Dacht zoiets te lezen omdat die gasten geen cent te makken hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vodacom Stormers vs The Sharks. Geen idee of ze die goedkoper krijgen, maar via bedrijf waar ik nu voor werk is vast wel wat te regelen.
Maar je vroeg de juiste link nog voor zijn antwoord, waarom wilde je dat plaatje hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij stond in mijn FoBo met goedkeuring van Skylark, maar ik hoor nu pas dat hij hem niet zelf gemaakt heeft.
Want? Had die post van hem niet gelezen hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo heel moeilijk hè.
Om in te schatten dat je niet als een hondje zou reageren? Ik vond dat niet zo heel moeilijk nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want? Had die post van hem niet gelezen hoor.
Dan had ik toch wel bovenaan gestaan. En waarom zou ik die dan in ynuhhs photobucket zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hij stond in mijn FoBo met goedkeuring van Skylark, maar ik hoor nu pas dat hij hem niet zelf gemaakt heeft.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Om in te schatten dat je niet als een hondje zou reageren? Ik vond dat niet zo heel moeilijk nee.
Jij bent die neger?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Gister hier nog een rondje in gevaren:
[ afbeelding ]
Ik ben officieel jaloers.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
Gister hier nog een rondje in gevaren:
[ afbeelding ]
Dat zei ik toch, ik had hem met goedkeuring van SkyLark in mn FoBo gezet met een leuk tekstje eronder, en ineens was het plaatje weg. Weet ik veel dat hij het plaatje niet zelf gemaakt had, dat vertelde hij er niet bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar je vroeg de juiste link nog voor zijn antwoord, waarom wilde je dat plaatje hebben?
Ik heb het altijd als de telefoon gaat. Hoop dan altijd dat jij het niet bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Soms als ik naar de rijdende rechter kijk heb ik het gevoel dat het soms ook wel us FOK!kers kunnen zijn, waarom geen idee
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb het altijd als de telefoon gaat. Hoop dan altijd dat jij het niet bent.
[..]
[..]
Oké, prima.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik had hem met goedkeuring van SkyLark in mn FoBo gezet met een leuk tekstje eronder, en ineens was het plaatje weg. Weet ik veel dat hij het plaatje niet zelf gemaakt had, dat vertelde hij er niet bij.
Maar zo belangrijk is het niet hoor, het viel me gewoon op.
[..]
De L hoeft niet met een hoofdletter en ik vond het prima dat hij er stond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik had hem met goedkeuring van SkyLark in mn FoBo gezet met een leuk tekstje eronder, en ineens was het plaatje weg. Weet ik veel dat hij het plaatje niet zelf gemaakt had, dat vertelde hij er niet bij.
Maar zo belangrijk is het niet hoor, het viel me gewoon op.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |