Deze quote ik evenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stevenmac is best wel een aardige user
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben film aan het kijken, plus andere topics aan het bekijken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef yvonne het volgende:
Ja dagdag, een permban is een permban, dus ook uit de pm
Je vroeg er zelf om:
I
[..]
Wat is dit?quote:
Je bent knettergek geworden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neequote:geef mij mijn pm mogenlijkheid terug
Ja of nietquote:
Jezus christus waar maak je je druk om manquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Waar is bowa? Misschien dat hij nog wat kan regelen om dit zooitje ongeregeld terug te sturen naar waar ze horen.
Ik neem meestal de tijd. Maar nu de verwarming al uit is, is het ergkoud op de wc. Dus dump ik m'n adoptieneger even snel en ben weer weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ben je een snelle poeper of neem je de tijd?
Ik ben een snelle!
quote:
Ik probeer altijd mijn eigen record te verbreken, het is me wel eens gelukt al klaar te zijn voordat mijn billen de pot raakten!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem meestal de tijd. Maar nu de verwarming al uit is, is het ergkoud op de wc. Dus dump ik m'n adoptieneger even snel en ben weer weg.
quote:
Jij moest ook niet drukken, maar zal hem wel weghalenquote:
Het zal me werkelijk een rotzorg wezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ludo![]()
Jij dacht zeker van ons af te zijn, maar nu mogen we hier spelen
waar was jij dan??quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk een rotzorg wezen.
quote:
Omdat we een 'kliek' zouden zijn en nieuwe users niet welkom zouden zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom is ONZ gesloten dan?
Ik ben op werkvakantie.quote:
Ik drukte ook niet, ik zit langer op fok dan vandaagquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moest ook niet drukken, maar zal hem wel weghalen
en gewoon in nederland of niet?quote:
Weet ik, maar sommige drukken voordat ze kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik drukte ook niet, ik zit langer op fok dan vandaagmaar kan wel zien waar die link naar toe gaat
Dat is het hier ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat we een 'kliek' zouden zijn en nieuwe users niet welkom zouden zijn.
Nee, ik woon komend halfjaar in Cape Town.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en gewoon in nederland of niet?
Ja maar de klb kliek zal niet in onzin gaan posten en zal dus gaan baggeren in klbquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is het hier ook.![]()
Eigenlijk moet deze sc ook dicht, dan.
you what???quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik woon komend halfjaar in Cape Town.
Je zou langzaam sterven als het zou gebeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar bij ons zijn nieuwe users dus wel welkom, zelfs mensen die er nog maar een week zaten die werden al meegerekend bij de ONZ kliek. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bovendien was het eerst een hechtere groep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de klb kliek zal niet in onzin gaan posten en zal dus gaan baggeren in klb
Idd, ik woon hier bijna.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zou langzaam sterven als het zou gebeuren.
omg wat coolquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik woon komend halfjaar in Cape Town.
Nee, het gehele.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
you what???
Damn dat is wel lekker![]()
Dus je gaat nog een stukkie wk mee pakken?
Mwah, graadje of 30.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
wat een kut SC is dit geworden zeg.
Of waren je ouders op vakantie en moest je naar een jeugd/leer/werk kamp toe?quote:
Heb je ook al kaartjes voor wat wedstrijden of niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het gehele.
[..]
Mwah, graadje of 30.
Joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Joehoe, ik ben er nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat ben je toch ook een zaadkop hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of waren je ouders op vakantie en moest je naar een jeugd/leer/werk kamp toe?
Anders post je dat coole kaste plaatje nog even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb hem niet weggehaald, treurig mens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Anders post je dat coole kaste plaatje nog even.
Nu je em weggehaald hebt snappen mensen mijn opmerking niet meer over het plaatje.
Je hebt er best lang aan gezeten, laat em dan ook zien.
En je komt ook nooit meer van me af.quote:
Nee, maar dat loopt nog geen vaart en kan er hier wel aan komen. Gisteren wel in het stadion geweest. Morgen rugbywedstrijdje bekijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ook al kaartjes voor wat wedstrijden of niet?
Pardon, misschien zijn wij wel broers van elkaar maar weet jij het alleen niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zaadkop hè
HEEL FOK MOET DICHTquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een voorvocht mens?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zaadkop hè
Ban on demand, ben benieuwd of Bio zo dienstbaar is. Ik schat hem hoger in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon, misschien zijn wij wel broers van elkaar maar weet jij het alleen niet.
Trouwens wil je me tot morgenvroeg 8 uur bannen, ik heb het gevoel dat ik de hele nacht ga FOK!ken, en dat kan niet aangezien ik mij morgen om 8 uur moet melden.
Oeh, sorry, geef ff de juiste link dan, want ineens deed ie het niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem niet weggehaald, treurig mens.
Rugby haha blijft 1 van me favoriete sporten, ga je bij een wedstrijd van Zuid Afrika kijken?? En inwoners van afrika krijgen toch goedkope kaarten voor het wk hehequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dat loopt nog geen vaart en kan er hier wel aan komen. Gisteren wel in het stadion geweest. Morgen rugbywedstrijdje bekijken.
Geen steek verandert, je praat nog steeds poep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens wil je me tot morgenvroeg 8 uur bannen, ik heb het gevoel dat ik de hele nacht ga FOK!ken, en dat kan niet aangezien ik mij morgen om 8 uur moet melden.
Misschien heeft ynuhh hem offline gehaald. Ik heb hem ook niet gemaakt, FYI.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, sorry, geef ff de juiste link dan, want ineens deed ie het niet meer.
Waarom wil je dat plaatje hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, sorry, geef ff de juiste link dan, want ineens deed ie het niet meer.
Als ik je ban, ban ik je tot december 2011. Je koopt maar discipline.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I was so right.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik je ban, ban ik je tot december 2011. Je koopt maar discipline.
Blufquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar...quote:
Keuzes php, keuzes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:
Wacht daar de eerste jaren maar mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vodacom Stormers vs The Sharks. Geen idee of ze die goedkoper krijgen, maar via bedrijf waar ik nu voor werk is vast wel wat te regelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rugby haha blijft 1 van me favoriete sporten, ga je bij een wedstrijd van Zuid Afrika kijken?? En inwoners van afrika krijgen toch goedkope kaarten voor het wk hehe
Dat was ook niet zo heel moeilijk hè.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom wil je dat plaatje hebben?
Dacht zoiets te lezen omdat die gasten geen cent te makken hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vodacom Stormers vs The Sharks. Geen idee of ze die goedkoper krijgen, maar via bedrijf waar ik nu voor werk is vast wel wat te regelen.
Maar je vroeg de juiste link nog voor zijn antwoord, waarom wilde je dat plaatje hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij stond in mijn FoBo met goedkeuring van Skylark, maar ik hoor nu pas dat hij hem niet zelf gemaakt heeft.
Want? Had die post van hem niet gelezen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo heel moeilijk hè.
Om in te schatten dat je niet als een hondje zou reageren? Ik vond dat niet zo heel moeilijk nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want? Had die post van hem niet gelezen hoor.
Dan had ik toch wel bovenaan gestaan. En waarom zou ik die dan in ynuhhs photobucket zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij stond in mijn FoBo met goedkeuring van Skylark, maar ik hoor nu pas dat hij hem niet zelf gemaakt heeft.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om in te schatten dat je niet als een hondje zou reageren? Ik vond dat niet zo heel moeilijk nee.
Jij bent die neger?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Gister hier nog een rondje in gevaren:
[ afbeelding ]
Ik ben officieel jaloers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Gister hier nog een rondje in gevaren:
[ afbeelding ]
Dat zei ik toch, ik had hem met goedkeuring van SkyLark in mn FoBo gezet met een leuk tekstje eronder, en ineens was het plaatje weg. Weet ik veel dat hij het plaatje niet zelf gemaakt had, dat vertelde hij er niet bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar je vroeg de juiste link nog voor zijn antwoord, waarom wilde je dat plaatje hebben?
Ik heb het altijd als de telefoon gaat. Hoop dan altijd dat jij het niet bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Soms als ik naar de rijdende rechter kijk heb ik het gevoel dat het soms ook wel us FOK!kers kunnen zijn, waarom geen idee
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb het altijd als de telefoon gaat. Hoop dan altijd dat jij het niet bent.
[..]
[..]
Oké, prima.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik had hem met goedkeuring van SkyLark in mn FoBo gezet met een leuk tekstje eronder, en ineens was het plaatje weg. Weet ik veel dat hij het plaatje niet zelf gemaakt had, dat vertelde hij er niet bij.
Maar zo belangrijk is het niet hoor, het viel me gewoon op.
[..]
De L hoeft niet met een hoofdletter en ik vond het prima dat hij er stond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik had hem met goedkeuring van SkyLark in mn FoBo gezet met een leuk tekstje eronder, en ineens was het plaatje weg. Weet ik veel dat hij het plaatje niet zelf gemaakt had, dat vertelde hij er niet bij.
Maar zo belangrijk is het niet hoor, het viel me gewoon op.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |