Deze quote ik evenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Stevenmac is best wel een aardige user
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben film aan het kijken, plus andere topics aan het bekijken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef yvonne het volgende:
Ja dagdag, een permban is een permban, dus ook uit de pm
Je vroeg er zelf om:
I
[..]
Wat is dit?quote:
Je bent knettergek geworden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neequote:geef mij mijn pm mogenlijkheid terug
Ja of nietquote:
Jezus christus waar maak je je druk om manquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
Waar is bowa? Misschien dat hij nog wat kan regelen om dit zooitje ongeregeld terug te sturen naar waar ze horen.
Ik neem meestal de tijd. Maar nu de verwarming al uit is, is het ergkoud op de wc. Dus dump ik m'n adoptieneger even snel en ben weer weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ben je een snelle poeper of neem je de tijd?
Ik ben een snelle!
quote:
Ik probeer altijd mijn eigen record te verbreken, het is me wel eens gelukt al klaar te zijn voordat mijn billen de pot raakten!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem meestal de tijd. Maar nu de verwarming al uit is, is het ergkoud op de wc. Dus dump ik m'n adoptieneger even snel en ben weer weg.
quote:
Jij moest ook niet drukken, maar zal hem wel weghalenquote:
Het zal me werkelijk een rotzorg wezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ludo![]()
Jij dacht zeker van ons af te zijn, maar nu mogen we hier spelen
waar was jij dan??quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk een rotzorg wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |