abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77464635
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:02 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Gast, wat doe je?
Ik betuig even kort maar bondig mijn medeleven... Het hoeft niet altijd wanneer iemand doodgaat?

Als je geen medeleven wilt, moet je er niet over praten/ schrijven..
pi_77466182
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:06 schreef Underverse het volgende:

[..]

Ik betuig even kort maar bondig mijn medeleven... Het hoeft niet altijd wanneer iemand doodgaat?

Als je geen medeleven wilt, moet je er niet over praten/ schrijven..
Sorry, ik moest er even om lachen. In a good way.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77470114
Keek net op haar hyves (nu dus eraf geflikkerd )
Stonden dingen op die ik liever niet had willen zien.
Volgens mij heeft ze ook al weer wat dingen gedaan met een andere jongen...misschien zelfs al seks.

Heb echt de neiging om haar nu een boze sms te sturen en dat ze toch eigenlijk geen ruk voorstelde. Want het was nogal saai allemaal.
Doen of niet doen? Heb even wat relativering nodig!
pi_77470117
Niet doen. En ook niet meer op d'r hyves kijken. Ga slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77470121
Ik moet hier maar niet meelezen, lees een paar posts en dat zware, desastreuse gevoel van net nadat het uit was doemt gewoon als een donkere wolk op. Ik dacht dat het gevoel dat mijn leven niet compleet was zonder mijn ex nooit weg zou gaan en ik voelde me zo intens ongelukkig

Maar heus, het gaat voorbij Daar dus aan vast blijven houden voor een ieder die nu in een diep dal zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77470130
quote:
Op zondag 31 januari 2010 05:40 schreef Isabeau het volgende:
Niet doen. En ook niet meer op d'r hyves kijken. Ga slapen.
Ja heb al 10x dat smsje over getypt ma ergens weet ik dat het beter is om niet te doen.
Dus zal het maar laten
Dit is dus een dip waar ik verwacht had dat die er zou komen. Maar goed...liever nu dan maar....het is altijd kut om te weten dat, net als ik, je ex ook keihard doorgaat.
Hoop alleen niet dat ze al met een andere vent heeft liggen ballen, want dat zou wel erg sletterig zijn.

Maja...ik moet onafhankelijk zijn van haar handelingen....boeie eigenlijk wat zij doet...lastig om zo te denken, maar het moet wel.
Het probleem is dat je gaat gissen van waarom jij niet meer goed genoeg was en iemand anders misschien wel. Dat is het kutte!! Slecht voor je eigenwaarde
pi_77470145
Niet iedereen past bij elkaar, ook al is de ene helft daar wel van overtuigd Zij kan net zo goed als jij doen waar ze nu zelf zin in heeft en dat maakt haar niet direct een slet. Net zomin als het jou een slet zou maken als jij dit weekend bij een andere meid in bed was beland.

En bekijk het van de zonnige kant, exen die met een nieuwe vent het bed in duiken zijn nog altijd beter dan de exen die dat al deden voor ze de ex waren (als je me kan volgen op dit tijdstip)
  zondag 31 januari 2010 @ 09:14:09 #108
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77470511
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Sorry, ik moest er even om lachen. In a good way.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet meer veel zuipen wanneer je je zo rot voelt...
pi_77471676
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:14 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dus niet meer veel zuipen wanneer je je zo rot voelt...
Hij heeft niet meer gereageerd, en ik voel me er nu redelijk rustig onder. Zegt weer genoeg over hem alleen maar weer een bevestiging voor me, ook al had ik hem niet moeten SMSen.
  zondag 31 januari 2010 @ 11:30:53 #110
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77472209
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:00 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hij heeft niet meer gereageerd, en ik voel me er nu redelijk rustig onder. Zegt weer genoeg over hem alleen maar weer een bevestiging voor me, ook al had ik hem niet moeten SMSen.
Gezien de vermoedelijke tijd waarop je de SMS gestuurd hebt, en het feit dat de zondag in principe net begonnen is, kan het nog goed zijn dat je een reactie krijgt. Hoeft niet eens per sé per SMS te zijn, of vandaag.

Gewoon niet meer doen, dit sleept al zo lang aan bij je... Je verdient beter (zeg ik het TOCH weer)
pi_77472248
quote:
Op zondag 31 januari 2010 05:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet hier maar niet meelezen, lees een paar posts en dat zware, desastreuse gevoel van net nadat het uit was doemt gewoon als een donkere wolk op. Ik dacht dat het gevoel dat mijn leven niet compleet was zonder mijn ex nooit weg zou gaan en ik voelde me zo intens ongelukkig

Maar heus, het gaat voorbij Daar dus aan vast blijven houden voor een ieder die nu in een diep dal zit.
Hoe lang duurde dat dan bij jou?
Ik vind het zo'n vreemd gevoel dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer van hem hou... dat vind ik verschrikkelijk. Voelt echt als verraad als ik dat niet meer doe, zoveel hou ik zelfs van hem. Maar ik zal wel moeten, het is nou eenmaal niet anders en we komen niet meer bij elkaar.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77472314
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:30 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Gezien de vermoedelijke tijd waarop je de SMS gestuurd hebt, en het feit dat de zondag in principe net begonnen is, kan het nog goed zijn dat je een reactie krijgt. Hoeft niet eens per sé per SMS te zijn, of vandaag.

Gewoon niet meer doen, dit sleept al zo lang aan bij je... Je verdient beter (zeg ik het TOCH weer)
Ik heb hem rond 23.30 geSMSd, hij was toen nog wakker. Dus ik hoop dat ik gewoon gen reactie meer krijg. Zal hem van de week wel weer zien, maar hij zegt toch niets tegen me (de afgelopen 2 weken niet iig.).

Ik moet het ook niet meer doen, zou beter moeten weten.
pi_77472421
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:36 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik moet het ook niet meer doen, zou beter moeten weten.
Ja, we weten het allemaal beter met ons verstand, maar vaak neemt het gevoel de overhand. Eigenlijk moeten je gevoel en je verstand met elkaar in balans komen. Dat je een gevoel hebt, en je verstand zegt 100% "goed zo". Maar dat is moeilijk. Het liefst zou ik mijn ex ook alles willen zeggen, de eikel. Maar daar heb ik niks aan, dus in deze situatie is mijn verstand even sterker!

Ben je nou niet een beetje aan het wachten tot hij iets terug stuurt? Dat is dan ook weer een groot nadeel als je iets stuurt. Je wacht erop, en krijgt uiteindelijk toch niet de reactie die je wil...
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77472554
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, we weten het allemaal beter met ons verstand, maar vaak neemt het gevoel de overhand. Eigenlijk moeten je gevoel en je verstand met elkaar in balans komen. Dat je een gevoel hebt, en je verstand zegt 100% "goed zo". Maar dat is moeilijk. Het liefst zou ik mijn ex ook alles willen zeggen, de eikel. Maar daar heb ik niks aan, dus in deze situatie is mijn verstand even sterker!

Ben je nou niet een beetje aan het wachten tot hij iets terug stuurt? Dat is dan ook weer een groot nadeel als je iets stuurt. Je wacht erop, en krijgt uiteindelijk toch niet de reactie die je wil...
Hm dat mijn gevoel de overhand nam is nu wel veel minder hoor. Gister zei iemand ook tegen me 'de verliefdheid gaat toch wel over op deze manier', en zo is het ook. Tuurlijk geef ik nog om hem en hou ik van hem, en had ik gewild dat het anders was gelopen, maar verliefd zijn is wel voorbij ja.

Ik ben niet aan het wachten tot hij iets terugstuurt. Dat deed ik voorheen altijd wel, maar die tijd heb ik wel gehad. Ik ga er ook helemaal niet vanuit dat hij die moeite neemt, ik heb namelijk ook niet echt een vriendelijk SMSje verstuurd. Meer iets waarvan ik meteen daarna zoiets had van 'Tamara, dat had ook wel anders gekund.' Maar goed, het is wat in me opkwam, dus whatever.

Edit; Hoop doet ook veel met een mens denk ik. Ik geloof niet dat ik nog hoop heb dat het goedkomt, en ik denk dat dat heel veel scheelt. Denk dat dat ook wel een reden is dat ik niet meer persé een reactie van hem hoef o.i.d.

[ Bericht 7% gewijzigd door maartjeh op 31-01-2010 11:53:51 ]
pi_77474061
We zijn weer wakker
Heb haar geontvriend op Hyves... Hopelijk is de verleiding om nog eens te kijken minder. Hoewel het wel fijn is om te weten hoe de zaken staan

Ik kijk er nu weer heel anders tegenaan dan vannacht toen ik alles las. Nu denk ik dat het ook logisch is dat zij lekker doorgaat en ik ook op mijn eigen manier. Volgens mij valt het ook wel mee dat ze zich nu als een slet gedraagd en heb ik die reacties heel erg overdreven Maar goed ..boeie ook.
Ben blij dat ik haar niet heb gesmst. Smsen als je gedronken hebt is altijd kut...die les heb ik wel geleerd

Voel me trouwens echt heel onrustig nu..hele tijd weer aan haar denken...niet op een manier van 'ik wil je terug' maar toch..is niet relaxt. Ze smste zojuist nog even. Gister had ik een slipcursus..was nog een kado van haar. Toen smste ze gister of ik het al had gedaan. En had daar op gereageerd dat het erg leuk was. Niks meer op terug gehad tot net dus...ze vond het leuk dat ik het gezellig had gevonden.

Is wel aardig natuurlijk, maar niet relaxt omdat ik nu weer aan haar denk

[ Bericht 21% gewijzigd door SuperFokker op 31-01-2010 14:02:47 ]
pi_77476679
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:47 schreef SuperFokker het volgende:
We zijn weer wakker
Heb haar geontvriend op Hyves... Hopelijk is de verleiding om nog eens te kijken minder. Hoewel het wel fijn is om te weten hoe de zaken staan

Ik kijk er nu weer heel anders tegenaan dan vannacht toen ik alles las. Nu denk ik dat het ook logisch is dat zij lekker doorgaat en ik ook op mijn eigen manier. Volgens mij valt het ook wel mee dat ze zich nu als een slet gedraagd en heb ik die reacties heel erg overdreven Maar goed ..boeie ook.
Ben blij dat ik haar niet heb gesmst. Smsen als je gedronken hebt is altijd kut...die les heb ik wel geleerd

Voel me trouwens echt heel onrustig nu..hele tijd weer aan haar denken...niet op een manier van 'ik wil je terug' maar toch..is niet relaxt. Ze smste zojuist nog even. Gister had ik een slipcursus..was nog een kado van haar. Toen smste ze gister of ik het al had gedaan. En had daar op gereageerd dat het erg leuk was. Niks meer op terug gehad tot net dus...ze vond het leuk dat ik het gezellig had gevonden.

Is wel aardig natuurlijk, maar niet relaxt omdat ik nu weer aan haar denk
Die late reacties zijn misschien nog wel erger dan gewoon helemaal geen reactie. Heb je je net ergens anders op gericht, krijg je een SMSje. Net alsof ze het bewust doen, zo van 'ik wacht ff'.
pi_77476803
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:11 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Die late reacties zijn misschien nog wel erger dan gewoon helemaal geen reactie. Heb je je net ergens anders op gericht, krijg je een SMSje. Net alsof ze het bewust doen, zo van 'ik wacht ff'.
Ja precies En dat doen ze ook bewust
Maar jij smst wel steeds terug toch?

Zondagen zijn echt ellendig Voel overal spanning in m'n lijf...niet goed.
Straks maar eens lekker weer erop uit voor de afleiding...en morgen weer naar de studentjes in Nijmegen
pi_77476908
Zelf ben ik ook nu weer erg onrustig.
Heb net wat geklust, maar ik kan nu niet verder en dus heb ik tijd, om onrustig te worden, en aan haar te denken..
Wou anders gaan hardlopen om mijn gedachtes even ergens anders te hebben, maar dat kan ook weer niet omdat het weer sneeuwt ( sneeuw ben ik ook wel weer beu)
Was er maar een pilletjes om die onrust even weg te nemen.
Het is heel vreemd op 1 manier kan ik haar nu wel makkelijker loslaten, maar op een andere manier juist weer niet. Heb nu juist de drang om lekker op de bank te zitten tegen elkaar aan.. dus weer even een klein dipje, zal ook wel weer over gaan.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_77477149
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:15 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja precies En dat doen ze ook bewust
Maar jij smst wel steeds terug toch?

Zondagen zijn echt ellendig Voel overal spanning in m'n lijf...niet goed.
Straks maar eens lekker weer erop uit voor de afleiding...en morgen weer naar de studentjes in Nijmegen
Nee, hij smst mij helemaal niet meer.

Ja, klote he.. Goed dat je straks wat gaat doen!
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:18 schreef achi het volgende:
Zelf ben ik ook nu weer erg onrustig.
Heb net wat geklust, maar ik kan nu niet verder en dus heb ik tijd, om onrustig te worden, en aan haar te denken..
Wou anders gaan hardlopen om mijn gedachtes even ergens anders te hebben, maar dat kan ook weer niet omdat het weer sneeuwt ( sneeuw ben ik ook wel weer beu)
Was er maar een pilletjes om die onrust even weg te nemen.
Het is heel vreemd op 1 manier kan ik haar nu wel makkelijker loslaten, maar op een andere manier juist weer niet. Heb nu juist de drang om lekker op de bank te zitten tegen elkaar aan.. dus weer even een klein dipje, zal ook wel weer over gaan.
Sneeuwt het? Waar woon je?
Dat dipje herken ik wel helaas. Maar ik moet zeggen dat ik dit alleen in het weekend heb, dus dat scheelt. Door de weeks werk ik veel en slaap ik vrij vroeg omdat ik ook weer vroeg op moet.
pi_77477322
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat is ergens ook wel erg fijn dat hij dat niet doet Behalve dat je straks weer op een of ander raar moment toch weer een sms krijgt en je weer onrustig gaat voelen

Ik snap ook niet waarom ik nu een smsje kreeg met zo'n nutteloos iets...en dan pas een dikke dag later
pi_77480133
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:30 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Dat is ergens ook wel erg fijn dat hij dat niet doet Behalve dat je straks weer op een of ander raar moment toch weer een sms krijgt en je weer onrustig gaat voelen

Ik snap ook niet waarom ik nu een smsje kreeg met zo'n nutteloos iets...en dan pas een dikke dag later
Ja, waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren ja. Voel me sowieso heel onrustig nu. Luister ook gewoon verkeerde muziek/teksten.
SPOILER
  zondag 31 januari 2010 @ 16:20:03 #122
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_77480459
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren ja. Voel me sowieso heel onrustig nu. Luister ook gewoon verkeerde muziek/teksten.
SPOILER
Zal niet jouw stijl zijn, maar de volgende helpt mij altijd enorm:
SPOILER
pi_77481094
Om verder te gaan op liedjes die je helpen bij liefdesverdriet:
(wel meer voor vrouwen denk ik)

No Doubt - Ex-Girlfriend
Kelly Clarkson - Never again
Kelly Clarkson - Since u been gone
Beyonce - Me, myself and I
Justin Timberlake - What goes around comes around

Waarschijnlijk niet iedereen z'n smaak, maar mij helpen ze wel.
pi_77481195
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:25 schreef maartjeh het volgende:

[..]

[..]

Sneeuwt het? Waar woon je?
Dat dipje herken ik wel helaas. Maar ik moet zeggen dat ik dit alleen in het weekend heb, dus dat scheelt. Door de weeks werk ik veel en slaap ik vrij vroeg omdat ik ook weer vroeg op moet.
Woon in Groningen, ligt hier al 1 1/2 maand sneeuw nu
Het sneeuwen is gelukkig alweer voorbij, heb net even een stuk hardgelopen, even lekker uitzweten en dan douchen.

Ben wel het hele weekend redelijk bezig geweest, maarja soms pakken die dipjes je he.
En jij niet teveel naar de verkeerde muziek luisteren he, dat wel inderdaad wel eens de emoties in de hand werken.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_77481903
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef achi het volgende:

[..]

Woon in Groningen, ligt hier al 1 1/2 maand sneeuw nu
Het sneeuwen is gelukkig alweer voorbij, heb net even een stuk hardgelopen, even lekker uitzweten en dan douchen.

Ben wel het hele weekend redelijk bezig geweest, maarja soms pakken die dipjes je he.
En jij niet teveel naar de verkeerde muziek luisteren he, dat wel inderdaad wel eens de emoties in de hand werken.
Serieus? Hier is het wel even weg geweest, maar nu ligt er wel weer een laag. Ben 't nu alweer kotsbeu, vanmorgen al hard onderuit gegaan.

Haha ja soms is het niet erg hoor, zulke nummers, maar kan ook verkeerde gevoelens opwekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')