
Ik vind het prima ga ik wel naar Haïti!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het gaat om pedoseksuelen.
Dus ze zijn al veroordeelt voor het hebben van seks met kinderen. Vind het wel een goed plan eigenlijk. Denk dat heel wat van deze mensen in zulke landen zich vergrijpen aan kinderen.
Maar snap eigenlijk niet waarom zo iemand vrij rondloopt. Zoals je ziet is het gevaar om weer aan kinderen te zitten toch groot. En als ze niet meer naar het buitenland kunnen, zitten ze misschien weer aan de kinderen hier...
pedoseksueel is niet automatisch: veroordeeld zijn voor het hebben van sex met kinderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het gaat om pedoseksuelen.
Dus ze zijn al veroordeelt voor het hebben van seks met kinderen. Vind het wel een goed plan eigenlijk. Denk dat heel wat van deze mensen in zulke landen zich vergrijpen aan kinderen.
Maar snap eigenlijk niet waarom zo iemand vrij rondloopt. Zoals je ziet is het gevaar om weer aan kinderen te zitten toch groot. En als ze niet meer naar het buitenland kunnen, zitten ze misschien weer aan de kinderen hier...
Een pedoseksueel is iemand die seks heeft gehad met kinderen, actief is dus. Laten we aannemen dat ze daar niet zelf mee komen en het aan de grote klok hangen dus dat ze ermee gepakt zijn en veroordeelt zijn. Daar gaat het in dit topic toch over?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:29 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
pedoseksueel is niet automatisch: veroordeeld zijn voor het hebben van sex met kinderen.
ah, die twee termen had ik idd niet gescheiden in mijn gedachte. bedankt voor de verduidelijkingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een pedoseksueel is iemand die seks heeft gehad met kinderen, actief is dus. Laten we aannemen dat ze daar niet zelf mee komen en het aan de grote klok hangen dus dat ze ermee gepakt zijn en veroordeelt zijn. Daar gaat het in dit topic toch over?
Een pedofiel betekent dat je seksuele gevoelens hebt voor kinderen, maar zegt niks of je met die gevoelens en gedachtes ook iets gedaan hebt.
Ohja, er zijn natuurlijk helemaal geen andere vliegvelden in Europa.quote:"Als zo iemand met zijn paspoort en een ticket naar Thailand op Schiphol komt, moet hij bij de grensbewaking worden tegengehouden."
Idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Ohja, er zijn natuurlijk helemaal geen andere vliegvelden in Europa.
En waar wil je de grens trekken? Bij pedo's, moslims, linkse mensen, rechtse mensen???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een pedoseksueel is iemand die seks heeft gehad met kinderen, actief is dus. Laten we aannemen dat ze daar niet zelf mee komen en het aan de grote klok hangen dus dat ze ermee gepakt zijn en veroordeelt zijn. Daar gaat het in dit topic toch over?
Een pedofiel betekent dat je seksuele gevoelens hebt voor kinderen, maar zegt niks of je met die gevoelens en gedachtes ook iets gedaan hebt.
Eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef SpecialK het volgende:
Ernst Hirsch Ballin komt wel vaker met van die schaamteloze onzin aanzetten. Je zou als minister afgezet moeten kunnen worden voor dit soort lekke mandjes troep.
Wel een oplossing, maar niet uitvoerbaar ivm ERVMquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben tegen het voortbestaan van bewezen pedoseksuelen in de samenleving, maar dit is natuurlijk geen oplossing.
Verdragen zijn een wassen neus. Er zijn zoveel zaken die wel kunnen. Als een spuitje helaas niet mogelijk is, dan levenslang opsluiten als lapmiddel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel een oplossing, maar niet uitvoerbaar ivm ERVM
Levenslang opsluiten heb ik totaal geen problemen meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdragen zijn een wassen neus. Er zijn zoveel zaken die wel kunnen. Als een spuitje helaas niet mogelijk is, dan levenslang opsluiten als lapmiddel.
Bovendien; welke Rechten van de Mens acht je hoger, die van een onschuldig kind, of van een smerige pedo die daadwerkelijk levens verwoest?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
...
Dus geef me je adres maar, dan kom ik met een spuitje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |