Ik heb hem niet weggehaald, treurig mens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Anders post je dat coole kaste plaatje nog even.
Nu je em weggehaald hebt snappen mensen mijn opmerking niet meer over het plaatje.
Je hebt er best lang aan gezeten, laat em dan ook zien.
En je komt ook nooit meer van me af.quote:
Nee, maar dat loopt nog geen vaart en kan er hier wel aan komen. Gisteren wel in het stadion geweest. Morgen rugbywedstrijdje bekijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je ook al kaartjes voor wat wedstrijden of niet?
Pardon, misschien zijn wij wel broers van elkaar maar weet jij het alleen niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zaadkop hè
HEEL FOK MOET DICHTquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is het hier ook.![]()
Eigenlijk moet deze sc ook dicht, dan.
Is dat hetzelfde als een voorvocht mens?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zaadkop hè
Ban on demand, ben benieuwd of Bio zo dienstbaar is. Ik schat hem hoger in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon, misschien zijn wij wel broers van elkaar maar weet jij het alleen niet.
Trouwens wil je me tot morgenvroeg 8 uur bannen, ik heb het gevoel dat ik de hele nacht ga FOK!ken, en dat kan niet aangezien ik mij morgen om 8 uur moet melden.
Oeh, sorry, geef ff de juiste link dan, want ineens deed ie het niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hem niet weggehaald, treurig mens.
Rugby haha blijft 1 van me favoriete sporten, ga je bij een wedstrijd van Zuid Afrika kijken?? En inwoners van afrika krijgen toch goedkope kaarten voor het wk hehequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dat loopt nog geen vaart en kan er hier wel aan komen. Gisteren wel in het stadion geweest. Morgen rugbywedstrijdje bekijken.
Geen steek verandert, je praat nog steeds poep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens wil je me tot morgenvroeg 8 uur bannen, ik heb het gevoel dat ik de hele nacht ga FOK!ken, en dat kan niet aangezien ik mij morgen om 8 uur moet melden.
Misschien heeft ynuhh hem offline gehaald. Ik heb hem ook niet gemaakt, FYI.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, sorry, geef ff de juiste link dan, want ineens deed ie het niet meer.
Waarom wil je dat plaatje hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, sorry, geef ff de juiste link dan, want ineens deed ie het niet meer.
Als ik je ban, ban ik je tot december 2011. Je koopt maar discipline.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
I was so right.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik je ban, ban ik je tot december 2011. Je koopt maar discipline.
Blufquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar...quote:
Keuzes php, keuzes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:
Wacht daar de eerste jaren maar mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vodacom Stormers vs The Sharks. Geen idee of ze die goedkoper krijgen, maar via bedrijf waar ik nu voor werk is vast wel wat te regelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rugby haha blijft 1 van me favoriete sporten, ga je bij een wedstrijd van Zuid Afrika kijken?? En inwoners van afrika krijgen toch goedkope kaarten voor het wk hehe
Dat was ook niet zo heel moeilijk hè.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom wil je dat plaatje hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |