quote:
Omdat we een 'kliek' zouden zijn en nieuwe users niet welkom zouden zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waarom is ONZ gesloten dan?
Ik ben op werkvakantie.quote:
Ik drukte ook niet, ik zit langer op fok dan vandaagquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moest ook niet drukken, maar zal hem wel weghalen
en gewoon in nederland of niet?quote:
Weet ik, maar sommige drukken voordat ze kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik drukte ook niet, ik zit langer op fok dan vandaagmaar kan wel zien waar die link naar toe gaat
Dat is het hier ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat we een 'kliek' zouden zijn en nieuwe users niet welkom zouden zijn.
Nee, ik woon komend halfjaar in Cape Town.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en gewoon in nederland of niet?
Ja maar de klb kliek zal niet in onzin gaan posten en zal dus gaan baggeren in klbquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is het hier ook.![]()
Eigenlijk moet deze sc ook dicht, dan.
you what???quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik woon komend halfjaar in Cape Town.
Je zou langzaam sterven als het zou gebeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar bij ons zijn nieuwe users dus wel welkom, zelfs mensen die er nog maar een week zaten die werden al meegerekend bij de ONZ kliek. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, bovendien was het eerst een hechtere groep.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de klb kliek zal niet in onzin gaan posten en zal dus gaan baggeren in klb
Idd, ik woon hier bijna.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zou langzaam sterven als het zou gebeuren.
omg wat coolquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik woon komend halfjaar in Cape Town.
Nee, het gehele.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
you what???
Damn dat is wel lekker![]()
Dus je gaat nog een stukkie wk mee pakken?
Mwah, graadje of 30.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
wat een kut SC is dit geworden zeg.
Of waren je ouders op vakantie en moest je naar een jeugd/leer/werk kamp toe?quote:
Heb je ook al kaartjes voor wat wedstrijden of niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, het gehele.
[..]
Mwah, graadje of 30.
Joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Joehoe, ik ben er nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat ben je toch ook een zaadkop hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of waren je ouders op vakantie en moest je naar een jeugd/leer/werk kamp toe?
Anders post je dat coole kaste plaatje nog even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |