abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77470121
Ik moet hier maar niet meelezen, lees een paar posts en dat zware, desastreuse gevoel van net nadat het uit was doemt gewoon als een donkere wolk op. Ik dacht dat het gevoel dat mijn leven niet compleet was zonder mijn ex nooit weg zou gaan en ik voelde me zo intens ongelukkig

Maar heus, het gaat voorbij Daar dus aan vast blijven houden voor een ieder die nu in een diep dal zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77470130
quote:
Op zondag 31 januari 2010 05:40 schreef Isabeau het volgende:
Niet doen. En ook niet meer op d'r hyves kijken. Ga slapen.
Ja heb al 10x dat smsje over getypt ma ergens weet ik dat het beter is om niet te doen.
Dus zal het maar laten
Dit is dus een dip waar ik verwacht had dat die er zou komen. Maar goed...liever nu dan maar....het is altijd kut om te weten dat, net als ik, je ex ook keihard doorgaat.
Hoop alleen niet dat ze al met een andere vent heeft liggen ballen, want dat zou wel erg sletterig zijn.

Maja...ik moet onafhankelijk zijn van haar handelingen....boeie eigenlijk wat zij doet...lastig om zo te denken, maar het moet wel.
Het probleem is dat je gaat gissen van waarom jij niet meer goed genoeg was en iemand anders misschien wel. Dat is het kutte!! Slecht voor je eigenwaarde
pi_77470145
Niet iedereen past bij elkaar, ook al is de ene helft daar wel van overtuigd Zij kan net zo goed als jij doen waar ze nu zelf zin in heeft en dat maakt haar niet direct een slet. Net zomin als het jou een slet zou maken als jij dit weekend bij een andere meid in bed was beland.

En bekijk het van de zonnige kant, exen die met een nieuwe vent het bed in duiken zijn nog altijd beter dan de exen die dat al deden voor ze de ex waren (als je me kan volgen op dit tijdstip)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 31 januari 2010 @ 09:14:09 #108
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77470511
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Sorry, ik moest er even om lachen. In a good way.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet meer veel zuipen wanneer je je zo rot voelt...
pi_77471676
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:14 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dus niet meer veel zuipen wanneer je je zo rot voelt...
Hij heeft niet meer gereageerd, en ik voel me er nu redelijk rustig onder. Zegt weer genoeg over hem alleen maar weer een bevestiging voor me, ook al had ik hem niet moeten SMSen.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:30:53 #110
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77472209
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hij heeft niet meer gereageerd, en ik voel me er nu redelijk rustig onder. Zegt weer genoeg over hem alleen maar weer een bevestiging voor me, ook al had ik hem niet moeten SMSen.
Gezien de vermoedelijke tijd waarop je de SMS gestuurd hebt, en het feit dat de zondag in principe net begonnen is, kan het nog goed zijn dat je een reactie krijgt. Hoeft niet eens per sé per SMS te zijn, of vandaag.

Gewoon niet meer doen, dit sleept al zo lang aan bij je... Je verdient beter (zeg ik het TOCH weer)
pi_77472248
quote:
Op zondag 31 januari 2010 05:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet hier maar niet meelezen, lees een paar posts en dat zware, desastreuse gevoel van net nadat het uit was doemt gewoon als een donkere wolk op. Ik dacht dat het gevoel dat mijn leven niet compleet was zonder mijn ex nooit weg zou gaan en ik voelde me zo intens ongelukkig

Maar heus, het gaat voorbij Daar dus aan vast blijven houden voor een ieder die nu in een diep dal zit.
Hoe lang duurde dat dan bij jou?
Ik vind het zo'n vreemd gevoel dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer van hem hou... dat vind ik verschrikkelijk. Voelt echt als verraad als ik dat niet meer doe, zoveel hou ik zelfs van hem. Maar ik zal wel moeten, het is nou eenmaal niet anders en we komen niet meer bij elkaar.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77472314
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:30 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Gezien de vermoedelijke tijd waarop je de SMS gestuurd hebt, en het feit dat de zondag in principe net begonnen is, kan het nog goed zijn dat je een reactie krijgt. Hoeft niet eens per sé per SMS te zijn, of vandaag.

Gewoon niet meer doen, dit sleept al zo lang aan bij je... Je verdient beter (zeg ik het TOCH weer)
Ik heb hem rond 23.30 geSMSd, hij was toen nog wakker. Dus ik hoop dat ik gewoon gen reactie meer krijg. Zal hem van de week wel weer zien, maar hij zegt toch niets tegen me (de afgelopen 2 weken niet iig.).

Ik moet het ook niet meer doen, zou beter moeten weten.
pi_77472421
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik moet het ook niet meer doen, zou beter moeten weten.
Ja, we weten het allemaal beter met ons verstand, maar vaak neemt het gevoel de overhand. Eigenlijk moeten je gevoel en je verstand met elkaar in balans komen. Dat je een gevoel hebt, en je verstand zegt 100% "goed zo". Maar dat is moeilijk. Het liefst zou ik mijn ex ook alles willen zeggen, de eikel. Maar daar heb ik niks aan, dus in deze situatie is mijn verstand even sterker!

Ben je nou niet een beetje aan het wachten tot hij iets terug stuurt? Dat is dan ook weer een groot nadeel als je iets stuurt. Je wacht erop, en krijgt uiteindelijk toch niet de reactie die je wil...
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77472554
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, we weten het allemaal beter met ons verstand, maar vaak neemt het gevoel de overhand. Eigenlijk moeten je gevoel en je verstand met elkaar in balans komen. Dat je een gevoel hebt, en je verstand zegt 100% "goed zo". Maar dat is moeilijk. Het liefst zou ik mijn ex ook alles willen zeggen, de eikel. Maar daar heb ik niks aan, dus in deze situatie is mijn verstand even sterker!

Ben je nou niet een beetje aan het wachten tot hij iets terug stuurt? Dat is dan ook weer een groot nadeel als je iets stuurt. Je wacht erop, en krijgt uiteindelijk toch niet de reactie die je wil...
Hm dat mijn gevoel de overhand nam is nu wel veel minder hoor. Gister zei iemand ook tegen me 'de verliefdheid gaat toch wel over op deze manier', en zo is het ook. Tuurlijk geef ik nog om hem en hou ik van hem, en had ik gewild dat het anders was gelopen, maar verliefd zijn is wel voorbij ja.

Ik ben niet aan het wachten tot hij iets terugstuurt. Dat deed ik voorheen altijd wel, maar die tijd heb ik wel gehad. Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat hij die moeite neemt, ik heb namelijk ook niet echt een vriendelijk SMSje verstuurd. Meer iets waarvan ik meteen daarna zoiets had van 'Tamara, dat had ook wel anders gekund.' Maar goed, het is wat in me opkwam, dus whatever.

Edit; Hoop doet ook veel met een mens denk ik. Ik geloof niet dat ik nog hoop heb dat het goedkomt, en ik denk dat dat heel veel scheelt. Denk dat dat ook wel een reden is dat ik niet meer persé een reactie van hem hoef o.i.d.

[ Bericht 7% gewijzigd door maartjeh op 31-01-2010 11:53:51 ]
pi_77474061
We zijn weer wakker
Heb haar geontvriend op Hyves... Hopelijk is de verleiding om nog eens te kijken minder. Hoewel het wel fijn is om te weten hoe de zaken staan

Ik kijk er nu weer heel anders tegenaan dan vannacht toen ik alles las. Nu denk ik dat het ook logisch is dat zij lekker doorgaat en ik ook op mijn eigen manier. Volgens mij valt het ook wel mee dat ze zich nu als een slet gedraagd en heb ik die reacties heel erg overdreven Maar goed ..boeie ook.
Ben blij dat ik haar niet heb gesmst. Smsen als je gedronken hebt is altijd kut...die les heb ik wel geleerd

Voel me trouwens echt heel onrustig nu..hele tijd weer aan haar denken...niet op een manier van 'ik wil je terug' maar toch..is niet relaxt. Ze smste zojuist nog even. Gister had ik een slipcursus..was nog een kado van haar. Toen smste ze gister of ik het al had gedaan. En had daar op gereageerd dat het erg leuk was. Niks meer op terug gehad tot net dus...ze vond het leuk dat ik het gezellig had gevonden.

Is wel aardig natuurlijk, maar niet relaxt omdat ik nu weer aan haar denk

[ Bericht 21% gewijzigd door SuperFokker op 31-01-2010 14:02:47 ]
pi_77476679
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:47 schreef SuperFokker het volgende:
We zijn weer wakker
Heb haar geontvriend op Hyves... Hopelijk is de verleiding om nog eens te kijken minder. Hoewel het wel fijn is om te weten hoe de zaken staan

Ik kijk er nu weer heel anders tegenaan dan vannacht toen ik alles las. Nu denk ik dat het ook logisch is dat zij lekker doorgaat en ik ook op mijn eigen manier. Volgens mij valt het ook wel mee dat ze zich nu als een slet gedraagd en heb ik die reacties heel erg overdreven Maar goed ..boeie ook.
Ben blij dat ik haar niet heb gesmst. Smsen als je gedronken hebt is altijd kut...die les heb ik wel geleerd

Voel me trouwens echt heel onrustig nu..hele tijd weer aan haar denken...niet op een manier van 'ik wil je terug' maar toch..is niet relaxt. Ze smste zojuist nog even. Gister had ik een slipcursus..was nog een kado van haar. Toen smste ze gister of ik het al had gedaan. En had daar op gereageerd dat het erg leuk was. Niks meer op terug gehad tot net dus...ze vond het leuk dat ik het gezellig had gevonden.

Is wel aardig natuurlijk, maar niet relaxt omdat ik nu weer aan haar denk
Die late reacties zijn misschien nog wel erger dan gewoon helemaal geen reactie. Heb je je net ergens anders op gericht, krijg je een SMSje. Net alsof ze het bewust doen, zo van 'ik wacht ff'.
pi_77476803
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Die late reacties zijn misschien nog wel erger dan gewoon helemaal geen reactie. Heb je je net ergens anders op gericht, krijg je een SMSje. Net alsof ze het bewust doen, zo van 'ik wacht ff'.
Ja precies En dat doen ze ook bewust
Maar jij smst wel steeds terug toch?

Zondagen zijn echt ellendig Voel overal spanning in m'n lijf...niet goed.
Straks maar eens lekker weer erop uit voor de afleiding...en morgen weer naar de studentjes in Nijmegen
pi_77476908
Zelf ben ik ook nu weer erg onrustig.
Heb net wat geklust, maar ik kan nu niet verder en dus heb ik tijd, om onrustig te worden, en aan haar te denken..
Wou anders gaan hardlopen om mijn gedachtes even ergens anders te hebben, maar dat kan ook weer niet omdat het weer sneeuwt ( sneeuw ben ik ook wel weer beu)
Was er maar een pilletjes om die onrust even weg te nemen.
Het is heel vreemd op 1 manier kan ik haar nu wel makkelijker loslaten, maar op een andere manier juist weer niet. Heb nu juist de drang om lekker op de bank te zitten tegen elkaar aan.. dus weer even een klein dipje, zal ook wel weer over gaan.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_77477149
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja precies En dat doen ze ook bewust
Maar jij smst wel steeds terug toch?

Zondagen zijn echt ellendig Voel overal spanning in m'n lijf...niet goed.
Straks maar eens lekker weer erop uit voor de afleiding...en morgen weer naar de studentjes in Nijmegen
Nee, hij smst mij helemaal niet meer.

Ja, klote he.. Goed dat je straks wat gaat doen!
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:18 schreef achi het volgende:
Zelf ben ik ook nu weer erg onrustig.
Heb net wat geklust, maar ik kan nu niet verder en dus heb ik tijd, om onrustig te worden, en aan haar te denken..
Wou anders gaan hardlopen om mijn gedachtes even ergens anders te hebben, maar dat kan ook weer niet omdat het weer sneeuwt ( sneeuw ben ik ook wel weer beu)
Was er maar een pilletjes om die onrust even weg te nemen.
Het is heel vreemd op 1 manier kan ik haar nu wel makkelijker loslaten, maar op een andere manier juist weer niet. Heb nu juist de drang om lekker op de bank te zitten tegen elkaar aan.. dus weer even een klein dipje, zal ook wel weer over gaan.
Sneeuwt het? Waar woon je?
Dat dipje herken ik wel helaas. Maar ik moet zeggen dat ik dit alleen in het weekend heb, dus dat scheelt. Door de weeks werk ik veel en slaap ik vrij vroeg omdat ik ook weer vroeg op moet.
pi_77477322
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is ergens ook wel erg fijn dat hij dat niet doet Behalve dat je straks weer op een of ander raar moment toch weer een sms krijgt en je weer onrustig gaat voelen

Ik snap ook niet waarom ik nu een smsje kreeg met zo'n nutteloos iets...en dan pas een dikke dag later
pi_77480133
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:30 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Dat is ergens ook wel erg fijn dat hij dat niet doet Behalve dat je straks weer op een of ander raar moment toch weer een sms krijgt en je weer onrustig gaat voelen

Ik snap ook niet waarom ik nu een smsje kreeg met zo'n nutteloos iets...en dan pas een dikke dag later
Ja, waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren ja. Voel me sowieso heel onrustig nu. Luister ook gewoon verkeerde muziek/teksten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 januari 2010 @ 16:20:03 #122
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77480459
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren ja. Voel me sowieso heel onrustig nu. Luister ook gewoon verkeerde muziek/teksten.
SPOILER
Zal niet jouw stijl zijn, maar de volgende helpt mij altijd enorm:
SPOILER
pi_77481094
Om verder te gaan op liedjes die je helpen bij liefdesverdriet:
(wel meer voor vrouwen denk ik)

No Doubt - Ex-Girlfriend
Kelly Clarkson - Never again
Kelly Clarkson - Since u been gone
Beyonce - Me, myself and I
Justin Timberlake - What goes around comes around

Waarschijnlijk niet iedereen z'n smaak, maar mij helpen ze wel.
pi_77481195
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef maartjeh het volgende:

[..]

[..]

Sneeuwt het? Waar woon je?
Dat dipje herken ik wel helaas. Maar ik moet zeggen dat ik dit alleen in het weekend heb, dus dat scheelt. Door de weeks werk ik veel en slaap ik vrij vroeg omdat ik ook weer vroeg op moet.
Woon in Groningen, ligt hier al 1 1/2 maand sneeuw nu
Het sneeuwen is gelukkig alweer voorbij, heb net even een stuk hardgelopen, even lekker uitzweten en dan douchen.

Ben wel het hele weekend redelijk bezig geweest, maarja soms pakken die dipjes je he.
En jij niet teveel naar de verkeerde muziek luisteren he, dat wel inderdaad wel eens de emoties in de hand werken.
pi_77481903
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef achi het volgende:

[..]

Woon in Groningen, ligt hier al 1 1/2 maand sneeuw nu
Het sneeuwen is gelukkig alweer voorbij, heb net even een stuk hardgelopen, even lekker uitzweten en dan douchen.

Ben wel het hele weekend redelijk bezig geweest, maarja soms pakken die dipjes je he.
En jij niet teveel naar de verkeerde muziek luisteren he, dat wel inderdaad wel eens de emoties in de hand werken.
Serieus? Hier is het wel even weg geweest, maar nu ligt er wel weer een laag. Ben 't nu alweer kotsbeu, vanmorgen al hard onderuit gegaan.

Haha ja soms is het niet erg hoor, zulke nummers, maar kan ook verkeerde gevoelens opwekken.
pi_77482499
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:44 schreef Faerie het volgende:
Om verder te gaan op liedjes die je helpen bij liefdesverdriet:
(wel meer voor vrouwen denk ik)

No Doubt - Ex-Girlfriend
Kelly Clarkson - Never again
Kelly Clarkson - Since u been gone
Beyonce - Me, myself and I
Justin Timberlake - What goes around comes around

Waarschijnlijk niet iedereen z'n smaak, maar mij helpen ze wel.
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart

Helpt mij op dit moment wel

[ Bericht 0% gewijzigd door lmb op 31-01-2010 17:40:16 ]
pi_77482549
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef lmb het volgende:

[..]

Alcia Keys - Try sleeping with a broken heart

Helpt mij op dit moment wel

pi_77482588
haha...kom op...genoeg sentimentele nummers!!
Ik ben het met evil alex eens...iets meer kracht erin!

Positieve energie!...ook al voel je je er kut bij...gewoon 100x luisteren dan ga je het zelf geloven

zondag 31 januari 2010 @ 17:38:57 #129
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77482672
En nog eentje, misschien wat toegankelijker:

zondag 31 januari 2010 @ 17:43:05 #130
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_77482770
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_77482815
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef SuperFokker het volgende:

Positieve energie!...ook al voel je je er kut bij...gewoon 100x luisteren dan ga je het zelf geloven

Het nummer van Alicia Keys dat ik noemde geeft mij positieve energie, het is geen zielig janknummer
Je hebt wel gelijk dat vooral positieve nummers helpen. Muziek over "oh ik voel me zo K want het is over" werkt bij mij juist averechts!
pi_77483638
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef SuperFokker het volgende:

Dat zijn geen sentimentele nummers hoor, die helpen me echt. En ieder z'n eigen smaak natuurlijk.

Ik moet er nu NIET aan denken om Queen te luisteren, daar zou ik juist chagrijnig door worden. Dus wat voor jou sentimenteel is, kan anderen heel erg helpen. En wat voor mij weer rotmuziek is, is voor iemand anders weer een grote steun! Meestal zie je wel dat vrouwen de liedjes luisteren die ik hier heb neergezet.
pi_77483706
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Faerie het volgende:

Hoe lang duurde dat dan bij jou?
Ik vind het zo'n vreemd gevoel dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer van hem hou... dat vind ik verschrikkelijk. Voelt echt als verraad als ik dat niet meer doe, zoveel hou ik zelfs van hem. Maar ik zal wel moeten, het is nou eenmaal niet anders en we komen niet meer bij elkaar.
Het duurde helaas ongeveer 1,5-2 jaar

Het werd natuurlijk wel steeds minder en na een jaar leefde het weer heel erg op (hij had het uitgemaakt vlak voor de herfst begon en toen ik de herfst een jaar later weer rook kwam het allemaal in alle hevigheid terug).
pi_77483816
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:45 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet meer te komen huilen in ieder geval
Inderdaad zeg, het is verdomme toch geen 'hoe laat ik mijn ex los'-topic!!!!!!!!!111

pi_77484024
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het duurde helaas ongeveer 1,5-2 jaar

Het werd natuurlijk wel steeds minder en na een jaar leefde het weer heel erg op (hij had het uitgemaakt vlak voor de herfst begon en toen ik de herfst een jaar later weer rook kwam het allemaal in alle hevigheid terug).
hmm das lang, hoe ben je er uiteindelijk vanaf gekomen?
Hoop voor mij niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren, al zou me dat niet eens verbazen, aangezien ik soms dingen erg lastig kan loslaten.
pi_77484076
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die het hele proces van liefdesverdriet al door zijn gegaan of die het misschien kunnen beantwoorden: wat kan ik er aan doen om me niet steeds zo rot te voelen dat hij een nieuwe vriendin krijgt?
Wachten.

Het is een kutcliché, maar tijd heelt alle wonden. Na verloop van tijd denk je steeds minder aan hem en vervagen je gedachten. Dat wil trouwens niet zeggen dat hem ooit vergeet of dat hij volledig verdwijnt uit je gedachteleven, maar je leert de pijn te verdragen. De vraag is ook niet 'hoe kom ik er vanaf', maar eerder 'hoe ga ik ermee om'.

Eigenlijk moet je het zien als afkicken van een (drugs)verslaving: na een tijdje heb je het onder controle, maar je zal wel een zwak blijven houden voor diegene/datgene.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2010 18:46:12 ]
  zondag 31 januari 2010 @ 19:02:10 #137
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_77484760
Zag hem gisteren weer, heeel eventjes. Was wel gezellig op zich hoor. Het niet-op-zijn-hyves/facebook kijken werkt wel goed eigenlijk.

enige jammere was dat een gezamelijke vriend iets zei in de trant van: 'jij weet ook wel wat hij uitspookt'
doelend op zoenen etc. en ik zei: 'nee, en dat wil ik ook echt niet weten.' ik heb ook inmiddels weer met vier andere mensen gekust (waaronder een meisje, dus dat telt eigenlijk niet), maar ik wil ook niet dat hij dat weet. Hypocriet, I know. Maar ik hoef het echt niet te weten. Ga ik alleen maar dipjes van krijgen.

Gisterenavond wel voor het eerst weer met een jongen gezoend die ik stiekem wel echt een beetje leuk vind misschien. Ofnouja. het was voor het eerst dat ik weer een beetje die kriebels had, en geen spijt had van het zoenen, of, het gewoon deed om het zoenen, whatever. Het was gewoon heel fijn. Het goede moment, hele avond spanning, en tijdens het zoenen zijn handen precies op de goede plek, en de zoen zelf was heel lief en zacht en aaaahh

dus dat was even een blij berichtje. nu ga ik jullie updates lezen!
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  zondag 31 januari 2010 @ 19:09:53 #138
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_77485001
Denk dat, met elke ex, zelfs als je er al overheen blijft, het lastig is om hem/haar met iemand anders te zien. Zeker als jij dat (nog) niet hebt. Misschien het gevoel van: hij doet het beter dan ik of wat dan ook. Maar het komt wel goed, uiteindelijk, allemaal.

@ SuperFokker, knap van je dat je de verleiding om te smsen hebt kunnen weerstaan, zeker met alcohol. As I said, niet op hyves kijken werkt echt. En ik ben er een grote addict van, mensen nachecken. Je gaat dingen in je hoofd halen die misschien helemaal niet zo hoeven te zijn maar je overtuigd jezelf er wel van. Onwetendheid is af en toe een zege voor je eigen gemoedsrust. Wel minder dat je zoveel aan haar denkt nu ineens, maar is misschien wel logisch, na zo'n lange relatie. Ik vind het iig heel knap van je dat het zo goed gaat zou zelf helemaal lange tijd verdrietig worden gok ik..
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_77485859
Nou, ik heb hier al verteld dat ik mijn hyves heb verwijderd gister. En ja hoor, krijg ik daar vandaag een smsje over van mijn ex. Alsof hij ook mijn hyves in de gaten hield...

"Heb je nu echt je hele hyves verwijderd?"
ik "Ja, ik had geen zin meer in hyves. Gebruik nu toch meer facebook. Hoezo?"
"Apart,maar ok".

En dat is het gewoon. Wat heb ik daar nou weer aan? Hij stuurt me alleen een smsje om even te laten weten dat hij het apart vindt dat ik mijn hyves heb verwijderd? Nou, hartstikke fijn zeg.

Ik heb sinds dat het uit is GEEN EEN keer contact met hem opgenomen. Dat doet hij steeds. En dan krijg ik steeds van die ontzettend koele, botte smsjes. Waarom stuurt hij me dan uberhaupt iets. :s
pi_77486239
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:37 schreef achi het volgende:

hmm das lang, hoe ben je er uiteindelijk vanaf gekomen?
Hoop voor mij niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren, al zou me dat niet eens verbazen, aangezien ik soms dingen erg lastig kan loslaten.
Nou, heel erg cliche: ik werd verliefd

En ik hoefde in ieder geval niet bang te zijn dat hij een ander zou vinden, want dat had hij al tijdens onze relatie gedaan Is direct met haar samen gaan wonen toen hij bij mij weg ging.
pi_77486963
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, heel erg cliche: ik werd verliefd

En ik hoefde in ieder geval niet bang te zijn dat hij een ander zou vinden, want dat had hij al tijdens onze relatie gedaan Is direct met haar samen gaan wonen toen hij bij mij weg ging.
Zo zeg, dat moet heftig zijn geweest voor je. Dan is die periode van liefdesverdriet al helemaal verschrikkelijk... Maar het is wel fijn om te horen dat het toch nog goedgekomen is. Heb je nu iets met die jongen waar je verliefd op werd? En vergeleek je in het begin niet veel? Heeft je ex nu eigenlijk nog iets met de vrouw met wie hij toen is gaan samenwonen?
pi_77488246
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Faerie het volgende:

Zo zeg, dat moet heftig zijn geweest voor je. Dan is die periode van liefdesverdriet al helemaal verschrikkelijk... Maar het is wel fijn om te horen dat het toch nog goedgekomen is. Heb je nu iets met die jongen waar je verliefd op werd? En vergeleek je in het begin niet veel? Heeft je ex nu eigenlijk nog iets met de vrouw met wie hij toen is gaan samenwonen?
Ja, was heel heftig. We waren 7 jaar samen en ik was gestopt met de pil omdat we kinderen wilden

Ik woon samen met de jongen waar ik verliefd op werd en hij zit nu naast me Heb ze eigenlijk nooit vergeleken, het zijn totaal verschillende types. En zover ik weet is mijn ex nog bij die vrouw ja. En ik hoop dat zij hem keihard laat vallen voor een andere man
pi_77488618
De cd van pink de laatste is ook hele goede therapie.
Toen het bij mij uitging heeft haar So what me lekker gemotiveerd.

Tip , dit topic op zich helpt wel maar zorg dat je het niet te vaak opzoekt en ga lekker verder met afleiding want steeds bezig zijn met het is uit elk dipje melden helpt ook niet.
Trouwens voor de sms-ers een andere tip verwijder het nummer uit je telefoon en ook je telefoongeschiedenis want het maakt de verleiding minder.
Als je dipjes hebt probeer je meer te richten op afleiding als de dipjes , en ga film kijken , stappen shoppen of iets anders want anders blijf je er gewoon in hangen.

En ook dan zal je misschien ook merken dat het nog moeilijk is maar ondertussen ga je wel verder met je leven en zorg je ook goed voor jezelf .
pi_77488796

Did I ever tell you how you live in me? Every waking moment, even in my dreams. And if all this talk is crazy, and you don't know what I mean, does it really matter? Just as long as I believe.

I will love again, though my heart is breaking, I will love again. Stronger than before, I will love again.
Even if it takes a lifetime to get over you. Heaven only knows, I will love again.

People never tell you the way they truly feel. I would die for you gladly if I knew it was for real. So if all this talk sounds crazy, and the words don't come out right, does it really matter if it gets me through this night?

If I'm true to myself, nobody else can take the place of you. But I've got to move on, tell me what else can I do? I will love again. One day I know, I will love again. You can't stop me from loving again, breathing again, feeling again. I know, one day, I'll love again.

Die is beter
pi_77489958
quote:
....

If I'm true to myself, nobody else can take the place of you. But I've got to move on, tell me what else can I do? I will love again. One day I know, I will love again. You can't stop me from loving again, breathing again, feeling again. I know, one day, I'll love again.

Die is beter
pi_77501294
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, was heel heftig. We waren 7 jaar samen en ik was gestopt met de pil omdat we kinderen wilden
Echt, mijn mensbeeld zou hier toch een flinke deuk van oplopen. Het is niet bepaald geweldig om verbitterd te worden, maar zoiets lijkt me toch enorm schadelijk voor je vertrouwen in mensen.
pi_77501458
Trouwens, een nummer dat me altijd wel door de rotte tijden heen hielp was 'Ongelukkig' van Fixkes. Vreselijk eerlijke tekst.

"ik hoop da ze mij wa mist
da z'een heel klein bitje ongelukkig is
ik hoop da ze mij wa mist
da z'een heel klein bitje ongelukkig is"

pi_77501857
quote:
Op maandag 1 februari 2010 01:51 schreef Friek_ het volgende:
Echt, mijn mensbeeld zou hier toch een flinke deuk van oplopen. Het is niet bepaald geweldig om verbitterd te worden, maar zoiets lijkt me toch enorm schadelijk voor je vertrouwen in mensen.
Toen hij zei dat hij niet meer verder wilde was het eerste wat ik uitriep 'Ik kan zwanger zijn!'
Maar goed, er was uiteraardgeenanderevrouwinhetspel
pi_77501946
Gelukkig was je het niet, anders had je helemaal een probleem.
pi_77502009
quote:
Op maandag 1 februari 2010 02:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gelukkig was je het niet, anders had je helemaal een probleem.
Inderdaad Ik was erg blij niet zwanger te zijn.
  maandag 1 februari 2010 @ 10:14:06 #151
247160 Just-Lost
will never forget
pi_77504682
quote:
Op maandag 1 februari 2010 02:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad Ik was erg blij niet zwanger te zijn.
Pff... wat een verhaal zeg. Je vraagt je toch af hoe dingen ineens zo mis kunnen gaan..
Sommige mensen hebben het in een relatie zo mooi voor elkaar, en dan ** plop **, alles weg.

Wat is er nou toch mis met vechten voor iets.. jezelf is een keertje opzij zetten voor het geluk van een ander, het geluk met elkaar. Het kan toch verdomme niet altijd om jezelf draaien.
Heeft hij het nu dan zoveel beter als dat hij met jou had? Kan het me niet voorstellen..

Ben na een relatie van 3.5 jaar nu bijna 1 jaar alleen, en dat hele jaar heeft alleen maar bestaan uit bezig zijn met het 'uit elkaar' gaan.. En ik ben er zoooo nog Niet over heen.
Paar dagen geleden te horen gekregen dat ze een nieuwe vriend heeft, en alles is weer terug.

Ik wil er NIET aan denken, er gaat gewoon geen dag voorbij dat ik er niet een keer aan denk. Ook positieve gedachtes... maar laat me gewoon met rust met dat gezeik!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_77512184
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:14 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Pff... wat een verhaal zeg. Je vraagt je toch af hoe dingen ineens zo mis kunnen gaan..
Sommige mensen hebben het in een relatie zo mooi voor elkaar, en dan ** plop **, alles weg.

Wat is er nou toch mis met vechten voor iets.. jezelf is een keertje opzij zetten voor het geluk van een ander, het geluk met elkaar. Het kan toch verdomme niet altijd om jezelf draaien.
Heeft hij het nu dan zoveel beter als dat hij met jou had? Kan het me niet voorstellen..

Ben na een relatie van 3.5 jaar nu bijna 1 jaar alleen, en dat hele jaar heeft alleen maar bestaan uit bezig zijn met het 'uit elkaar' gaan.. En ik ben er zoooo nog Niet over heen.
Paar dagen geleden te horen gekregen dat ze een nieuwe vriend heeft, en alles is weer terug.

Ik wil er NIET aan denken, er gaat gewoon geen dag voorbij dat ik er niet een keer aan denk. Ook positieve gedachtes... maar laat me gewoon met rust met dat gezeik!
Klote he? Denk je net dat 't goed met je gaat, dat het verder van je vandaan staat, en dan hoor je zoiets en is alles in één klap weer vers somehow.. Sterkte ermee iig, zoek veel afleiding enzo.
  maandag 1 februari 2010 @ 15:25:24 #153
247160 Just-Lost
will never forget
pi_77514301
Danku

Had ook gehoopt dat het verdriet over zou gaan in boosheid.. maar dat komt dus gewoon niet. Kan me ook niet echt iets verzinnen waar ik boos over zou moeten zijn. Buiten het simpele feit dat we uit elkaar zijn natuurlijk...

Was het nou nog een dramatisch slechte relatie geweest.. okeeee, maar het zat oprecht goed in elkaar... Dat maakt het zuur, het was so close!

Pff.. die ouders ook, Ik heb echt m'n best moeten doen om een goede band met die ouders op te bouwen, was er zowaar trots op! En deze nieuwe lllover mag schijnbaar binnen 3 maandjes gezellig mee op een soort family-uitje-ding-iets... Allemaal van die dingen die steken.
Of begaat hij nu het pad dat ik gebouwd heb voor hem? Ach ja... Schrale troost.

Ben ik de enige die soms bang is voor een nieuwe relatie?
Ik ben normaal echt geen sulletje in sociaal contact, maar als ik nu iemand tegen kom die m'n aandacht weet te trekken lijk ik een soort drempeltje te voelen.. die ik hier voor niet had. Lekker is dat..

Maaaar afleiding dussss Na het werk straks lekker sporten. Ennnnn er ligt op mijn ooooo zo mooie deurmat een lang verwacht postpakketje te wachten ( of afgegevn bij de buren inmiddels ).

Toch weer iets leuks om dat fuck-gevoel mee weg te krijgen
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_77517108
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:25 schreef Just-Lost het volgende:
Danku

Had ook gehoopt dat het verdriet over zou gaan in boosheid.. maar dat komt dus gewoon niet. Kan me ook niet echt iets verzinnen waar ik boos over zou moeten zijn. Buiten het simpele feit dat we uit elkaar zijn natuurlijk...

Was het nou nog een dramatisch slechte relatie geweest.. okeeee, maar het zat oprecht goed in elkaar... Dat maakt het zuur, het was so close!

Pff.. die ouders ook, Ik heb echt m'n best moeten doen om een goede band met die ouders op te bouwen, was er zowaar trots op! En deze nieuwe lllover mag schijnbaar binnen 3 maandjes gezellig mee op een soort family-uitje-ding-iets... Allemaal van die dingen die steken.
Of begaat hij nu het pad dat ik gebouwd heb voor hem? Ach ja... Schrale troost.

Ben ik de enige die soms bang is voor een nieuwe relatie?
Ik ben normaal echt geen sulletje in sociaal contact, maar als ik nu iemand tegen kom die m'n aandacht weet te trekken lijk ik een soort drempeltje te voelen.. die ik hier voor niet had. Lekker is dat..

Maaaar afleiding dussss Na het werk straks lekker sporten. Ennnnn er ligt op mijn ooooo zo mooie deurmat een lang verwacht postpakketje te wachten ( of afgegevn bij de buren inmiddels ).

Toch weer iets leuks om dat fuck-gevoel mee weg te krijgen
Och jee, wat herkenbaar. Ik kende geen enkel stel met een leukere relatie dan ikzelf. Ik zag iedereen maar ruzie hebben met partners en zeuren over hun partner etc en wij hadden het gewoon heel erg leuk samen. En die mensen die altijd maar ruzie hadden zijn nog samen en ik met mijn erg leuek relatie was plots zonder partner De ironie van het leven.

En nee, ik heb heel erg lang totaal geen trek gehad in een nieuwe relatie. Ik ben ook de hele tijd niet op zoek geweest, de verliefdheid overkwam me gewoon. En dan nog denk je: nee, hier heb ik eigenlijk helemaal geen zin in en het was toch al 2 jaar geleden dat mijn ex zei dat hij het niet meer zag zitten.

Ja, afleiding. Ik heb het hele scala aan tips en trucs om na een relatie er boven op te komen opengetrokken en toegepast. En toch bleef ik diep diep ongelukkig. Geen idee of dat erger was geweest als ik niet alles had gedaan wat werd geadviseerd (geen contact, sporten, vrienden, goed voor jezelf zorgen, leuke dingen doen etc etc) Ik heb zelfs die cd van Lara Fabian gekocht

Een ding wat mij er echt door heeft gesleept: vrienden. God, als ik mijn vrienden niet had gehad denk ik dat ik in een gesticht was terecht gekomen Heel erg veel sterkte Just Lost. Hou je vast aan de gedachte dat dit echt voorbij gaat. Alle cliche's kloppen, tijd heelt alle wonden etc etc. Maar je hebt er nu niet bar veel aan En ja, ik ben er door veranderd
SPOILER
pi_77519119
afgelopen vrijdag heb ik mijn relatie beeindigt na bijna 4 jaar..
de laatste tijd ging het al niet zo goed en van mijn kant had ik de behoefte ook niet echt meer

ik zag er echt tegenop om het uit te maken, wetende dat ik haar hart zou breken en dat gebeurde ook op dat moment .. maargoed dit was de beste keuze en tegenover haar ook het eerlijkst.

ik heb het weekend wel aardig overleefd, bijna niet thuisgeweest.
ook nu gaat het wel redelijk.. kwestie van bezig blijven denk ik dan maar!
  maandag 1 februari 2010 @ 19:08:38 #156
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_77522889
Ondanks het feit dat ik al 4 mnd geen relatie meer heb, ben ik er toch elk uur v/d dag mee bezig.
Het maalt gewoon.
Ik hang aan het elastiek omdat haar moeder ernstig ziek is (ligt momenteel op sterven in het zeikenhuis) en daar had ik gewoon een gigantisch goede band mee.
Ook met haar vader kon ik hardstikke goed.
Mijn ex en ik hebben ook geen ruzie, maar we leefden gewoon de laatste periode (1,5 jr denk ik zo) al broer en zus ipv geliefden.

Toch (ondanks het feit dat het goed is dat we uit elkaar zijn (mijn verstand)) kan ik haar niet loslaten.
Zelf is ze een ander pad ingeslagen (wordt momenteel behandeld voor psychische klachen in een kliniek) heb ik het gevoel dat ik haar in de steek gelaten heb (terwijl daar echt geen sprake van is).
Ook heb ik dat haar afgelopen vrijdag gevraagd en toen gaf ze aan dat het niet zo was.
Waarom voelt het dan toch zo?
Ik voel me nu zo verdomde kut echt niet geloven.

Als ik er over nadenk dan is het elastiek richting haar moeder mijn huidige "probleem".
Ik blijf er nu aan hangen.
Haar moeder houd nu al zolang vol (de doktoren roepen bijna dagelijks (sinds november) dat ze binnen 3 dgn overleid dat ik er op een of andere manier echt naar uitkijk dat ze werkelijk overleden is.
Hoe schandelig mijn verstand het ook vind.

Wat kan een mens zich kloten voelen, niet te geloven!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')