En daten is wel iets anders dan meteen je benen gespreid houden hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, ben jij ineens de moderator hier die bepaald wanneer je hier wel en niet mag komen 'huilen'?
Ik ben tenminste niet na 1 week alweer bezig met daten, dus wie heeft hier meer recht om te komen huilen?
Dat jij geen begrip kan opbrengen voor mijn situatie, prima, maar ga niet met disrespect komen praten hier, ik doe niks verkeerd en post hier alleen mijn verhaal. Dat ik iets doe waar jij niet achter staat kan best wezen, maar dan hoef je nog niet zo respectloos te praten.
Kap jij nou eens met je achterlijke reacties gozer. Ik vind het ook belachelijk dat jij hier kwam huilen maar wel na een week alweer met een ander wijf liep te bekken. Heb ik je ook niet op aangevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:10 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Weetje...het is echt wel duidelijk ook. Maar mensen begrijpen dingen pas als ze het echt zien! Dus we kunnen nog wel zoveel zeggen..het zal niks uithalen.
Ze komt er wel achter
Ja...hij ging verhuizen...dus toevallig moest ik hem wel ontmoeten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:10 schreef VeerEli het volgende:![]()
[..]
Omdat ik hem zou helpen met spullen inpakken voor het verhuizen. Maar inderdaad, had hem ook kunnen vragen om al zijn spullen naar mijn huis te brengen, om het vervolgens bij mij in de dozen te doen!![]()
Omdat ik dus hielp heb ik gelijk dat luchtje dus meegenomen en ook gelijk me laptop en Ipod.
Ging hij niet verhuizen, was ik alsnog naar hem toe gegaan omdat ik dat prettiger vind als bij mezelf thuis gezien de thuissituatie op dit moment (verder niet relevant om uit te leggen)
En waarom ik die 'domme' smiley gebruik is, omdat zoals ik net ook al zei, het niet slim van mezelf vind i.v.m dat ik hierdoor weer hoop krijg. Niet omdat ik het niet wou. Trek alsjeblieft niet zo snel je conclusies. Je kent me niet. Ik heb me 1x flink laten misbruiken door een kerel en dat gebeurd me echt nooit weer. Ik heb er zelf voor gekozen omdat IK het nu wou, niet om HEM een plezier te doen. Ook al vind ik het niet al te slim van mezelf.
Het gaat om het principe. Jij bent na een week al toe te bekken met een ander wijf, en ik ben na 1,5 week er nog niet aan toe om me ex compleet af te kappen als ik het gevoel krijg dat het misschien nog wel goedkomt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:11 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
En daten is wel iets anders dan meteen je benen gespreid houden he
Je moet niet zo me woorden verdraaien. Ik zeg nergens dat ik hem MOEST ontmoeten, ik leg uit waarom ik naar hem kwam i.p.v hij naar mij. Pfffquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:12 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja...hij ging verhuizen...dus toevallig moest ik hem wel ontmoeten.
Je houdt jezelf voor de gek meisje.
Als je sterk in je schoenen staat dan moet iemand wel wat meer moeite doen.
Hallo,...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kap jij nou eens met je achterlijke reacties gozer. Ik vind het ook belachelijk dat jij hier kwam huilen maar wel na een week alweer met een ander wijf liep te bekken. Heb ik je ook niet op aangevallen.
Hou jij dan nu ook je smoel, of praat erover op een normale manier. Want dat 'normale' ontbreekt er nogal aan bij je. Nogmaals, je kan het er wel niet mee eens zijn, maar is het echt nodig om zo tegen me te praten?
Op de rest die ik tegen je zeg ga je namelijk niet in, het enige wat je nu nog kan roepen is dat ik me laat gebuiken en me beentjes open gooi.
Ja, maar jij bent wel de enige die het zo arrogant en respectloos brengt. Als jij gewoon normaal tegen me zegt dat je het niet slim vind of wat dan ook was er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:15 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hallo,...
Net of ik nu de enige ben. Er zijn 3 andere mensen die precies dezelfde gedachte hebben.. maar als jij het zo denkt...het is jouw leven.
En over mijn situatie...mijn ex maakte het opeens uit. Ik ga door met leven...en niet meteen mn pik weer in mn ex steken. Doorgaan met mijn eigen leven is iets anders dan blijven hangen bij je ex lieve schat
Ik heb je verhaaltjes in het vorige topic ook gelezen en ook daar kan ik me er niet aan onttrekken dat die gast gewoon een neukertje voor 'on the side' wil. No strings attached. Hij wil liever vrij zijn. Als jij daar verder geen problemen mee hebt dat hij je af en toe belt of sms't om te neuken, okee dan. No problemo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:10 schreef VeerEli het volgende:![]()
[..]
Omdat ik hem zou helpen met spullen inpakken voor het verhuizen. Maar inderdaad, had hem ook kunnen vragen om al zijn spullen naar mijn huis te brengen, om het vervolgens bij mij in de dozen te doen!![]()
Omdat ik dus hielp heb ik gelijk dat luchtje dus meegenomen en ook gelijk me laptop en Ipod.
Ging hij niet verhuizen, was ik alsnog naar hem toe gegaan omdat ik dat prettiger vind als bij mezelf thuis gezien de thuissituatie op dit moment (verder niet relevant om uit te leggen)
En waarom ik die 'domme' smiley gebruik is, omdat zoals ik net ook al zei, het niet slim van mezelf vind i.v.m dat ik hierdoor weer hoop krijg. Niet omdat ik het niet wou. Trek alsjeblieft niet zo snel je conclusies. Je kent me niet. Ik heb me 1x flink laten misbruiken door een kerel en dat gebeurd me echt nooit weer. Ik heb er zelf voor gekozen omdat IK het nu wou, niet om HEM een plezier te doen. Ook al vind ik het niet al te slim van mezelf.
Hier heb je het al. Een vaste relatie benauwde hem. Hij blijft liever even vrij totdat ie wellicht een andere dame heeft gevonden. Sorry hoor, ik ken je niet maar op basis van al je schrijfsels hier kom je behoorlijk naief op me over. Maar daar zal de verliefdheid ook wel iets mee te maken hebben, gezien het feit dat jij hem nog zo graag terug wil.quote:En toen ik dus zei dat als het defnitief uit was, ik hem voorlopig niet wou zien enzo omdat ik dan niet over hem heen ging komen en dat vriendschap tussen ons niet werkt, omdat we nog wel al die gevoelens en liefde voor elkaar hebben. Toen zei hij ook dat hij bang was dat als hij me nu losliet, ik doorging met me leven en hij dan op een gegeven moment ging inzien hoe zo'n fout hij gemaakt had, en dat ik dan al weer verder was enzo..
Reality check!quote:Traits involving relationships
7. Unstable, chaotic intense relationships characterized by splitting (see below).
8. Frantic efforts to avoid real or imagined abandonment
* Splitting: the self and others are viewed as "all good" or "all bad." Someone with BPD said, "One day I would think my doctor was the best and I loved her, but if she challenged me in any way I hated her. There was no middle ground as in like. In my world, people were either the best or the worst. I couldn't understand the concept of middle ground."
* Alternating clinging and distancing behaviors (I Hate You, Don't Leave Me). Sometimes you want to be close to someone. But when you get close it feels TOO close and you feel like you have to get some space. This happens often.
* Great difficulty trusting people and themselves. Early trust may have been shattered by people who were close to you.
* Sensitivity to criticism or rejection.
* Feeling of "needing" someone else to survive
* Heavy need for affection and reassurance
* Some people with BPD may have an unusually high degree of interpersonal sensitivity, insight and empathy
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:24 schreef VeerEli het volgende:
Pffffffffffffff nou mijn update van de avond..
Ben dus naar hem toegegaan, rond half 8. Toen we boven kwamen om zijn spullen in te pakken kwam hij al naar me toe om me een dikke knuffel te geven, hielden elkaar lang vast, toen weer los, toen weer een lange knuffel. Toen begonnen we wat dozen in te pakken enzo en toen dat klaar was hielp hij me dus met me Ipod..Nou toen we daar klaar mee waren zei ik van nou ik ga dan zo maar. En toen zaten we dus op de bank, en toen trok hij me weer naar zich toe en hield hij me zo vast..Toen vroeg hij of we even op bed gingen liggen en tja, toen hebben we sex gehad.![]()
Vervolgens zijn we naar de coffeeshop gegaan en hebben we een joint gerookt. Toen zijn we weer terug naar zijn huis gegaan en hebben we een film gekeken![]()
![]()
Ook toen trok hij me de hele tijd naar zich toe op de bank en lag ik dus tegen hem aan.
Heel bizar allemaal. Oh, en morgen komen een goeie vriend van hem en daar de vriendin van deze kant op, hebben een paar maand terug een kind gekregen en ik heb die nog niet gezien, dus hij nodigde me ook uit of ik ook kwam morgen..Vroeg ik dus of dat niet raar was, en hij vroeg hoezo? Dus ik zeg nouja, het is niet echt gebruikelijk dat je ex dan ook komt. En toen keek hij me even zo raar aan van,, 'ex'..En toen zei hij dat ik wel iemand was die hun kindje gezien moet hebben..Naja oke. Ik ben natuurlijk te zwak om het af te wijzen, dus ik ga morgen weer daarheen. God oh god oh god oh god wat verwarrend is dit zeg..Wat wil die jongen in godsnaam? Toen hij sex wou had ik ook de neiging om te zeggen, ben ik hier nog wel goed genoeg voor? Is dit nou alleen om de lust of wat? Maar ik durfde het natuurlijk weer niet omdat ik dan het moment zou verzieken..Dus maar gewoon van me afgezet..Pfff.
En ben nu ook maar net een kwartiertje thuis..dus het was een lange avond.
Hier ben ik het écht heel erg mee eens. Echt, hij wil alleen maar seks, dat is gewoon duidelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:24 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Je hebt je laten gebruiken. En blijkbaar vind je dat niet erg. Hij geeft je een beetje van wat jullie hadden en je wilskracht smelt weg. Daarom kan het enorm helpen om ECHT geen contact te houden. Hij kan dan wel gaan zeggen dat hij je dan kwijt zal raken, maar het gaat om wat het BESTE is voor jou, en dat is niet wat per sé nu goed VOELT. Bovendien heeft hij het er zelf naar gemaakt wanneer hij je verliest.
Maak een keuze en BLIJF erbij...
Je staat er sterk in ... klasse!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hier ben ik het écht heel erg mee eens. Echt, hij wil alleen maar seks, dat is gewoon duidelijk.
Mijn ex zei ook dat hij bang was me kwijt te raken en dat hij dat echt niet wilde, maar hij kon ook geen relatie meer met me aangaan om allerlei vage redenen. Maar nu heb ik het 2 weken geleden stopgezet en spreekt hij alweer met meerdere andere meisjes af. En geloof me, maar om één ding. Want mij smst hij niet meer, alleen omdat hij seks ook van hun kan krijgen, en omdat hij weet dat 'ie 't van MIJ niet meer zal krijgen.
En ja, ik voel me er klote om, mis hem (of misschien gewoon meer het gevoel van samen zijn met iemand), maar ik ben ook trots op mezelf dat ik nu voet bij stuk houd, en m'n zelfrespect weer teruggevonden heb en toon aan hem en aan buitenstaanders.
Thanks Barbusse..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm....niet om het een of ander, maar zouden jullie wat aardiger voor VeerEli willen zijn? Dat haar acties niet zo verstandig zijn op het moment, oke. Maar begrijpelijk zijn ze wel. Tenminste, ik herken het wel. Als mijn ex vlak na de breuk op dezelfde manier contact had gezocht had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. En daarna met dezelfde twijfels en een kutgevoel thuis gezeten....sterkte meid.![]()
@Maartjeh: volhouden meid! Je gaat hier beter uitkomen dan dat je er in ging!![]()
Oh, en ikke ben net terug van mijn date....
@Fearie: Berlijn klinkt wel heel aanlokkelijk zo....![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:17 schreef Murmeli het volgende:
ik meld me maar weer even.... na ehhh ruim een jaar ofzo...
next ex (soort van ex) die:
- te laat komt op afspraak met mij op mn verjaardag
- zich dat niet eens realiseert
- en dan kwaad wordt dat ik er wat van zeg (en dan niet van he lul je bent te laat, maar gewoon rustig dat ik het niet zo leuk vind)
En mij dan dumpt omdat hij zich op zn huid gezeten voelt, vind dat ik hem wil veranderen en nog wat van die onzin. echt.... kan iemand die gozer afmaken?
Tja, ik had in dezelfde situatie dit ook wel gedaan ('gelukkig' hebben wij elkaar gewoon een paar maanden niet gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:24 schreef VeerEli het volgende:
Ik kan me inderdaad ook niet vinden in d negatieve reacties richting VeerEli, maar erg slim vind ik het ook weer niet van je meid.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, ik had in dezelfde situatie dit ook wel gedaan ('gelukkig' hebben wij elkaar gewoon een paar maanden niet gezien). Daarom vroeg ik ook eerder met welk idee je daarheen ging. Was voor mij toen al wel duidelijk dat er wel seks zou komen of iig een poging.
Heb je toen duidelijk werd dat je seks ging hebben niet aangegeven van, is dit wel slim? Ben je er later niet meer op teruggekomen, zo van hoe zit het, eenmalig foutje, spijt, ofzo?
Zo, nee. Dan zou ik er toch vandaag over beginnen, wat hij nu wil ofzo. Zorg dat je met een duidelijk verhaal in je hoofd zit van wat jij verwacht van jullie relatie (welke vorm dan ook) nu en dat je het gewoon duidelijk hebt. En dat je niet meer pikt dat hij als hij er zin in heeft je kan aaien voor seks. De eerste keer was natuurlijk zwakte voor je ex, maar vanaf nu moet je dit echt niet meer pikken zonder eerst het een en ander duidelijk te hebben. Succes.
Ik zei alleen dat in die eerste weken wil je zo graag dat het weer terug goed is dat het moeilijk is om dat af te slaan, en dus kan ik het erg goed voorstellen dat het is gebeurd. Wat natuurlijk niet slim is. Als het uitgaat dan ben ik echt niet klaar voor seks met iemand anders, en met hem voelt het dan zo goed vertrouwd dat je makkelijk vergeet dat het een lul was enzo en dat het uit was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Sjechov het volgende:
En Tegan, waarom had jij het wel gedaan dan?
Ik kan mezelf (als man) helemaal niets bij voorstellen.
Zelfs als mijn ex zich zo zou aanbieden zou ik het nog niet doen.
Niet voor mezelf en ook niet voor haar.
Helder!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat in die eerste weken wil je zo graag dat het weer terug goed is dat het moeilijk is om dat af te slaan, en dus kan ik het erg goed voorstellen dat het is gebeurd. Wat natuurlijk niet slim is. Als het uitgaat dan ben ik echt niet klaar voor seks met iemand anders, en met hem voelt het dan zo goed vertrouwd dat je makkelijk vergeet dat het een lul was enzo en dat het uit was.
Rondkijken doe ik sowieso niet echt, of iig, in mijn woonplaats ken ik alle jongeren alquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Helder!
Hoop je nog altijd dat het goed komt, of ben je weer rond aan het kijken?
Dus je date was zeer geslaagd?!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm....niet om het een of ander, maar zouden jullie wat aardiger voor VeerEli willen zijn? Dat haar acties niet zo verstandig zijn op het moment, oke. Maar begrijpelijk zijn ze wel. Tenminste, ik herken het wel. Als mijn ex vlak na de breuk op dezelfde manier contact had gezocht had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. En daarna met dezelfde twijfels en een kutgevoel thuis gezeten....sterkte meid.![]()
@Maartjeh: volhouden meid! Je gaat hier beter uitkomen dan dat je er in ging!![]()
Oh, en ikke ben net terug van mijn date....
@Fearie: Berlijn klinkt wel heel aanlokkelijk zo....![]()
Mwuah. Mijn zelfrespect komt stukje bij beetje terug en dat doet me goed, maar echt, ik doe me tegenover hem en de buitenwereld sterker voor dan dat ik me momenteel voel hoor. Maar zolang ik dat volhoudt tegenover hem, dan zal het vanzelf wel slijten.quote:
Ik heb inderdaad niets aangegeven, ik wou wel iets zeggen in de richting van is dit alleen voor de lust of wat? Maar ik heb dat dus ingeslikt. Ik ben er (nog) niet op teruggekomen, maar ik ga wel met hem praten hierover. Ik ben net ook alweer bij hem geweest, we hebben een film gekeken en zijn eventjes de stad in geweest. Heel vaag. Hij pakt me ook elke keer om enzo, eigenlijk heel bizar allemaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, ik had in dezelfde situatie dit ook wel gedaan ('gelukkig' hebben wij elkaar gewoon een paar maanden niet gezien). Daarom vroeg ik ook eerder met welk idee je daarheen ging. Was voor mij toen al wel duidelijk dat er wel seks zou komen of iig een poging.
Heb je toen duidelijk werd dat je seks ging hebben niet aangegeven van, is dit wel slim? Ben je er later niet meer op teruggekomen, zo van hoe zit het, eenmalig foutje, spijt, ofzo?
Zo, nee. Dan zou ik er toch vandaag over beginnen, wat hij nu wil ofzo. Zorg dat je met een duidelijk verhaal in je hoofd zit van wat jij verwacht van jullie relatie (welke vorm dan ook) nu en dat je het gewoon duidelijk hebt. En dat je niet meer pikt dat hij als hij er zin in heeft je kan aaien voor seks. De eerste keer was natuurlijk zwakte voor je ex, maar vanaf nu moet je dit echt niet meer pikken zonder eerst het een en ander duidelijk te hebben. Succes.
Het is ook niet slim nee, maar het is wel wat ík wil. Het is misschien raar, en als het niet meer goedkomt ook heel dom, maar zoals ik hierboven dus al zeg, er is misschien nog wel een kans dat het goedkomt. Daarom kijk ik het een paar weken aan en begin er dan wel over als het door blijft gaan zoals nu.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad ook niet vinden in d negatieve reacties richting VeerEli, maar erg slim vind ik het ook weer niet van je meid.
Bedenk gewoon goed wat JIJ wil voordat je hem weer opzoekt!
Doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt. Ook al blijkt achteraf dat je een fout hebt gemaakt, daar leer je alleen maar van. Natuurlijk zijn alle adviezen hier heel belangrijk, maar uiteindelijk doe je toch wat je zelf wil, daar kan niemand iets over zeggen. Ik vind het dus ook niet goed dat sommige forumers hier meteen zo'n oordeel over je vellen. Luister daar niet naar ajb, maar neem wel de adviezen mee die anderen hier geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is ook niet slim nee, maar het is wel wat ík wil. Het is misschien raar, en als het niet meer goedkomt ook heel dom, maar zoals ik hierboven dus al zeg, er is misschien nog wel een kans dat het goedkomt. Daarom kijk ik het een paar weken aan en begin er dan wel over als het door blijft gaan zoals nu.
Ik ken dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rondkijken doe ik sowieso niet echt, of iig, in mijn woonplaats ken ik alle jongeren al. Maar ik doe gewoon mijn eigen ding, ben momenteel druk met school en vakantie plannen met vrienden (zonder hem enzo).
Maar vooralsnog vermoed ik zeker dat het weer goed komt. Gisteren hele leuk uitgeweest (met later mijn ex erbij), eerste keer weer met mijn vrienden enzo (en ze wisten eigenlijk niet eens dat we weer contact hadden), en dat was echt super! Maar goed, voor nu taking it nog steeds very slow. Maar het voelt goed. We moeten nog wel een paar serieuze gesprekken hebben voordat het weer ok is, maar ik weet niet eens of we wel zo ver gaan, maar voor nu is het leuk en fijn.
Zolang er maar meer is dan alleen die lust, dan is er niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is ook niet slim nee, maar het is wel wat ík wil. Het is misschien raar, en als het niet meer goedkomt ook heel dom, maar zoals ik hierboven dus al zeg, er is misschien nog wel een kans dat het goedkomt. Daarom kijk ik het een paar weken aan en begin er dan wel over als het door blijft gaan zoals nu.
Denk je dat als je erover begint dat het dan sowieso niet meer goed kan komen? Want dat is echt bullshit imo. En nu weet je gewoon niet wat zijn intentie is dus kan het ook zo zijn dat hij gewoon seks wil, en dan wordt je dus wel gebruikt... Itt eerder.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef Tegan het volgende:
Jammer dat je dat hebt ingeslikt en dat je het nu gaat aankijken... Maar je moet doen wat je zelf fijn vindt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Ik heb mijn Hyves vandaag verwijderd. Gister ging het heel de dag goed omdat ik het volhield om helemaal niet op zijn hyves te kijken. Vandaag zag ik op hyves dat de moeder van een vriend van hem is gestorven, en zo kwam ik dus via via toch weer op zijn hyves terecht. Hoppakee, weer een nieuw meisje toegevoegd, meteen allemaal 'leuke' krabbels. Weg goed humeur. Ik was weer verdrietig, de hele reutemeteut.
Ik heb daar dus absoluut geen zin meer in, en heb dus besloten dat mijn hyves verwijderen de beste manier is om het mezelf niet nog moeilijk te maken. En het geeft een opluchting zeg... Zo fijn dat ik nu gewoon niet meer op zijn hyves KAN kijken. Ik weet toch wel wat ie doet, maar die confrontatie steeds vind ik toch nog te moeilijk.
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die het hele proces van liefdesverdriet al door zijn gegaan of die het misschien kunnen beantwoorden: wat kan ik er aan doen om me niet steeds zo rot te voelen dat hij een nieuwe vriendin krijgt? Het doet me nog steeds pijn om er aan te denken dat hij met andere meisjes zoent, met ze naar bed gaat, uiteindelijk van een ander meisje gaat houden. Dan denk ik aan het moment dat hij voor het eerst "ik hou van je" tegen me zei, dat hij nu weer tegen iemand anders gaat zeggen. Verder gaat het eigenlijk goed, maar dit is een enorm struikelblok voor mij.
Ja dat is idd wel erg belangrijk. Het heeft ook helemaal niks meer met mijn geluk te maken. De knop is nog niet helemaal zichtbaar, maar wel beetje bij beetje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je een knop om moet schakelen en je geluk niet meer af moet laten hangen van wat hij doet.
Eigenlijk moet het namelijk voor jou niks uitmaken of hij iemand anders krijgt. Jouw geluk heeft daar gewoon niks meer te maken..JIJ moet gelukkig zijn.
Dus het is een kwestie van die knop omzetten...kan wel even duren
Komt inderdaad vanzelf wel. Kwestie van anders gaan denken en op een nieuwe manier naar de situatie kijken. De een kan dat heel gemakkelijk..bij de ander duurt het weer wat langerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel erg belangrijk. Het heeft ook helemaal niks meer met mijn geluk te maken. De knop is nog niet helemaal zichtbaar, maar wel beetje bij beetje.En als ie er helemaal is, ga ik hem héél hard omzetten!!!
Nee, serieus, ga even wat doen ofzo. Ga naar vrienden/ga een film kijken/whatever.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:24 schreef Cahir het volgende:
Het beeld dat mijn ex dadelijk seks heeft met een ander...
Ik zie dat niet snel gebeuren, maar ik hoop voor haar dat ze gauw iemand vind.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:24 schreef Cahir het volgende:
Het beeld dat mijn ex dadelijk seks heeft met een ander...
Er zal idd een knop om moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die het hele proces van liefdesverdriet al door zijn gegaan of die het misschien kunnen beantwoorden: wat kan ik er aan doen om me niet steeds zo rot te voelen dat hij een nieuwe vriendin krijgt? Het doet me nog steeds pijn om er aan te denken dat hij met andere meisjes zoent, met ze naar bed gaat, uiteindelijk van een ander meisje gaat houden. Dan denk ik aan het moment dat hij voor het eerst "ik hou van je" tegen me zei, dat hij nu weer tegen iemand anders gaat zeggen. Verder gaat het eigenlijk goed, maar dit is een enorm struikelblok voor mij.
zaterdagavond is juist de beste avond van de week als vrijgezelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:05 schreef maartjeh het volgende:
pff, zaterdagavond weer. wat een kútavond zeg sinds het over is. heb net weer even een seconde zo'n gevoel van ''waarom moeten we nou zonder elkaar als we écht zo gek op elkaar zijn als dat hij en een collega van hem zeggen? ik kan 't niet en ik wil het niet'
maar ik kan t wel want t moet. pff.
nee. ik voel me écht heel bagger nu. ga zo maar even een stuk door de sneeuw lopen met de honden, en daarna ff een stuk rijden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
zaterdagavond is juist de beste avond van de week als vrijgezel![]()
![]()
Ik voel met je mee!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
nee. ik voel me écht heel bagger nu. ga zo maar even een stuk door de sneeuw lopen met de honden, en daarna ff een stuk rijden.
Niet te veel blijven hangen in dat feit. Je kan er af en toe expres aan denken om te testen hoe ver je bent in je verwerking. Denk dan aan 1 keer per week, niet dagelijks. Dat deed ik ook, visualiseerde ik voor mezelf dat ze met een ander aan het neuken was. Pijnlijk in het begin, daarna raar, en nu doet het me geen pijn meer. Misschien ook je meer richten op wat in jouw leven nu aan de orde is en kan gaan gebeuren in plaats van na te denken over zijn leven. Dus dat je (uiteindelijk) iemand anders zal ontmoeten die je minstens zo gelukkig zal maken als je ex deed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Wat voor "game" speel je dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef Sabientjee het volgende:
Blegh Maartjeh, ik snap je wel een beetje.
Nu 1 week geleden dat het tussen ons 2 ook voorbij is.
Normaal had ik nu lekker bij hem geweest, samen filmpie kijken ofsow in het nieuwe huisje.
Maar jaIk zit maar een avondje te gamen!
Ja precies! Echt náár. Ben net even naar 2 vriendinnen van me geweest, even met hen er nog over gehad ook. Voelde me zo alleen en rot.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef Sabientjee het volgende:
Blegh Maartjeh, ik snap je wel een beetje.
Nu 1 week geleden dat het tussen ons 2 ook voorbij is.
Normaal had ik nu lekker bij hem geweest, samen filmpie kijken ofsow in het nieuwe huisje.
Maar jaIk zit maar een avondje te gamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja precies! Echt náár. Ben net even naar 2 vriendinnen van me geweest, even met hen er nog over gehad ook. Voelde me zo alleen en rot.Ahhh wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |