Het is ook niet slim nee, maar het is wel wat ík wil. Het is misschien raar, en als het niet meer goedkomt ook heel dom, maar zoals ik hierboven dus al zeg, er is misschien nog wel een kans dat het goedkomt. Daarom kijk ik het een paar weken aan en begin er dan wel over als het door blijft gaan zoals nu.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:54 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad ook niet vinden in d negatieve reacties richting VeerEli, maar erg slim vind ik het ook weer niet van je meid.
Bedenk gewoon goed wat JIJ wil voordat je hem weer opzoekt!
Doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt. Ook al blijkt achteraf dat je een fout hebt gemaakt, daar leer je alleen maar van. Natuurlijk zijn alle adviezen hier heel belangrijk, maar uiteindelijk doe je toch wat je zelf wil, daar kan niemand iets over zeggen. Ik vind het dus ook niet goed dat sommige forumers hier meteen zo'n oordeel over je vellen. Luister daar niet naar ajb, maar neem wel de adviezen mee die anderen hier geven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is ook niet slim nee, maar het is wel wat ík wil. Het is misschien raar, en als het niet meer goedkomt ook heel dom, maar zoals ik hierboven dus al zeg, er is misschien nog wel een kans dat het goedkomt. Daarom kijk ik het een paar weken aan en begin er dan wel over als het door blijft gaan zoals nu.
Ik ken dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rondkijken doe ik sowieso niet echt, of iig, in mijn woonplaats ken ik alle jongeren al. Maar ik doe gewoon mijn eigen ding, ben momenteel druk met school en vakantie plannen met vrienden (zonder hem enzo).
Maar vooralsnog vermoed ik zeker dat het weer goed komt. Gisteren hele leuk uitgeweest (met later mijn ex erbij), eerste keer weer met mijn vrienden enzo (en ze wisten eigenlijk niet eens dat we weer contact hadden), en dat was echt super! Maar goed, voor nu taking it nog steeds very slow. Maar het voelt goed. We moeten nog wel een paar serieuze gesprekken hebben voordat het weer ok is, maar ik weet niet eens of we wel zo ver gaan, maar voor nu is het leuk en fijn.
Zolang er maar meer is dan alleen die lust, dan is er niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is ook niet slim nee, maar het is wel wat ík wil. Het is misschien raar, en als het niet meer goedkomt ook heel dom, maar zoals ik hierboven dus al zeg, er is misschien nog wel een kans dat het goedkomt. Daarom kijk ik het een paar weken aan en begin er dan wel over als het door blijft gaan zoals nu.
Denk je dat als je erover begint dat het dan sowieso niet meer goed kan komen? Want dat is echt bullshit imo. En nu weet je gewoon niet wat zijn intentie is dus kan het ook zo zijn dat hij gewoon seks wil, en dan wordt je dus wel gebruikt... Itt eerder.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:22 schreef Tegan het volgende:
Jammer dat je dat hebt ingeslikt en dat je het nu gaat aankijken... Maar je moet doen wat je zelf fijn vindt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Ik heb mijn Hyves vandaag verwijderd. Gister ging het heel de dag goed omdat ik het volhield om helemaal niet op zijn hyves te kijken. Vandaag zag ik op hyves dat de moeder van een vriend van hem is gestorven, en zo kwam ik dus via via toch weer op zijn hyves terecht. Hoppakee, weer een nieuw meisje toegevoegd, meteen allemaal 'leuke' krabbels. Weg goed humeur. Ik was weer verdrietig, de hele reutemeteut.
Ik heb daar dus absoluut geen zin meer in, en heb dus besloten dat mijn hyves verwijderen de beste manier is om het mezelf niet nog moeilijk te maken. En het geeft een opluchting zeg... Zo fijn dat ik nu gewoon niet meer op zijn hyves KAN kijken. Ik weet toch wel wat ie doet, maar die confrontatie steeds vind ik toch nog te moeilijk.
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die het hele proces van liefdesverdriet al door zijn gegaan of die het misschien kunnen beantwoorden: wat kan ik er aan doen om me niet steeds zo rot te voelen dat hij een nieuwe vriendin krijgt? Het doet me nog steeds pijn om er aan te denken dat hij met andere meisjes zoent, met ze naar bed gaat, uiteindelijk van een ander meisje gaat houden. Dan denk ik aan het moment dat hij voor het eerst "ik hou van je" tegen me zei, dat hij nu weer tegen iemand anders gaat zeggen. Verder gaat het eigenlijk goed, maar dit is een enorm struikelblok voor mij.
Ja dat is idd wel erg belangrijk. Het heeft ook helemaal niks meer met mijn geluk te maken. De knop is nog niet helemaal zichtbaar, maar wel beetje bij beetje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:42 schreef SuperFokker het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je een knop om moet schakelen en je geluk niet meer af moet laten hangen van wat hij doet.
Eigenlijk moet het namelijk voor jou niks uitmaken of hij iemand anders krijgt. Jouw geluk heeft daar gewoon niks meer te maken..JIJ moet gelukkig zijn.
Dus het is een kwestie van die knop omzetten...kan wel even duren
Komt inderdaad vanzelf wel. Kwestie van anders gaan denken en op een nieuwe manier naar de situatie kijken. De een kan dat heel gemakkelijk..bij de ander duurt het weer wat langerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ja dat is idd wel erg belangrijk. Het heeft ook helemaal niks meer met mijn geluk te maken. De knop is nog niet helemaal zichtbaar, maar wel beetje bij beetje.En als ie er helemaal is, ga ik hem héél hard omzetten!!!
Nee, serieus, ga even wat doen ofzo. Ga naar vrienden/ga een film kijken/whatever.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:24 schreef Cahir het volgende:
Het beeld dat mijn ex dadelijk seks heeft met een ander...
Ik zie dat niet snel gebeuren, maar ik hoop voor haar dat ze gauw iemand vind.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:24 schreef Cahir het volgende:
Het beeld dat mijn ex dadelijk seks heeft met een ander...
Er zal idd een knop om moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag aan de mensen die het hele proces van liefdesverdriet al door zijn gegaan of die het misschien kunnen beantwoorden: wat kan ik er aan doen om me niet steeds zo rot te voelen dat hij een nieuwe vriendin krijgt? Het doet me nog steeds pijn om er aan te denken dat hij met andere meisjes zoent, met ze naar bed gaat, uiteindelijk van een ander meisje gaat houden. Dan denk ik aan het moment dat hij voor het eerst "ik hou van je" tegen me zei, dat hij nu weer tegen iemand anders gaat zeggen. Verder gaat het eigenlijk goed, maar dit is een enorm struikelblok voor mij.
zaterdagavond is juist de beste avond van de week als vrijgezelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:05 schreef maartjeh het volgende:
pff, zaterdagavond weer. wat een kútavond zeg sinds het over is. heb net weer even een seconde zo'n gevoel van ''waarom moeten we nou zonder elkaar als we écht zo gek op elkaar zijn als dat hij en een collega van hem zeggen? ik kan 't niet en ik wil het niet'
maar ik kan t wel want t moet. pff.
nee. ik voel me écht heel bagger nu. ga zo maar even een stuk door de sneeuw lopen met de honden, en daarna ff een stuk rijden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
zaterdagavond is juist de beste avond van de week als vrijgezel![]()
![]()
Ik voel met je mee!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
nee. ik voel me écht heel bagger nu. ga zo maar even een stuk door de sneeuw lopen met de honden, en daarna ff een stuk rijden.
Niet te veel blijven hangen in dat feit. Je kan er af en toe expres aan denken om te testen hoe ver je bent in je verwerking. Denk dan aan 1 keer per week, niet dagelijks. Dat deed ik ook, visualiseerde ik voor mezelf dat ze met een ander aan het neuken was. Pijnlijk in het begin, daarna raar, en nu doet het me geen pijn meer. Misschien ook je meer richten op wat in jouw leven nu aan de orde is en kan gaan gebeuren in plaats van na te denken over zijn leven. Dus dat je (uiteindelijk) iemand anders zal ontmoeten die je minstens zo gelukkig zal maken als je ex deed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Faerie het volgende:
Wat voor "game" speel je dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef Sabientjee het volgende:
Blegh Maartjeh, ik snap je wel een beetje.
Nu 1 week geleden dat het tussen ons 2 ook voorbij is.
Normaal had ik nu lekker bij hem geweest, samen filmpie kijken ofsow in het nieuwe huisje.
Maar jaIk zit maar een avondje te gamen!
Ja precies! Echt náár. Ben net even naar 2 vriendinnen van me geweest, even met hen er nog over gehad ook. Voelde me zo alleen en rot.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:07 schreef Sabientjee het volgende:
Blegh Maartjeh, ik snap je wel een beetje.
Nu 1 week geleden dat het tussen ons 2 ook voorbij is.
Normaal had ik nu lekker bij hem geweest, samen filmpie kijken ofsow in het nieuwe huisje.
Maar jaIk zit maar een avondje te gamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja precies! Echt náár. Ben net even naar 2 vriendinnen van me geweest, even met hen er nog over gehad ook. Voelde me zo alleen en rot.Ahhh wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |