quote:
Ik heb 'm gekeken hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef L.no het volgende:
verdomme, ik dus spammen met mijn filmpje op een van de laatste posts van het topic,
Die bitch ik wel omver.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef Piles het volgende:
Al mogen al m'n anti-fans nu wel "Kut TT" komen roepen
quote:
Waarom bier haten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekeken hoor
En ik vond 'm nog al ""
Maar ik ben dan ook bierhater
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
Waarom bier haten.Wat heeft ie jou aangedaan? De enige wat ie doet is lekker zijn.
Echt nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:57 schreef L.no het volgende:
Waarom bier haten.Wat heeft ie jou aangedaan? De enige wat ie doet is lekker zijn.
Hij weet dat ik het niet meenquote:
Ach, des te meer bier voor ons.quote:
Ik stiekem ook.quote:
Moet ik het je leren drinken Cees?quote:
Kloptquote:
Nee hoor, maar jij bent ook een eerste klas lulquote:
Zelden/nooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef L.no het volgende:
Ach, des te meer bier voor ons.![]()
Wat voor alcohol drink jij? Áls je dat drinkt.
Neu, ik mis er niks aanquote:
Geniaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Met die lappenpoppen? Lijkt me vet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:06 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo maar 9 Nine 2009 kijken? Weet niet of het wat is maargoed.
Wil ik ook nog eens zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:10 schreef Houniet het volgende:
Ja die animatie HD ofzo dinges. Kwam ik tegen, dacht die nemen we mee.
Ja, dat blijk ik inderdaad te zijn ja, op Fokquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij bent ook een eerste klas lul![]()
Ik tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat blijk ik inderdaad te zijn ja, op Fok
Nee, jij bent gewoon enorm verzuurdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook
Kan er niet mee zitten eigenlijk
Mja, zo kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon enorm verzuurd
Hey, mijn fantasieën zijn voor mijquote:
Acidificated.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, zo kan je het ook noemenOok daar kan ik niet mee zitten
Hoe vaak moet ik het nog zeggen... IK WAS DRONKEN. Als ik nuchter was geweest zou ik dat nooit gedaan hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je van mij was?
Neehoor, ik moest ook ff opzoeken hoe je dat ook alweer speldequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik die moest opzoeken?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, ik moest ook ff opzoeken hoe je dat ook alweer spelde
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen... IK WAS DRONKEN. Als ik nuchter was geweest zou ik dat nooit gedaan hebben
Morgen hèquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
Trouwens, bartje, nog iets gehoord over m'n spruitjes spuitjes?
Wat moet je maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Piles het volgende:
Het concert van The Killers als 'achtergrond' aanzetten helpt niet echt mee aan productiviteit![]()
Oh, dus das ff simpel layoutje, wat steekwoorden en klaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een Powerpoint bij dat verslag over accountancyEn we hoeven het niet eens te presenteren
Layoutje zit al mooi in Office 2007quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dus das ff simpel layoutje, wat steekwoorden en klaar.
Ik bedoelde te zeggen dat ik net dacht dat het gister vrijdag was (quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Oja, het is vandaag al jaIk zal straks (...) even kijken gast
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Layoutje zit al mooi in Office 2007Dus idd, heel weinig werk
Oh okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik net dacht dat het gister vrijdag was ().
MWHAOHAHAquote:Top 20 in de StageSC-reeks op 28-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 131 DjRex89
02. 129 The_Dean
03. 048 Houniet
04. 043 rhubarbje
05. 042 Bravebart
06. 031 Piles
07. 027 L.no
08. 023 Luctor.et.Emergo
09. 017 Psychonikeo
10. 015 PieterBas
11. 007 Kuno_van_Dijk
12. 006 Isdatzo
13. 003 Maraca
14. 003 Bootje84
15. 001 motorbloempje
16. 001 Zephyroz
Reeks-statistieken!
Nah net aan het bier en de citroentjes gezeten dus de koffie is voor morgenquote:
Op 2 na... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Duvel gehad vanavondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah net aan het bier en de citroentjes gezeten dus de koffie is voor morgen
Ook geen strafquote:
Jammer dat hij zich af en toe wel een beetje in de hoek laat lullen door die 2 tuthola's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:53 schreef DjRex89 het volgende:
Hier nog een keer spammen met mn linkje: http://www.dumpert.nl/med(...)eloof_moet_dood.html
Met die man kan ik praten
Tsja maar als hij zich nou eens verkiesbaar zou stellen dan heeft ie iig al 1 stemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer dat hij zich af en toe wel een beetje in de hoek laat lullen door die 2 tuthola's.
Ben 't wel met hem eens alleen hij komt hij sterker over in geschreven tekst.
Telt non-stop leren en werken mee als een leven hebben?quote:
Not by far.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Telt non-stop leren en werken mee als een leven hebben?
Ik ken hem maar een beetje, weet niet wat voor verdere standpunten hij erop nahoudt maar hier kan ik me iig wel in vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja maar als hij zich nou eens verkiesbaar zou stellen dan heeft ie iig al 1 stem
Ja ik ook.. Hij vertelt daar precies wat ik denkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken hem maar een beetje, weet niet wat voor verdere standpunten hij erop nahoudt maar hier kan ik me iig wel in vinden.
x2.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Hij vertelt daar precies wat ik denk
Die wilde ik zo gaan kijken tijdens etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:04 schreef DjRex89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_voor_kinderen.html
Als ik net alleen een cracker had gegeten kwam ik morgen m'n bed niet meer levend uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:51 schreef Puala het volgende:
Klinkt trouwens wel gezond zo tegenover wat jij net hebt gegeten
Nee nee, ik ben er nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:10 schreef Puala het volgende:
En we f5-en rustig verder terwijl isdatzo al lang ligt te snurken.
Nou ja, helemaal vastleggen doe ik ook niet. Ik schat in en wil rond die dingen blijven hangen. 5 boterhammen per dag, 2 stuks fruit, 4 crackers met kaas en fatsoenlijk avondeten (1 bord, de 2e mogen ze houden) Dat lijkt me fatsoenlijk en redelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben er nog. En ik snurk niet! Naar 't schijnt
.
Probleem met die voedingsschema's is dat het lastig is om vooraf de hoeveelheden te bepalen. Zeker als je het zelf doet.
8 is wel voldoende toch?quote:Zolang je de inname van eenvoudige koolhydraten (glucose/fructose, witmeel, etc) en vet beperkt en gewoon eet wanneer je honger hebt kom je al een heel eind. En het eten spreiden over de dag in plaats van de 3 "standaard" maaltijden.
Mjah, daar moet je hulp voor zoeken denk ik. Of jezelf vast gaan leggen met bepaalde tijden/dingen. Gewoon zeggen deze week dit en dit en dit. Week er op dat, dat en dat. Dan moet dat haast lukken. Zeker als je een klein beetje coaching hebt.quote:Ik vind 't zelf verdomd lastig zat om een trainingsschema op te bouwen waarmee ik nog vooruitgang boek (qua conditie dan). Heb een beetje 't gevoel alsof ik tegen het plafond aanloop. Moet zeggen dat 't op zich best aardig gaat, de top-20 van de mountainbikeroute hier is in zicht maar de laatste tijd zit er geen winst meer in. Echt meer tijd vrijmaken wil ik niet, ik fiets nu meestal 2 of 3 keer per week (afwisselend duurtraining, hersteltraining, krachttraining en 2 keer per maand een weerstandstraining) . Meestal 's avonds of in het weekend. Je zou zeggen dat dat toch voldoende moet zijn
.
Klinkt weinig maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal vastleggen doe ik ook niet. Ik schat in en wil rond die dingen blijven hangen. 5 boterhammen per dag, 2 stuks fruit, 4 crackers met kaas en fatsoenlijk avondeten (1 bord, de 2e mogen ze houden) Dat lijkt me fatsoenlijk en redelijk![]()
Suppose soquote:[..]
8 is wel voldoende toch?![]()
Het moet wel leuk blijven, het is niet de bedoeling om mee te gaan doen aan een NK oidquote:[..]
Mjah, daar moet je hulp voor zoeken denk ik. Of jezelf vast gaan leggen met bepaalde tijden/dingen. Gewoon zeggen deze week dit en dit en dit. Week er op dat, dat en dat. Dan moet dat haast lukken. Zeker als je een klein beetje coaching hebt.
Sowieso absurd dat je het afgeven van rijbevoegdheidsbewijzen overlaat aan een commercieel en volledig geprivatiseerd bedrijfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:20 schreef Puala het volgende:
En error, rijexamens zijn funest wat betreft piekeren en slapen.
Ik zit op school, reis met OV en zit de complete dag stil. Dan verbrand je ook niets he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klinkt weinig maar dat zal wel aan mij liggen. Als 't voor jou voldoende is is 't goed. Alleen ik denk dat als je er ook nog bij wil sporten het wel iets meer mag zijn. Maar goed, dat is vooral een kwestie van uitproberen.
Mjah, overal is de rek wel eens uitquote:[..]
Suppose so [ afbeelding ]
[..]
Het moet wel leuk blijven, het is niet de bedoeling om mee te gaan doen aan een NK oid. Ik had alleen verwacht dat er nog wel wat meer rek in zat
.
Dat hoor ik van genoeg mensen. Ze hebben me nu onderhand genoeg uit mijn zakken lopen kloppen, ik wil nu wel gewoon slagenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso absurd dat je het afgeven van rijbevoegdheidsbewijzen overlaat aan een commercieel en volledig geprivatiseerd bedrijf. Dat verzin je toch niet.
Only in America Nederland.
Ik op doordeweekse dagen ook meestal, maar toch werk ik overdag 10 broodjes oid naar binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zit op school, reis met OV en zit de complete dag stil. Dan verbrand je ook niets he?
't Is maar net hoeveel kracht je zet!quote:[..]
Mjah, overal is de rek wel eens uit
Mjah, mountainbiken gaat mijn sport niet voor doorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik op doordeweekse dagen ook meestal, maar toch werk ik overdag 10 broodjes oid naar binnen. Goed, 's avonds wel regelmatig op de mountainbike dan maar daar staat tegenover dat ik vooraf een bord pasta of rijst naar binnenwerk en achteraf nog een maaltijd.
Err, dat zag ik voor mequote:[..]
't Is maar net hoeveel kracht je zet!
Ik was de eerste keer gezakt voor m'n AVD (examen verkeersdeelname op de motor). Volledig onterecht, zo vond ook m'n instructeurquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hoor ik van genoeg mensen. Ze hebben me nu onderhand genoeg uit mijn zakken lopen kloppen, ik wil nu wel gewoon slagen
Oh ook al zo'n tof verhaal. Ik hoor er ondertussen steeds meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was de eerste keer gezakt voor m'n AVD (examen verkeersdeelname op de motor). Volledig onterecht, zo vond ook m'n instructeur. Kostte me 235 euro voor een nieuw examen
![]()
. 235 euro, dat gaat toch nergens over
.
2e Keer precies 't zelfde gereden en toen had de examinator geen opmerkingen. Logisch.
't Is maar net in welk tempo je het doet hè. Overigens kan je beter langer langzamer lopen dan korter en sneller als je wil afvallen. Sowieso begin je pas na een tijdje vet te verbranden, in het begin (en bij hogere intensiteit) verbrandt je vooral het glycogeen dat je lichaam in voorraad houdt. Glycogeen is een soort suiker dat je lichaam uit koolhydraten haalt. Als je dat aan 't verbranden bent verbrandt je geen vet en val je nagenoeg niet af.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, mountainbiken gaat mijn sport niet voor door![]()
You started itquote:[..]
Err, dat zag ik voor me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ook al zo'n tof verhaal. Ik hoor er ondertussen steeds meer.
Ik ben al 3x gezakt, grapje heeft me nu dus al 800 euro gekost (incl. dit aankomende examen)
Oeh, die had ik nog niet gehoord. De vorige keer dat ik begon met hardlopen ging ik eerst een kwartier wandelen en daarna 20 minuten echt stevig hardlopen (zonder pauze's) en daarna nog 10 minuten wandelen om af te koelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is maar net in welk tempo je het doet hè. Overigens kan je beter langer langzamer lopen dan korter en sneller als je wil afvallen. Sowieso begin je pas na een tijdje vet te verbranden, in het begin (en bij hogere intensiteit) verbrandt je vooral het glycogeen dat je lichaam in voorraad houdt. Glycogeen is een soort suiker dat je lichaam uit koolhydraten haalt. Als je dat aan 't verbranden bent verbrandt je geen vet en val je nagenoeg niet af.
Ja en jij maakte hem afquote:[..]
You started it.
Jup, tikt idd lekker aan. Om nog maar niet te spreken van de lessen die ik nodig heb gehad (33 stuks á een euro of 30) en ik ben mijn instructeur onderhand wel zat jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Tikt lekker aan dan. Lijkt me ook vervelend omdat je er nou gewoon wel een keer vanaf wil zijn, afgezien van al het geld dat het kost.
Je kan dan nog beter eerst 10 minuten knallen en daarna 20 minuten op lagere intensiteit bezig zijn. Op die manier verbrand je eerst je glycogeen waardoor je lichaam geen andere keus heeft dan vet verbranden. Wel zorgen dat je goed blijft eten anders begint je lichaam aan spierafbraak en dat is natuurlijk niet de bedoeling. En bedsporten zijn altijd goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, die had ik nog niet gehoord. De vorige keer dat ik begon met hardlopen ging ik eerst een kwartier wandelen en daarna 20 minuten echt stevig hardlopen (zonder pauze's) en daarna nog 10 minuten wandelen om af te koelen.
Dus op zich zou dat wel moeten werken, toch? En daarna nog ff bedsporten, maar das leuk sporten![]()
Als jij hem voorschiet kop ik hem in wel inquote:[..]
Ja en jij maakte hem af
Mijn instructrice was ik na 5 lessen al beu dus heb ik gevraagd of ik niemand anders kon krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, tikt idd lekker aan. Om nog maar niet te spreken van de lessen die ik nodig heb gehad (33 stuks á een euro of 30) en ik ben mijn instructeur onderhand wel zat ja![]()
Hmm, ik moet er nog maar eens over na gaan denken dan. Moet zeker hier nog eens een leuke route uitstippelen. Kan nog maar weinig bedacht krijgen helaasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan dan nog beter eerst 10 minuten knallen en daarna 20 minuten op lagere intensiteit bezig zijn. Op die manier verbrand je eerst je glycogeen waardoor je lichaam geen andere keus heeft dan vet verbranden. Wel zorgen dat je goed blijft eten anders begint je lichaam aan spierafbraak en dat is natuurlijk niet de bedoeling. En bedsporten zijn altijd goed.
Ahquote:[..]
Als jij hem voorschiet kop ik hem in wel in.
Ik vond hem wel tof hoor, maar ik heb én rijles van die man én mijn EHBO herhalingscursus. Plus ik heb weinig gespreksonderwerpen met hemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn instructrice was ik na 5 lessen al beu dus heb ik gevraagd of ik niemand anders kon krijgen. Zij een heel drama maken.. stomme kuthoer
. Uiteindelijk kon 't wel en kreeg ik een toffe instructeur. Scheelt veel
.
Wil je een vaste route gaan doen? Het moet wel leuk zijn dus ik zou een aantal routes uitstippelen.. eventueel ook zo dat je verschillende routes kan combineren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik moet er nog maar eens over na gaan denken dan. Moet zeker hier nog eens een leuke route uitstippelen. Kan nog maar weinig bedacht krijgen helaas![]()
Rijinstructeur-overloadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof hoor, maar ik heb én rijles van die man én mijn EHBO herhalingscursus. Plus ik heb weinig gespreksonderwerpen met hem
Het is ook de bedoeling dat het er een aantal worden, maar mijn wijk is niet zo spannend. Moet eerst weer even uittesten wat ik kan enz. Straks leg ik de lat ineens veel te hoogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil je een vaste route gaan doen? Het moet wel leuk zijn dus ik zou een aantal routes uitstippelen.. eventueel ook zo dat je verschillende routes kan combineren.
Hmm, logisch dat dat op een gegeven moment verveeltquote:De mountainbikeroute hier bestaat officieel uit 4 lussen en dat was in 't begin wel aardig maar na een tijdje had ik 't wel een beetje gezien. Nu improviseer ik regelmatig wat en wijk wat af van de officiële route. Als ik dan op tijd (ipv hartslag) fiets doe ik wel het officiële ding.
En nu ik 's avonds in het donker fiets is het weer extra vet geworden. Alles lijkt veel sneller te gaan dan
.
Sowieso rustig opbouwen en zorgen dat je goede schoenen hebt. Er zijn er je veel voor gegaan die last van hun knieën / enkels / rug kregen door te fanatiek of verkeerd te beginnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat het er een aantal worden, maar mijn wijk is niet zo spannend. Moet eerst weer even uittesten wat ik kan enz. Straks leg ik de lat ineens veel te hoog![]()
[..]
Hmm, logisch dat dat op een gegeven moment verveelt
Morgen examen? Alvast succes dan, nu ga je gewoon slagen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:51 schreef Puala het volgende:
Afijn, het is ondertussen bijna 3 uur. Nog 12 uuren dan
moet ik pas
![]()
Maar nu wel een x gaan slapen, want moet morgen nog ff wat dingetjes doen en regelen enzo.
Ja dat wordt afkickenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:26 schreef Bravebart het volgende:
Rex0rVoor mij ook bijna laatste dag stage vandaag
Wat een gat zal er daarna komen
Idd zegquote:
Ik heb echt geen reet meer te doenquote:
Das dan idd balenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Contract afgelopen en niet verlengd. Budgetten enzo
quote:
Nog niet... maar ik denk dat ik maandag even naar de zeepproduktiefabriek in de buurt fiets. Dikke kans dat ik daar dinsdag wel meteen kan beginnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Das dan idd balen
Al wat nieuws gevonden?
Opzich wel goedquote:
Euh, nee niet echt. Mijn maag gedraagt zich alsof ik in een achtbaan zit die 10x per minuut over de kop gaat. En das niet zo tofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opzich wel goed
Met u? Al wat beter?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
vanmiddag lekker zuipen in Amsterdam
Dankjewel. Maar is gewoon stress hoor. Zodra ik in mijn lesauto zit vanmiddag is dat weg en als mijn examen voorbij is ga ik bunkeren bij oma. Lekker boerenkool etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:11 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat kan ik me voorstellen
Beterschap![]()
Is altijd beter dan niks tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog niet... maar ik denk dat ik maandag even naar de zeepproduktiefabriek in de buurt fiets. Dikke kans dat ik daar dinsdag wel meteen kan beginnen.
Niet mijn droombaan, maar werk is werk
Kan ik mooi daar even doorbikkelen tot ik wat anders gevonden heb, mooi even voor tussendoor.
Succesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar is gewoon stress hoor. Zodra ik in mijn lesauto zit vanmiddag is dat weg en als mijn examen voorbij is ga ik bunkeren bij oma. Lekker boerenkool eten
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel. Maar is gewoon stress hoor. Zodra ik in mijn lesauto zit vanmiddag is dat weg en als mijn examen voorbij is ga ik bunkeren bij oma. Lekker boerenkool eten
Zo is dat!quote:
BIERRR!!quote:
quote:
Krijg ik morgenquote:
Ook lekkerquote:
Haha, ja heb je ergens wel gelijk in. Oma kookt het op verzoekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar met boerenkool in het vooruitzicht kan je dag toch niet meer kapot
Welke freq?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef The_Dean het volgende:
100 beste platen van de afgelopen 10 jaar op de radio
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wees blij dat het zonder 'dubbel L' is.. Anders hadden de vellen er nu bij gehangen!
88.6.quote:
quote:
Dat is ook balen danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
Blegh dat tentamen ging vreselijk slecht
Ik had het tentamen vorige jaar moeten doen maar toen heb ik het niet gedaan (ik weet al niet meer waarom eigenlijk.. ik zal wel te veel tentamens in een week hebben gehad of zo)
Dus ik had de stof geleerd die mijn jaar moest kennen
Nu ging ik het dus maken met het jaar onder me en die moesten heel andere stof kennen![]()
Bij ons mag je blijven herkansen tot je er bij neer valt zo lang je maar schoolgeld betaaldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is ook balen danHeb je nog een herkansing?
Dat je sowieso tentamens kan verzettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij ons mag je blijven herkansen tot je er bij neer valt zo lang je maar schoolgeld betaald
Dus ik kan het volgend jaar nog eens proberen
maar ik zit te denken om mijn docent te mailen en uit te leggen hoe het gegaan is
dan is er een grote kans dat ik het volgende week nog eens mag proberen met het oude tentamen....
Het probleem is alleen dat ik van de 3 tentamens er deze week al 2 verzet hebdus dan word ik ook weer zo'n veel eisende student he
Toch de verkeerde school uitgekozenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat je sowieso tentamens kan verzettenDat kan bij ons echt niet
Hoezo zou je tentamens kunnen verzetten. Dan zou iemand die hem al gemaakt heeft je de antwoorden al kunnen gevenquote:
* Puala mompelt iets over verschillende versiesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoezo zou je tentamens kunnen verzetten. Dan zou iemand die hem al gemaakt heeft je de antwoorden al kunnen geven
Die docenten zijn ook gek ook hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala mompelt iets over verschillende versies
Ja dat is wel handigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
Bij ons zijn ze echt super tof
We zijn ook maar een kleine school dus ja
Ze maken met liefde een nieuwe versie voor je
wij zijn echt maar met tientallen leerlingen per jaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die docenten zijn ook gek ook heBij ons zeuren ze al als ze een nieuwe herkansing moeten maken
Kijk, dat lijkt op mijn schoolquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij zijn echt maar met tientallen leerlingen per jaar
in de eerste zijn het er zo 50/60 en in de vierde vaak nog maar 15 of zo
we hebben ook 9e en 10e jaars
En tot voor kort (de nieuwe generatie is wat minder euhm linkse geitenwollen sokken kliekje achtig) kende echt iedereen elkaar ook
Ik zit al sinds het 2e jaar met 5 mensen op de opleidingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij zijn echt maar met tientallen leerlingen per jaar
in de eerste zijn het er zo 50/60 en in de vierde vaak nog maar 15 of zo
we hebben ook 9e en 10e jaars
En tot voor kort (de nieuwe generatie is wat minder euhm linkse geitenwollen sokken kliekje achtig) kende echt iedereen elkaar ook
nou ja dat is ook niet heel aardig van ze...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds het 2e jaar met 5 mensen op de opleidingMaar dan gaan ze echt niet opeens voor iedereen apart een tentamen maken..
Tsja.. Ze zijn verder wel aardig hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja dat is ook niet heel aardig van ze...
Smakelijk!quote:
ik heb echt de tofste school met de tofste docenten ooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja.. Ze zijn verder wel aardig hoorMaar dat soort dingen doen ze niet.
Goeiemorgen maestroquote:
Zo 'erg' is het bij ons nog net niet maar ook wel in de richting. Ook elkaar gewoon bij de voornaam noemen enzo. Met de intro nog samen met een docente Nederlands in de kroeg beland en ze was flink aangeschotenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb echt de tofste school met de tofste docenten ooit
Veel feestjes en etentjes en zo (en dan komen de docenten gezellig ook)
ontzettend veel persoonlijke begeleiding
je kunt best veel schuiven en zo
en ze zijn allemaal heel aardig, als je iets nodig hebt of zo loop je ff binnen (of gewoon voor een praatje) en dan komt het helemaal goed
Dat heeft ook wel watquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
als ik aan afstuderen denk vind ik dat ook helemaal niet een leuk iets of zo
dan moet ik daar weg en gaan werken brrrrr
Maatschappijleer babiesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
ja hier ook
We hebben ook maatschappijleer babies
Omdat zo veel mensen hun lief op school leren kennenen dan babies gaan maken
Ik ken mijn lief ook via school
En onze docenten weten ook dat we samen wonen nu en zo en dan vragen ze ook altijd even hoe het met hem gaat en andersom en zo
ik vind dat echt heel fijneerst zat ik op een school waar je een nummertje bent
daar raak ik altijd zo gedemotiveerd door
Opvoeder?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat gaat hem na mijn mbo ook worden vrees ik. Dan wordt ik opvoeder waarschijnlijk
met mini geitenwollensokjes en een lekker linkse opvoedingquote:
Whatever hoe je het noemen wilt. Dan komt mijn zusje bij mij in huis wonen en ben ik verantwoordelijk voor haar opvoeding enzo.quote:
Vrijdagmiddagborrelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
owja wij hebben ook ouderwetse schoolreisjesecht briljant'
En een hele poos hadden we een vrijdagmiddag borrel, maar daar is het klad wat ingekomen....
Daar moeten we toch nodig wat aan doen nu ik er over na denk
Dat klinkt ook echt foutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met mini geitenwollensokjes en een lekker linkse opvoeding![]()
Oh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Whatever hoe je het noemen wilt. Dan komt mijn zusje bij mij in huis wonen en ben ik verantwoordelijk voor haar opvoeding enzo.
Het is ook nog niet helemaal zeker, maar dat is wel wat ik verwacht dat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet![]()
Moeten we je dan 'mama paula' noemen?
zelfs met dit weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddagborrel
Alleen heb ik niet van die klasgenoten die daarvan houdenLigt ook een beetje aan de opleiding. Dat is wel balen want zou best elke week een terrasje met ze pakken.
quote:
Ook een leuke leeftijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
ow tof
Ik had een stiefzusje van 10 jaar jonger
Dat wel, maar als ik kijk hoe het nu gaat.. dan verwacht ik ergens dat ze dan beter af is. Ben wat stabieler als mijn moeder isquote:Maar wel een hele verantwoordelijkheid
Dan moet het ergste nog komenquote:
quote:
Succes.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusje pubert al sinds haar 8e, dus ik ben benieuwd
Dat ben je nog steeds.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Danku![]()
Maar ik was zelf ook super erg, dus dat kan nog leuk worden
mijnex stiefzusje is nu bijna 15quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook een leuke leeftijdAl is ze nu bezig met eerste jaar middelbare school en dat vind ik toch wel leuker als de basisschool merk ik. Vooral nu ik zie dat ze zich begint te interesseren voor mode (niet meer wat ik leuk vind, maar wat iedereen leuk vind) en dat make-up ook elke dag moet ipv alleen als je het leuk vind enz.
[..]
Dat wel, maar als ik kijk hoe het nu gaat.. dan verwacht ik ergens dat ze dan beter af is. Ben wat stabieler als mijn moeder is
Ja dat is echt leuk om te zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijnex stiefzusje is nu bijna 15(ze is 10 jaar jonger dan ik, ik ben 24) maar heb haar al 2 jaar niet gezien of zo
maar toen was ze idd al zo'n klein dametje
Haha, ik ook niet hoor. Enkel met stappen en dan nog enkel maar mascara en bij uitzondering oogpotlood.quote:En moet make up elke dag![]()
dan zit ik niet zo goed meestal.... haha
SOADquote:
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef Houniet het volgende:
Dames, ook een lekker luchtje op als jullie gaan stappen?
Vrouwen die lekker ruiken lopen al +1 voor.quote:
en verder zo min mogelijk haarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef Houniet het volgende:
Oh en vooral het haarals ze net onder de douche vandaan komen bijvoorbeeld.
Ik wist niet dat mn ouders die geupload haddenquote:
We hebben geen 100 ml spuiten hier jammer genoegquote:
Duurde lang .quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef Milou__ het volgende:
middag.
Miloes!quote:
quote:
Tuborgquote:
Ik vind het nummer wel chill eigenlijkquote:
Het is wel grappigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan hem niet luisteren, maar iets zegt me dat ik niet veel mis...
Van't weekend eens kopenquote:
ik ook.. hij blijft een beetje hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het nummer wel chill eigenlijk
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
Zo in de pauze maar eens beginnen met pranken
Prutsersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We hebben geen 100 ml spuiten hier jammer genoegGroter dan 60 gaan we niet hier
Mja, wij hebben niks aan zulke grote spuitenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prutsers.
![]()
Maar thanks voor 't checken, dan zoek ik verder.
Bij die wapshop ja, maar da's minimum orderbedrag van 15 euroquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, wij hebben niks aan zulke grote spuitenMaar je zou ff online kunnen kijken, daar zag ik sets van 3 voor een paar euro
Ja, daar zat ik ook te kijken jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij die wapshop ja, maar da's minimum orderbedrag van 15 euro. Bij veel andere shops is 't een minimum afname van 100 stuks oid
. Heb er nou bij vermeulen medical supplies (oid) 2 voor 12 euro (incl 7 euro verzendkosten
besteld).
Ze post toch ook met PI's?quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar zie je ze dan ook in de posts?
Heb die mobiele layout nooit gezien.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef DjRex89 het volgende:
Totdat ie mij hoorde lachen![]()
Heb ik mn lolletje ook weer gehad voor vandaag
Nog een uurtje te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |