Alicia Keys - Try sleeping with a broken heartquote:Op zondag 31 januari 2010 16:44 schreef Faerie het volgende:
Om verder te gaan op liedjes die je helpen bij liefdesverdriet:
(wel meer voor vrouwen denk ik)
No Doubt - Ex-Girlfriend
Kelly Clarkson - Never again
Kelly Clarkson - Since u been gone
Beyonce - Me, myself and I
Justin Timberlake - What goes around comes around
Waarschijnlijk niet iedereen z'n smaak, maar mij helpen ze wel.
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:32 schreef lmb het volgende:
[..]
Alcia Keys - Try sleeping with a broken heart
Helpt mij op dit moment wel
Het nummer van Alicia Keys dat ik noemde geeft mij positieve energie, het is geen zielig janknummerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef SuperFokker het volgende:
haha...kom op...genoeg sentimentele nummers!!
Ik ben het met evil alex eens...iets meer kracht erin!
Positieve energie!...ook al voel je je er kut bij...gewoon 100x luisteren dan ga je het zelf geloven
Dat zijn geen sentimentele nummers hoor, die helpen me echt. En ieder z'n eigen smaak natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:35 schreef SuperFokker het volgende:
haha...kom op...genoeg sentimentele nummers!!
Ik ben het met evil alex eens...iets meer kracht erin!
Positieve energie!...ook al voel je je er kut bij...gewoon 100x luisteren dan ga je het zelf geloven
Het duurde helaas ongeveer 1,5-2 jaarquote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Faerie het volgende:
Hoe lang duurde dat dan bij jou?
Ik vind het zo'n vreemd gevoel dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer van hem hou... dat vind ik verschrikkelijk. Voelt echt als verraad als ik dat niet meer doe, zoveel hou ik zelfs van hem. Maar ik zal wel moeten, het is nou eenmaal niet anders en we komen niet meer bij elkaar.
Inderdaad zeg, het is verdomme toch geen 'hoe laat ik mijn ex los'-topic!!!!!!!!!111quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:45 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet meer te komen huilen in ieder geval![]()
![]()
![]()
![]()
hmm das lang, hoe ben je er uiteindelijk vanaf gekomen?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het duurde helaas ongeveer 1,5-2 jaar
Het werd natuurlijk wel steeds minder en na een jaar leefde het weer heel erg op (hij had het uitgemaakt vlak voor de herfst begon en toen ik de herfst een jaar later weer rook kwam het allemaal in alle hevigheid terug).
Wachten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die het hele proces van liefdesverdriet al door zijn gegaan of die het misschien kunnen beantwoorden: wat kan ik er aan doen om me niet steeds zo rot te voelen dat hij een nieuwe vriendin krijgt?
Nou, heel erg cliche: ik werd verliefdquote:Op zondag 31 januari 2010 18:37 schreef achi het volgende:
hmm das lang, hoe ben je er uiteindelijk vanaf gekomen?
Hoop voor mij niet dat het bij mij ook zo lang gaat duren, al zou me dat niet eens verbazen, aangezien ik soms dingen erg lastig kan loslaten.
Zo zeg, dat moet heftig zijn geweest voor je.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, heel erg cliche: ik werd verliefd
En ik hoefde in ieder geval niet bang te zijn dat hij een ander zou vinden, want dat had hij al tijdens onze relatie gedaanIs direct met haar samen gaan wonen toen hij bij mij weg ging.
Ja, was heel heftig. We waren 7 jaar samen en ik was gestopt met de pil omdat we kinderen wildenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Faerie het volgende:
Zo zeg, dat moet heftig zijn geweest voor je.Dan is die periode van liefdesverdriet al helemaal verschrikkelijk... Maar het is wel fijn om te horen dat het toch nog goedgekomen is. Heb je nu iets met die jongen waar je verliefd op werd? En vergeleek je in het begin niet veel? Heeft je ex nu eigenlijk nog iets met de vrouw met wie hij toen is gaan samenwonen?
quote:....
If I'm true to myself, nobody else can take the place of you. But I've got to move on, tell me what else can I do? I will love again. One day I know, I will love again. You can't stop me from loving again, breathing again, feeling again. I know, one day, I'll love again.
Die is beter
Echt, mijn mensbeeld zou hier toch een flinke deuk van oplopen.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, was heel heftig. We waren 7 jaar samen en ik was gestopt met de pil omdat we kinderen wilden![]()
Toen hij zei dat hij niet meer verder wilde was het eerste wat ik uitriep 'Ik kan zwanger zijn!'quote:Op maandag 1 februari 2010 01:51 schreef Friek_ het volgende:
Echt, mijn mensbeeld zou hier toch een flinke deuk van oplopen.Het is niet bepaald geweldig om verbitterd te worden, maar zoiets lijkt me toch enorm schadelijk voor je vertrouwen in mensen.
Inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 02:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gelukkig was je het niet, anders had je helemaal een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |